Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Сабақ тақырыбын және оқу
мақсатын таныстыру
Топтарға бөлу. «Қағаз
қиындылары»
Бірнеше құттықтау қағаздарын
топ құрамындағы оқушылар
саны
бойынша беске, алтыға жыртып,
оларды араластырып,
оқушыларға
таратып беру керек. Оқушылар
қиықтарды құрастырып бүтін
сурет
шығарады. Сол арқылы топтарға
бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3
минут
«Өзі туралы кластер»
тренинг
Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер
құрастыруы керек.
Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін
жазып, одан
таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы
бар бес негізгі
рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос
т.б
Жаңа
сабақ
https://www.youtube.com/watch?v=Ashora2iHng
1.Видео «Жазық фигураның
массалар центрін анықтау» сілтемесі бойынша оқу материалдары мен
таныстырылымдар.
2.Оқулықтағы жұмыс
мақсатымен,құрал-жабдықтарды жазып алады. Оқу тапсырмасы:
1.Тәжірибе жасау: Қолдарыңызға ине-жіпті алып бір нүктеге іліп тіке
ұстаңдар. Кесілісу нүктесін сызып алыңдар Қайшы,А4 парақ, ине –жіп,
қарындаш, сызғыш,маркер, массалы
кіші
2.
Жазық фигураның массалар центрін
сипаттаңыздар.
Бекіту
тапсырмалары
Есептер
шығару
1. Массасы 400 г қаршығаны ауа
тасқыны 70 м биікке көтереді. Құсты көтерген күштің жұмысын
анықтаңдар.
2. Автокран массасы 1,5 т
жүкті көтеріп, 22, 5 кДж жұмыс атқарды. Сонда жүк неше метрге
жоғары көтерілді?
3. Тепе-теңдік күйдегі
иіндіктің иіндері сәйкес 15 және 90 см-ге тең. Иіндікке түсетін күш
1,2Н. Үлкен күштің мәнін
табыңдар?
4. Спортшы массасы 200 кг
штанганы 4 с-те 2 м-ге көтерді. Сонда оның қуаты
қандай?
Серпілген сауал әдісі
бойынша сабақты бекіту
1.Иіндік дегеніміз
не?
2.Күш иінідеп нені
айтамыз?
3.Күш моменті дегеніміз
не?
4.Массалар центрінің
анықтамасы қалай айтылады?
5.Дененің массалар центрін
қандай тәсілдермен
анқытайды?
6.Эксперименттік тәсілмен
дененің массалар центрі қалай
анықталады?
7.Екі дененің массалар центрін
қандай теориялық формуламен
анықтайды?
Рефлексия:
«Аргумент»
Бугінгі сабақта менің
көңіл –күйім болды
..................................,себебі....................................
Сабақта мен
............................................. жұмыс жасадым,
себебі................................................
Сабақтағы мен үшін
........................................,
себебі.......................................................................
Үйге тапсырма §35 тақырыпты
оқу
Үшбұрышты фигураның массалар центрін анықтау –тәжірибені
жасап қорытынды жазу.
|