Материалдар / Дене шынықтыру пәнінен тест тапсырмалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дене шынықтыру пәнінен тест тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәнінен тест тапсырмалары бес нұсқадан тұрады. әр түрлі сынақтарға дайындалуға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2021
465
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


$$$ 1

Дене тәрбиесінің негізгі құралы:

A) дене жаттығулары

B) көрнекілік құралдарын пайдалану

C) салқын суға шомылу

D) гигиеналық факторлар

E) қоршаған орта факторлары


$$$ 2

Дене жаттығуы түсінігінің мазмұны:

A) жаттығуды орындау барысындағы негізгі үдерістер жиынтығы мен оның қозғалыс құрамы

B) қозғалыс құрылымы

C) қозғалыс құрамы

D) дене жүктемесі

E) спорт түрінің техникасы


$$$ 3

Дене жаттығуының түрі:

A) қозғалыстың ішкі және сыртқы құрылымы

B) қозғалыстың орындалу көркемділігі

C) қозғалыстың кейбір орындалу жиынтығы

D) қозғалыстың ырғақты және күш сипаттамасы

E) адамның қозғалысты орындауы барысындағы үдерістер


$$$ 4

Қажетті қозғалыс міндеттерін шешу, қозғалыс құрылымының негізгі жиынтығы дегеніміз:

A) қозғалыс техникасының негізі

B) қозғалыс техникасының негізгі бөлімі

C) қозғалыс техникасының бөлімі

D) қозғалыстың соңғы сатысы

E) қозғалыс техникасы


$$$ 5

Қозғалыс қызметінің уақыт бойынша сипаттамасы:

A) қозғалыс уақыты мен қарқыны

B) қозғалыс амплитудасы

C) қозғалыс күші

D) дене жолы және тұрағы

E) бағыты


$$$ 6

Қозғалыстың жалпы құндылығының сипаттамасы:

A) тура, үнемдеу, энергетикалық, созылмалылық

B) қозғалыс ырғағы

C) қозғалыстың динамикалық сипаттамасы

D) кеңістік, күш, уақыт, кеңістік-уақыт

E) қозғалыс бағыты


$$$ 7

Дене тәрбиесінің арнайы әдістері:

A) қатаң реттелген жаттығулар әдісі және ойын, жарыс әдістері

B) ойын әдісі

C) жарыс әдісі

D) көрнекілік әдісі және жылдам ақпарат әдісі

E) психологиялық әдісі


$$$ 8

Дене жаттығуларын орындау барысындағы жүктеме сипаттамасы:

A) ағзаның функционалдық және соған байланысты өзгеруі

B) орындалған жұмыстың сандық жиынтығы

C) орындалған жұмыс санының уақыт бірлігі

D) жаттығуды орындау барысындағы ағзаның белсенді, қосымша және қиындықтарды жеңу құны

E) спорттық жарыс тактикасы


$$$ 9

Демалыс аралығы, келесі жүктемеге дейінгі жұмыс қабілетінің толық қалпына келтіруін айқындаушы:

A) ерекше

B) қатты

C) төмен-жоғары аралық

D) экстремалды

E) жоғары экстремалды


$$$ 10

Демалыс аралығындағы сабақ барысында берілетін жүктемеге байланысты функционалды өзгерістің аталуы:

A) қатты

B) экстремалды

C) қарапайым

D) төмен-жоғары аралық

E) жұмсақ


$$$ 11

Демалыс аралығын айқындаушы жаттығу, жұмыс қабілетін жоғарылатушы сипаттамасы:

A) экстремалды

B) қатты

C) қарапайым

D) толық

E) жұмсақ


$$$ 12

Қатаң реттелген жаттығулар әдісінің негізі:

A) нақты түзілген қозғалыс бағдарламасы және тура жүктеме мен демалыс мөлшері

B) тура қозғалыс апараты

C) жүктеменің тура берілуі

D) жаттығуларды қайталау саны

E) демалыс аралығын тура жариялау


$$$ 13

Қозғалыс қызметінің оқыту үдерісіне байланысты қатаң реттелген жаттығу әдісі:

A) сараптамалы және толық әдістер негізінде

B) айналмалы шынығу әдісі

C) стандартты қайталау әдісі

D) вариативті, біркелкі жаттығу әдісі

E) көрнекілік әдісі


$$$ 14

Қайталау жүктемесі негізінде әртүрлі демалыс аралығында қолданылатын әдіс:

A) стандартты-қайталау аралық жаттығу әдісі

B) стандартты-қайталау жаттығу әдісі

C) вариативті-аралық жаттығу

D) вариативті-біркелкі жаттығу әдісі

E) біркелкі жаттығу әдісі


$$$ 15

Максималды жүктеме әдісінің бағыты:

A) дене қабілеттерін тәрбиелеу

B) қозғалысқа оқыту

C) қозғалыс қызметінің саналы жағын әрі қарай дамыту

D) қозғалыс қызметін дамытуға және қалыптастыру

E) қозғалысты сезіну


$$$ 16

Жалпы төзімділікті тәрбиелеудегі айналмалы жаттығу әдісі:

A) айналмалы шынығу ұзақ үздіксіз жаттығу әдісі арқылы

B) айналмалы шынығу жаттығу аралығы біртіндеп демалыс аралығы әдісі арқылы

C) айналмалы шынығу жаттығу аралығы қатты демалыс аралық әдісі арқылы

D) айналмалы шынығу қатты жұмыс істеу әдісі

E) айналмалы шынығу ойын әдісі арқылы


$$$ 17

Қозғалыс қызметін көрнектілік негізінде ұйымдастыруды сипаттайтын әдіс:

A) ойын

B) сайыс

C) қатаң реттелген жаттығу әдісі

D) аралас

E) жарыс


$$$ 18

Негізгі сабақ міндетіне шұғылданушылардың қызығушылығын бағыттайтын қағида:

A) белсенділік

B) көрнекілік

C) қолайлылық

D) ерекшелік

E) біркелкілік


$$$ 19

Белсенділік қағидасы мазмұнына қойылатын талаптар:

A) өзіндік тәрбиені қамтамасыз ету

B) қиындық өлшемін табу

C) міндеттерді шешу бірлестігі

D) шұғылданушыларды қиындықтан өту үшін қамтамасыз ету

E) қиын жағдайды қамтамасыз ету


$$$ 20

Шұғылданушылар мүмкіндігімен дене тәрбиесінің әдісі, құралы және міндетінің арнайы ұқсастығын айқындайтын қағида:

A) ерекшелік

B) көрнекілік

C) жүйелік

D) динамикалық

E) үзіліссіздік


$$$ 21

Қиындық біртіндеп өсуді қамтамасыз ететін ереже:

A) қарапайым ережеден күрделіге

B) белгілі ережеден белгісізге

C) меңгеру

D) белгіліден белгісіз ережесі

E) оқуда - қиын, соғыста - оңай ережесі


$$$ 22

Қозғалыс дағдысын қолданудың негізгі мазмұнын қамтамасыз ету:

A) қозғалысқа оқыту

B) дене қабілеттерін тәрбиелеу

C) ойлау қабілетін тәрбиелеу

D) сауықтыру міндеттерін шешу

E) ойды тәрбиелеу


$$$ 23

Дене тәрбиесі барысында қарастырылатын дене жаттығуы бірлестігінің ережесі:

A) қарапайымнан - күрделіге, оңайдан - қиындыққа

B) белгіліден - белгісізге

C) меңгеру

D) белгіліден - белгісізге, меңгеру

E) күрделіден – қарапайымға


$$$ 24

Дене тәрбиесін құруда келесі сабақ, өткен сабақтың жалғасын табуды айқындайтын қағида:

A) жүйелік

B) динамикалық

C) қолайлылық

D) көрнекілік

E) ерекшелік


$$$ 25

Сабақ жүйесінде дене жаттығуларын бір қалыпты қамтамасыз ету үшін қажет:

A) ығыстырудың барынша жақсы жағын қолдану, оның кері әсерін жою

B) қозғалыс тәсілдерінің жақсы жағын барынша қолдану

C) дене қабілеттерінің жақсы жағын толық қолдану

D) ығыстыру кері әсерін жою

E) барынша күш-жігер қолдану қағидасы


$$$ 26

Динамикалық қағиданың мәні (өскелең)-(өсу):

A) жаңа тапсырмалар мен бірқалыпты үдемелі өсу көлемін және соған байланысты жүктеменің орындалу жалпы талабын білдіреді

B) дене тәрбиесі үдерісінде белсенділікті қолдану

C) дене тәрбиесінде белгіленген және бірқалыпты үдерісті іске асыруды қажет етеді

D) шұғылданушылар дене тәрбиесі мүмкіндігінің міндеті, құралдары мен түрлерінің тура келуін қамтамасыз ету

E) жүктемені төмендету


$$$ 27

Дене тәрбиесінің қағидаларына байланысты жүктемені жоғарылату үш жолы:

A) белгіленген бағыттың бәрі де іске асырылады

B) түзу - шығыс

C) баспалдақты

D) теңіз тәріздес

E) аралық


$$$ 28

Дене тәрбиесін оқытуға арналған пән болып есептелінеді:

A) қозғалысымен

B) ақыл-оймен

C) ілім және қозғалыс техникасымен

D) білім және дене мәдениеті жағынан білу

E) ақыл-ой, санасымен


$$$ 29

Бейімделу, бағытта болу негізі анықтайды:

A) қозғалысты орындаудың негізгі күшін, ретін, жағдайын

B) жалпы қисындылық қозғалыс жобасын

C) негізгі тірек нүктелерін

D) негізгі тірек нүктелерін

E) соңғы көрсеткіш


$$$ 30

Қозғалыс шеберлігі түсінігін айқындайды:

A) адамның қозғалыс мүмкіндігін іске асыру жолы

B) адамның қозғалыс мүмкіндігін автоматты түрде іске асыру жолы

C) адамның қозғалыс мүмкіндігін білім арқылы, ал қосалқы бағыты автоматты түрде іске асырылады

D) қозғалысты стеротипті түрде орындау

E) қозғалысты вариативті түрде орындау


$$$ 31

Қозғалыс дағдысының негізгі айырмашылығы:

A) автоматты түрдегі қозғалыс

B) қозғалыс біркелкілігі

C) қызмет өлшемдерінің стереотиптілігі

D) қимыл автоматизмдерінің қозғалысты басқарудың орта деңгейі

E) қозғалысты эмоционалды түрде орындау


$$$ 32

Қозғалыс шеберлігінің айырмашылығын көрсет:

A) қозғалысты орындау тұрақсыздығы, қозғалыс техникасының өзгеруі

B) қозғалыс өлшемдері стереотипінің айқындалуы

C) қозғалысты басқарудағы автоматтылықтың өте төмен дәрежесін көрсету

D) қозғалыс біркелкілігі, тұрақтылығы, сенімділігі, вариативтілігі

E) қозғалысты автоматты түрде орындау


$$$ 33

Ығыстыру дағдысын айқындайды:

A) қозғалыс техникасының негізгі және түсінік негізінің ұқсастығы

B) қозғалыс техникасының ұқсастығы

C) қозғалыстың дайындық сатысының ұқсастығы

D) қозғалыстың қорытынды сатысының ұқсастығы

E) қолданылған құралдардың ұқсастығы


$$$ 34

Қозғалысты оқыту тәжірибесімен айқындалатын негізгі белгілер:

A) дене қабілеті, қозғалыс тәжірибесі, техникалық дайындықтар

B) психикалық-өзіндік факторлар жағдайлар

C) қозғалым тәжірибесі

D) оқу үдерісін қамтамасыз ететін сыртқы жағдайлар

E) клиникалық жағдайлар


$$$ 35

Қозғалысқа оқыту үдерісінің кезеңдері:

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!