Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дене шынықтыру пәнінен 4-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 4- СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылына 102 сағатты құрайды
№ р/с |
Бөлім/Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
|||
|
|||||||||
І тоқсан 24 сағат |
|||||||||
1 |
1-бөлім Жүгіру, секіру және лақтыру 12 сағат |
Қауіпсіздік
ережесі. |
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
5.09 |
|
|||
2 |
Қысқа қашықтыққа жүгіру. (4х10 м жүгіру) |
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
6.09 |
|
||||
3 |
|
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
7.09 |
|
||||
4 |
|
4.3.1.1 дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
11.09 |
|
||||
5 |
Ұзындыққа секіру негіздері (бір орынан секіру, көрсету, еске түсіру) |
4.3.2.2. Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
12.09 |
|
||||
6 |
Ұзындыққа секіру негіздері (бір орынан секіру,секіру екпінін дамыту) |
4.3.2.2. Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
14.09 |
|
||||
7 |
Ұзындыққа секіру негіздері (бір орынан ұзындыққа секіру) |
4.3.3.3. Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
18.09 |
|
||||
8 |
Лақтырудың түрлері мен тәжірибелер (кіші допты қашықтыққа лақтыру) |
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
19.09 |
|
||||
9 |
Лақтырудың түрлері мен тәжірибелер (кіші допты қашықтыққа лақтыру) |
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
21.09 |
|
||||
10 |
Лақтырудың түрлері мен тәжірибелер (кіші допты қашықтыққа лақтыру) |
4.1.2.2. Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету
|
1 |
25.09 |
|
||||
11 |
|
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета (эстафета таяқшаларын беру, алу техникасы) |
4.1.1.1 түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде негізгі қозғалыс машықтарын түсіну және көрсету
|
1 |
26.09 |
|
|||
12 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета (эстафета таяқшаларын беру, алу техникасы) |
4.3.5.5. Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
28.09 |
|
||||
|
|||||||||
13 |
2-бөлім Жеңілдетілген спорттық ойындар.12 сағат |
Волейбол доптарымен ойындар (Пионербол ойнау) |
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасау және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау |
1 |
2.10 |
|
|||
14 |
Волейбол доптарымен ойындар (Пионербол ойнау) |
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасау және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау |
1 |
3.10 |
|
||||
15 |
Волейбол доптарымен ойындар (Пионербол ойнау) |
4.2.8.1 түрлі әрекеттерді орындау кезінде түрлі рөлдермен эксперимент жасау және орындауға кірісу, олардың айырмашылықтарын бағалау |
1 |
5.10 |
|
||||
16 |
Спорттық ойындар (Футбол ойыны. Қорғаныста ойнау) |
4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
9.10 |
|
||||
17 |
Спорттық ойындар (Футбол ойыны. Шабуылда ойнау) |
4.1.2.2 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
10.10 |
|
||||
18 |
Спорттық ойындар (Футбол ойыны. Шабуылда ойнау) |
4.2.2.2 - көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
12.10 |
|
||||
19 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар. (Футбол. Тактикалық жеңіл әрекеттер) |
4.2.1.1. Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтайды және ұйымдастыру |
1 |
16.10 |
|
||||
20 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар (Футбол. Тактикалық жеңіл әрекеттер) |
4.2.3.3 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу. |
1 |
17.10 |
|
||||
21 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар (Футбол. Тактикалық жеңіл әрекеттер) |
4.2.3.3 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу. |
1 |
19.10 |
|
||||
22 |
|
Топтағы негізгі жұмыстар (Футбол. Техникалық жеңіл әрекеттер) |
4. 3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттейді және салыстыру |
1 |
23.10 |
|
|||
23 |
Топтағы негізгі жұмыстар (Футбол. Техникалық жеңіл әрекеттер) |
4. 3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттейді және салыстыру |
1 |
24.10 |
|
||||
24 |
Топтағы негізгі жұмыстар (Футбол. Допты ауада тебу әдісі) |
4. 3.5.1 дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын зерттейді және салыстыру |
1 |
26.10 |
|
||||
ІІ тоқсан 24 сағат |
|||||||||
25 |
3-бөлім Гимнастиканың негізгі элементтері 12 сағат |
Қауіпсіздік
ережесі. |
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
6.11 |
|
|||
26 |
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. ( Гимнастика. Бастың қозғалысы) |
4.3.2.2 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
7.11 |
|
||||
27 |
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. ( Гимнастика. Дененің козғалысы) |
4.3.2.2 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
9.11 |
|
||||
28 |
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. ( Гимнастика. Дененің козғалысы) |
4.3.2.2 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
13.11 |
|
||||
29 |
Жалпы дамытуға арналған жаттығулар. (Гимнастика. Аяқтың қозғалысы) |
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
14.11 |
|
||||
30 |
Акробатиканың жеңіл элементтері (Гимнастика. Сырықта жаттығулар жасау) |
4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |