Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
дарынды оқушымен жұмыс жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Сырдария» мектеп-лицейі ЖШС
Дарынды оқушылармен
жүргізілетін жұмыс жоспары
(2022-2023 оқу жылы)
Сынып жетекші: Бекбауова С
Түсінік хат
«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай . Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейді.
Дарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасы: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарлан боз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.
Сонымен, дарынды дегеніміз – адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.
Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.
Оқушының танымдық /білім/ іс-эрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы
Психологиялық жоғары дамуы
Дені сау ,жан-жақты толық дамуы
Ойлау қабілетінің озық болуы
Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі
Туа бітті шығармашылық қабілеттің
Дарындылықты анықтау критерийлері
Теориялық материалды толық игеруі
Мартериалды игеруде табандылық көрсетуі/бастап кетпеуі/
Алынған білімді әр сабақ сайын дамыту
Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
Өзіне-өзі талап қоя білуі
Тапсылылған жұмысты сапалы орындауы
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері
Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруі
Тақырып бойынша модель құруға үйрету
Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.
Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
Өзіне – өзі талап қоя білуі
Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.
Мақсаттары мен міндеттері:
-
Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;
-
Жан-жақты ақпараттандыру;
-
Коммуникативті бейімдеу;
-
Білімнің бағасын арттыру,
-
Пән бойынша білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін жеткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,
-
Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру
-
Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;
Жүргізілетін жұмыс түрлері:
-
Шағын тақырыптық шығармалар, әңгіме-эсселер жаздыру;
-
Зерттеу-ізденіс жұмыстарын тапсыру;
-
Тақырыптық талдау тапсырмаларын орындату.
-
Логикалық тапсырмалар орындау
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылардың шығармашылық-даралық қасиеттерін тану;
-
Нәтижелі жеңістерге қол жеткізу.
Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспары
№ |
Жұмыстың түрі |
Мерзімі |
Жұмыс қорытындысы |
1 |
Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру |
қыркүйек |
Жоспар |
2 |
Қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу. |
қыркүйек |
Тізімін құру |
3 |
Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау |
қыркүйек |
Оқушылардың ерекшеліктері |
4 |
Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу |
Жеке жоспар бойынша |
Жоспар |
5 |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (рефераттар, суреттер, шығармашылық жұмыстар) |
Жоспарға байланысты |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары |
6 |
Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту. |
Жоспарға байланысты |
Сабақ жоспарлары |
7 |
АКТ технологиялар элементтерін пайдалану |
Қажеттілігіне қарай |
Презентациялары |
8 |
Деңгейлік тапсырмалар дайындау |
Қажеттілігіне қарай |
Деңгейлік тапсырмалар |
9 |
Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту |
Қажеттілігіне қарай |
Тест тапсырмалары |
10 |
Сабақ сайын озық тапсырмалар беру |
Жыл бойы |
Тапсырмалар |
11 |
Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру |
Сабақ сайын |
Өздік бағалау |
Математика пәні бойынша жоғары деңгейдегі,
қабілетті оқушылардың тізімі
3 «А» сынып
Оқушылардың аты-жөні |
Қабілеттігі
|
|
Қасқырбай Кәусар |
Оқуға ынтасы жоғары, шапшаң және ынталы. Оқу озаты.
|
|
Тастай Ұлнұр |
Оқуға ынтасы жоғары және ынталы. Оқу екпіндісі |
|
Қалдыбай Айзере |
Оқуға ынтасы жоғары және ынталы. Оқу озаты. |
Қазақ тілі және әдебиеттік оқу пәндері бойынша жоғары деңгейдегі,
қабілетті оқушылардың тізімі
3 «А» сынып
Оқушылардың аты-жөні |
Қабілеттігі |
|
Қасқырбай Кәусар |
Оқуға деген ынтасы өте жоғары, ынталы, оқу озаты
|
|
Тастай Ұлнұр |
Оқуға деген ынтасы өте жоғары, ынталы, оқу озаты
|
|
Қалдыбай Айзере |
Оқуға деген ынтасы өте жоғары, ынталы, оқу озаты
|
Өту уақыты