Басталуы
І.Ұйымдастыру (3 мин)
ІІ Үй
тапсырмасын тексеру
(6-мин)
|
Қағазға жазылған «көбелек,күн,көгершін,гүл,гүлзар,
гүлдесте,
кептер,Гүлзат,кітап,Гүлнұр,қала,
қарлығаш,қазына,қыран» сөздер
арқылы 3 топқа бірігеді.
Үй
тапсырмасын тексеру. «Құпия зат» әдісі
арқылы пысықтаймын.
Сұраққа жауап берген оқушы
затты алатын болады.
4-жаттығуды
тексеремін.
|
қағаздар
қағаздар
|
Ортасы
ІІІ. Мағынаны тану (10
мин)
IV Тәжірибе жасау.
(15мин)
|
Топты бөлген сөздерді назарға
алып жаңа сабақты ашу
Жоғалған әріптер арқылы жаңа
сабақтың тақырыбы анықталады. Сөздердегі әріптерді табу арқылы
сабақтың тақырыбын, мақсатын түсіндіремін
.
топтық
жұмыс.
«Миға шабуыл»
әдісі
Сұрақтар:
1.Дыбыс дегеніміз
не?
2.Әріп дегеніміз
не?
3.Қатаң дауыссыздарды
ата.
4.К мен г әріптері қандай
дыбысқа жатады?
5. Ұяң дауыссыздарды
ата
6. Үнді дауыссыздарды
ата
-
жаттығу.Сөздерді
оқып,мағынасын түсіндір.
Кебек.серік,терек,берік,көлік,жібек.
Гүлдесте,бүрге,тегіс,жігер,үзеңгі.
К мен г дыбысы қай буында
кездесіп тұрғанын сұрау.
2-жаттығу.Санамақты жатқа
айтқызу.
Бас
бармақ,
Балаң
үйрек,
Ортан
терек,
Шылдыр
шүмек,
Кішкене
бөбек.
К дыбысына аяқталған сөздерге
і дыбысын қосып жаздырту.
Үйрегі,терегі,шүмегі,бөбегі.
3-жаттығу.Суреттегі заттардың
атын жаз.
Елік,бөрік,терек,күрек,үтік.
Сөздерге і дыбысын қосып айт.К
дыбысы қай дыбысқа өзгерді?
4-жаттығу.Сөздердің соңына у
әрпін қосып жаз.
Төк-төгу,төгілді,төгеді.Ек-егу,егілді,егеді.Тік-тігу,тігілді,тігеді,
Деңгейлік тапсырмалар
:
А деңгейінде:к мен г әріптері
бар сөздерді қатыстырып сөйлем құра.
В деңгейінде: к дыбысына
аяқталған сөзге у мен і дыбысының тиістісін қосып
жаз.
С деңгейінде: сөздерді қатесіз
көшіріп жаз.
|
Стикер
АКТ
оқулық,
парақша
қима
қағаздар
2 топқа тапсырма (екі топ екі
қатардағы сөздердіңмағынасын ашып
түсіндіреді)
3-топ осы сөздерді
қатыстырып,сөйлем құрайды.
Сурет
|
Сабақты өту мақсатым шынайы
болды.
Бүгін оқушылар к мен г
дыбыстарының ерекшелігін,г дыбысының сөз соңында келмейтінін
білді.
Сыныптағы ахуал жақсы.Оқушылар
белсене қатысып,топпен жұмыс істеді.
Ынтымақтасқан бірлескен орта
құра білді.
Иа өте тиімді болды.Тиімділігі
барлық оқушы түгел қамтылды.Диалогтік оқуға түсіп өз пікірлерімен
бөлісті.
Уақытты ұтымды пайдалана
білдім.
Жоспарыма енгізген өзгерісім
оқушыларға тапсырма беруді өзгертуім керек екен.Себебі А
деңгейіндегі оқушымның мен берген тапсырмадан да күрделі тапсырманы
орындау мүмкіндігі бар екенін байқадым.
|