Материалдар / Дауылпаз – бабалар мұрасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дауылпаз – бабалар мұрасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Кеше «жаршыны» көргенде қатты қорықтым. «Жау келді» деп түсіндім. Бұрынғы заманда дауыс күшейткіш, газет пен журнал болмаған. Жаршы халықты өзіне қарату үшін дауылпаз соғады. Көне ғасырда дауылпаз өте маңыз- ды құрал болған.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 3. «Мәдени мұра»

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 4

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Дауылпаз – бабалар мұрасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

4.​2.​1.​1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

4.​2.​2.​1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру

Сабақтың мақсаты :

Оқушылардың барлығы: берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады және сөйлеу барысында қолданады, берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құрастырады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ертеңгілік шеңбер.

«Мен саған тілеймін»


Үй тапсырмасын тексеру

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және

мақсатымен таныстыру.

Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек айтады.

Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін!


Қолпаштау







Сабақтың ортасы

























1.Тыңда. Қайтала.
Сөздікпен таныстыру:

Жаңа сөздер:

• ұрпақ

• жау

• жорық

• бақсы

• жаршы

• дауыс

*күшейткіш


Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру жаттығуы:


2. 1-тапсырма

Суретпен таныс. Онда болып жатқан оқиғаны көршіңмен

талқыла.

1) Әсет неден қорқып тұр деп ойлайсың?

2) Айғайлап тұрған адам – кім?

3) Балалар қандай хабар естіді? Жақсы хабар ма әлде

жаман хабар ма?


3. 2-тапсырма


Мәтінді тыңда және оқы. Өз болжамыңды тексер. Сөйлемдердің дұрыс не бұрыс екенін анықта.

Дауылпаз – ғасырлар бойы ұрпақтан ұрпаққа беріліп

келе жатқан мәдени мұра. Дауылпазды, менің білуімше,

ата-бабамыз соғыста (әскери жорықта) қолданған. Өз әске-

ріне белгі берген. Кейде бақсылар да дауылпазды ауруды

емдеу кезінде қолданған. Оған қоса аң аулау кезінде оны

аңшылар да пайдаланған. Бүгінде дауылпазды «музыка-

лық аспап», – деп білеміз.

Кеше «жаршыны» көргенде қатты қорықтым. «Жау

келді» деп түсіндім. Бұрынғы заманда дауыс күшейткіш,

газет пен журнал болмаған. Жаршы халықты өзіне қарату

үшін дауылпаз соғады. Көне ғасырда дауылпаз өте маңыз-

ды құрал болған.

Тыңдалым,айтылым.

Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады. Мысалы:

Өте жақсы дауыс күшейткіш








Айтылым/Оқылым

Сурет бойынша сөйлемдер құрастырып, сұрақтарға жауап береді.

2-тапсырма

Мәтінді тыңдайды және оқиды. Өз болжамыңды тексереді. Сөйлемдердің дұрыс не бұрыс екенін анықтайды.

1. Дауылпазды бұрын тек аң аулау үшін қолданған.

2. Дауылпазды бақсылар пайдаланбаған.

3. Дауылпазды жаршылар қолданған.

ә) Оқиғаның жалғасын болжап айт.

Қоршауда берілген сөздерді пайдалан.

























«Бас бармақ»










Дескриптор:

-сурет бойынша сөйлемдер құрастырып, сұрақтарға жауап береді





Дескриптор:

Мәтінді тыңдайды және оқиды. Өз болжамыңды тексереді. Сөйлемдердің дұрыс не бұрыс екенін анықтайды.




























Слайд







Слайд

Оқулық 107 бет



















Слайд

Оқулық

108-109бет


Сергіту сәті




6. Тыңдалым.Жазылым. Айтылым.

4 тапсырма Сөйлемдерді салыстыр.

Дескриптор:

  • Сөйлемдерді салыстырады


Сабақтың соңы

Үйге: 109 бет 5-тапсырма



"Жүрек жылуы" рефлексиясы

Оқушылар сабақтан алған жағымды әсерлерін стикерлерге жазып, тақтадаға журек суретіне жабыстырады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!