Материалдар / Əдебиеттік оқу. Тақырыбы: Ер еңбекте сыналады.

Əдебиеттік оқу. Тақырыбы: Ер еңбекте сыналады.

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
869
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Ер еңбекте сыналадыМектеп: Ә. Жангелдин атындағы орта мектеп
Күні:24.04.2017Мұғалімнің есімі:Унгарбаева Аяужан
СЫНЫП: 2 «В»Қатысқандар саны: 14Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Мәтінді түсініп оқу арқылы ондағы негізгі ойды анықтау.


Оқушылардың басым бөлігі:


Мәтіннің мазмұнын талдау арқылы оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға,өз пікірін ашық айтуға үйрету.


Кейбір




Күтілетін нәтижеМәтінді түсініп оқу арқылы ондағы негізгі ойды анықтайды.

Мәтіннің мазмұнын талдау арқылы оқушылар сын тұрғысынан ойлауға,өз пікірін ашық айтуға үйренеді.

Пәнаралық байланысЕңбекке баулу
Алдыңғы тақырыпТоры құлын
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы10 мин
  • Сәлемдесу
  • Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
  • Түгендеу




  • Ортасы30 мин.Ой қозғау.Қуат алар барша жан,Дүниеде тең келмес ештеңе оған.Өмір бойы тер төгіп шыңдаладыТынымсыз істерімен барлық адам. Бұл не туралы айтылған өлең? Дұрыс.Еңбек.Сыныпты топқа бөлу:Абай атамыздың «Талап», «Еңбек», «Терең ой» ұғымдарына теңеулер келтіре отырып,топқа бөлемін.Мағынаны тануАвтор туралы мәлімет:Ер еңбекте сыналады. Жекен Жұмаханов.Жекне Жұмаханов-жазушы,журналист,мұғалім,қоғам қайраткері.1935ж 5 желтоқсанда Шығыс Қазақстан облысында Абай ауданында Жүрекадыр ауылында кедей отбасында дүниеге келегн.1978ж дүниеден өткен.1.Мәтінмен жұмыса) мәтінді оқуә) рөлге бөлініп оқу,талдау жүргізу.2.Сөздік жұмыс жүргізу.алқынып,гүжілдеп,кекете-мұқата,ойпат,белшеден 3.Топпен жұмыс.а) РАФТ стратегиясы бойынша жұмыс жасайды.Әр топтан бір өкіл шығады.(рөлдік ойын арқылы оқиға желісінен мультфильм құрастырады)ә) «Ойлан,топтас,бөліс» стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап алу,талдау жұмысы.1.Жұмбақтар жасыруБұдыр-бұдыр балшықты,Жинады да талшықты.Ұқсатып қамытқа,Үй салды жабыққа. (қарлығаш)

    Қылдай белі бүгілгенӨзіненде жүгі үлкен (құмырсқа)

    Шидей ұзын сирағы,Тастай керең құлағы.Сөйтіп жүріп көп жерге,Аспалы тор құрады. (өрмекші) Жұмбақтарға жауап алғаннан соң,топқа сұрақтар беріледі.*Мәтінді оқып отырып,өзіңе қандай әсер алдың?*Мәтін кейіпкерлерінен береке-бірлікті көре алдың ба?*Ақын қандай қасиетті баса айтып отыр? Неге?*Адам өмірінде осындай жағдайлар кездесе ме?*Достарыңа ,сыныптастарыңа көмектескен кездерің болды ма?*Нәтижелі істі неден байқауға болады деп ойлайсың?

    б) «Өзіңе сұрақ қой» стратегиясы «Егер де мен...» танымдық жаттығуын өткіземін.Оқушылар өздеріне қойылған сұрақтар бойынша бір-бірін толықтыру арқылы ой-пікірлерімен бөліседі.


    Аяқталуы5 минҮйге тапсырма:«Ер еңбекте сыналады» мәтінді оқып,мазмұндауКері байланыс-Егер саған сабақ ұнаса,оқиға желісін өзге оқушыға түсіндіре алатын болсаң желкенді қайықты жасыл түске боя.-Егер сабақта қандайда бір қиындық кездессе,желкенді қайықты сары түске боя.-Егер сабақты түсінбеген болсаң,мұғалімнің көмегін қажет ететін болсаң,желкенді қайықты қызыл түске боя.Бағалау



    «Тыныштық сәті» мәуелі ағаштың жапырағына жазылған адамгершілік қасиеттерді оқышылар алып оқып,жүрек тұстарына басады.


    Қосымша ақпарат

















    Саралау Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
  • РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

















    Менің 3-ші сабағым «Ер еңбекте сыналады» деп аталады. Оқушылар бір -біріне тілек айтады.Оқушылар мақал -мәтел құрау арқылы6 оқушыдан жеке топқа бөлінеді.. Мен сабақты бастамас бұрын оқушылардың көңіл күйін көтеру керек деп шештім. Сыныпқа кіріп,амандасқан соң оларды ортаға шақырып,шаттық шеңберін құру керектігін айттым. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ,Кім кіммен дос болғысы келеді?- деген сұрақ қойдым.Әр оқушы өздерінің кіммен дос болғысы келетінін айтып шықты.Жауаптары әр-түрлі болды.Бұл мен үшін пайдалы болды.Себебі сыныптағы жекелеген оқушылардың қарым-қатынасы қандай екенін байқадым.Болашақта тренингтерді көбірек өткізуім керек деп шештім.Сонымен,бүгінгі күнге жақсы көңіл күй тілеп, топқа бөлу үшін мақал мәтел жазған қағаздарды үстелге қойдым.Оқушылар бір-бірден алып мақал- мәтел құрап топқа бөлініп отырады.Топқа бөлініп отырғаннан кейін топ ережесін естеріне түсірді.Тапсырманы дәптерге өз бетінше орындайды.. Сабақтың басында оқушылардан өткен сабақ бойынша үйге берілген тапсырманы тексеріп шықтым.Жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға жұмбақ жасырдым. Жұмбақтың шешуі мен өткен сабақтың арасында қандай байланыс бар екенін оқушылырдан сұрап,жаңа сабаққа дайындық жүргіздім.Оқулықтың бетіндегі мәтінді үшке бөліп, үш топқа бөліп бердім. Әр топ мәтінді оқып,түсінгендерін басқа топқа айтып береді.Төртінші топ сурет бойынша әңгіме құрайды. Осы тапсырманы орындау барысында оқушылар қызығушылық танытты. Бұрын барлық оқушыларға мәтінді түгел оқытып,түсінгендерінен ғана сұрайтынмын және үлгермейтін оқушылар қалып қоятын. Әр топтан бір оқушы түсінгенін басқа топқа айтып бергенде,басқа топтың оқушылары бірден түсініп алады екен. Бұл тапсырманы орындағанда оқушылардың оқуға деген қызығушылығы арта түсті.Ал мен жалпы критерий арқылы бағалап отырдым.Бағалау оқушыларға өте қызық болды.Олар топтағыларды бақылай отырып,өзін өзі реттеуге де біршама төселіп қалды. Осы бағалаулар арқылы өзінің білім деңгейі қаншалықты екендігін білді.Білім алуға түбегейлі ықпал етіп,оқуын ары қарай жақсарта түсуге ұмтылып,түсіне білді.Сабақ соңында кері байланыс жасалып,оқушылар смайликтер арқылы көңіл күйлерін стикерге жазып,сабағымызды аяқтадық.

















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ