Күні «____» , айы «______», жылы «___________».
Ұйымдстырылған іс-әрекеті: Таным. Дене мүшелерімен таныстыру.
Тақырыбы : « Дене мүшелері».
Мақсаты :
Дене мүшелерін ажырата білу
Дене мүшелерін дұрыс атауға үйрету
Дене мүшелерінің қызметімен таныстыру
Дамытушылығы :
Балалардың көріп , естіп қабылдауын жетілдіре отырып, жылдамдыққа , ұқыптылыққа , ойнауға үйрету.
Балалардың іс – әрекетке ынтасын,талпынысын арттыру.
Тәрбиелік : Ұйымшылдыққа,ізденуге үйрету.
Методикалық әдіс – тәсілдер :
Түсіндіру , көрсету. Саусақ – қол жаттығулары , қимылды ойындар.
|
Әрекет кезеңі |
Дефектолог маманының іс - әрекеті |
Баланың іс - әрекеті |
|
Мотивациялық – қозаушылық
Іздену – ұйымдастыру
Рефлексті - коррекциялаушы |
Балалар сендер өз дене мүшелеріңді білесіңдер ме?! Қане , ендеше Сұр көжек әнін іс-әрекетпен қайталайық. Бармақ болып тоғайға, Сұр көжек жуынды Басын жуды,көзін жуды, Құлағын жуды,беті-қолын жуды. Аяғын да жуды,құрығын да, Сілкінді,сүртінді Тап – таза болып бір тынды.
Мектеп жасына дейінгі балалардың тіл байлығын дамытуда түрлі ойыншықтардың , әңгімелердің, саусақ жаттығулардың , балалармен қыдырып жүрген кезде сыртқы ортамен танысуының маңызы өте зор. Саусақ жаттығуларына жеке тоқталып өтсек, бұл жаттығуларды саусақ қимылымен көрсетіп және өлең жолдарымен қоса орындайды. Саусақтарымен әртүрлі жаттығуларды орындай отырып, баланың қолының ұсақ моторикасы жақсы дамиды. Бұл тілдің дамуына ғана әсер етпей , баланы бейнелеуге және жазуға дайындайды. Саусақтарын шынықтыру арқылы баланың тек қимылын ғана арттырмай , оның ой қабілетін,қиял,ес процестерін де дамытуға болады. Бас бармақ – атам, Балан үйрек – әжем Ортан терек – әкем, Шылдыр шүмек – анам, Кішкентай бөбек – мен, Міне, менің барлық отбасым.
Қане ендеше балалар біз сендермен ойын ойнайық. «Жалауша» Бас бармақты төмен, Алақанды өзіне қаратып, Төрт саусақты қосып ұстау
«Орындық» Төрт аяғы , арқасы Мінеки орындық болды.
«Қайық» Алақандарды қырынан қойып, бас бармақты алақанмен қосып ұстау. Төрт саусақтың ұшын бір – бірімен біріктіру.
Бау Саусақтармен ойнаймыз да Бауды теріп аламыз Екі саусақтан дөңгелек жасап,сол дөңглектен барлық саусақтарды кезекпен өткізу. Осы жаттығуды орындағанда барлық саусақтар қатысады.
«Құс» Бас бармақтар – басы, Алақандар – қанаты. Алақандарды өзіне қаратып, бас бармақтарды айқастырып ұстаймыз, бас бармақтар басы, алақандар құстың қанаты болады. Басты тік ұстап, қанатты қағу.
«Қоян інде» Ақ қоян ау, ақ қоян Үркек қоян , сақ қоян Дыбыс шықса қашасың.
|
Ия
Тыңдайды. Дайындалады
Әрекеттерді шапшаң орындауға тырысады
Тыңдайды
Естеріне түсіреді
Қолдарымен көрсетеді
Әрекетті қайталайды
Әрекетті қайталайды
Әрекетті қайталайды
Әрекетті қайталайды
Әрекетті қайталайды
Әрекетті қайталайды
|
Білуі керек: Дене мүшелерін. Атауларын
Болуы керек: тапсырманы орындауға ынтасы, қызығушылығы.
Баланың қолынан келуі: саусақтарымен ойындарды ойнай білу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дене мүшелері. Саусақ жаттығулары.
Дене мүшелері. Саусақ жаттығулары.
Күні «____» , айы «______», жылы «___________».
Ұйымдстырылған іс-әрекеті: Таным. Дене мүшелерімен таныстыру.
Тақырыбы : « Дене мүшелері».
Мақсаты :
Дене мүшелерін ажырата білу
Дене мүшелерін дұрыс атауға үйрету
Дене мүшелерінің қызметімен таныстыру
Дамытушылығы :
Балалардың көріп , естіп қабылдауын жетілдіре отырып, жылдамдыққа , ұқыптылыққа , ойнауға үйрету.
Балалардың іс – әрекетке ынтасын,талпынысын арттыру.
Тәрбиелік : Ұйымшылдыққа,ізденуге үйрету.
Методикалық әдіс – тәсілдер :
Түсіндіру , көрсету. Саусақ – қол жаттығулары , қимылды ойындар.
|
Әрекет кезеңі |
Дефектолог маманының іс - әрекеті |
Баланың іс - әрекеті |
|
Мотивациялық – қозаушылық
Іздену – ұйымдастыру
Рефлексті - коррекциялаушы |
Балалар сендер өз дене мүшелеріңді білесіңдер ме?! Қане , ендеше Сұр көжек әнін іс-әрекетпен қайталайық. Бармақ болып тоғайға, Сұр көжек жуынды Басын жуды,көзін жуды, Құлағын жуды,беті-қолын жуды. Аяғын да жуды,құрығын да, Сілкінді,сүртінді Тап – таза болып бір тынды.
Мектеп жасына дейінгі балалардың тіл байлығын дамытуда түрлі ойыншықтардың , әңгімелердің, саусақ жаттығулардың , балалармен қыдырып жүрген кезде сыртқы ортамен танысуының маңызы өте зор. Саусақ жаттығуларына жеке тоқталып өтсек, бұл жаттығуларды саусақ қимылымен көрсетіп және өлең жолдарымен қоса орындайды. Саусақтарымен әртүрлі жаттығуларды орындай отырып, баланың қолының ұсақ моторикасы жақсы дамиды. Бұл тілдің дамуына ғана әсер етпей , баланы бейнелеуге және жазуға дайындайды. Саусақтарын шынықтыру арқылы баланың тек қимылын ғана арттырмай , оның ой қабілетін,қиял,ес процестерін де дамытуға болады. Бас бармақ – атам, Балан үйрек – әжем Ортан терек – әкем, Шылдыр шүмек – анам, Кішкентай бөбек – мен, Міне, менің барлық отбасым.
Қане ендеше балалар біз сендермен ойын ойнайық. «Жалауша» Бас бармақты төмен, Алақанды өзіне қаратып, Төрт саусақты қосып ұстау
«Орындық» Төрт аяғы , арқасы Мінеки орындық болды.
«Қайық» Алақандарды қырынан қойып, бас бармақты алақанмен қосып ұстау. Төрт саусақтың ұшын бір – бірімен біріктіру.
Бау Саусақтармен ойнаймыз да Бауды теріп аламыз Екі саусақтан дөңгелек жасап,сол дөңглектен барлық саусақтарды кезекпен өткізу. Осы жаттығуды орындағанда барлық саусақтар қатысады.
«Құс» Бас бармақтар – басы, Алақандар – қанаты. Алақандарды өзіне қаратып, бас бармақтарды айқастырып ұстаймыз, бас бармақтар басы, алақандар құстың қанаты болады. Басты тік ұстап, қанатты қағу.
«Қоян інде» Ақ қоян ау, ақ қоян Үркек қоян , сақ қоян Дыбыс шықса қашасың.
|
Ия
Тыңдайды. Дайындалады
Әрекеттерді шапшаң орындауға тырысады
Тыңдайды
Естеріне түсіреді
Қолдарымен көрсетеді
Әрекетті қайталайды
Әрекетті қайталайды
Әрекетті қайталайды
Әрекетті қайталайды
Әрекетті қайталайды
Әрекетті қайталайды
|
Білуі керек: Дене мүшелерін. Атауларын
Болуы керек: тапсырманы орындауға ынтасы, қызығушылығы.
Баланың қолынан келуі: саусақтарымен ойындарды ойнай білу.
шағым қалдыра аласыз





















