ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 1- СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, барлығы 99 сағатты құрайды
|
№ р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
|
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-тоқсан 25 сағат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
1-бөлім Денсаулық туралы білу және түсіну 12 сағат |
1 |
Қауіпсіздік ережесі. Дене тәрбиесі дегеніміз не Бой сергіту жаттығулары |
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі. Дене тәрбиесі дегеніміз не Спортық жүріс әдістері |
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
|
3 |
Қауіпсіздік ережесі. Дене тәрбиесі дегеніміз не Бірқалыпта жүгіру (екі минут) |
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
|
4 |
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу Бағытты өзгертіп жүгіру |
1.3.2.1 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
|
5 |
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу 3х10 м жүгіру |
1.3.3.1 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
|
6 |
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу Бірнеше орыннан секіру арқылы жүгіру |
1.3.2.1 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау. |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
|
7 |
Жүру және жүгіру Кім жүйрік? |
1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
|
8 |
Жүру және жүгіру Балапандар |
1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
|
9 |
Жүру және жүгіру Екпінмен және баяу жүріс тәсілдерін дамыту |
1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
|
10 |
Секіру және лақтыру Кіші допты қашықтыққа лақтыру |
1.1.1.1 дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын білу, жасайалу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
|
11 |
Секіру және лақтыру Кіші допты нысанаға лақтыру |
1.1.1.1 дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын білу, жасайалу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
|
12 |
Секіру және лақтыру Бір орыннан ұзындыққа секіру |
1.1.1.1 дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын білу, жасайалу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
2-бөлім Ойын арқылы өзара қатынас жәнеқарым-қатынас дағдыларын дамыту 12сағат |
13 |
Сюжеттік- рөлдік қозғалмалы ойындар «Кызыл Ту» ойыны |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау,айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
14 |
Сюжеттік- рөлдік қозғалмалы ойындар «Жылжымалы арқан» ойыны |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау, айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
|
15 |
Сюжеттік- рөлдік қозғалмалы ойындар «Нөмірлерді шақыру» ойыны |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау, айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
|
16 |
Сюжеттік- рөлдік қозғалмалы ойындар «Түлкі мен қоян» ойыны |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау, айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
|
17 |
Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары шағын және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары.«Аң және қуыспақ» ойындары |
1. 1. 2. 1 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу 1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 |
|
18 |
Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары шағын және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары.«Аң және қуыспақ» ойындары |
1. 1. 2. 1 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу 1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 |
|
19 |
Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары шағын және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары.«Орамал» ойыны |
1. 1. 2. 1 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
|
20 |
Шағын топтарда және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары.Қимыл қозғалыс сапасын дағдыландыруға арналған ойындар |
1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 |
|
21 |
Шағын топтарда және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары.Доппен өткізілетін ойындар «Доппен қуыспақ» |
1.2.1.1 Дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 |
|
22 |
Шағын топтарда және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары.Нысанаға дәл тигізу ойыны |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ДЕНЕ
ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 1- СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР «Дене
шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат,
барлығы 99 сағатты құрайды №
р/с
Бөлім/
Тақырыптар
Сабақ
тақырыбы
Оқу
мақсаттары
Сағаттар
саны
Мерзімдер
Ескертпе 1-тоқсан 25
сағат
1
1-бөлім
Денсаулық туралы білу және түсіну 12
сағат
1 Қауіпсіздік
ережесі. Дене тәрбиесі дегеніміз
не
Бой сергіту
жаттығулары
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын
орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
анықтау
1
2
2 Қауіпсіздік
ережесі. Дене тәрбиесі дегеніміз
не
Спортық жүріс
әдістері
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы
түсінік алу, дене белседілігін ұғыну.
1
3
3 Қауіпсіздік
ережесі. Дене тәрбиесі дегеніміз
не
Бірқалыпта жүгіру (екі
минут)
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын
орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
анықтау
1
4
4 Күн тәртібі, таңғы жаттығу
және серігу
Бағытты өзгертіп
жүгіру
1.3.2.1 Жаттығуларды орындау
кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын
сипаттау.
1
5
5 Күн тәртібі, таңғы жаттығу
және серігу
3х10 м
жүгіру
1.3.3.1 Дене жаттығуларын
орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді
анықтау
1
6
6
Күн тәртібі, таңғы жаттығу
және серігу Бірнеше орыннан секіру арқылы
жүгіру
1.3.2.1 Жаттығуларды орындау
кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын
сипаттау.
1
7
7 Жүру және
жүгіру Кім
жүйрік? 1.1.2.1 Негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
1
8
8 Жүру және
жүгіру
Балапандар 1.1.2.1 Негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
1
9
9 Жүру және
жүгіру
Екпінмен және баяу жүріс
тәсілдерін дамыту 1.1.2.1 Негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
1
10
10 Секіру және
лақтыру
Кіші допты қашықтыққа
лақтыру 1.1.1.1
дене
жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс
машықтарын білу, жасайалу
1
11
11 Секіру және
лақтыру
Кіші допты нысанаға
лақтыру 1.1.1.1
дене
жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс
машықтарын білу, жасайалу
1
12
12 Секіру және
лақтыру
Бір орыннан ұзындыққа
секіру 1.1.1.1
дене
жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс
машықтарын білу, жасайалу
1
13 2-бөлім Ойын арқылы өзара қатынас
жәнеқарым-қатынас дағдыларын дамыту
12сағат
13 Сюжеттік- рөлдік қозғалмалы
ойындар
«Кызыл Ту»
ойыны
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастау,айырмашылықтарды
құрметтеу
1
14
14 Сюжеттік- рөлдік қозғалмалы
ойындар
«Жылжымалы арқан»
ойыны
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастау, айырмашылықтарды
құрметтеу
1
15
15 Сюжеттік- рөлдік қозғалмалы
ойындар
«Нөмірлерді шақыру»
ойыны
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастау, айырмашылықтарды
құрметтеу
1
16
16 Сюжеттік- рөлдік қозғалмалы
ойындар
«Түлкі мен қоян»
ойыны
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастау, айырмашылықтарды
құрметтеу
1
17
17 Бірқатар қимыл-қозғалыс
дағдылары шағын және жұптасып
қарым-қатынас
жасау
дағдылары.«Аң және қуыспақ»
ойындары 1. 1. 2. 1 негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына
қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін
білу
1
18
18 Бірқатар қимыл-қозғалыс
дағдылары шағын және жұптасып
қарым-қатынас
жасау
дағдылары.«Аң және қуыспақ»
ойындары 1. 1. 2. 1 негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына
қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін
білу
1
19
19 Бірқатар қимыл-қозғалыс
дағдылары шағын және жұптасып
қарым-қатынас
жасау
дағдылары.«Орамал»
ойыны
1. 1. 2. 1 негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына қол жеткізу
үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін
білу
1
20
20 Шағын топтарда және
жұптасып
қарым-қатынас жасау
дағдылары.Қимыл қозғалыс сапасын
дағдыландыруға арналған ойындар 1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары
орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып,
кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және
бөлісу
1
21
21 Шағын топтарда және
жұптасып
қарым-қатынас жасау
дағдылары.Доппен өткізілетін ойындар
«Доппен қуыспақ» 1.2.1.1 Дене қызметін орындау
және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және
жоспарларын білу және түсіну
1
22
22 Шағын топтарда және
жұптасып
қарым-қатынас жасау
дағдылары.Нысанаға дәл тигізу
ойыны | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













