Оқылым алды тапсырмасы
Ж. Тапсырма
- «Ұлы Жібек жолы» бейнежазбаны
көріп экранда ұсынылған мәтіндерді
оқыңыздар.
Дескриптор:
ҚБ. Ауызша мадақтау –
«Жарайсың! Тамаша!»
Оқылым кезі
тапсырмасы
Т.Ж. «Жиксо»
әдісі
Мақсаты: шығарманы оқу және
тақырыптық талдау жасай білу.
Тапсырма: абзац бойынша тізбектей
оқы, сұрақтарға сүйеніп негізгі ойды анықта, «5 сөйлем, бір сурет»
арқылы оқылған ақпаратты талдай отырып, кестеге
түсір.
А) Мәтінді шағын топта
оқу.
Ә) Талқылауға
арналған сұрақтар бойынша негізгі ойды
анықта.
Сұрақтар:
1.
Қазақстан
және «Ұлы Жібек жолы» ұғымдары туралы не айтуға болады?
Естігендерің бар ма?
2. Отырар тарихы дегенде ойымызға не
оралады?
3. Әуелде араб жиһанкездері Отырарды қалай
атады? Неліктен?
4. ШаҺарды салудағы қолөнершілердің рөлі
туралы не айтар едіңіздер...
Б) «Бір сурет, 5
сөйлем» әдісі бойынша оқыған
мәтінді талда, постерге түсір.
Дескриптор:
-
шығарманы оқып,
тақырыпты және оның негізгі ойын сұрақ қою арқылы
анықтайды;
-
мәтіннің мазмұндағы
керекті сөздер мен сөз тіркестерін тіркестірі тақырыпқа сай «Бір
сурет, бес сөйлем» постерін
құрастырады...
КБ. «Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісі арқылы шағын топ
мүшелері өзара бағалау әрекетін
жүргізеді.
Оқылым соңы тапсырмасы
Ж.Ж. «Сәйкестігін тап!»
әдісі
(оқулықтағы №4
тапсырма, 29 бет бойынша)
Мақсаты:
Тақырыпқа
қатысты жауаптарын сәйкестендіру арқылы сабаққа тапсырмалар
қолдану.
Тапсырма: Мәтіннің мазмұнын
бойынша керекті сөздерді тіркестіріп жаз. Берілген ұғымдарды
анықтамаларымен сәйкестендіріп сөйлем құрастыр.
Ә) Тапсырма:
Сөздерді пайдалынып, сөйлем құра.
Үлгі:
Ұлы Жібек
жолы ежелгі Қазақстан жерімен де өткен.
Ұлы Жібек
жолы – Қытай мен Еуропаны байланыстырған сауда жолы.Тасболат тамдар
төрт бұрышты етіп салынған.
Дескриптор:
КБ. «Стикердегі хат» әдісі арқылы
өзара бағалау жүргізіледі.
ЖЖ. «Көзбен көретін айғақтар»
әдісі
Мақсаты:
тірек суреттер негізінді ой
қоғау, ойды жинақтау, шығармашылық әрекетке
түсу.
Тапсырма:
Бейнелі
суреттерге сүйеніп, «Тарих сыр шертеді» тақырыбында шағын әңгіме
жазыңдар.
Дескриптор:
-
бейнелі суреттерге
сүйеніп, сөз тіркестері мен сөйлем құрастырады;
-
құрастырған сөздер мен
сөйлемдірді қатыстырып, «Тарих сыр шертеді» тақырыбында шағын
әңгіме жазады;
ҚБ. Екі серіктес,
жұптар «Бағдаршам» әдісі
бойынша өзара бағалау әрекетін жүргізеді.
Бағдаршам түстері
бойынша өзара бағалайды:
«Қызыл» – толық түсіне
алмады;
«Сары» – әлі де ойлануға
мүмкіндік беру керек;
«Жасыл» – толықтай
түсінді.
|