Материалдар / Д.Бабатайұлы "О, Ақтан жас, Ақтан жас" 2-сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Д.Бабатайұлы "О, Ақтан жас, Ақтан жас" 2-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып оқушыларына арналған сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2023
179
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырып: Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.


Бөлім:

«Тәрбиенің қайнар бұлағы»

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Хайрушева Мира Шайхуллиевна

Күні:

22.11.2022 ж.

Сынып: 5 «ә»

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Шығармадан алған әсерлерін сипаттайды, өлеңнің мазмұнын айта алады

Көпшілігі: Шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады

Кейбірі: Шығармадан алған әсерлерін бейнелі сөздерді қатыстыра отырып, авторға хат жазады, өлең шығарады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы




3 мин







5 мин







3 мин






  1. Оқушылармен амандасу. «Амандасу»


  1. Жұпқа бөлу.

ұсынылған суреттердің бүгінгі тақырыпқа қандай қатысы барын анықтай отырып, жаңа тақырыпты ашады


  1. Өткен тақырыпты қайталау, үй тапсырмасын тексеру. «Өлең эстафетасы» әдісі арқылы.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

Оқушылар мұғаліммен амандасып кіреді.


«Суреттер сөйлейді» арқылы жұпқа бөлінеді.








Оқушылар допты бір-біріне лақтыра отырып, өлең жолдарын жалғастырады немесе сұрақтарға жауап береді.




Мадақтау сөздері арқылы










Бағалау парақтары арқылы




Қ има қағаздар

Ортасы


7 мин





5 мин




5 мин













8 мин хат жазу үшін


5 мин әр жұпты тыңдап шығу үшін








  1. Әр жұпқа хат, хат жазу шарттары, хаттың түрлеріне байланысты мәтіндер беріледі.


  1. «Ілгіш» арқылы мәтінге сай қойылған сұрақтарға жауап береді.


  1. Өлең бойынша әсер еткен тұсын анықтаймыз.










  1. Әр жұп хат тапсырмалар беріледі.

Мәтіндермен танысады.




Сұрақтарға жауап береді, ілгіщке қыстырғыштар арқылы іліп шығады.


Әсер еткен тұсы

Себебі







Оқушыларға кесте ұсынылады, толтырып шығады.


1-жұп:

Ақтанға деген тілектеріңді білдіріп хат жазыңдар

2-жұп: Д.Бабатайұлына арнап хат жазыңдар

3-жұп: «Сен де әлі жетерсің» дей отырып, Ақтанға қолдау хат жазыңдар

4-жұп:

«Арманым менің асқақ, заңғар биік аңсаған,
Оған жету жолында ешқашанда тайсалман» деп ұран тастай отырып, Ақтанға хат жаз.

5-жұп: Болар бала алысқа қарар» деген даналық сөзді негізге ала отырып хат жаз.

6-жұп: Қазіргі таңда кездесетін жетім балаларға арнап хат жаз.

7-жұп: Ақтанға деген, жетім балаларға деген ұсынысыңды айта отырып хат жаз.

Бағалау парағы










Бағалау парағы арқылы

Қима қағаздар

Соңы

4 мин

Рефлексия: «WatsAPP тағы диалог» әдісі арқылы


Жинаған смайликтеріне сай балл қойылады

Вапсап суреті



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!