Сабақ
тың
басы
3
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
30
минут
Сергіту
сәті
5
минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Шаттық шеңбері: Оқушыларды шеңберге тұрғызып
музыкалық сүйемелдеуімен амандасу
Амандасу: Оң қолды маңдайға жақындатып амандасуды
көрсету, сол қолмен тамаша деп сұқ саусақпен көрсету. Солай қолды
ауыстып, кезек-кезек амандасу.
«Үлкенге де
сіз!
Кішігеде
сіз!
Құрметпенен
сіздерге!
Бас иеміз
біз!»
Жақсы көңіл- күймен
сабағымызды бастайық!
Балалар бүгін біздің
сабағымызға қонақтар келіп отыр, сабаққа жақсы қатысып, белсенділік
танытайық.
Өткенді пысықтау « Ойлан,
тап!» әдісі
-
Мына суретке қарап, ненің
қандай дыбыс шығаратынан тауып
сәйкестендірейікші.
-
Осы суретке қарап не
білдіңде?
-
Дұрыс айтасыңдар , біз
сендермен дыбыстар туралы өтіп жатырмыз ба
?

Жаңа тақырып: «Миға шабуыл»
әдісі
-Балалар сабағымызды бастамас
бұрын менің жаныма келіп алдымдағы киіз үйдің суреттерінен әр
қайсысың біреуден алыңдаршы \оқушылар теріс қарап жатқан
суреттерден әр қайсысы бір сурет
алады\
-алған үйдің түсіне қарай
екіге бөлініп тұрыңдаршы
-енді тақтаға қараңдаршы не
көріп тұрсыңдар
-иә дұрыс айтасыңдар әріптер
жазылған.
- Балалар тақтада жазылған
әріптердің ішінен дауысты дауыссыз дыбыстарды ажыратайықшы. \Екі
топтың оқушыларының қолына тақта сүрткіш беру. Баста дегенде
оқушылар өздеріне тиісті әріптерді айта отырып
өшіреді\
-санымен балалар сендер қандай
дыбыстарды тауып айта
алдыңдар
-дұрыс
айтасыңдар
ЕБҚ оқушыдан А О Ш әріптерін
сұрау

Мұғалім сабақ тақырыбы мен
сабақтың мақсатын таныстырып
өтеді.
Сонымен бүгінгі сабағымызбың
тақырыбы: Дауысты және дауыссыз
дыбыстар
Сабақ
мақсаты: Мәтіннің мазмұнын
әңгімелеуге баулу
Мәтін мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беруді
үйренеді
Берілген сөздерді дауысты,
дауыссыз дыбыстарға ажырата
алады


1 тапсырма. «Шатасқан
әріптер» ойыны
-балалар сендердің алдарыңда
әріптер жатыр солардан бәрің сөз
құраңдаршы
-Бұл сөз біздің оқып жатқын
оқулығымыздың аты екен иә
балалар
Әр оқушыға өзі алған әріптің
дауысты дауыссыз екенін ажыратып айтқызу, олар неге олай бөлінетін
сұрау

7 беттегі 3 жаттығу. Мақалды
дәптерге жазғызу
Тілге құрмет-елге
құрмет.
2 тапсырма «Мен айтамын,
сен жаз» әдісі
-Балалар қазір жылдың қай
мезгі
Дұрыс
айтасыңдар
-Қыста балалар не істеп
жатыр?
-Немен ойнайды
?
-дұрыс айтасыңдар \ алдын ала
дәптерді ашып дайындатып қою
керек\
-ал енді назарларыңды тақтаға
аударыңдар \мұғалім тақтаға сөздер жазады,
мұғалім оқушылармен бірге
сөздерді 3-4 рет қайталап айтады. Келесі қайталаған сайын бір сөзді
өшіріп отырып, сөздерді реттілігімен айтады. Барлық сөздерді өшіріп
болған соң оқушыларға дәптерге сөздерді реттілігімен жаздырады.
Жазған сөздерін оқытады.
Қыс
Қар
Аққала
Шана
Шырша
ЕБҚ
Суретке қарап қысқы балалардың
ойыны туралы айтады, сөздерді көшіріп
жазады.
Сергіту
сәті:
Кішкене сергіп
алайық.
Сергіту сәті
\
музыканың сүйемелдеуімен қазақша \
Асық пайдаланып нейро жаттығуын жасау \ екі
қолына екі асықты жасыл, қызыл ұлттық нақышта салынған ою-өрнекпен
қозғайды.
Оқушыларға бұл жаттығу арқылы
ұлттық құндылықты насихаттаймыз

-Балалар сендер білесіңдер ма
дауысты дыбыстар айтылуына байланысты қандай болып
бөлінетінін?
-дұрыс
айтасыңдар

3
тапсырма: «Сыңарын тап!» әдісі.
Оқушылардың алдына дауысты дыбыс түсіп қалған сөз
жазылған құлпы суреті және дауысты
әріптер\дыбыстар\ жазылған кілт суреттер беріледі. Сәйкес
келетін құлпы мен кілтті тауып сөздерді дұрыс, оқу керек және сөз
қалай естілетінін, себебін айту
керек.
-Қай сөз жуан, қай сөз жіңішке
естіледі? Себебін айайықшы
Жуан:қар, шаңғы, шана, мұз,
аққала
Жіңішке: киім,
мезгілі

-ал,енді тапқан сөздеріңе
Дауысты дыбыстан басталатын және дауыссыз дыбыстан басталатын
сөздерді пайдаланып, сөйлем құрап жазып, оқып
беріңдерші.
Мысалы: Қыс мезгілі. Қыста
балалар аққала жасайды. Аққала әдемі шықты. Қанат жылы киім киіп
мұзда сырғанады.
4 тапсырма. «Ой қозғау»
әдісі
7 беттегі 4 жаттығудағы
суреттерді ретімен қойып
шығыңдар

« Микрафон ортада»
әдісі
-Балалар сендер бүгінгі
сабақта не түсіндіңдер?
-дауысты дыбыстар қалай
жасалады?
-дауыссыз дыбыстар
ше?
-қандай тапсырма сендерге оңай
болды?
-қиын болғаны
ше?
-міне, балалар сендер дауысты
дауыссыз дыбыстар туралы тағы да толығырақ түсіндіңдер. Дауысты
дауыссыз дыбыстарды ажыратудың маңызыдылығын білдіңдер деп
ойлаймын
-сабақтағы барлық тапсырманы
жақсы орындауға тырыстыңдар
жарайсыңдар
-үйден дәптерге жазған мақалды
жаттап алыңдар
|
Оқушылар мұғаліммен бірге
қайталап амандасады
Оқушылар суреттегі жануарлар
мен құстардың дауысын сала отырып
сәйкестендіреді
-әр қайсысы ір түрлі дыбыс
шығарады.
-иә,
апай
Оқушылар үйдің суреті бойынша
екіге бөлінеді
-әріптерді
Оқушылар дауысты, дауыссыз
дыбыстарды айта отырып
өшіреді.
-Дауысты және дауыссыз
дыбыстар.
Оқушылар әр қайсысы 1 әріптен
алып сөз құрайды
-иә , Ана
тілі
Оқушылар мақалды дәптерге
көшіріп жазады.
ЕБҚ апаймен мақалды қайталап
айтады
-Қыс
Оқушылар мұғаліммен бірге
сөздерді қайталап естіп және көре отырып естерінде сақтайды. Содан
кейін реттілігімен дәптерге жазады. Жазған сөздерін
оқиды.
ЕБҚ оқушы балалармен бірге
жауап беруге тырысады. Сөздерді көшіріп жазады. \мұғалім параққа
жазып береді\
Оқушылар сергіту жаттығуын екі
қолына екі асықты алып қызыға
орындайды
-Жуан және
жіңішке
Оқушылар құлпы мен кілттегі
сөздерді дұрыс оқи отырып
сәйкестендіреді.
Сөздерді не себепті жуан және
жіңішке айтылуын айтады.
Оқушылар тапқан сөздеріне
сөйлем құрап дәптерлеріне жазып,
оқиды.
ЕБҚ 2 сөзден сөйлем құрастырып
айтыды
Оқушылар суретті реттілігімен
қойып айтып береді
Кері байланыс
жасайды
|
Жарайсыңдар!
Міне, тамаша! Сендер дұрыс
тауып, дұрыс жауап
бердіңдер.
Тамаша! Балалар сендер бұл
тапсырмагһны жақсы орындай
алдыңдар
Бәрекелді! Тапсырманы жақсы
орындай алдыңдар.
Жарайсыңдар! Сендердің
қолдарыңнан келді
Керемет! Сендер сергіту
жаттығуын жақсы орындап
шықтыңдар.
Міне, тамаша! Сендер
тапсырманы жақсы орындай
алдыңдар.
Жарайсыңдар! Сөйлемді де
құрастыра алдыңдар.
Міне, тамаша! Сендер бұл
тапсырманы да орындай
алдыңдар
Жарайсыңдар, балалар! Әр
сабаққа осылай жақсы қатысып, тапсырмаларды жақсы орындап
жүріңдер.
|
Суреттер











|