Материалдар / Дене шынықтыру жетекшісінің жылдық есебі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дене шынықтыру жетекшісінің жылдық есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
МКҚК №17 "Шұғыла" балабақшасының дене шынықтыру жетекшісінің 2019-2020оқу жылындағы «Денсаулық» саласының «Дене шынықтыру» бөлімінің жұмыс сараптамасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2022
5875
13 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ақтөбе қалалық білім бөлімі

МКҚК №17 «Шұғыла» МДҰ











2019-2020оқу жылындағы «Денсаулық» саласының

«Дене шынықтыру» бөлімінің жұмыс сараптамасы


Picture 1






Дене шынықтыру жетекшісі: Сактаганова А.А.













Ақтөбе, 2019-2020 оқу жылы


Сактаганова Анаргул Амандыковна №17 «Шұғыла» МДҰ,

жоғары санатты дене шынықтыру жетекшісі,

педагогикалық еңбек өтілі – 22,4 жыл.


2019-2020 оқу жылында №17 «Шұғыла» МДҰ төмендегі міндеттер бойынша жүргізілді:

1.МДҰ білім беру қатынастарының барлық қатысушылары үшін денсаулық мәдениеті мен қауіпсіз өмір салтын қалыптастыру үшін жағдай жасау арқылы денсаулықты сақтау және насихаттау бойынша жұмысты жалғастыру.

«Резистбол арқылы мектепке дейінгі балалардың физикалық және рухани байлығын қалыптастыруда этнопедагогиканы қалыптастырудың маңызы» бағдарламасын облыстық эксперимент алаңында жүзеге асыру.

2.Тәрбиеленушілердің өзара әрекеттесу қабілеттерін өзара көмек, толеранттылық, мейірімділік, отбасындағы жауапкершілік пен сенімділік қағидаттарын, басқа адамның құқықтары мен бостандықтарына нұқсан келтірмей белсенді қалыптастыруға жәрдемдесу. Адамгершілік-тәрбиелік әсері арқылы Тантамарески театрын өнердің өзіндік нысаны ретінде жеке бағыттау. Ерекше білімді қажет ететін балалы отбасыларға көмек көрсету.


2019-2020 оқу жылында №17 «Шұғыла» МДҰ мен «Денсаулық» саласы «Дене шынықтыру» ұоқ -нен екі қазақ тіліндегі топтары және төрт орыс тіліндегі топтарымен жұмыс жүргіздім,олар: арнайы топ және ересек, мектепалды даярлық топтары.

Осы аталған топтарда балалардың денсаулығын сақтау, нығайту, дамыту және салауатты өмір салтына тәрбиелеу мақсатында қазіргі заманауи денсаулық сақтау технологияларын кеңінен пайдаландым: фитболмен пилатес, резистбол

Оларды жүзеге асыруда алға бірнеше міндеттер қойылды.

Негізгі міндеттер:

- ұ.о.і-ә деген балалардың қызығушылығын ояту;

- өз денсаулығына баға беруді қалыптастыру;

-қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамыту;

Жоғарыда аталған міндеттерге байланысты Ақтөбе облыстық білім басқармасының

13.09.2019 жылдың № 284 бұйрығы негізінде № 17 «Шұғыла» МДҰ «Резистбол арқылы мектепке дейінгі балалардың физикалық және рухани байлығын қалыптастыруда этнопедагогиканы қалыптастырудың маңызы» эксперимент жұмысын жалғастырдық.

Эксперимент тақырыбының өзектілігі : Қарқынды өзгермелі әлем жағдайында тұлғаның шығармашылық белсенділігін дамыту, денсаулығын нығайту мәселесі ерекше маңыздылыққа ие.Бес жас пен жеті жас аралығында бала тез өседі және дамиды, қозғалыс оның қажеттілігі болады, сондықтан дене тәрбиесі осы жас кезінде аса маңызды болып есептеледі.Қазіргі таңдағы педагогтар жүйелі түрде жеке тұлға және қоршаған орта қажеттілігіне сәйкес дамытушы бағдарламалар қолдана алады, яғни эксперименттік жұмыс негізінде мектепке дейінгі баланың жан-жақты дамуын резистбол- дене күшін арттыратын,би-ойын жаттығулары құралдары арқылы дамытуға көмектеседі.Осы мақсатқа сай балалар жаңа жаттығуларды тез игеріп ,қалыс қалмауы керек. Сондықтан да дене шынықтыруда резистбол жаттығулары балалардың қимыл-қозғалыстарын үйлесімді дамытып, жаңа талапқа сай қолданылады.

Экспериментке қатысушылардың құрамы: білім беру ұйымдарының тәрбиешілері, балалар және ата-аналары.

Жұмыс барысында алдын-ала творчествовалық топ құрылды: әдіскер, дене шынықтыру жетекшісі, тәрбиешілер. Эксперименттік жұмыс 2019-2021 жылдар арасында, яғни жұмыс барысы үш этаптан тұрады, осыоқу жылы екінші этапы бойынша жұмыс жасадым және «Этно-Резистбол» адаптивтік бағдарлама құрып , бағдарламаға сәйкес келесі жұмыстар жүргізілді:

1.Балалардың қимыл-қозғалыс белсенділігінің диагностикалық нәтижесі,ата-аналар мен педагогтарға арналған сауалнамалар, тестілер арқылы бақылау;

2.Балалардың қимыл-қозғалыс белсенділік құзыреттіліктерін диагностика арқылы белгілеу.

Эксперимент аланына № 7 «Ертегі» ересек топ балалары қатысты.

Бағдарлама ұлттық құндылықтарымызды арнайы түсті доптардың көмегімен жүзеге асырылатын қызықты және қауіпсіз жаттығулардан тұрады. Ұлттық оюларымызды биге енгізіп, қамшымен, арқанмен қимыл-қозғалыс жасап, дене пішінін түзетуге, иілгіштік дағдыларын дамытуға зор үлес қосады. Омыртқа сүйектерін түзетуге, жүрек қан тамырларын қатайтуға және тыныс алу жодлдарын жақсартуға өз әсерін тигізеді. Арнайы мамандардың есептеуі бойынша доп - іш, омыртқа сүйектерінің, бұлшықеттерінің қатайуына септігін тигізеді. Тапсырма жеңіл және шаршатпайды. Сонымен қатар, физикалық күшін қайта қалыпқа келтіруге және көңіл күйді көтерудің бірден бір емі.

Дене шынықтыру ұоқ-де даярлық бөлімінде жеңіл атлетикаға бағытталған жаттығулар ( жүгіру,секіру,лақтыру), ал негізгі бөліміндегі міндеттерді шешу үшін арнайы дайындалған әртүрлі негізге бағытталған фитнестің кешенді жаттығулары қолдандым ( көп күшті қажет ететін аэробиканың би түрі, скип-аэробика, резистбол т.б.). Олардың бәрі шапшаңдыққа,секіргіштікке, күшті болуға, икемділік-иілгіштік және басқа да қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамытуға арналған.

Осы технологияларды пайдалана отырып, жаңа жаттығулар кешендері шығарылды.

2019-2020 оқу жылында төмендегідей жұмыс түрлері жүргізілді:

1.Ұ.о.і.қ. инновациялық технологияларды кеңінен қолдану.

2.Жалпы жаттығулар түрлерін нығайту.

3.Тыныс алу жаттығуларының түрлерін көбейту және үнемі жұмыстарында пайдалану.

4.Жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерді насихаттау.

5.Жаңа технология әдістерін ұйымдастырылған оқу іс әрекетінде қолдану.

6.Тәжірибені бөлісу

Осы жұмыс түрлеріне сүйене отырып, семинарларға қатысып, өз іс-тәжірибеммен бөлісіп, төмендегі нәтижелерге ие болдым:


Облыстық, қалалық семинарларға, конференцияларға қатысуы

Басылымдары

Әдістемелік нұсқаулар шығаруы

Жетістіктері

1

"Педагогика: дәстүрлер және инновация" Республикалық олимпиада қатысушысы



Сертификат 22.11.2019.


2

 "Балабақшада инновациялық технологияларды қолданудың маңызы" облыстық семинар- практикум,



Сертификат 17.01.2020

3

"Педагогика: дәстүрлер және инновация" Республикалық олимпиада қатысушысы



Сертификат 13.03.2020

4

"Жас дефектолог мектебі" облыстық семинар



Сертификат 13.03.2020

5

«Мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру білім беру жүйесіндегі жаңартылған білім беру мазмұны» онлайн семинар- практикум , Ақтөбе гуманитарлық колледжі



Алғыс хат 28.05.2020


2019-2020 оқу жылында ата-аналармен жұмыс жоспары құрылды және жоспарға сәйкес ересек және мектепалды даярлық топтарында қараша-желтоқсан айларында отбасылық жарыстар, ал «Үміт» арнайы топ балаларымен ашық ұоқ.жүргізілді. Қаңтар-ақпан айларында жоспарланған ата-аналар жұмыстары ата-аналардың қатысымы болмағандықтан жүргізілмеді. Жалпы 2019-2020 оқу жылында «Денсаулық» саласы «Дене шынықтыру» бөлімінде балалардың дене шынықтыру ұоқ-не деген қызығушылықтары артып, жақсы деңгейде болды деп ойлаймын.

Жыл соңында « Денсаулық» саласының «Дене шынықтыру» бөлімінен балалардың құзыреттіліктерін бағалау көрсеткіштерін 1 қосымшада және инновациялық технологиялны меңгеруін № 2 қосымшада, №3 қосымшада даму мониторингінің нәтижелерінің қорытынды жиынтығы есептеліп,көрсетілді.

















































Қосымша №1

2019 -2020 оқу жылындағы « Денсаулық» саласының «Дене шынықтыру» бөлімінен балалардың құзыреттіліктерін бағалау көрсеткіштері


Топтар

Жүру

Жүгіру

Тепе-теңдік

Секіру

Лақтыру, қағып алу

Еңбектеу

Орташа баға

7 «Ертегі» ересек

III

III

II

II

II

III

II

11 «Балдырған»

ересек

III

II

II

II

II

III

II

5 «Гүлдер» мектепалды даярлық

III

III

III

III

III

III

III

10 « Ақбота» мектепалды даярлық

III

III

III

III

III

III

III

8 «Тамшылар» мектепалды даярлық

III

III

III

III

II

III

III

6 «Шұғыла» мектепалды даярлық

III

III

III

III

III

III

III


2019 -2020 оқу жылындағы « Денсаулық» саласының «Дене шынықтыру» бөлімінен балалардың құзыреттіліктерін бағалау көрсеткіштерінің диагностикасы






Қосымша №2

Топтар

Жаттығудың негізгі бастапқы қалыптарын орындау

Ырғақты қимылдау

Тепе-теңдік сақтау

Би орындау техникасын

Орташа баға


7 «Ертегі» ортаңғы



III


III


III


II


III

2019-2020 оқу жылындағы « Денсаулық» саласының « Этно-резистбол» вариативтік бөлімінен балалардың құзыреттіліктерін бағалау көрсеткіштері



2019-2020 оқу жылындағы « Денсаулық» саласының « Этно-резистбол» вариативтік бөлімінен балалардың құзыреттіліктерін бағалау көрсеткіштерінің диагностикасы

















Қосымша №3

Жиынтық есеп

2019-2020 оқу жылында МКҚК №17 «Шұғыла» МДҰ балаларының «Денсаулық» саласы «Дене шынықтыру» оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша қорытынды даму мониторингінің нәтижелері


Топ атауы

(жас тобын көрсетіңіз)

Топтағы бала саны

Дағдылардың қалып

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!