Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дене белсенділігі кезінде жүрек соғысы ж.е тыныс алу.
Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Дене жаттығуларын орындайды
Оқушылардың басым бөлігі:Дене жаттығуларын орындау барысында байқалған дене өзгерістерін сипаттайды.
Кейбір оқушылар: Жұптағы орындау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
1406
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№99 «Октябрь» жалпы орта мектебі. | |||
Пән мұғалімі: Бакирова Ж | |||
Күні: 26 09. 2016 ж Сыныбы: 1а | Пәні: дене шынықтыру. | Қатысқаны: 23 | Қатыспағаны:- |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | Жаттығуларды дұрыс орындауға дағдылану. Спортпен үздіксіз айналысуға машықтану. Ойын ережесін түсіну. | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Жаттығулар жасай алады. Ойын туралы жалпы мағлұмат біледі. | ||
Кейбір оқушылар: Спортпен үнемі айналысады,шыныққан, шымыр.Ойын ережесін түсінеді. | |||
Талқылауға арналған тармақтар: Ойынның маңызы,спортпен шұғылданудың пайдасы туралы біледі. | |||
Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? Спортпен айналысу не үшін қажет.Ойын ойнау керек па? | |||
Алдыңғы оқу | Жаттығулардын маңызын біледі. | ||
Басталуы | Бой жазу жаттығуларын жасау. Берілген жаттығуларды орындау. | Секіртпе | |
Ортасы | Ойынды топ болып, жұп болып, ойнайды.Кедергілерден қалай өту ережесін түсінеді.Саппен ретімен жүгіріп өту керегін біледі, кедергі арасын айналып жүгіреді. | Доп, фигуралар. | |
Аяқталуы | «Шынықсын денеміз» ойынын ойнау.«Лезде сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтар ұйымдастыру. | Смайликтер | |
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылаға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Ойын ойнату арқылы оқушы түсінігін тексеремін. | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғауЕрежелері АКТ-мен байланыс | |
Деңгейлік тапсырмалар | Қалыптастырушы баға. « Смайликтер» арқылы бағалау. | Дидактикалық материалдар | |
Рефлексия | Сабақ туралы пікір: Ойын өте қызықты болды. Оқушылардың ойын ойнағанда ортаға бейімделуі арта түсті. Кейінгі сабақта жаттығу жасата отырып, ойындарды ойнату керектігін байқадым. |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: 06.10.2016ж | Кабинет:105 | Мұғалім: Бакирова Ж |
Сабақтың атауы | Кішкентай допты лақтыру | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Кішкентай допты лақтыруЖаттығу | ||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен жұмыс жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауБалалар маршпен жүріп, залды бір айналып келіп бір қатарға тұрады.Мұғалімнің көрсетуі мен допты 1, 5 м биіктікте керілген жіптің үстінен асыра лақтыру. Лақтыру жаттығулары күшті молайтады және қимыл түрлерін үйлестіре білу қабілеттерін арттырды. Допты жоғары лақтыру және ұстау. Балалар мұғалімге қарама - қарсы 80 - 100см жерде тұрады мұғалім әрқайсысына кезек – кезек доп лақтырып: « Ұста»,- дейді. Балалар допты қайтадан мұғалімге лақтырады.Күтпеген сәт: Үлкен доп балалардың қасына домалап келеді. Мұғалім бұл доптың өзі домалап келгендігін және ғажайып доп екендігін айтады.Доп туралы таппақ айтады. Көгілдір добым бұл менің,Домалап қана жөнелдіңҚызыл, жасыл көгілдір.Әдемісің өзің бір. Мұғалім допты қолына алып ішінен қызыл және көк түсті кішкентай доптарды алып шығып, балаларға допты көрсету арқылы түсін, пішінін сұрайды. Осы доптар түсі 3арқылы балалар екі топқа бөлінеді.1 - Топ «Қызыл» доп 2 - топ «Көк доп» « Менің көңілді добым атты жарыс»1. Екі - екіден допты бірінің артынан бірі ұстап жүгіру. 2. Сүйретпе киіп допты карзинаға салу келесі бала допты алып келу.3. «Қырықаяқ» ойыны массажды төсеніштерден өтіп межеден айналып келу Жарысты қорытындылау | ||
Ой толғаныс | БББ | ||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі: Е. Балтабаев.
Пәннің аты:Дене шынықтыру | Уақыты: 26.10.2016ж | Кабинет:105 | Мұғалім: Ж. Бакирова |
Сабақтың атауы | Спорттық ойындар Допты шеңберде,қатарда,тізбекте бір-біріне беру | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Оқушының қалауы бойынша материалдарЖаттығу жасауСпорттық ойындар Допты шеңберде,қатарда,тізбекте бір-біріне беру | ||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДене жаттығулрын жасау | ||
Ой толғаныс | «Ақ қоян» №3Мақсаты: Балаларды жылдамдыққа, мықтылыққа баулу.Ойын мазмұны: Балалар шеңбер жасап тұрады да, ал бір бала ортада қоян болып отырады. Шеңбердегі балалар қол ұстасып қоянды айнала жүріп тақпақ айтады. | ||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Допты бір-біріне домалату | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Допты бір-біріне домалатуТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДене жаттығулрын жасау | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Қайталау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Сабақтың тақырыбы: Тазалық талаптары | №99 «Октябрь» жалпы орта мектебі. | ||
Пән мұғалімі: Бакирова Ж | |||
Күні: 17 .11. 2016 ж Сыныбы: 1а | Пәні: дене шынықтыру. | Қатысқаны: 23 | Қатыспағаны:- |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | Жаттығуларды дұрыс орындауға дағдылану. Спортпен үздіксіз айналысуға машықтану. Ойын ережесін түсіну. | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Тазалық туралы жалпы мағлұмат біледі. | ||
Кейбір оқушылар: Спортпен үнемі айналысады,шыныққан, шымыр.Ойын ережесін түсінеді. | |||
Талқылауға арналған тармақтар: Ойынның маңызы,спортпен шұғылданудың пайдасы туралы біледі. | |||
Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? Тазалық не үшін қажет.Ойын ойнау керек па? | |||
Алдыңғы оқу | Жаттығулардын маңызын біледі. | ||
Басталуы | Бой жазу жаттығуларын жасау. Берілген жаттығуларды орындау. | Секіртпе | |
Ортасы | Ойынды топ болып, жұп болып, ойнайды.Кедергілерден қалай өту ережесін түсінеді.Саппен ретімен жүгіріп өту керегін біледі, кедергі арасын айналып жүгіреді. | Доп, фигуралар. | |
Аяқталуы | «Шынықсын денеміз» ойынын ойнау.«Лезде сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтар ұйымдастыру. | Смайликтер | |
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылаға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Ойын ойнату арқылы оқушы түсінігін тексеремін. | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғауЕрежелері АКТ-мен байланыс | |
Деңгейлік тапсырмалар | Қалыптастырушы баға. « Смайликтер» арқылы бағалау. | Дидактикалық материалдар | |
Рефлексия | Сабақ туралы пікір: Ойын өте қызықты болды. Оқушылардың ойын ойнағанда ортаға бейімделуі арта түсті. Кейінгі сабақта жаттығу жасата отырып, ойындарды ойнату керектігін байқадым. |
Оқу ісінің орынбасары:
Пәні: Дене шынықтыруТақырбы: Биіктен секіру | Мектеп: №12 С Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебі | |
Күні: 15.12.2017ж | Мұғалімнің есімі: Шаймерденова А | |
Сынып: 1 | Қатысқандар саны:20 | ҚатыспағандарСаны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | 1.3.1.1Денсаулық туралы жалпы түсінік алу,дене белсенділігін ұғыну. | |
Сабақтың нәтижесі: | Барлық оқушылар білуге тиіс: Денсаулық ұғымы туралы ой бөлісе алады. | |
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Дене белсенділігінің денсаулыққы пайдасы туралы біледі Кейбір оқушылар білуі тиіс: Дене белсенділігінің денсаулыққы пайдасы туралы мысал келтіре отырып,түсіндіреді. | ||
Тілдік мақсат: | Оқушылар: Денсаулық ұғымы туралы ой бөліседі | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Жүгіріс,қарапайым жүгіріс,аяқтың ұшымен жүгіру,тізені жоғары көтеріп жүгіру, | ||
Талқылауға арналған тармақтар:Суретте көрсетілген дене қозғалыстарын ата? Жазылым бойынша ұсыныстар: Жүгірудің денсаулыққа тигізетін әсері туралы жұпта талқыла | ||
Жетістік критерилер | КритерийДенсаулық ұғымы туралы ой бөліседі Дене белсенділігінің денсаулыққа тигізетін пайдасын мысал келтіре отыра түсіндіреді. | ДескрипторСуретте көрсетілген дене қозғалыстарын атайды 1бҚарапайым жүгірісті көрсетеді1б |
Жүгірудің денсаулыққы әсері туралы жұпта талқылайды 1б | ||
Жүгіру түрлерін дұрыс орындайды 4б | ||
Алдыңғы оқу | Дыбыстарды біледі. | |
Жоспарланған уақыт: 40мин |
Басталуы8 мин | Өсеміз біз күліп ойнап, бір адамның баласындай. Өсеміз біз күліп ойнап он саусақтың саласындай.Кәне біз қалай демалдық? Демалыста не істедік? Оқуды қайталадық па? Сабаққа дайынбыз ба?Топқа жыл мезгілдері арқылы бөлінейік. | Оқулық түсті қағаздар | |
ОртасыМағынаны тану Сергіту сәті | Суретте көрсетілген дене қимылдарын атаңыз Жүгірудің денсаулыққа тигізер пайдасы қандай?Жұппен талқылап,түсіндір.Суретте көрсетілген жүгіру түрлерін орында:Жұппен,жеке, топпен жасап көрсет Қай жаттығу қиын екенін жұпта талқыла | ||
Аяқталуы | Топтарға шығармашылық тапсырма:1-топ Қарапайым жүгірісті2-топ Аяқтың ұшымен жүгіруді3-топ Аяқты артқа көтеріп жүгіру. |
Дифференциация: Оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Деңгейі бойынша ашық сұрақтар қояды. | Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Әр тапсырманы қорытындылап, критерий бойынша балын қойып,қорытынды балын шығарып, бағалау парақшасына қоямын | Пәнаралық байланыс: Денсаулық пен қауіпсіздік АКТ ҚұндылықтарБейнелеу, дүниетану |
Бақылау.Сабақтың мақсатына жеттім бе? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?Уақытты қалай пайдаландым? |
Қорытынды бағалау:Сабақтың ең ұтымды кезеңдері12Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.12 |
Пәні: Дене шынықтыруТақырыбы:Биіктен секіру | Мектеп: №12 С Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебі |
Күні: 14.12. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |