САБАҚ: Дауыссыз к мен г | Мектеп: «Ынтымақ»жалпы орта мектебі |
Күні: | Мұғалімнің есімі: |
СЫНЫП: 2"Ә" | Қатысқандар саны:21 | Қатыспағандар саны:0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | К мен г дауыссыз дыбысқа жататынын біледі.Г дыбысының сөздің соңында келмейтінін біледі.
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: к мен г әрпі бар сөздерді дұрыс оқып жаза алады. |
| Оқушылардың басым бөлігі:: к мен г әріптері бар сөздерге мысал келтіреді. |
| Кейбір оқушылар:к мен г әріптері бар сөздерді қатыстырып сөйлем құрай алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар:диалогқа түсу арқылы сөздік қорын молайтады.
|
| Негізгі сөздер тіркестер: |
|
|
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|
|
Алдыңғы оқу | Дауыссыз қ мен ғ |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
БасталуыІ.Ұйымдастыру (3 мин)ІІ Үй тапсырмасын тексеру(6-мин) |
Қағазға жазылған «көбелек,күн,көгершін,гүл,гүлзар,гүлдесте,кептер,Гүлзат,кітап,Гүлнұр,қала,қарлығаш,қазына,қыран» сөздер арқылы 3 топқа бірігеді.Үй тапсырмасын тексеру. «Құпия зат» әдісі арқылы пысықтаймын. Сұраққа жауап берген оқушы затты алатын болады.4-жаттығуды тексеремін. |
қағаздар
қағаздар |
Сергіту сәті2 минут | Жадыны дамытуға арналған ойындар ойнату | АКТ |
ОртасыІІІ. Мағынаны тану (10 мин)
IV Тәжірибе жасау. (15мин) | Топты бөлген сөздерді назарға алып жаңа сабақты ашуЖоғалған әріптер арқылы жаңа сабақтың тақырыбы анықталады. Сөздердегі әріптерді табу арқылы сабақтың тақырыбын, мақсатын түсіндіремін .топтық жұмыс.«Миға шабуыл» әдісіСұрақтар:1.Дыбыс дегеніміз не?2.Әріп дегеніміз не?3.Қатаң дауыссыздарды ата.4.К мен г әріптері қандай дыбысқа жатады?5. Ұяң дауыссыздарды ата6. Үнді дауыссыздарды ата
жаттығу.Сөздерді оқып,мағынасын түсіндір.Кебек.серік,терек,берік,көлік,жібек.Гүлдесте,бүрге,тегіс,жігер,үзеңгі.
К мен г дыбысы қай буында кездесіп тұрғанын сұрау.
2-жаттығу.Санамақты жатқа айтқызу.Бас бармақ,Балаң үйрек,Ортан терек,Шылдыр шүмек,Кішкене бөбек.
К дыбысына аяқталған сөздерге і дыбысын қосып жаздырту.Үйрегі,терегі,шүмегі,бөбегі.
3-жаттығу.Суреттегі заттардың атын жаз.Елік,бөрік,терек,күрек,үтік.Сөздерге і дыбысын қосып айт.К дыбысы қай дыбысқа өзгерді?
4-жаттығу.Сөздердің соңына у әрпін қосып жаз.Төк-төгу,төгілді,төгеді.Ек-егу,егілді,егеді.Тік-тігу,тігілді,тігеді,
Деңгейлік тапсырмалар :А деңгейінде:к мен г әріптері бар сөздерді қатыстырып сөйлем құра.В деңгейінде: к дыбысына аяқталған сөзге у мен і дыбысының тиістісін қосып жаз.С деңгейінде: сөздерді қатесіз көшіріп жаз. | Стикер
АКТ
оқулық,парақшақима қағаздар
2 топқа тапсырма (екі топ екі қатардағы сөздердіңмағынасын ашып түсіндіреді)3-топ осы сөздерді қатыстырып,сөйлем құрайды.
Сурет |
АяқталуыV.Қорытынды (5мин) VI.Бағалау (2мин)VII.Үйге тапсырма (1мин) | Бір сәтке кері қараңыз( кері байланыс алу)
топ жұмыстарын бағалаймын (берілген стикерлерді санап бағалаймын).
5-жаттығуК мен г әріптерінен келетін сөздерді жазып келу Саусақ аттарын біліп келу. |
парақша |
Қосымша ақпарат : |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
А деңгейінде:к мен г әріптері бар сөздерді қатыстырып сөйлем құра.В деңгейінде: к дыбысына аяқталған сөзге у мен і дыбысының тиістісін қосып жаз.С деңгейінде: сөздерді қатесіз көшіріп жаз. | 1.Сұрақтар қою арқылы пысықтаймын.
2.Кері байланыс беру арқылы пысықтаймын. | Дүниетану, математика
|
Рефлекция. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
| Сабақты өту мақсатым шынайы болды.Бүгін оқушылар к мен г дыбыстарының ерекшелігін,г дыбысының сөз соңында келмейтінін білді.Сыныптағы ахуал жақсы.Оқушылар белсене қатысып,топпен жұмыс істеді.Ынтымақтасқан бірлескен орта құра білді.Иа өте тиімді болды.Тиімділігі барлық оқушы түгел қамтылды.Диалогтік оқуға түсіп өз пікірлерімен бөлісті.Уақытты ұтымды пайдалана білдім.Жоспарыма енгізген өзгерісім оқушыларға тапсырма беруді өзгертуім керек екен.Себебі А деңгейіндегі оқушымның мен берген тапсырмадан да күрделі тапсырманы орындау мүмкіндігі бар екенін байқадым. |
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?Топтық жұмыстағы оқущылардың тапсырма орындағаны...Жаңа тақырыптың ашылуыҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?Құпия зат әдісі арқылы өткен сабақты пысықтағаным.Деңгейлік тапсырманы оқушылардың орындағаны.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білді?
|