Дәстүрлі өнер мен заманауи интерпретация байланысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дәстүрлі өнер мен заманауи интерпретация байланысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәстүрлі қолөнер түрлерін (тоқу, зергерлік, кестелеу, ағаш ою, т.б.) заманауи дизайн, урбанистика және сән индустриясымен байланыстыра отырып қайта қарау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:


Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:


Сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Дәстүрлі өнер мен заманауи интерпретация байланысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.6.2 бұйымды дайындау мен безендіру барысында заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданудың өзіндік (оригиналды) шешімдері мен жолдарын ұсыну

Сабақ мақсаты:

Дәстүрлі өнер үлгілерін қазіргі заманда қолдану жолдарын талдайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сыныптағы оқушыларды түгендеу.

Оқу құралдарын байқау.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Сәлемдеседі


Психология-лық ахуал қалыптастыру ісіне қатысады.



Ауызша қолдау




Сабақтың ортасы










15 мин






13 мин








Жаңа сабақ.

Қазақтың дәстүрлі өнері – ою-өрнек, зергерлік бұйымдар, киіз басу, ағаш және тері өңдеу – қазіргі заманғы өнер туындыларында жаңа сипатта көрініс табуда. Мысалы, заманауи суретшілер мен дизайнерлер ұлттық нақыштарды пайдалана отырып, жаңа стильдер мен бағыттарды қалыптастыруда

«Торлы диаграмма» әдісі арқылы «Ұлттық өнер – болашақпен үндесу» тақырыбында ақпараттық постер жаса.


Практикалық жұмыс

Эскиз жасау

Қағаз бетіне ұлттық ою түрін немесе дәстүрлі элементті заманауи стильмен қайта салады.

Өз дизайнына түсініктеме жазады: қандай мағына, қандай элементтер қолданылды.

Пікірталас

Дәстүрлі өнерді қазіргі заманға бейімдеу дұрыс па, әлде түпнұсқалық қалпында сақтау керек пе?


Сұрақтарға жауап береді.









Тақырып бойынша постер жасайды.









Қағаз бетіне ою түрлерін салады.




Дәстүрлі өнерді қазіргі заманға бейімдеу туралы ойларны айтады.












Шапалақ

тау












интерактивті тақта

bilimger.kz.​

















Ұлттық

элементтің

сақталуы

Заманауи

стильдегі

интерпретация




Пікірталас

7 мин

« Өрмекшінің торы» әдісі арқылы тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қойып, оған жауап береді.

Сұрақ-жауап

«Бес жұлдыз» әдісі

Рисунок 17


Рисунок 18

Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс:


«Маған ең көп ұнаған әдіс...»

«Мен келесі жолы...



Тапсырма бойынша ой қорытып, сабаққа рефлексия жасайды.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.05.2025
196
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі