Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Ой
қозғау» әдісі (көреді, айтады).
Кері байланыс жүргізу
-Балалар, мультфильмнен не
түсіндік, не көрдік? Ойларыңмен
бөлісіндер.
Оқушылардың пікірлерін
тыңдау
-
Тапсырма : Шашыраған
әріптерден сөз
құрастыру.Гигиена
Сабақтың тақырыбы
Денеге қалай күтім жасау
керек?
Оқу мақсатымен
танысайық.
*денеге қалай күтім жасау керектігін
білесің;
*тістің не үшін қажет екенін
түсінесің
* тісті дұрыс күту ережесін
құрастырасың.
2. Тапсырма Жұппен
жұмыс
Сегодня мы начнем урок не совсем обычно, а с
песни “Улыбка” из мультфильма “Крошка Енот”. Прослушивание
песни.
Вступительная
беседа.
– Почему дружба начинается с
улыбки?
– А всегда ли приятно смотреть на улыбающегося
человека?
– Какую роль здесь играют
зубы?
Задание Выберите из рисунков предметы личной
гигиены.
Критерии оценивания: Уметь
определять предметы личной
гигиены
Дескриптор:
-определяет предметы личной
гигиены.
3. Беседа об уходе за
зубами.
– Что нужно делать человеку, чтобы улыбка была
приятной?
4. Тапсырма: Топпен
жұмыс
1-топ: «Жас
зерттеушілер»
Өздерінің тістерін айнаға қарап
зерттейді.
Критерий:Айнаға қарап
тістің санын, түсін, пішінін
анықтау.
Дескриптор:
-тістің санын , түсін, пішінін анықтай
алады.
Бағалау:Смайликтермен
2-топ: «Жас ойлаушылар»
Жұмыртқамен жасаған тәжірибеден қорытынды
шығару.
Критерий: Тістің бұзылуы
неден пайда болатынын анықтау.
Дескриптор: Тісте кариес
неден пайда болатынын анықтайды
Бағалау: Смайликтермен
3-топ: «Жас
сарапшылар»
Критерий: Тістің түрін
ажырату және атқаратын қызметін
айту.
Дескриптор: Тістің түрін
ажыратады және атқаратын қызметін
анықтайды.
Бағалау: Смайликтермен
4-топ: «Жас
режисерлар»
Тіс хикаясы
Критерий: Тіс хикаясы
ертегін сахналау.
Дескриптор:
-тіс,щетка, паста,
стоматолог кейіпкерлердің рөліне
ену.
Бағалау:
Смайликтермен
5-топ : «Жас
құрастырушылар»
Берілген сөздерден мақал құрастырып жаз:
кепілі, денсаулық, тазалық
•
Мақалдың мағынасына сәйкес суретті белгіле
().
Сұрақтарға жауап
бер.
1) Тазалық пен денсаулықтың өзара байланысты
болуының себебі неде деп ойлайсың?
2) Сен тазалықты қалай
сақтайсың?
3) Тазалық сақтаудың қандай маңызы
бар?
Дескриптор Білім
алушы
- берілген сөздерден мақал
құрастырады;
- мақалға сәйкес суретті
анықтайды;
- сұрақтарға жауап
береді;
- тазалық сақтаудың маңыздылығын
түсіндіреді.
Бағалау: Смайликтермен
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы:
Тіс күту ережесін
құрастыр
Бағалау критерий
Тісті қалай күту керектігін
біледі
Дескриптор:
-тіс күту ережесін құрастыра
алады;
-3 ережеден кем болмауы
тиіс
Рефлексия: Оқушы өзінің орнын
табады.
Білемін. Түсінемін, орындаймын. Досыма көмектесе
аламын.
Үйге тапсырма: дәптердегі
тапсырманы аяқтау.
|