Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Дауылпаз ақын". Қ.Аманжоловтың шығармашылығы.
Материал туралы қысқаша түсінік
"Дауылпаз ақын". Қ.Аманжоловтың шығармашылығына байланысты әдеби кеш.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Қазан 2018
701
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бір сынып, бір кітап» акциясы аясында Қасым Аманжоловтың «НҰРЛЫ ДҮНИЕ» таңдамалы өлеңдер жинағын насихаттауға бағытталған «Дауылпаз ақын»әдеби сазды кешінің бағдарламасыМақсаты:
«Бір сынып, бір кітап» акциясы аясында Қасым Аманжоловтың «НҰРЛЫ ДҮНИЕ» таңдамалы өлеңдер жинағын насихаттауға бағытталған «Дауылпаз ақын» атты әдеби сазды кештің өтілуі барысының анықтамасыТүрі: әдеби сазды кешМақсаты:
Оқушылар өздеріне ұнаған суреттерді таңдай отырып, төмендегідей топқа бөлінді.І Отан, туған жер туралытопқа – Ақжүніс, Жалғас, ЖанболатІІ Махаббат туралы - Гүлфия, Өмірбек, АльбинаІІІ Соғыс туралы –Бекарыс, Гүлрайхан, Ерке, МағжанІҮ Өмір туралы-Абылай, Мариям, Есболат.Оқушыларға жаттаған өлеңдерін тақырыпбойынша саралап, дайындау үшін екі минут уақыт берілді. Ал көрермен қауымға осы уақытта «Дариға сол қыз» өлеңін тыңдаттым. Межелі уақыт аяқталғаннан кейін топтарға сөз берілді. І Отан, туған жер туралытоптан Ақжүніс сөз алды: « Жалпы Қасым Аманжолов туған жертақырыбына көптеген өлең шығарған. Соның ішінде Қасымның азамат, ақын болып қалыптасуына өзіміздің Орал қаласының орны бөлек. Оның осы тақырыптағы Сарыарқа, Жетісу, Жайық, Ертіс, Көкшетау сынды өлеңдері бар. Соның ішінен жанымызға жақындарын оқып беруді ұйғардық» - деді.Ақжүніс –«Орал»,Жалғас –«Ертіс»,Жанболат –«Жайық» атты өлеңдерін жатқа айтты.ІІ Махаббат туралытоптанГүлфия сөз алды: « Махаббат тақырыбында жырламаған ақын жоқ болар сірә. Қасымның да көптеген өлеңдері махаббат, адалдық, сүйіспеншілікке арналған. Оның Колхазшы қызға, Испан қызына, Мен табиғат бөбегі, Дариға сол қыз, Айтшы жаным т.б. өлеңдері бар. Соның ішінен өзіміз сүйіп оқығандарын назарларыңызға ұсынамыз» - деді.Гүлфия–«Қарай қарай көзімнің нұры бітпес»,Өмірбек –« Күндей шалқып күлгенің»,Альбина –«Мен табиғат бөбегі» өлеңдерін жеке жатқа айтып болған соң топ мүшесі Өмірбек сөз алды: Қасым Аманжоловтың «Сөзімді кұп ал, құрбым күлімсіреп» өлеңіне эксперимент жасап, сыныптасымыз Гүлфия екеуміз диалог ретінде оқып бергіміз келеді» деп өз тілектерін білдіріп, тамаша әсерлі туындыны ұсынды.
ІІІ Соғыс туралытоптан Бекарыс сөз алып, былай деді: «Ақын шығармашылығымен сусындай отырып, оның Ұлы Отан соғысы кезінде жауға қаламыменде, қаруымен де қарсы тұрған ақын жазушы екендігін ұғындық. Оның осы тақырыпта жазған өлеңдерінің шоқтығы биік деп тапқан өлеңдерімізді жатқа айтуға рұқсат етіңіздер» - деді.Мағжан - «Дүние сыймас бомбаға»,Ерке –«Үстімде сұр шинелім»,Бекарыс –«Сен – фашистсің, мен – қазақпын» өлеңдерін асқан тебіреніспен орындап шықты. Ал топ мүшесі Гүлрайхан соғыс тақырыбында сурет салып, өз жанынан «Қасым, аға!» деген өлеңімен бөлісті.Қасым аға!Мен саған бас иемінБаршамызды таң қалдырған қасиетің.Әрі ақын, әрі батыр, әрі әншіБарша ару өзіңе ғашық едіКөрермен қауым Гүлрайханның бұл өнерін зор ілтипатпен қабыл алды.ІҮ Өмір туралытоптан Мариям сөз алды: «Жалпы ақын шығармашылығының ажырағысыз бөлшегі ол өмір, өзі туралы болатын. Біздің де осы «Нұрлы дүние» таңдамалы жинағынан келесі өлең шумақтарын ұсынамыз» - деді.Мариям – «Ерлік қандай, ел қандай!»Есболат –«Шықтым өмір шыңына»Абылай –«Өзім туралы» өлеңінен үзінді оқыды.Көрермен қауымға «Өзім туралы» әнін тыңдаттым. Ондағы мақсатым, тек қана ақын емес, әртіс, әншіні басқа қырларында насихаттай отырып, тағылымды өлең жолдарының мағынасының тереңдігін ұғындыру болатын. «Нұрлы дүние» таңдамалы жинағының осы ай жарым уақыт аралығында тек осы кітапқа кіріктірілген 297 өлеңімен танысып, сусындадық. Ал жинаққа енген төрт поэмасы «Құпия қыз», «Абдолла», « Жамбыл тойында», «Біздің дастан» кіріктірілгендігін тілге тиек еттім. Келесі кезекте сынып оқушыларымен ақынның «Құпия қыз» поэмасымен танысуды мақсат етіп отырғандығымызды айттым. Және көрермен қауымды дауылпаз жырымен күллі әлемге әйгілі болған ақын, әртіс, әншілігімен танымал, Ұлы отан соғысы жылдарында қаруыменде, қаламыменде жауға қарсы күресе білген дара, дарын Қасым Аманжолов шығармашылығымен танысуға шақырдық. Жалпы әдеби сазды кеш алар тағылымы мол, өз мақсатына жеткен деп бағаланды.9 «а» сыныбының жетекшісі Диляра Қадырғалиқызы Уразбаева
- қазақ поэзиясының, ақынның өз сөзімен айтқанда, «Найзағайлы қара бұлттан от алған» жауынгері Қасым Аманжоловтың әдеби мұрасына өскелең ұрпақты ықтиярлықпен қарауға баулу;
- ақын шығармашылығының, өмірінің маңызды шағы өз Оралымызда бастама алғандығымен байланыстыра отырып, отаншылдық сезімдерін ояту;
- өзге оқырман қауымды Қасымның шығармашылығына өз сыныбыма қатты ұнаған шумақтарын жатқа айта отырып таныстыру.
«Бір сынып, бір кітап» акциясы аясында Қасым Аманжоловтың «НҰРЛЫ ДҮНИЕ» таңдамалы өлеңдер жинағын насихаттауға бағытталған «Дауылпаз ақын» атты әдеби сазды кештің өтілуі барысының анықтамасыТүрі: әдеби сазды кешМақсаты:
- қазақ поэзиясының, ақынның өз сөзімен айтқанда, «Найзағайлы қара бұлттан от алған» жауынгері Қасым Аманжоловтың әдеби мұрасына өскелең ұрпақты ықтиярлықпен қарауға баулу;
- ақын шығармашылығының, өмірінің маңызды шағы өз Оралымызда бастама алғандығымен байланыстыра отырып насихаттау;
- отаншылдық сезімдерін ояту;
- өзге оқырман қауымды Қасымның шығармашылығына өз сыныбыма қатты ұнаған шумақтарын жатқа айта отырып таныстыру.
Оқушылар өздеріне ұнаған суреттерді таңдай отырып, төмендегідей топқа бөлінді.І Отан, туған жер туралытопқа – Ақжүніс, Жалғас, ЖанболатІІ Махаббат туралы - Гүлфия, Өмірбек, АльбинаІІІ Соғыс туралы –Бекарыс, Гүлрайхан, Ерке, МағжанІҮ Өмір туралы-Абылай, Мариям, Есболат.Оқушыларға жаттаған өлеңдерін тақырыпбойынша саралап, дайындау үшін екі минут уақыт берілді. Ал көрермен қауымға осы уақытта «Дариға сол қыз» өлеңін тыңдаттым. Межелі уақыт аяқталғаннан кейін топтарға сөз берілді. І Отан, туған жер туралытоптан Ақжүніс сөз алды: « Жалпы Қасым Аманжолов туған жертақырыбына көптеген өлең шығарған. Соның ішінде Қасымның азамат, ақын болып қалыптасуына өзіміздің Орал қаласының орны бөлек. Оның осы тақырыптағы Сарыарқа, Жетісу, Жайық, Ертіс, Көкшетау сынды өлеңдері бар. Соның ішінен жанымызға жақындарын оқып беруді ұйғардық» - деді.Ақжүніс –«Орал»,Жалғас –«Ертіс»,Жанболат –«Жайық» атты өлеңдерін жатқа айтты.ІІ Махаббат туралытоптанГүлфия сөз алды: « Махаббат тақырыбында жырламаған ақын жоқ болар сірә. Қасымның да көптеген өлеңдері махаббат, адалдық, сүйіспеншілікке арналған. Оның Колхазшы қызға, Испан қызына, Мен табиғат бөбегі, Дариға сол қыз, Айтшы жаным т.б. өлеңдері бар. Соның ішінен өзіміз сүйіп оқығандарын назарларыңызға ұсынамыз» - деді.Гүлфия–«Қарай қарай көзімнің нұры бітпес»,Өмірбек –« Күндей шалқып күлгенің»,Альбина –«Мен табиғат бөбегі» өлеңдерін жеке жатқа айтып болған соң топ мүшесі Өмірбек сөз алды: Қасым Аманжоловтың «Сөзімді кұп ал, құрбым күлімсіреп» өлеңіне эксперимент жасап, сыныптасымыз Гүлфия екеуміз диалог ретінде оқып бергіміз келеді» деп өз тілектерін білдіріп, тамаша әсерлі туындыны ұсынды.
ІІІ Соғыс туралытоптан Бекарыс сөз алып, былай деді: «Ақын шығармашылығымен сусындай отырып, оның Ұлы Отан соғысы кезінде жауға қаламыменде, қаруымен де қарсы тұрған ақын жазушы екендігін ұғындық. Оның осы тақырыпта жазған өлеңдерінің шоқтығы биік деп тапқан өлеңдерімізді жатқа айтуға рұқсат етіңіздер» - деді.Мағжан - «Дүние сыймас бомбаға»,Ерке –«Үстімде сұр шинелім»,Бекарыс –«Сен – фашистсің, мен – қазақпын» өлеңдерін асқан тебіреніспен орындап шықты. Ал топ мүшесі Гүлрайхан соғыс тақырыбында сурет салып, өз жанынан «Қасым, аға!» деген өлеңімен бөлісті.Қасым аға!Мен саған бас иемінБаршамызды таң қалдырған қасиетің.Әрі ақын, әрі батыр, әрі әншіБарша ару өзіңе ғашық едіКөрермен қауым Гүлрайханның бұл өнерін зор ілтипатпен қабыл алды.ІҮ Өмір туралытоптан Мариям сөз алды: «Жалпы ақын шығармашылығының ажырағысыз бөлшегі ол өмір, өзі туралы болатын. Біздің де осы «Нұрлы дүние» таңдамалы жинағынан келесі өлең шумақтарын ұсынамыз» - деді.Мариям – «Ерлік қандай, ел қандай!»Есболат –«Шықтым өмір шыңына»Абылай –«Өзім туралы» өлеңінен үзінді оқыды.Көрермен қауымға «Өзім туралы» әнін тыңдаттым. Ондағы мақсатым, тек қана ақын емес, әртіс, әншіні басқа қырларында насихаттай отырып, тағылымды өлең жолдарының мағынасының тереңдігін ұғындыру болатын. «Нұрлы дүние» таңдамалы жинағының осы ай жарым уақыт аралығында тек осы кітапқа кіріктірілген 297 өлеңімен танысып, сусындадық. Ал жинаққа енген төрт поэмасы «Құпия қыз», «Абдолла», « Жамбыл тойында», «Біздің дастан» кіріктірілгендігін тілге тиек еттім. Келесі кезекте сынып оқушыларымен ақынның «Құпия қыз» поэмасымен танысуды мақсат етіп отырғандығымызды айттым. Және көрермен қауымды дауылпаз жырымен күллі әлемге әйгілі болған ақын, әртіс, әншілігімен танымал, Ұлы отан соғысы жылдарында қаруыменде, қаламыменде жауға қарсы күресе білген дара, дарын Қасым Аманжолов шығармашылығымен танысуға шақырдық. Жалпы әдеби сазды кеш алар тағылымы мол, өз мақсатына жеткен деп бағаланды.9 «а» сыныбының жетекшісі Диляра Қадырғалиқызы Уразбаева
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)