Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Əдебиеттік оқу. Тақырыбы: Ер еңбекте сыналады.
Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Маусым 2018
869
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Ер еңбекте сыналады | Мектеп: Ә. Жангелдин атындағы орта мектеп | |
Күні:24.04.2017 | Мұғалімнің есімі:Унгарбаева Аяужан | |
СЫНЫП: 2 «В» | Қатысқандар саны: 14 | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Мәтінді түсініп оқу арқылы ондағы негізгі ойды анықтау. | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Мәтіннің мазмұнын талдау арқылы оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға,өз пікірін ашық айтуға үйрету. | ||
Кейбір | ||
Күтілетін нәтиже | Мәтінді түсініп оқу арқылы ондағы негізгі ойды анықтайды. Мәтіннің мазмұнын талдау арқылы оқушылар сын тұрғысынан ойлауға,өз пікірін ашық айтуға үйренеді. | |
Пәнаралық байланыс | Еңбекке баулу | |
Алдыңғы тақырып | Торы құлын | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы10 мин | ||
Ортасы30 мин | .Ой қозғау.Қуат алар барша жан,Дүниеде тең келмес ештеңе оған.Өмір бойы тер төгіп шыңдаладыТынымсыз істерімен барлық адам. Бұл не туралы айтылған өлең? Дұрыс.Еңбек.Сыныпты топқа бөлу:Абай атамыздың «Талап», «Еңбек», «Терең ой» ұғымдарына теңеулер келтіре отырып,топқа бөлемін.Мағынаны тануАвтор туралы мәлімет:Ер еңбекте сыналады. Жекен Жұмаханов.Жекне Жұмаханов-жазушы,журналист,мұғалім,қоғам қайраткері.1935ж 5 желтоқсанда Шығыс Қазақстан облысында Абай ауданында Жүрекадыр ауылында кедей отбасында дүниеге келегн.1978ж дүниеден өткен.1.Мәтінмен жұмыса) мәтінді оқуә) рөлге бөлініп оқу,талдау жүргізу.2.Сөздік жұмыс жүргізу.алқынып,гүжілдеп,кекете-мұқата,ойпат,белшеден 3.Топпен жұмыс.а) РАФТ стратегиясы бойынша жұмыс жасайды.Әр топтан бір өкіл шығады.(рөлдік ойын арқылы оқиға желісінен мультфильм құрастырады)ә) «Ойлан,топтас,бөліс» стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап алу,талдау жұмысы.1.Жұмбақтар жасыруБұдыр-бұдыр балшықты,Жинады да талшықты.Ұқсатып қамытқа,Үй салды жабыққа. (қарлығаш) Қылдай белі бүгілгенӨзіненде жүгі үлкен (құмырсқа) Шидей ұзын сирағы,Тастай керең құлағы.Сөйтіп жүріп көп жерге,Аспалы тор құрады. (өрмекші) Жұмбақтарға жауап алғаннан соң,топқа сұрақтар беріледі.*Мәтінді оқып отырып,өзіңе қандай әсер алдың?*Мәтін кейіпкерлерінен береке-бірлікті көре алдың ба?*Ақын қандай қасиетті баса айтып отыр? Неге?*Адам өмірінде осындай жағдайлар кездесе ме?*Достарыңа ,сыныптастарыңа көмектескен кездерің болды ма?*Нәтижелі істі неден байқауға болады деп ойлайсың? б) «Өзіңе сұрақ қой» стратегиясы «Егер де мен...» танымдық жаттығуын өткіземін.Оқушылар өздеріне қойылған сұрақтар бойынша бір-бірін толықтыру арқылы ой-пікірлерімен бөліседі. | |
Аяқталуы5 мин | Үйге тапсырма:«Ер еңбекте сыналады» мәтінді оқып,мазмұндауКері байланыс-Егер саған сабақ ұнаса,оқиға желісін өзге оқушыға түсіндіре алатын болсаң желкенді қайықты жасыл түске боя.-Егер сабақта қандайда бір қиындық кездессе,желкенді қайықты сары түске боя.-Егер сабақты түсінбеген болсаң,мұғалімнің көмегін қажет ететін болсаң,желкенді қайықты қызыл түске боя.Бағалау «Тыныштық сәті» мәуелі ағаштың жапырағына жазылған адамгершілік қасиеттерді оқышылар алып оқып,жүрек тұстарына басады. | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)