|
Сабақтың тақырыбы: |
Мұғалімнің аты-жөні:Бексеитова Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау; 2.2.3.5 - тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау 2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру; |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, шампунь,сабын.тарақ,қайшы,макет. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қайырлы таң» Арайлап таң атты , Алтын сәуле таратты. Қайырлы таң,қайырлы таң Күліп шықты күн бүгін. |
|
|||||
|
7минут |
Үй тапсырмасы «Қозғалыс сыры» Сұрақ - жауап әдісі 1.Бұлшық еттер дененің қай жерінде болады? 2.Ең күшті бұлшық ет қай жерде болады? 3.Бұлшық еттің қызметі қандай ? 4.Ең кішкентай бұлшықет қайжерде болады? 5.Бұлшық ет нелерден тұрады? 6.Бұлшық еттер қалай жұмыс істейді? |
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
«Кубизм» әдісі Әріптерді орнына қою «Дене күтімі»
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
«Жариялау» әдісі Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен бір оқушы берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Сәйкестендіру Топтық жұмыс.
|
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
БҮҮ әдісі
Судан бұл қорқады. |
|
|||||
|
|
Синтез |
|
|||||
|
Бағалау 5минут Кері байланыс |
|
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
|||||
|
Үйге тапсырма: Мазмұндау. |
|
|
|||||
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
Балл |
|||||
|
1.Сұрақ-жауап 2.Кубизм әдісі 3.Жариялау әдісі 4.Гигиеналық ереже құрау 5.Сөзжұмбақ шешу |
Сұраққа жауап береді Әріптерді орнына қояды Жаңа сабақты түсіндіреді Ереже құрайды Сөзжұмбақты шешеді |
1 1 1 1 1 |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Денеге қалай күтім жасаймыз?
Денеге қалай күтім жасаймыз?
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мұғалімнің аты-жөні:Бексеитова Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау; 2.2.3.5 - тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау 2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру; |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, шампунь,сабын.тарақ,қайшы,макет. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қайырлы таң» Арайлап таң атты , Алтын сәуле таратты. Қайырлы таң,қайырлы таң Күліп шықты күн бүгін. |
|
|||||
|
7минут |
Үй тапсырмасы «Қозғалыс сыры» Сұрақ - жауап әдісі 1.Бұлшық еттер дененің қай жерінде болады? 2.Ең күшті бұлшық ет қай жерде болады? 3.Бұлшық еттің қызметі қандай ? 4.Ең кішкентай бұлшықет қайжерде болады? 5.Бұлшық ет нелерден тұрады? 6.Бұлшық еттер қалай жұмыс істейді? |
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
«Кубизм» әдісі Әріптерді орнына қою «Дене күтімі»
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
«Жариялау» әдісі Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен бір оқушы берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Сәйкестендіру Топтық жұмыс.
|
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
БҮҮ әдісі
Судан бұл қорқады. |
|
|||||
|
|
Синтез |
|
|||||
|
Бағалау 5минут Кері байланыс |
|
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
|||||
|
Үйге тапсырма: Мазмұндау. |
|
|
|||||
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
Балл |
|||||
|
1.Сұрақ-жауап 2.Кубизм әдісі 3.Жариялау әдісі 4.Гигиеналық ереже құрау 5.Сөзжұмбақ шешу |
Сұраққа жауап береді Әріптерді орнына қояды Жаңа сабақты түсіндіреді Ереже құрайды Сөзжұмбақты шешеді |
1 1 1 1 1 |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз

















