Миялы балалар өнер
мектебінің дәстүрлі ән
сыныбының педагог-зерттеуші мұғалімі
Маделбекова Дана Шакировна
«ДӘСТҮРЛІ ӘНДІ НАСИХАТТАУДА ОҚУШЫЛАР ҮШІН ТӘРБИЕЛІК МӘНІН АРТТЫРУ» ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ
Сабақ № 17
|
Бөлім |
Дәстүрлі ән сыныбы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Маделбекова Дана Шакировна |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәстүрлі әндердің музыкалық құрылымы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Дәстүрлі әндердің музыкалық құрылымын түсіну. Дәстүрлі әндердің негізгі элементтерін талдау. Дәстүрлі әндердің құрылымын қолдана отырып, шағын шығарманы орындау. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Дәстүрлі әндердің музыкалық құрылымын үйреніп және талдайды. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Жаңа түсінік қалыптастыра отыра оқушылардың қызығушылықтарын арттыру. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. «Рух терапиясы» әуенді терапия Мақсаты: Білім алушыларды жігерлендіріп көңіл–күйін көтеру.
|
Оқушылар жайлы отырып, еркін ыңғайлы сезініп, әуенді тыңдайды. Оқушылар «аспаптар» әдісі бойынша топтарға бірігеді. |
«Пирамида» әдісі |
|
||
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
1.Тапсырма Постер
2.Тапсырма Викториналық сұрақтар
3.Тапсырма Шығармашылық тапсырма
|
Оқушылар қазақтың дәстүрлі әндері орындалатын аспап таңдап алып, постер қорғайды Тест сұрақтарына жауап береді Бейнероликті тамашалап, дәстүрлі әннің музыкалық құрылымын жазып шығады |
«Пирамида» әдісі Дескриптор: дәстүрлі әндерді орындаушы аспаптарды зерттейді Дескриптор: тест сұрақтарының дұрыс жауаптарын анықтайды
Дескриптор: Дәстүрлі әндегі музыкалық құрылымды анықтайды |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс: «Интервью» әдісі
|
Кері байланыс парақтарын толтырады. |
Ресурстар: кері байланыс парақтары |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«ДӘСТҮРЛІ ӘНДІ НАСИХАТТАУДА ОҚУШЫЛАР ҮШІН ТӘРБИЕЛІК МӘНІН АРТТЫРУ»
«ДӘСТҮРЛІ ӘНДІ НАСИХАТТАУДА ОҚУШЫЛАР ҮШІН ТӘРБИЕЛІК МӘНІН АРТТЫРУ»
Миялы балалар өнер
мектебінің дәстүрлі ән
сыныбының педагог-зерттеуші мұғалімі
Маделбекова Дана Шакировна
«ДӘСТҮРЛІ ӘНДІ НАСИХАТТАУДА ОҚУШЫЛАР ҮШІН ТӘРБИЕЛІК МӘНІН АРТТЫРУ» ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ
Сабақ № 17
|
Бөлім |
Дәстүрлі ән сыныбы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Маделбекова Дана Шакировна |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәстүрлі әндердің музыкалық құрылымы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Дәстүрлі әндердің музыкалық құрылымын түсіну. Дәстүрлі әндердің негізгі элементтерін талдау. Дәстүрлі әндердің құрылымын қолдана отырып, шағын шығарманы орындау. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Дәстүрлі әндердің музыкалық құрылымын үйреніп және талдайды. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Жаңа түсінік қалыптастыра отыра оқушылардың қызығушылықтарын арттыру. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. «Рух терапиясы» әуенді терапия Мақсаты: Білім алушыларды жігерлендіріп көңіл–күйін көтеру.
|
Оқушылар жайлы отырып, еркін ыңғайлы сезініп, әуенді тыңдайды. Оқушылар «аспаптар» әдісі бойынша топтарға бірігеді. |
«Пирамида» әдісі |
|
||
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
1.Тапсырма Постер
2.Тапсырма Викториналық сұрақтар
3.Тапсырма Шығармашылық тапсырма
|
Оқушылар қазақтың дәстүрлі әндері орындалатын аспап таңдап алып, постер қорғайды Тест сұрақтарына жауап береді Бейнероликті тамашалап, дәстүрлі әннің музыкалық құрылымын жазып шығады |
«Пирамида» әдісі Дескриптор: дәстүрлі әндерді орындаушы аспаптарды зерттейді Дескриптор: тест сұрақтарының дұрыс жауаптарын анықтайды
Дескриптор: Дәстүрлі әндегі музыкалық құрылымды анықтайды |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс: «Интервью» әдісі
|
Кері байланыс парақтарын толтырады. |
Ресурстар: кері байланыс парақтары |
|||
шағым қалдыра аласыз





















