Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Восход жалпы орта білім беретін мектебінің мектепалды даярлық тобы
Тексерілді:
Әдіскер:
Тәрбиеші:Амирханова Н.У
Күні:
Білім беру саласы: «Әлеумет».
Бөлімі:Қоршаған ортамен танысу.
Тақырыбы: «Дені саудың – жаны сау»
Мақсаты: Денсаулық сақтау туралы түсінік беру, зейінін тұрақтандыру, ойлау қабілетін дамыту,
сөздік қорын байыту, байланыстыра сөйлеуін дамыту,Отанын, жерін қорғауды түсіндіру, дене
мүшелері туралы түсінік беру, тазалаққа үйрету, мейірімділікке, ұқыптылыққа үйрету т.б.
Әдіс – тәсілдер: Сұрақ-жауаптар, көрсету, түсіндіру, қайталау, тақпақ, мақал- мәтелдер,сергіту
сәті.
Қажетті көрнекі -құралдар:Теледидар,көкініс,жеміс-жидектердің муляждары.
Үштілдік компоненті: Денсаулық- здоровье-health.
Іс-әрекет кезеңдері
Себепті
қызығушылығын
ояту кезеңі.
Ұйымдастырушылы
қ ізденіс кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Үш тілде амандасу.
Шаттық шеңбері:
Орнымыздан тұрамыз,
Қолымызды ұстап біз,
Ақ тілекті жолдайық,
Айналада тыныштық,
Әр бір атқан күн ыстық,
Қайырлы күн қонақтар,
Қайырлы күн достарым.
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Қыс мезгілінің ай аттарын атайықшы?
Қыс мезгілінде ауа райы қандай болады?
Жарайсыңдар балалар!
Ғажайып сәт:
Сайқымазақ: Сәлеметсіздер ме!
(Жаттығу жасайды)
-Сайқымазақ сен не істеп жатырсың?
Мен денемді шынықтырып, жаттығу жасап
жатырмын
Сайқымазақ: Балалар сендер жаттығу жасасаңдар
бойларың өседі, ауырмайсыңдар.
Мен сендерге денсаулыққа байланысты бірнеше
тапсырмалар алып келдім .
Орындауға дайынсыңдар ма?
1-тапсырма :
Денсаулық туралы мақал-мәтел білесіңдер ме?
Дені саудың жаны сау.
Балалардың іс-әрекеті
Үш тілде амандасады.
Шаттық шеңберін
құрады.
Қыс мезгілі.
Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
Күн салқын болады,қар
жауады, боран болады.
Сәлеметсіз бе!
Ия
Ия
Дені саудың жаны сау.
Бас аманда мал тәтті,
Бас аманда мал тәтті,
Бас ауырса жан тәтті.
Бас ауырса жан тәтті.
Жасырғанның жарасы
асқынады.
Жасырғанның жарасы асқынады.
2- тапсырма
Дәрумендерді қайдан аламыз?
Жеміс-жидек, көкөністер қайда өседі?
Мына жемістерді атаңдаршы?
Ендеше жемістер, көкіністер туралы тақпақ кім
айтады?
Жеміс-жидек,
көкөністерден.
Бау-бақшада.
Жүзім. Алмұрт. Алма.
Банан.
Өрік,Апельсин.
Қауын, қарбыз, бұрыш,
қызанақ, картоп, қияр,
сәбіз, т.б.
Асханадан шықпаймын,
Атым пияз бұқпаймын.
Көзден жасты шығарып,
Тұмаудан бір сақтаймын.
Жарайсыңдар балалар!
Балалар жұмыстанады.
Ендеше үстел үстіне жақындап мына
тапсырмаларды орындайық.
Дайын суреттерге мына күнделікті қолданып жүрген
қарақұмық, бұршақ дәндерін, түрлі-түсті күріш
пайдалану арқылы жапсыру.
Жарайсыңдар!
Сергіту сәті.
3-тапсырма
Сиқырлы қалам.
Іс-әрекетті бақылау
кезеңі
Балалар бүгін бізге кім қонаққа келді?
Ол қандай тапсырмалар алып келді?
Жарайсыңдар балалар бүгінгі ашық оқу қызметіне
өте жақсы қатыстыңдар рахмет.
Ендеше қонақтар мен қоштасайық.
Сау болыңыздар.
Көру үшін.
Елге көмек беру үшін.
Ақыл кеңес тыңдау үшін.
Сайқымазақ
Денсаулыққа байланысты
тапсырмаларды
орындадық.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:Денсаулық сақтау үшін таза, ұқыпты жүру керек.
Әрдайым таза, табиғи өнімдерді жеу керек.
Жаңғырта алады:Баланың есте сақтауы, зейіні,ойлауы, сөздік қоры,байланыстыра сөйлеуі.
Қолданады:Сұрақтарға жауап беру,суреттерді әңгімелеу,берген тапсырманы орындау.