Д.Бабатайұлы "О, Ақтан жас, Ақтан жас"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Д.Бабатайұлы "О, Ақтан жас, Ақтан жас"

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып оқушыларына арналған сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырып: Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.


Бөлім:


Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Хайрушева Мира Шайхуллиевна

Күні:

15.11.2022 ж.

Сынып: 5 «ә»

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Шығарманың мазмұнын түсінеді, кейіпкерлерді салыстырады.

Көпшілігі: Іс-әрекеті арқылы кейіпкер образын аша алады, тапсырмаларды орындау арқылы салыстырып бағалайды.

Кейбірі: шығарма кейіпкерін шынайы өмірмен салыстырып бағалайды, мазмұнын түсінеді, іс-әрекетіне қарай кейіпкерлерді ажырата алады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы




2 мин











5 мин































5 мин

  1. Оқушылармен амандасу. «Амандасу» тренингі арқылы амандасамыз


  1. Топқа бөлу.





  1. Өткен тақырыпты еске түсіру.


«Ақиқат , Жалған» әдісі арқылы.

  1. «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңінің авторы Д.Бабатайұлы (ия)

  2. «О, Ақтан жас, Ақтан жас» бұл әңгіме (жоқ)

  3. Д.Бабатайұлы Ақтанның болашағына алаңдайды (ия)

  4. Д.Бабатайұлы 1802 жылы дүниеге келді (ия)

  5. Д.Бабатайұлының алғашқы өлеңдер жинағы «Өткен күндер» (жоқ)

  6. «Керсен» - ағаштан жасалған ыдыс (ия)

  7. «Сапы» - серіппелі мылтық (жоқ)

  8. «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңінің кейіпкері Қобыланды батыр (жоқ)

  9. Ақтан жас жетім бала (ия)


  1. Топқа бөлінген суретке қарай отырып, оқушылар жаңа тақырыпты ашады.

  2. Бейнебаян көрсетіледі.


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

Оқушылар таңдау жасай отырып, мұғаліммен амандасып кіреді.


Бала Ақтан

Жетім бала

13 жаста

Қажымау

Бақытты болашақ


Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Ақиқат - жасыл қолды басады, жалған болған жағдайда қызыл қолды басады.




Мадақтау сөздері арқылы











Смайлик арқылы




Қима қағаздар

Ортасы


4 мин




3 мин





8 мин











5 мин















8 мин







  1. Оқушылар хрестоматия бойынша өлеңді бір рет қайталап шығады.


  1. Әр топ өздеріне берілген шумақ туралы баяндайды.


  1. «Салыстыру аймағы» Қазіргі жетімдер мен Ақтан жас өміріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықты анықтаңыз.

Өзіңді тексер!


  1. Берілген мақал мәтелдердің мағынасын аышп, Ақтан жаспен байланыстырыңыздар.

  • Жетімге жеті бидай да тамақ.

  • Жетім көрсең, жебей жүр,
    Жесір көрсең, демей жүр.

  • Жетім көрсең, жабей жүр

  • Жетімнің алпыс анасы бар

  • Жетімнің қарны жетеу.


  1. Бүгінгі күндегі жетім балалар жағдайын анықтаңыздар, сіз егер ел басшысы, министр болсаңыз, қандай үкім шығарар едіңіздер?


Әр шумаұты оқып шығады, кейін баяндайды







Кесте толттырады.










Шығармадағы негізгі мәселені бүгінгі өмірмен байланыстыра салыстырады











Орындыққа отырып өз ойларымен бөліседі.

Смайлик арқылы

Қима қағаздар

Соңы

5 мин

  • Шығармада кездескен өмірлік жағдаятқа байланысты өлеңнен алынған үзіндіге сәйкес өз ойларыңызды салыстыра суреттеп жеткіздіңіздер;

  • Шығармадағы кейіпкер өміріне байланысты жағдаяттарды суреттедіңіздер

  • шығармалардан дәлелдер келтірдіңіздер;

  • Бүгінгі күндегі жетім балалар жағдайын анықтап, мәлімет бердіңіздер;

  • Жетімін жылатпаған халықтың жетімді есіркеуі жайлы даналық сөздерін іздестіріп, жаздыңыздар.


Рефлексия: «WatsAPP тағы диалог» әдісі арқылы


Жинаған смайликтеріне сай балл қойылады




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.12.2023
248
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі