Материалдар / Дене шынықтыру пәнінен тест сұрақтары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дене шынықтыру пәнінен тест сұрақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәнінен тест сұрақтары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
34202
88 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


$$$ 1
Дене тәрбиесінің негізгі құралы:
A) дене жаттығулары
B) көрнекілік құралдарын пайдалану
C) салқын суға шомылу
D) гигиеналық факторлар
E) қоршаған орта факторлары

$$$ 2
Дене жаттығуы түсінігінің мазмұны:
A) жаттығуды орындау барысындағы негізгі үдерістер жиынтығы мен оның қозғалыс құрамы
B) қозғалыс құрылымы
C) қозғалыс құрамы
D) дене жүктемесі
E) спорт түрінің техникасы

$$$ 3
Дене жаттығуының түрі:
A) қозғалыстың ішкі және сыртқы құрылымы
B) қозғалыстың орындалу көркемділігі
C) қозғалыстың кейбір орындалу жиынтығы
D) қозғалыстың ырғақты және күш сипаттамасы
E) адамның қозғалысты орындауы барысындағы үдерістер

$$$ 4
Қажетті қозғалыс міндеттерін шешу, қозғалыс құрылымының негізгі жиынтығы дегеніміз:
A) қозғалыс техникасының негізі
B) қозғалыс техникасының негізгі бөлімі
C) қозғалыс техникасының бөлімі
D) қозғалыстың соңғы сатысы
E) қозғалыс техникасы

$$$ 5
Қозғалыс қызметінің уақыт бойынша сипаттамасы:
A) қозғалыс уақыты мен қарқыны
B) қозғалыс амплитудасы
C) қозғалыс күші
D) дене жолы және тұрағы
E) бағыты

$$$ 6
Қозғалыстың жалпы құндылығының сипаттамасы:
A) тура, үнемдеу, энергетикалық, созылмалылық
B) қозғалыс ырғағы
C) қозғалыстың динамикалық сипаттамасы
D) кеңістік, күш, уақыт, кеңістік-уақыт
E) қозғалыс бағыты

$$$ 7
Дене тәрбиесінің арнайы әдістері:
A) қатаң реттелген жаттығулар әдісі және ойын, жарыс әдістері
B) ойын әдісі
C) жарыс әдісі
D) көрнекілік әдісі және жылдам ақпарат әдісі
E) психологиялық әдісі

$$$ 8
Дене жаттығуларын орындау барысындағы жүктеме сипаттамасы:
A) ағзаның функционалдық және соған байланысты өзгеруі
B) орындалған жұмыстың сандық жиынтығы
C) орындалған жұмыс санының уақыт бірлігі
D) жаттығуды орындау барысындағы ағзаның белсенді, қосымша және қиындықтарды жеңу құны
E) спорттық жарыс тактикасы

$$$ 9
Демалыс аралығы, келесі жүктемеге дейінгі жұмыс қабілетінің толық қалпына келтіруін айқындаушы:
A) ерекше
B) қатты
C) төмен-жоғары аралық
D) экстремалды
E) жоғары экстремалды

$$$ 10
Демалыс аралығындағы сабақ барысында берілетін жүктемеге байланысты функционалды өзгерістің аталуы:
A) қатты
B) экстремалды
C) қарапайым
D) төмен-жоғары аралық
E) жұмсақ

$$$ 11
Демалыс аралығын айқындаушы жаттығу, жұмыс қабілетін жоғарылатушы сипаттамасы:
A) экстремалды
B) қатты
C) қарапайым
D) толық
E) жұмсақ

$$$ 12
Қатаң реттелген жаттығулар әдісінің негізі:
A) нақты түзілген қозғалыс бағдарламасы және тура жүктеме мен демалыс мөлшері
B) тура қозғалыс апараты
C) жүктеменің тура берілуі
D) жаттығуларды қайталау саны
E) демалыс аралығын тура жариялау

$$$ 13
Қозғалыс қызметінің оқыту үдерісіне байланысты қатаң реттелген жаттығу әдісі:
A) сараптамалы және толық әдістер негізінде
B) айналмалы шынығу әдісі
C) стандартты қайталау әдісі
D) вариативті, біркелкі жаттығу әдісі
E) көрнекілік әдісі

$$$ 14
Қайталау жүктемесі негізінде әртүрлі демалыс аралығында қолданылатын әдіс:
A) стандартты-қайталау аралық жаттығу әдісі
B) стандартты-қайталау жаттығу әдісі
C) вариативті-аралық жаттығу
D) вариативті-біркелкі жаттығу әдісі
E) біркелкі жаттығу әдісі

$$$ 15
Максималды жүктеме әдісінің бағыты:
A) дене қабілеттерін тәрбиелеу
B) қозғалысқа оқыту
C) қозғалыс қызметінің саналы жағын әрі қарай дамыту
D) қозғалыс қызметін дамытуға және қалыптастыру
E) қозғалысты сезіну

$$$ 16
Жалпы төзімділікті тәрбиелеудегі айналмалы жаттығу әдісі:
A) айналмалы шынығу ұзақ үздіксіз жаттығу әдісі арқылы
B) айналмалы шынығу жаттығу аралығы біртіндеп демалыс аралығы әдісі арқылы
C) айналмалы шынығу жаттығу аралығы қатты демалыс аралық әдісі арқылы
D) айналмалы шынығу қатты жұмыс істеу әдісі
E) айналмалы шынығу ойын әдісі арқылы

$$$ 17
Қозғалыс қызметін көрнектілік негізінде ұйымдастыруды сипаттайтын әдіс:
A) ойын
B) сайыс
C) қатаң реттелген жаттығу әдісі
D) аралас
E) жарыс

$$$ 18
Негізгі сабақ міндетіне шұғылданушылардың қызығушылығын бағыттайтын қағида:
A) белсенділік
B) көрнекілік
C) қолайлылық
D) ерекшелік
E) біркелкілік

$$$ 19
Белсенділік қағидасы мазмұнына қойылатын талаптар:
A) өзіндік тәрбиені қамтамасыз ету
B) қиындық өлшемін табу
C) міндеттерді шешу бірлестігі
D) шұғылданушыларды қиындықтан өту үшін қамтамасыз ету
E) қиын жағдайды қамтамасыз ету

$$$ 20
Шұғылданушылар мүмкіндігімен дене тәрбиесінің әдісі, құралы және міндетінің арнайы ұқсастығын айқындайтын қағида:
A) ерекшелік
B) көрнекілік
C) жүйелік
D) динамикалық
E) үзіліссіздік

$$$ 21
Қиындық біртіндеп өсуді қамтамасыз ететін ереже:
A) қарапайым ережеден күрделіге
B) белгілі ережеден белгісізге
C) меңгеру
D) белгіліден белгісіз ережесі
E) оқуда - қиын, соғыста - оңай ережесі

$$$ 22
Қозғалыс дағдысын қолданудың негізгі мазмұнын қамтамасыз ету:
A) қозғалысқа оқыту
B) дене қабілеттерін тәрбиелеу
C) ойлау қабілетін тәрбиелеу
D) сауықтыру міндеттерін шешу
E) ойды тәрбиелеу

$$$ 23
Дене тәрбиесі барысында қарастырылатын дене жаттығуы бірлестігінің ережесі:
A) қарапайымнан - күрделіге, оңайдан - қиындыққа
B) белгіліден - белгісізге
C) меңгеру
D) белгіліден - белгісізге, меңгеру
E) күрделіден – қарапайымға

$$$ 24
Дене тәрбиесін құруда келесі сабақ, өткен сабақтың жалғасын табуды айқындайтын қағида:
A) жүйелік
B) динамикалық
C) қолайлылық
D) көрнекілік
E) ерекшелік

$$$ 25
Сабақ жүйесінде дене жаттығуларын бір қалыпты қамтамасыз ету үшін қажет:
A) ығыстырудың барынша жақсы жағын қолдану, оның кері әсерін жою
B) қозғалыс тәсілдерінің жақсы жағын барынша қолдану
C) дене қабілеттерінің жақсы жағын толық қолдану
D) ығыстыру кері әсерін жою
E) барынша күш-жігер қолдану қағидасы

$$$ 26
Динамикалық қағиданың мәні (өскелең)-(өсу):
A) жаңа тапсырмалар мен бірқалыпты үдемелі өсу көлемін және соған байланысты жүктеменің орындалу жалпы талабын білдіреді
B) дене тәрбиесі үдерісінде белсенділікті қолдану
C) дене тәрбиесінде белгіленген және бірқалыпты үдерісті іске асыруды қажет етеді
D) шұғылданушылар дене тәрбиесі мүмкіндігінің міндеті, құралдары мен түрлерінің тура келуін қамтамасыз ету
E) жүктемені төмендету

$$$ 27
Дене тәрбиесінің қағидаларына байланысты жүктемені жоғарылату үш жолы:
A) белгіленген бағыттың бәрі де іске асырылады
B) түзу - шығыс
C) баспалдақты
D) теңіз тәріздес
E) аралық

$$$ 28
Дене тәрбиесін оқытуға арналған пән болып есептелінеді:
A) қозғалысымен
B) ақыл-оймен
C) ілім және қозғалыс техникасымен
D) білім және дене мәдениеті жағынан білу
E) ақыл-ой, санасымен

$$$ 29
Бейімделу, бағытта болу негізі анықтайды:
A) қозғалысты орындаудың негізгі күшін, ретін, жағдайын
B) жалпы қисындылық қозғалыс жобасын
C) негізгі тірек нүктелерін
D) негізгі тірек нүктелерін
E) соңғы көрсеткіш

$$$ 30
Қозғалыс шеберлігі түсінігін айқындайды:
A) адамның қозғалыс мүмкіндігін іске асыру жолы
B) адамның қозғалыс мүмкіндігін автоматты түрде іске асыру жолы
C) адамның қозғалыс мүмкіндігін білім арқылы, ал қосалқы бағыты автоматты түрде іске асырылады
D) қозғалысты стеротипті түрде орындау
E) қозғалысты вариативті түрде орындау

$$$ 31
Қозғалыс дағдысының негізгі айырмашылығы:
A) автоматты түрдегі қозғалыс
B) қозғалыс біркелкілігі
C) қызмет өлшемдерінің стереотиптілігі
D) қимыл автоматизмдерінің қозғалысты басқарудың орта деңгейі
E) қозғалысты эмоционалды түрде орындау

$$$ 32
Қозғалыс шеберлігінің айырмашылығын көрсет:
A) қозғалысты орындау тұрақсыздығы, қозғалыс техникасының өзгеруі
B) қозғалыс өлшемдері стереотипінің айқындалуы
C) қозғалысты басқарудағы автоматтылықтың өте төмен дәрежесін көрсету
D) қозғалыс біркелкілігі, тұрақтылығы, сенімділігі, вариативтілігі
E) қозғалысты автоматты түрде орындау

$$$ 33
Ығыстыру дағдысын айқындайды:
A) қозғалыс техникасының негізгі және түсінік негізінің ұқсастығы
B) қозғалыс техникасының ұқсастығы
C) қозғалыстың дайындық сатысының ұқсастығы
D) қозғалыстың қорытынды сатысының ұқсастығы
E) қолданылған құралдардың ұқсастығы

$$$ 34
Қозғалысты оқыту тәжірибесімен айқындалатын негізгі белгілер:
A) дене қабілеті, қозғалыс тәжірибесі, техникалық дайындықтар
B) психикалық-өзіндік факторлар жағдайлар
C) қозғалым тәжірибесі
D) оқу үдерісін қамтамасыз ететін сыртқы жағдайлар
E) клиникалық жағдайлар

$$$ 35
Қозғалысқа оқыту үдерісінің кезеңдері:
A) үш
B) төрт
C) екі
D) бес
E) бір

$$$ 36
Қозғалысқа оқытудың бірінші кезеңінің мақсаты:
A) қозғалыс тәжірибесін орындауды оқыту негізін қалыптастыру
B) қозғалысты бірыңғай орындау
C) қозғалыс техникасын бөлшектеп қолдану
D) қозғалыс техникасын біркелкі қолдану
E) қозғалыс тәжірибесін қалыптастыруды аяқтау

$$$ 37
Күрделі қозғалысқа оқытудың бірінші кезеңінде қолданылатын әдіс:
A) бөлшектелген
B) бірыңғай құрастырылған
C) ойын
D) жаттығуды түйіндестіру
E) сайыс, жарыс

$$$ 38
Қозғалысқа оқытудың екінші кезеңінің мақсаты:
A) қозғалыс тәжірибесін қалыптастыруды аяқтау
B) қозғалысты оқытуда жалпы көзқарасты қарастыру
C) қозғалыс техникасын әрі қарай оқытуды жалғастыру
D) қозғалыс техникасының вариативтігіне қол жеткізу
E) қимылды бірқалыпты орындау

$$$ 39
Қозғалысқа оқытудың екінші кезеңінде қолданылатын негізгі тәжірибелік оқыту әдісі:
A) сөзді қолдану
B) түйіндестіру
C) бірқалыпты жаттығу орындау
D) жаттығуды бөлшектеп орындау
E) ойын және жарыс (сайыс)

$$$ 40
Қозғалысқа оқытудың үшінші кезеңінің соңғы мақсаты:
A) қозғалыс дағдысының белгіленген деңгейіне дейін білу
B) қозғалыс шеберлігін білу
C) қозғалыс техникасының вариативті жетістігі
D) қозғалыс шеберлігі қалыптасуының бітімі
E) қозғалыс дағдысын ығыстыру

$$$ 41
Қозғалысқа оқытудың үшінші кезеңінде шешілетін міндеттерді ажыратып көрсет:
A) қозғалыс техникасының тұрақтылығын, вариативтілігін, сенімділігін, үнемділігін қамтамасыз ету
B) қозғалыс шеберлігін дағдыға айналдыру
C) қозғалыс техникасының негізін үйрену
D) қозғалыс техникасының қосымша бұрмалануын жою
E) қозғалыс техникасы мен қозғалыс қабілетінің даму деңгейінің сәйкестігін қамтамасыз ету

$$$ 42
Оқытудың үшінші кезеңінде көбірек қолданылатын әдіс:
A) оқытудың үшінші кезеңінде осы аталған барлық әдістер қолданады
B) үлгі қалыпты қайталау әдісі
C) вариативті жаттығу әдісі
D) ойын және сайыс (жарыс) әдісі
E) көрнекілік әдісі

$$$ 43
Қозғалыс дағдысын қайта құру мүмкіндігінің қамтамасыз етілуі:
A) қозғалыс дағдысының вариативті өлшемімен
B) қозғалыс дағдысының тұрақтылық өлшемімен
C) еркін рефлекторлық байланыстың жойылуы
D) жоғарыда аталғандармен
E) ағзаның қажуымен

$$$ 44
Қозғалысты қайталау көрсеткіштері кезеңіндегі оқыту үдерістері ерекшеленетін вариативті тапсырмалар:
A) спорттық ойын және жекпе-жек спорт түрлері
B) циклді спорт түрлерінде (жүгіру, велоспорт, шаңғымен жүру және т.б.)
C) әртүрлі ату спорт түрлерінде (мылтық, тапанша, садақ ату)
D) спорттық гимнастика және суға секіру
E) жүзу спорт түрінде

$$$ 45
Үйлесімділік қабілетінің түсінігі:
A) қозғалысты мақсатқы сай және қайта құру
B) қозғалысты бүтіндей мақсатқа сай құру қабілеті
C) бір қызмет түрінен екіншісіне ауысу қабілеті талаптарына байланысты
D) жаңа қозғалысқа оқыту
E) шапшаңдық реакиясы

$$$ 46
Үйлесімділік қабілеттерін тәрбиелеуде қозғалыс тапсырмаларын таңдау белгілері:
A) жаңалық, әдеттен тыс, үйлесімділік, қиындық
B) қимыл әрекеттің жаңалығы
C) қимыл әрекеттің күрделі үйлесімділігі
D) үйлесімділік күрделігі және қозғалыс әрекетінің жақсылығы
E) шапшаңдық талабын орындау

$$$ 47
Үйлесімділік қабілетін тәрбиелеуде жаттығуларды қайталау арасында қолданылатын демалыс аралығы:
A) толық
B) экстремалды
C) қаттылау
D) қатты
E) жұмсақ

$$$ 48
Үйлесімділік қабілеттерін тәрбиелеу жұмысы мақсатқа сай жүргізілетін сабақ бөлімі:
A) сабақтың басында
B) негізгі бөлімінің басында
C) негізгі бөлімінің соңында
D) сабақтың қорытынды бөлімінде
E) негізігі бөлімінің ортасында

$$$ 49
Икемділік қабілетінің негізгі түсінігі:
A) адамның үлкен қозғалыс амплитудасына жету қабілеті
B) сыртқы күштер арқылы адамның үлкен қозғалыс амплитудасына жету қабілеті
C) морфо-функционалды қажетті тірек-қимыл аппараты қозғалыс бөлімдерін анықтаушы дәрежесі
D) бұлшық еттің созылмалы қасиеті
E) адамның шпагат жасау қабілеті

$$$ 50
Икемділіктің дамуын және оған барынша әсер ететін жолы:
A) күніне екі рет қайталап жасау
B) жаттығуды күн ара қайталап жасау
C) жаттығуды оқытып мезгілімен жасау
D) жаттығуды күн сайын сериалап жасау
E) жаттығуды аптасына екі рет жасау

$$$ 51
Икемділіктің қарқынды дамуына кері әсерін тигізетін дене қабілеттері:
A) күш
B) төзімділік
C) шапшаңдық
D) үйлесімдідік қабілеті
E) ептілік

$$$ 52
Кеш статистикалық тұрақтылыққа қатысты жаттығулар:
A) қолмен тұру
B) конькимен жүргізу
C) шаңғымен сырғу
D) велосипед тебу
E) күрес

$$$ 53
Спорттық мүсіннің түрі:
A) бес
B) үш
C) бір
D) төрт
E) екі

$$$ 54
Өзгеріссіз күшті анықтайтын бұлшық ет жиырылуының тәртібі:
A) изометрлік
B) жеңу арқылы
C) кем түсу арқылы
D) аралас
E) изотониялық

$$$ 55
Салыстырмалы күш дегеніміз:
A) адамның 1кг. өзіндік салмағына түсетін күш
B) адамның салыстырмалықсыз өзіндік салмағына түсетін күш
C) бір кв. см. физиологиялық бұлшық етке түсетін күш өлшемі
D) бір адамның, екіншісімен салыстырмалы күш көрсеткіші
E) бір кг. салмаққа түсетін тартылыс күші

$$$ 56
Аз уақытта максималды күш көрсетуді сипаттайтын адамның мүмкіндігі:
A) шапшаңдық күш қабілеті
B) абсолютті күш
C) салыстырмалы күш
D) өзіндік күш қабілеті
E) күш төзімділігі

$$$ 57
Бір амалда 8-ден 12-ге дейін қайталау санына байланысты:
A) орта салмаққа
B) аз салмаққа
C) үлкен салмаққа
D) алдынғы салмаққа
E) абсолютті салмаққа

$$$ 58
Орта ауырлықты қолданып қайталау санының шегі сипаттайды:
A) күшті тәрбиелеудің экстенсивті әдісін
B) күшті тәрбиелеудің қарқынды әдісін
C) жарылыс бұлшық ет күштерін тәрбиелеуді
D) кем түсу тәртібінде бұлшық ет күштерін тәрбиелеуде
E) шапшаңдық күш қабілетін тәрбиелеуде

$$$ 59
Қай анықтама адамның дене қабілетін дұрыс емес анықтайды:
A) арнайы төзімділік - бұл узақ уақыт жұмысты аз өнімділікпен барлық бұлшық ет аппаратын жұмысқа қосу
B) күш - сыртқы күшке бұлшық ет арқылы әсер ету және оны жеңіп шығу қабілеті
C) шапшаңдық - бұл адамның кешенді функционалды қажетті, қозғалыс жылдамдығы сипатын және қозғалыс реакциясының уақытын анықтайтын қабілет
D) төзімділік - бір қызмет түрінде шаршауға қарсы тұру қабілеті
E) икемділік - бұл қозғалысты амплитудамен орындау қабілеті

$$$ 60
Жалпы төзімділікті тәрбиелеуде қолданылатын әдіс:
A) біркелкілік , ауыспалы, фортлек
B) қайталау, аралық
C) аралық, қайталау-ауыспалы
D) аралық
E) қатаң реттелген

$$$ 61
Анаэробты мүмкіндігіне әсер ету жолын төзімділікті тәрбиелеу барысында шешу:
A) фосфорреактивтік механизм мүмкіндігін арттыру
B) ауаны максималды (барынша) қабылдауды арттыру
C) демалу үдерісін жылдамдату, барынша арттыру
D) ұзақ уақыт бойынша ауа қабылдау қабілетін дамыту
E) өкпе сыйымдылығын арттыру

$$$ 62
Жалпы төзімділік дегеніміз:
A) ұзақ уақыт бойы шаршауға қарсы тұру, сонымен қатар барлық бұлшық ет аппараттарын іске қосу
B) қандай-да қызметте шаршауға қарсы тұру
C) субмаксималды өнімділікте шаршауға қарсы тұру
D) максималды өнімділікті жұмыс барысындағы барлық бұлшық ет топтары қызметі кезінде шаршауға қарсы тұру
E) қысқа ара қашықтықта жұмыс істеуде шаршауға қарсы тұру

$$$ 63
Шапшаңдықты толық анықтайтын (дене қабілеті ретінде) түсінік:
A) қозғалысты берілген аз уақытта орындау қабілеті
B) қимылды өте аз уақыт арасында орындау қабілеті
C) мақсатқа сай шапшаңдық сипатын және қимыл реакциясының уақытын айқындаушы адамның кешенді функционалды қасиеті
D) жағдайдың өзгеруі мен кенеттен тітіркенуді сезіну қабілеті
E) жылдам жүру қабілеті

$$$ 64
Барынша салмақ салуды қолдану сипаты:
A) өзіндік күш қабілетін тәрбиелеу
B) шапшаңдықты-күш қабілетін тәрбиелеу
C) статистикалық күшті тәрбиелеу
D) бұлшық ет салмағын арттыру
E) күш төзімділігі

$$$ 65
Шапшаңдықтың күрделі қимыл реакциясының көбірек тәжірибелі мәні бар спорт түрі:
A) техникалық спорт түрлері
B) спорттық гимнастика, акробатика, көркемдік гимнастика
C) циклді спорт түрлері
D) садақ ату, трамплиннен секіру
E) ойын және жекпе-жек спорт түрлері

$$$ 66
Күш дайындығы барысында динамикалық күшті жоғарылату бағытында қолданылады:
A) үлкен жылдамдықпен қолданатын ауырлық (салмақ)
B) орташа ауырлықпен, барынша қайталау саны
C) изометрлік жаттығу
D) барынша ауырлық
E) изометрлік ауырлық (салмақ)

$$$ 67
Бастаушы спортшылардың келешекте өсуіне қарай жұмыс істеуде, шапшаңдықты бөгеуді ескертудің жолы:
A) алдын-ала, жан-жақты дене дайындығы мен кеш мамандық
B) ерте мамандық
C) шапшаңдық күш жаттығуларының үлкен көлемін қолдану
D) шапшаңдықты жаттығудың үлкен көлемін қолдану
E) тек шапшаңдық жаттығуларын қолдану

$$$ 68
Шапшаңдықты тәрбиелеуде жаттығу арасында қолданылатын демалыс:
A) толық
B) қатты
C) экстремалды
D) орта-қатты
E) жұмсақ

$$$ 69
Ептілікті тәрбиелеуге байланысты қолданылатын жаттығу:
A) жаңалық жағдайдың өзгеруімен
B) үлкен салмақпен
C) үлкен жүктеме көлемімен
D) шапшаңдықты орындаумен
E) күшпен

$$$ 70
Дене тәрбиесінің кеңінен тараған ұғымы:
A) дене мәдениеті
B) дене жаттығулары
C) спорт
D) дене дайындығы
E) дене дамуы

$$$ 71
Ептілікке қатысы жоқ дене қабілеті:
A) оқу қабілеті
B) қуаты
C) шапшаңдық қуаты
D) үйлестіргіш қуаты
E) тепе-теңдік сезімі

$$$ 72
Бұлшық етті дамыту үшін қажетті салмақ көлемі (барынша қайталау):
A) 4-10
B) 1-3
C) 11-20
D) 21-25
E) 25-жоғары

$$$ 73
Бұлшық етті дамыту үшін аптасына өткізілетін шынықтыру саны:
A) 2-3
B) 1
C) 4
D) 5
E) күнде

$$$ 74
Салмақты түсіру үшін жаттығулар әдістемесінде қолданатын жаттығулар:
A) төзімділік
B) ептілік
C) икемділік
D) күш
E) шапшаңдық

$$$ 75
Педагогикалық жүйеде рухани байлықты қалыптастыру әдісі:
A) тәжірибелік оқыту
B) сендіру
C) марапаттау
D) спорттық
E) көрнекілік

$$$ 76
Білім беру жолында ой тәрбиелік негізгі жолы емес:
A) жедел хабар әдісі
B) түсіндіру
C) ережені үйрету
D) жетелеу
E) орындалған тапсырманы талдау

$$$ 77
Тәрбие беруде мұғалім - жаттықтырушының өзіндік "мен" негіз емес:
A) әдет
B) еңбек сүйгіштік
C) теріс қарау
D) шындық
E) қағидашыл

$$$ 78
Дене дайындығы үдерісінің негізгі бағыты:
A) дене шынықтыру сабағы
B) таңертеңгілік бой жазу
C) серуен
D) спорттық жарыс
E) туристік серуен

$$$ 79
Дене жаттығу сабағының арнайы мазмұны:
A) белсенді қызмет
B) дене жаттығуын жасауға дайындық
C) сабақ орнын дайындау
D) белсенді тынығу
E) бәсең тынығу

$$$ 80
Дене жаттығуларының түрі:
A) тұрақты қалпын салыстыру мен элемент мазмұны
B) сабақ бөлімдерін салыстыру
C) жаттығуды орындау тәртібі
D) оқушылардың өзара міндеті
E) оқушылардың қызметін ұйымдастыру тәсілі

$$$ 81
Көрнекілік оқыту әдісі дегеніміз:
A) макеттер мен кескін және суреттер арқылы көрсету
B) дәріс
C) баяндама, әңгімелесу
D) пікір талас
E) ойын

$$$ 82
Сөйлеу әдісі дегеніміз:
A) айту, түсіндіру, ескерту
B) оқу бағдарламасын қарау
C) қайталау
D) аралық
E) жарыс

$$$ 83
Мазмұны – қозғалысқа үйрету, дене қуаты қасиеттерін дамыту, арнайы дене мәдениеті білімін меңгеру болып келетін тәрбиенің түрі:
A) дене мәдениеті
B) дене қуаты дайындығы
C) дене тәрбиесі
D) дене тәрбиесі білімі
E) дене қасиеті

$$$ 84
Дене қуаты дайындығының нәтижесі, ол:
A) денесі дамыған адам
B) дене тәрбиесі
C) дене қуаты дайындалған
D) дене қуаты жетілген
E) техника шеберлігі жетілген

$$$ 85
Қазақстан Республикасының дене мәдениеті жүйесінің мақсаты:
A) мамандарды жұмыспен, құрал-жабдықтармен қамтамасыз ету
B) дене қуаты жетілген, Отан қорғауға, еңбекке жан-жақты дайындықтан өткен адамдар тәрбиелеу
C) барлық адамдарды спортпен айналысуға үгіттеу
D) спортшыларды жарысқа тәрбиелеу
E) әлемдік жарыстарда жоғарғы көрсеткіштер көрсету

$$$ 86
Қазақстан Республикасының дене мәдениеті жүйесінің міндеттері:
A) білім беру, сауықтыру, тәрбие беру
B) денсаулықты нығайту, әскери дайындық
C) атыл, мықты, ержүрек адамдар тәрбиелеу
D) жастарды үлкен өмірге дайындау
E) көбірек жарыстарға қатысу

$$$ 87
Дене тәрбиесінің негізгі амалы болып табылады:
A) дене жаттығулары
B) табиғаттың денсаулықты жақсарту күші
C) гигиеналық фактор
D) штангі, тренажерлар, гирлер, гантелдер
E) аутогенді жаттығу

$$$ 88
Дене тәрбиесінің қосымша амалдары:
A) көрнекі қабылдау амалы
B) дене тәрбиесі жаттығулары
C) гигиеналық факторлар
D) табиғаттың табиғи күші мен санитарлық-гигиеналық себептер
E) сөз қолдану амалы

$$$ 89
Дене тәрбиесінің арнайы әдістері:
A) сөз қолдану және көрнектілік
B) қатаң шектелген жаттығулар, ойын және жарыс
C) жедел хабар
D) іс-тәжірибелік әдіс, бейне әдіс, бақылау және өзін-өзі бақылау
E) бақылау және өзін-өзі бақылау

$$$ 90
Қатаң шектелген жаттығулар әдістері:
A) ойын
B) қайталау
C) жарыс
D) сөз қолдану
E) көрнекілік қолдану

$$$ 91
Жас және ересек жастағы адамдардың дене жаттығуларымен аптасына шұғылдану саны:
A) 1-2
B) 3-4
C) 5-6
D) 7-9
E) 10-11

$$$ 92
Жүрек-тамыр жүйесінің функционалды мүмкіндіктерін дамыту мақсатында жүктемені шамалауда жүрек соғысының көрсеткіші мына мөлшерден кем болмауы қажет (соғу/мин):
A) 90
B) 100-110
C) 130
D) 150-160
E) 70-78

$$$ 93
Бір-бірінен міндеттері өзгеше және үйрету әдістерінің өздеріне ғана тән ерекшеліктері бар, кез келген қозғалыс әрекеттерін үйрету үдерісінің кезеңдері
A) үш
B) төрт
C) екі
D) бес
E) алты

$$$ 94
Қимыл-қозғалыс ептілігінің бастапқы белгілерін көрсетіңіз:
A) қозғалыстың үйлесімділігі, тұрақтылығы, сенімділігі және өзгермелі жағдайға бейімділігі
B) жаттығуды табиғи немесе басқа ортада, жарыс жағдайында орындай алуы
C) жаттығуларды кейде дұрыс орындай алмауы, қозғалысты өзгерте орындау, қозғалыс әрекетінде сананың тұрақты қатысуы, ойлана орындау
D) қозғалыс әрекеттерін меңгеруде қозғалысты автоматтандыра орындау
E) -жаттығуды тез орындай алуы

$$$ 95
Күш дегеніміз:
A) бұлшық ет күші деген түсінікке сүйенген, адамның нақты қозғалыс әрекеттерінде әртүрлі деңгейде көріне білуі
B) адамның қысқа уақыт аралығында әртүрлі көлемде бұлшық ет күшін көрсете білу қабілеттілігі
C) адамның сырттан әсер еткен қарсылықты жеңуі немесе бұлшық етінің күшімен қарсы тұра білу қабілеті
D) адамның бұлшық етінің үлкен деңгейде күш тудыра білу қабілеттілігі
E) адамның күш – жылдамдығы әрекеттерін орындай алу қабілеттілігі

$$$ 96
Шапшаңдық қабілеттілігін дамытудағы ең тиімді жас кезеңі:
A) 11-13
B) 14-16
C) 17-18
D) 19-21
E) 22-24

$$$ 97
Бастауыш сыныптардағы дене тәрбиесі сабақтарында көп көңіл бөлінетін міндет:
A) денсаулықты арттыру
B) білім беру
C) тәрбиелеу
D) дене тәрбиесінің амалдарын қолдана отырып, дене бітімін және дене салмағын реттеуге
E) қалпына келтіру және тәрбиелеу міндеттері

$$$ 98
Жалпы білім беретін мектептердегі дене тәрбиесі сабағында шешілетін міндеттер:
A) білім беру
B) тәрбиелеу
C) денсаулықты арттыру
D) денсаулықты нығайту, білім беру, тәрбиелеу міндеттері
E) -спорттық міндеттер

$$$ 99
Жалпы білім беретін мектептердегі дене тәрбиесінің қорытынды бөлімінің уақыты (минут):
A) 10
B) 7
C) 3-5
D) 1-2
E) 2-4

$$$ 100
Дене тәрбиесі сабағы барысында төзімділікті арттыруға арналған жаттығуларды орындау уақыты:
A) негізгі бөлімнің басында
B) негізгі бөлімнің ортасында
C) негізгі бөлімнің соңында
D) қорытынды бөлімде
E) дайындық бөлімнің соңында

$$$ 101
Денсаулықтарында ауытқулары жоқ, дене дайындық деңгейлері жоғары мектеп оқушылары енгізілетін топ:
A) негізгі медициналық топ
B) дене тәрбиесі тобы
C) спорттық топ
D) денсаулықтары мықты медициналық топ
E) қорытынды топ

$$$ 102
Денсаулықтары аздап қана нашарлаған, дене қуаты дайындығы төмен топ:
A) негізгі медициналық топ
B) дене тәрбиесі тобы
C) дайындық тобы
D) денсаулықтары мықты медициналық топ
E) қорытынды топ

$$$ 103
Дене тәрбиесі сабағында хаттама жүргізіп, бір оқушының әрекеттерін тіркеу арқылы анықталады:
A) сабақтың сапасы
B) сабақтың жалпы тығыздығы
C) сабақтың қозғалтушы тығыздығы
D) сабақтың жалпы және қозғалтушы тығыздығы
E) жаттығулардың орындалу саны

$$$ 104
Мектептерде дене тәрбиесі жұмыстарын ұйымдастырудың негізгі құжаты:
A) дене тәрбиесінің оқу бағдарламасы, оқу ұйымдастыру жоспарлары
B) жылдық күнтізбелік жарыс жоспары
C) сабақтық жұмыс жоспары
D) педагогикалық бақылау мен есеп жоспары
E) әр сабақтық жоспар

$$$ 105
Мектеп тәжірибесінде бақылау және есепке алу кезеңдері:
A) 2
B) 3
C) 4
D) 5
E) 6

$$$ 106
Мектептегі негізгі есепке алу құжаты:
A) спортшылар тізімі
B) жарыс жоспары
C) дене шынықтыруды ұйымдастыру журналы
D) сынып журналы
E) құрал-жабдықтар тізімі

$$$ 107
Күн тәртібі ішіндегі дене тәрбиесі сауықтыру жұмыстары:
A) дене жаттығулары, ойындар
B) сабаққа дейінгі гимнастика, сергектік сәттері, ұзартылған үзіліс, спорттық сағат
C) жарыстар, көпшілік шаралары
D) рекреациялық шаралар
E) қалпына келтіру шаралары

$$$ 108
Мектеп оқушыларының дене тәрбиесі жүйесінде сабаққа дейінгі гимнастика өткізіледі:
A) жалпы білім беру сабақтарында оқушылар шаршай бастағанда
B) дене тәрбиесі сабағында
C) спорттық секциялардада
D) әрбір сабақ аяқталған кезде, үзілісте
E) бірінші сабақтың алдында

$$$ 109
1-4 сыныптарда қолданылатын сабақты ұйымдастыру әдісі:
A) алдыңғы қатарлы
B) топты
C) өзіндік тапсырма әдісі
D) айналмалы жаттығу
E) топты және алдыңғы қатарлы

$$$ 110
5-9 сыныптарда қолданылатын сабақты ұйымдастыру әдісі:
A) топты
B) алдыңғы қатарлы
C) өзіндік тапсырма
D) айналмалы жаттығу
E) жоғарыда көрсетілген

$$$ 111
Сабақтың қозғалысты тығыздығы тәуелді көрсеткіш:
A) ағзаның жас ерекшелігі, дене дайындығы кезеңі, сабақта шешілетін тапсырма
B) ағзаның жас ерекшелігі
C) дене дайындығы деңгейіне
D) сабақта шешілетін тапсырма
E) дене дамуының деңгейі

$$$ 112
Сабақ жоспарын талдау арқылы оқытушы бірінші қарастыратын бөлім:
A) негізгі бөлім
B) дайындық бөлімі
C) қорытынды бөлім
D) кіріспе бөлім
E) кіріспе дайындық бөлімі

$$$ 113
Өткізілген сабақтың сапасы анықталатын белгі:
A) қолда қойылған тапсырманың шешім дәрежесімен
B) жаттығудың эмоциялығымен
C) оқушылардың ұйымдасуымен
D) сабақтың жалпы қозғалысты тығыздығы көрсеткішімен
E) сабақтың қозғалысты тығыздық көрсеткіші

$$$ 114
Сабақта дайындаушыларды ұйымдастырудың топты әдістері сипатталады:
A) сыныптың топқа бөлінуі, олардың өз бетімен тапсырманы тікелей топтың жетекшісі басшылығымен орындауы
B) әр дайындалушының өзінің жеке сабағының орындалуы
C) бәріне ортақ тапсырманың біреуін оқытушының басшылығымен орындалуы
D) оқушыларды топтарға бөлу және жалпы тапсырманың орындалуы
E) топтарда бірдей тапсырманың бір мезгілде орындалуы

$$$ 115
Сабақтың жалпы тығыздығының түсініктемесі:
A) барлық сабақ мерзімінің педагогикалық есеп беру жиындарында жіберілген уақытқа қатысы
B) барлық сабақтың ұзақтығына байланысты жаттығу орындалуына жіберілген уақытқа қатысты
C) барлық сабақтың ұзақтығына байланысты негізгі жаттығулардың орындалуына жіберілген уақытқа қатысты
D) ұйымдастыруға жіберілген уақытқа қатысты
E) сабақтың негізгі бөліміне жіберілген уақытқа қатысты

$$$ 116
Дене жаттығуының қозғалысты тығыздығы төмен сабақ түрлері:
A) күрделі бағдарлы қозғалыс спорт
B) спорттық ойын
C) циклді спорт
D) жекпе-жек
E) спорттық ойын түрлері мен жекпе-жек

$$$ 117
Дене дайындығының негізгі әдісі:
A) тесттер, морфо-функционалды көрсеткіштер, оқулық мөлшері
B) тесттер, техника бағасы, антропометрлік көрсеткіштер қозғалыс нәтижесінің өлшемі
C) техника бағасы, антропометрлік көрсеткіштер қозғалыс әрекетінің нәтиже өлшемі
D) тесттер, өлшеу, бақылау, сұрау
E) біркелкі әдіс

$$$ 118
Адамның қозғалыс қызметінің сенситивті кезеңі дамуының сипаттамасы:
A) сыртқы ортаға жоғары сезіммен әсер ету түрі, қозғалыс қабілеттерінің жоғарғы қарқынмен дамуы
B) сыртқы ортаға жоғары сезімммен әсер ету
C) қозғалыс қабілеттерінің жоғары қарқынмен дамуы
D) дене қабілеттерінің тест нәтижесінің орта жылдық жоғары деңгейінің өсуі
E) қозғалыс қабілеттерінің төмен деңгейі

$$$ 119
Бастауыш сыныптардағы дене шынықтыру сабағындағы көп көңіл бөлінетін міндеттер:
A) дене қабілетінің дамуы
B) мүсінді қалыптастыру
C) қозғалысты үйрету
D) теориялық дайындық
E) қозғалыс қызмет техникасын меңгеруді тереңдете жүргізу

$$$ 120
1-4 сыныптардағы сабақтың дұрыс уақыт бөлімі:
A) 12-15; 23-25; 5-7
B) 7-10; 30-35; 2-3
C) 10-12; 28-30; 3-5
D) 10-12; 30-35; 2-3
E) 12-15; 30-35; 5-7


$$$ 121
5-9 сыныптардағы сабақтың дұрыс уақыт бөлімі:
A) 10-12; 28-30; 3-5
B) 7-10; 30-35; 2-3
C) 12-15; 23-25; 2-7
D) 10-12; 30-35; 2-3
E) 12-15; 30-35; 5-7

$$$ 122
10-11 сыныптардағы сабақтың дұрыс уақыт бөлімі:
A) 7-10; 30-35; 2-3
B) 10-12; 28-30; 3-5
C) 12-15; 23-25; 5-7
D) 10-12; 30-35; 2-3
E) 12-15; 30-35; 5-7

$$$ 123
Орта сыныптардағы сабақта дене қабілетінің дамуы және қозғалысты үйретуге бөлінген уақытқа дұрыс қатысы (%):
A) 50-50
B) 30-70
C) 70-30
D) 10-90
E) 90-100

$$$ 124
Қозғалыс қызметі көбінесе қарқынды дамиды:
A) 12-14 жасқа дейін
B) 8-10 жасқа дейін
C) 10-12 жасқа дейін
D) 14-16 жасқа дейін
E) 16-18 жасқа дейін

$$$ 125
Бастауыш және орта сыныптардағы дене шынықтыру сабағында барлық бұлшық ет топтарының дамуына ең көп көңіл бөлінуі түсіндіріледі:
A) бұлшық еттің гетерохронды дамуы
B) күштің қиын даму кезеңінде
C) жоғары қарқындылықпен өсу және даму
D) сүйек қатаю үдерісінің жалғасуымен
E) шапшаңдық дамуының сенситивтік кезеңімен

$$$ 126
Бастауыш сыныптардағы дене шынықтыру сабағында дене қабілетінің дамуында қолданылатын құралдар:
A) қозғалыс ойындары, эстафеталар
B) арнайы дамыту жаттығулары
C) қозғалыс ойындары, арнайы дамыту жаттығулары
D) қозғалыс ойындары, жалпы дамыту жаттығулары
E) негізгі жарыстық жаттығулар

$$$ 127
Орта сыныптардағы дене шынықтыру сабағында дене қабілетінің дамуында кеңінен қолданылатын құралдар:
A) қозғалыс ойындары, арнайы дамыту жаттығулары
B) арнайы дамыту жаттығулары
C) қозғалыс ойындары, эстафеталар
D) қозғалыс ойындары, жалпы дамыту жаттығулары
E) негізгі жарыстық жаттығулар

$$$ 128
Мектептерде дене тәрбиесі бойынша оқу үдерісін жоспарлаудың қандай құжаты дұрыс аталмаған:
A) күнтізбелік - тақырып жоспары
B) күнделікті жұмыс жоспары
C) бағдарламалық кестесін бөлу жоспары
D) күнделікті сабақ жоспары
E) қосымша жұмыс жоспары мен күнделікті сабақ жоспары

$$$ 129
Мектепте дене тәрбиесі бойынша оқу үдерісін жоспарлаудың күнделікті жоспары жасалынатын құжат:
A) қосымша жұмыс жоспары
B) бағдарламалық кестесін бөлу жоспары
C) жалпы білім беру мектептеріндегі 1-11 сынып оқушыларының дене тәрбиесінің бағдарламасы
D) кесте жоспары және қосымша жұмыс жоспары
E) барлық аталған жоспарлар негізінде

$$$ 130
Оқу жұмыс жоспары анықтайды (оның қызметі):
A) қозғалысқа үйретудің жалғасы
B) қойылған міндеттердің шешілу жолы
C) сабақтың жалпы мазмұны
D) бағдарламалық материалдарды жалғастыру
E) мемлекеттік бағдарлама

$$$ 131
Бағдарламалық материал бөлімінің жоспар кестесі анықтайды:
A) сабақтың жалпы мазмұны және бағдарламалық материалды өту жалғасы
B) бағдарламалық материалды өту жалғасы
C) қозғалыс міндеттерінің шешілу жалғасы
D) сабақтың жалпы мазмұны
E) мемлекеттік бағдарлама

$$$ 132
Мектепте дене шынықтыру сабағына бөлінетін сағат саны:
A) 102-105
B) 97-100
C) 110-112
D) 86-90
E) 95-97

$$$ 133
Жоғары сыныптарда сабақта өтетін дене қабілетін дамытуға және қозғалысты оқытуға бөлінетін дұрыс уақыттың қатысы (%):
A) 30 - 70
B) 50 - 50
C) 70 - 30
D) 10 - 90
E) 90 – 100

$$$ 134
Орта сыныптарда сабақтың дене қабілетін дамытуға және қозғалысты оқытуға бөлінетін дұрыс уақыттың қатысы (%):
A) 30 - 70
B) 50 - 50
C) 70 - 70
D) 10 - 90
E) 90 -100

$$$ 135
Дене шынықтыру сабағында айналмалы жаттығудың қолданылуы:
A) дене қабілетін дамытуда
B) қозғалыстың анықтау түрін жетілдіруде
C) дене қабілетінің дамуы және қозғалыстың анықтау түрін жетілдіруде
D) қозғалыс дағдыларының қалыптасуында
E) ерік-жігер қабілетін тәрбиелеуде

$$$ 136
Негізгі медициналық топқа жататын балалар:
A) денесі жақсы дамыған, денсаулығы дұрыс
B) денесі жақсы дамыған, денсаулығы аздап нашарлаған
C) денсаулығы дұрыс, дене дамуы нашарлаған
D) денесі жақсы дамыған
E) денсаулығы жақсы

$$$ 137
Дайындық медициналық топқа жататын балалар:
A) денсаулығы аздап нашарлаған
B) денсаулығы және дене дамуы қалыпты күйден аздап ауытқыған
C) дене дамуы аздап нашарлаған
D) денесі жақсы дамыған
E) денсаулық жағдайы жақсы

$$$ 138
Арнайы медициналық топқа жататын балалар:
A) денсаулық күйі аздап аутқыған
B) дене дамуы уақытша аздап нашарлаған
C) денсаулық күйі мен дене дамуы аздап ауытқыған
D) денесі жақсы дамыған
E) денсаулық күйі жақсы

$$$ 139
Арнайы медициналық топта дене шынықтыру сабағы қажет пе:
A) қажет
B) қажет емес
C) иә, аптасына 1 рет
D) иә, аптасына 3 рет 45 минуттан
E) иә, аптасына 2 рет 30 минуттан

$$$ 140
Арнайы медициналық топтағы оқушыларға сабақ өткізілуі керек:
A) негізгі және дайындық медициналық топтан бөлек
B) негізгі медициналық топпен бірге
C) дайындық медициналық тобымен бірге
D) негізгі және дайындық медициналық тобымен бірге
E) айырмашылығы жоқ

$$$ 141
Сыныптан тыс дене тәрбие жұмысымен, дене жаттығуымен ұйымдастырылған сабақ жүйесін көрсетеді:
A) мектеп жүргізген сабақтан тыс уақыт
B) мектептен тыс ұйымдармен жүргізілген сабақ
C) мектеп және мектептен тыс жүргізілген жаттығулар
D) БЖСМ-де жүргізілген сабақ
E) мәдениет сая бақтарында және демалыс орындарында жүргізілген

$$$ 142
Сыныптан тыс дене тәрбиесінің мәні:
A) сүйікті спорт түрлерін әрі қарай жетілдіруге мүмкіндік жасайды
B) негізгі міндеттің сапалы және толық шешіміне мүмкіндік жасайды
C) бос уақытты пайдалы өткізуге мүмкіндік жасайды
D) оқушылардың өзіндік қызығушылығын қанағаттандыруға мүмкіндік жасайды
E) осының бәрі де

$$$ 143
Сабақ түрінің сипаттамасы:
A) бағдарламалық материалдардың мазмұнымен
B) сабақтағы шешілетін міндеттермен
C) оқушыларды ұйымдастыру әдісімен
D) тапсырманы орындау әдісімен
E) шынығу әдісімен

$$$ 144
Орта сыныптағы дене шынықтыру сабағында көбірек көңіл бөлінетін міндет:
A) қозғалысты үйретуге, дене қабілеттерін дамытуға
B) қозғалысты үйретуге
C) дене қабілеттерін дамытуға
D) теориялық дайындыққа
E) ертерек үйренген қозғалыс түрлерін жетілдіру

$$$ 145
Жоғары сыныптарда дене шынықтыру сабағында көбірек көңіл бөлінетін міндет:
A) дене қабілеттерін дамытуға
B) ертерек үйренген қозғалыс түрлерін жетілдіруге
C) теориялық дайындыққа
D) қолданбалы қозғалыс дағдыларын қалыптастыруға
E) қозғалысты оқытуға

$$$ 146
Еңбек етушілердің мәдениеті түсінігі:
A) дене тәрбиесінің жеке жүйелері
B) адамның дене даму үдерісін басқарудың жалпы заңдылығын оқытатын педагогикалық ғылым
C) адам дене тәрбиесінің міндетін, қағидасын, құралын, әдісі мен түрлерін анықтайтын ғылым
D) жалпы дене дайындығы
E) спортпен терең шұғылдану

$$$ 147
Тұрмыстағы дене мәдениетінің құрылымы:
A) демалыс және еңбек тәртібі, өзіндік және қоғамдық гигиена, гигиеналық гимнастика, шынығу, белсенді тынығу, ЖДД және спортпен шұғылдану
B) өндірістік гимнастика, шынығу
C) спорттық жарыстар
D) туристік серуендер
E) көпшілік спорт жиындары

$$$ 148
Ересектер дене мәдениетінің бағыты:
A) гигиеналық, ЖДД, спорт, кәсіби-еңбекті, әскери, емдік, бос уақыт
B) ЖДД, спорттық гигиеналық
C) бос уақыт, емдік, әскери
D) кәсіптік
E) еңбек

$$$ 149
Бағдарламалық материалдағы жеке жоспармен анықталатын мәселе:
A) бағдарламаның жүргізілу кезектілігі мен сабақтың жалпы мазмұны
B) бағдарламаның жүргізілу кезектілігі
C) қозғалыс міндеттерінің жүргізілу кезектілігі
D) сабақтың жалпы мазмұны
E) -мемлекеттік бағдарлама

$$$ 150
Студенттердің дене тәрбиесіне арналған оқу бөлімдері:
A) спорттық, негізгі, арнайы
B) негізгі, дайы
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!