Қ. Билялов атындағы гимназия.
Бекітемен: _________ Келісемін: ___________
Гимназия директоры Ғылыми-әдістемелік жетекші
Қ. Ислямов Г. Шеңгелбаева
«_____» қыркүйек 2017 жыл. «_____» қыркүйек 2017 жыл

Пән мұғалімі:М.Зарипова.
2017-2018 оқу жылы.
Мақсаты:
1.Жас жеткіншектің бойындағы табиғат берген ерекше қабілетті, дарындылықты тани білу, оның одан әрі дамуына бағыт – бағдар беру.
2.Оқушыны заманына қарай икемдеп, өз заманының озық өнегесін оның санасына сіңіре білу.
3. Жан – жақты дамыған шығармашыл, рухани ой- өрісі кең жеке тұлғаны тәрбиелеу.
4.Оқушылардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру.
5.Білімдерін тереңдету.
Міндеттері:
-
ғылыми-зерттеу жұмысына икемділігі бар сынып оқушыларын айқындау, қолдау көрсету;
-
оқушылардың ғылыми зерттеуге қызығушылығын қалыптастыру;
-
мемлекетіміздің зерделі әлеуетін қалыптастыруға үлес қосу;
-
оқушыларға ғылыми - техникалық озық жетістіктерді насихаттау;
-
ғылыми ізденудің әдістерін оқыту;
-
өз еркімен қалаған ғылым саласы бойынша мамандықты дұрыс таңдауға. Алған білімін тиімді пайдалануға ұмтылдыру;
-
жоғары адамгершілік қасиеттері мен рухани мәдениетін дамытуға белсенді түрде көмектесу;
Болжап отырған нәтиже:
Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетіне талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.
Оқушының дарындылығын анықтауда төмендегідей әдіс-тәсілдерді қолдану:
- баланың отбасы жағдайын зерттеу;
- шығармашылық қабілетін анықтау;
- саулнамалар, психодиагностикалық тренингтерді өткізу;
- ата-анасымен әңгімелесу;
Дарынды балалардың қабылетін дамыту жолдары:
1. Сабақтар, ОҚҒ-ның жұмысы;
2. Пәндік үйірмелер;
3. Тіл мерекесі;
4. Абай, Махамбет оқулары;
5. Олимпиадалар;
6. Интеллектуалдық ойындар, дебат (пікір сайыс) клубы;
7. Ғылыми-практикалық конференция (ізденімпаздық жұмыс, зерттеу жұмысы, рефераттар қорғау, жоба қорғау);
8. Оқушылардың білім деңгейлерін арттыру (қосымша материалдармен жұмыс жасау, белгілі адамдармен кездесу);
9. Оқушылардың аудандық, облыстық, республикалық шығармалар, жобалар байқауларына қатыстыру.
Дарынды, қабілетті оқушылар тізімі.
|
Р/с |
Оқушылардың аты – жөні |
Сыныбы |
|
|
Мұрат Дина |
11а |
|
|
Амантай Таңнұр |
11а |
|
|
Ибрайм Нартай |
11а |
|
|
Ақанов Расул |
10а |
|
|
Қорғау Диас |
10а |
|
|
Жұмағазина Ақжүніс |
8а |
|
|
Саябекова Көркем |
8а |
|
|
Бекенов Қуаныш |
8а |
|
|
Аумажикова Салтанат |
5б |
|
|
Айбекқызы Шұғыла |
5б |
|
|
Кенжебай Қуаныш |
5б |
|
|
Советханова Гаухар |
5б |
Дарынды балалардың білімі, икем- дағдыларына қойылатын
талаптар мен атқарылатын жұмыстар:
Қазақ тілі бойынша.
-
тереңдетіп оқытатын бағдарлама негізінде оқыту;
-
қосымша оқулықтарды жіктей білу;
-
шығармашылық жаттығулар жаза білуі;
-
тұрақты тіркестерді, шешендік сөздерді жаттай біліп, сөйлеу тәсілінде қолдана білу;
-
шығармашылық ізденіс жұмыстарын жүргізу;
-
өз бетімен оқи білуі, түсінуі және түрлі мәтіндерді талдай білуі тиіс. Қажетті ақпаратты ала білуі және оқығандарына баға бере білуі.
Әдебиет пәні бойынша.
-
берілген тақырыпқа сюжеттік эссе, мақала, әңгіме, рецензия, шығарма, өлең құрастыра білу;
-
көркем шығарманы мәнерлеп оқи білу;
-
шығарма композициясына, өлең құрамына талдау жасай білу;
-
оқыған шығармаға дәлелді пікір айту, жазу;
-
көркемдеуіш құралдарды тауып, ажырата білу, қолдана білу ( ауызекі сөйлеуде, жазуда);
-
баяндамалар жазу, рефераттар, ғылыми жобалар қорғау;
-
бағдарлама тақырыптарына шығарма жазу;
-
тақырыптық кештерде өзіндік көзқарасын білдіріп, ұсыныс, пікір айтуы.
|
Р/с |
Атқарылатын жұмыстар
|
Мерзімі |
|
1. |
Оқушылардың ізденіс-тәжірибе және шығармашылық тақырыптарын айқындап, бекіту. |
қыркүйек |
|
2. |
Ғылыми зерттеу жұмыстарының тақырыбымен жұмыс жасау. |
жыл бойы. |
|
3. |
Лекция сабақтар ұйымдастыру. |
апта сайын. |
|
4. |
Тіл мерекесіне арналған жыр мүшайрасына қатыстыру. |
қыркүйек |
|
5. |
Ұсынылған тақырыптар бойынша шығарма жұмыстарын жазғызу. |
қазан |
|
6. |
Гимназияішілік, аудандық интеллектуалды жарыстар мен олимпиадаларға дайындау, қатыстыру. |
жыл бойы
|
|
7. |
Пәндік үйірмеге қатыстыру. |
жыл бойы |
|
8. |
Зияткерлік ойындар мен дебаттарға қатыстыру. |
жыл бойы |
|
9. |
Поэзиялық, прозалық шығармаларды талдау. |
үнемі |
|
10. |
Тақырыптық кештерге, дебаттарға қатыстыру. |
жыл бойы. |
|
11. |
ОҒҚ секцияларының ғылыми жарыстарға ұсынылған жұмыстарын тыңдау, талдау. |
қазан |
|
12. |
Гимназияішілік, аудандық көркем сөз оқу кештеріне, оқуларына қатыстыру. |
жыл бойы. |
|
13. |
Оқып жатқан шығармаларына рецензия жазғызу. |
қараша |
|
14. |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын сараптау. Баспасөзге жолдау. |
желтоқсан |
|
15. |
Гимназия өміріндегі оқиғалар негізінде мақалалар жазғызу. |
желтоқсан |
|
16. |
Көркем сөз оқу, жаттатқызу. |
жыл бойы. |
|
17. |
Ұсынылған тақырыптар негізінде әңгіме жазғызу. |
|
|
18. |
Гимназияішілік, аудандық ғылыми - практикалық конференциясына қатыстыру. |
қаңтар
|
|
19. |
Ақындардың өлеңдерін оқу, талдау. |
ақпан |
|
20. |
Өздері жазған төл туындыларын талдау. |
ақпан |
|
21. |
Еркін тақырыпта шығарма жазғызу. |
наурыз |
|
22. |
Өз өмірлерінің қуанышты сәттерінен естелік жазғызу. |
наурыз |
|
23. |
Берілген тақырыпқа сюжеттік эссе жазғызу. |
сәуір |
|
24. |
Бағдарлама тақырыптарына шығарма жазу. |
сәуір |
|
25. |
Жыл ішінде жақсы жазылған шығармаларды ( өлең, әңгіме, шығарма, мақала) талдап, іріктеу негізінде таңдаулыларын баспасөз беттеріне беру. |
мамыр |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дарынды оқушылармен жұмыс
Дарынды оқушылармен жұмыс
Қ. Билялов атындағы гимназия.
Бекітемен: _________ Келісемін: ___________
Гимназия директоры Ғылыми-әдістемелік жетекші
Қ. Ислямов Г. Шеңгелбаева
«_____» қыркүйек 2017 жыл. «_____» қыркүйек 2017 жыл

Пән мұғалімі:М.Зарипова.
2017-2018 оқу жылы.
Мақсаты:
1.Жас жеткіншектің бойындағы табиғат берген ерекше қабілетті, дарындылықты тани білу, оның одан әрі дамуына бағыт – бағдар беру.
2.Оқушыны заманына қарай икемдеп, өз заманының озық өнегесін оның санасына сіңіре білу.
3. Жан – жақты дамыған шығармашыл, рухани ой- өрісі кең жеке тұлғаны тәрбиелеу.
4.Оқушылардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру.
5.Білімдерін тереңдету.
Міндеттері:
-
ғылыми-зерттеу жұмысына икемділігі бар сынып оқушыларын айқындау, қолдау көрсету;
-
оқушылардың ғылыми зерттеуге қызығушылығын қалыптастыру;
-
мемлекетіміздің зерделі әлеуетін қалыптастыруға үлес қосу;
-
оқушыларға ғылыми - техникалық озық жетістіктерді насихаттау;
-
ғылыми ізденудің әдістерін оқыту;
-
өз еркімен қалаған ғылым саласы бойынша мамандықты дұрыс таңдауға. Алған білімін тиімді пайдалануға ұмтылдыру;
-
жоғары адамгершілік қасиеттері мен рухани мәдениетін дамытуға белсенді түрде көмектесу;
Болжап отырған нәтиже:
Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетіне талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.
Оқушының дарындылығын анықтауда төмендегідей әдіс-тәсілдерді қолдану:
- баланың отбасы жағдайын зерттеу;
- шығармашылық қабілетін анықтау;
- саулнамалар, психодиагностикалық тренингтерді өткізу;
- ата-анасымен әңгімелесу;
Дарынды балалардың қабылетін дамыту жолдары:
1. Сабақтар, ОҚҒ-ның жұмысы;
2. Пәндік үйірмелер;
3. Тіл мерекесі;
4. Абай, Махамбет оқулары;
5. Олимпиадалар;
6. Интеллектуалдық ойындар, дебат (пікір сайыс) клубы;
7. Ғылыми-практикалық конференция (ізденімпаздық жұмыс, зерттеу жұмысы, рефераттар қорғау, жоба қорғау);
8. Оқушылардың білім деңгейлерін арттыру (қосымша материалдармен жұмыс жасау, белгілі адамдармен кездесу);
9. Оқушылардың аудандық, облыстық, республикалық шығармалар, жобалар байқауларына қатыстыру.
Дарынды, қабілетті оқушылар тізімі.
|
Р/с |
Оқушылардың аты – жөні |
Сыныбы |
|
|
Мұрат Дина |
11а |
|
|
Амантай Таңнұр |
11а |
|
|
Ибрайм Нартай |
11а |
|
|
Ақанов Расул |
10а |
|
|
Қорғау Диас |
10а |
|
|
Жұмағазина Ақжүніс |
8а |
|
|
Саябекова Көркем |
8а |
|
|
Бекенов Қуаныш |
8а |
|
|
Аумажикова Салтанат |
5б |
|
|
Айбекқызы Шұғыла |
5б |
|
|
Кенжебай Қуаныш |
5б |
|
|
Советханова Гаухар |
5б |
Дарынды балалардың білімі, икем- дағдыларына қойылатын
талаптар мен атқарылатын жұмыстар:
Қазақ тілі бойынша.
-
тереңдетіп оқытатын бағдарлама негізінде оқыту;
-
қосымша оқулықтарды жіктей білу;
-
шығармашылық жаттығулар жаза білуі;
-
тұрақты тіркестерді, шешендік сөздерді жаттай біліп, сөйлеу тәсілінде қолдана білу;
-
шығармашылық ізденіс жұмыстарын жүргізу;
-
өз бетімен оқи білуі, түсінуі және түрлі мәтіндерді талдай білуі тиіс. Қажетті ақпаратты ала білуі және оқығандарына баға бере білуі.
Әдебиет пәні бойынша.
-
берілген тақырыпқа сюжеттік эссе, мақала, әңгіме, рецензия, шығарма, өлең құрастыра білу;
-
көркем шығарманы мәнерлеп оқи білу;
-
шығарма композициясына, өлең құрамына талдау жасай білу;
-
оқыған шығармаға дәлелді пікір айту, жазу;
-
көркемдеуіш құралдарды тауып, ажырата білу, қолдана білу ( ауызекі сөйлеуде, жазуда);
-
баяндамалар жазу, рефераттар, ғылыми жобалар қорғау;
-
бағдарлама тақырыптарына шығарма жазу;
-
тақырыптық кештерде өзіндік көзқарасын білдіріп, ұсыныс, пікір айтуы.
|
Р/с |
Атқарылатын жұмыстар
|
Мерзімі |
|
1. |
Оқушылардың ізденіс-тәжірибе және шығармашылық тақырыптарын айқындап, бекіту. |
қыркүйек |
|
2. |
Ғылыми зерттеу жұмыстарының тақырыбымен жұмыс жасау. |
жыл бойы. |
|
3. |
Лекция сабақтар ұйымдастыру. |
апта сайын. |
|
4. |
Тіл мерекесіне арналған жыр мүшайрасына қатыстыру. |
қыркүйек |
|
5. |
Ұсынылған тақырыптар бойынша шығарма жұмыстарын жазғызу. |
қазан |
|
6. |
Гимназияішілік, аудандық интеллектуалды жарыстар мен олимпиадаларға дайындау, қатыстыру. |
жыл бойы
|
|
7. |
Пәндік үйірмеге қатыстыру. |
жыл бойы |
|
8. |
Зияткерлік ойындар мен дебаттарға қатыстыру. |
жыл бойы |
|
9. |
Поэзиялық, прозалық шығармаларды талдау. |
үнемі |
|
10. |
Тақырыптық кештерге, дебаттарға қатыстыру. |
жыл бойы. |
|
11. |
ОҒҚ секцияларының ғылыми жарыстарға ұсынылған жұмыстарын тыңдау, талдау. |
қазан |
|
12. |
Гимназияішілік, аудандық көркем сөз оқу кештеріне, оқуларына қатыстыру. |
жыл бойы. |
|
13. |
Оқып жатқан шығармаларына рецензия жазғызу. |
қараша |
|
14. |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын сараптау. Баспасөзге жолдау. |
желтоқсан |
|
15. |
Гимназия өміріндегі оқиғалар негізінде мақалалар жазғызу. |
желтоқсан |
|
16. |
Көркем сөз оқу, жаттатқызу. |
жыл бойы. |
|
17. |
Ұсынылған тақырыптар негізінде әңгіме жазғызу. |
|
|
18. |
Гимназияішілік, аудандық ғылыми - практикалық конференциясына қатыстыру. |
қаңтар
|
|
19. |
Ақындардың өлеңдерін оқу, талдау. |
ақпан |
|
20. |
Өздері жазған төл туындыларын талдау. |
ақпан |
|
21. |
Еркін тақырыпта шығарма жазғызу. |
наурыз |
|
22. |
Өз өмірлерінің қуанышты сәттерінен естелік жазғызу. |
наурыз |
|
23. |
Берілген тақырыпқа сюжеттік эссе жазғызу. |
сәуір |
|
24. |
Бағдарлама тақырыптарына шығарма жазу. |
сәуір |
|
25. |
Жыл ішінде жақсы жазылған шығармаларды ( өлең, әңгіме, шығарма, мақала) талдап, іріктеу негізінде таңдаулыларын баспасөз беттеріне беру. |
мамыр |
шағым қалдыра аласыз













