Материалдар / "Дені саудың-жаны сау" 2 сынып

"Дені саудың-жаны сау" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: жаңа сөздерді есте сақтауды; тақырыпқа сай мәтін құрастыруды үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
649
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 5. Дені саудың- жаны сау

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 1. Денің сау болсын десең ....

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

2.1.5.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау;

2.2.4.1 жоспар мен тірек сөздерді/сұрақтарды қолдана отырып, мәтін мазмұндау

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: жаңа сөздерді есте сақтауды; тақырыпқа сай мәтін құрастыруды үйренеді.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Денсаулық - бар байлығың басыңдағы, Жайнаған өміріңнің жасыл бағы. Қастерлеп мәпелесең, аяласаң, Бойыңнан кетпес қуат жасыңдағы. Денсаулық қашаннан да алтынға тең,Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.








«Қол шапалақ»

Слайд

Сабақтың ортасы

(6-37 минут)


























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:

Оқушыларға қиылған қағаздар беріледі. Сол сөздерді мағынасына қарай біріктіру арқылы топтарға бірігеді.(Оқушылардың ойлау белсенділігі ескеріледі.) Әрбір мақал-мәтелдің тақырыбы және олардың бір-бірімен байланысы слайд арқылы көрсетіледі.

Кел, сөйлесейік!












Тыңдайық

1-тапсырма


Айтылым

Қосымша тапсырма

Есте сақта!







Сергіту сәті







Айтылым

Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі

Жазылым

4 – тапсырма.

3-тапсырма

Айтайық


Айтылым

Қосымша тапсырма














Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

Дене мүшелері – части тела – parts of the body Дене жаттығулары – физические упражнениz – physical exercise Денсаулық – здоровье – health Гигиена – hygiene

Суда жүз-плавать

Тазалық-чистота


Айтылым

«Миға шабуыл»Деніміз сау болу үшін не істеуіміз керек? Білім алушылар: -Жаттығу жасау керек -Жылына дәрігерге қаралу керек -Гигиена сақтау керек -Спортпен шұғылдану керек -Дұрыс тамақтану керек -Тазалық сақтау керек -Қолды жуу керек.

Тыңдайық

Тыңда. Суретке қара. Сұраққа жауап бер.

Адам үшін денсаулықты сақтау аса маңызды. Денің сау болсын десең, жеміс- жидекті көп же. Спортпен шұғылдан. Суда жүзіп үйрен. Таза ауада серуенде.

*Дене жаттығуларының денсаулыққа пайдасы

қандай?

Айтайық

Сергіту сәтін орындайды.

Сағаттың тіліндей, иіліп оңға бір

Сағаттың тіліндей

Иіліп солға бір

Сағатқа қарап ақ

Жаттығу оңай- ақ

Айтылым

«Сөз құрастыру» тәсілі. Берілген әріптерден сөз құрастыру керек. Шыққан сөздерден мақал-мәтел шығады. Қ Ы Л У А С Н Е Д О Р З Л Қ Ы й А Б


Жазайық

Денсаулық туралы мәтін құрастырып жаз.

DrawObject3 DrawObject2 DrawObject1 Денсаулық



Дұрыс тазалық дене

тамақтану шынық



Айтылым

Жағдаят. Оқы. Сұрақтарға жауап бер.

Айтылым

Сұрақтар.
1 Жеміс – жидектерді жемес бұрын не істеу керек?
(жеміс – жидектерді жақсылап жуып алу керек.)
2 Тамақтану алдында не істеуіміз керек?
(тамаққа отырар алдында қолды жуу керек)
1. Адамның дені сау болу үшін қандай шарттарды орындау қажет?
(Денесін, беті – қолын киімін әрдайым таза ұстау керек. Зиянды заттардан аулақ болу керек.)
2. Адам не үшін жуынады?
3. Тазалықтың достары мен қастарын ата?

«Табыс баспалдағы»



Формативті бағалау үнемі жүргізіліп отырады. Шарлар суреттерін тарату арқылы бағалау жүргізіледі






Дескриптор: Тақырыбына қарап нұсқаулық мазмұнын болжа және түсініп оқы.














Дескриптор:

-Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді.




«Қол шапалақ»



Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»





Оқулық


сөздік

слайд







Оқулықтар суреттер Кеспелер Сызғыш қарындаштар Қайшы Қағаздар беріледі.


















Слайд

Оқулық

61- бет















Оқулық

61- бет


слайд



Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 2-тапсырма


Кері байланыс

«Түрлі- түсті смайликтер»


 Өз деңгейлерін анықтайды.


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 5. Дені саудың- жаны сау

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 2. Гигиена

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

2.3.1.1 шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып), рөлге бөліп оқу;

2.4.2.1 оқыған/ аудио/ бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: сөйлемдерді толықтырып жазуды; суреттерді салыстырып, пікір білдіруді үйренеді.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

 «Ең жақсы» ойыны
Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.







«Қол шапалақ»

Слайд

Сабақтың ортасы

(6-37 минут)


























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:





Ойқозғау






Айтылым









Айтылым

1-тапсырма

Бұл қандай бала?

Қолына не алды?

Ол не істеді?

Екінші бала қандай?

Тазалық сақтау үшін не керек?

Ол не істеуі керек?

Сергіту сәті












Жазылым

3 – тапсырма.

Суретке қара. Сөйлемдер құрап жаз.




Оқылым

2- тапсырма

Оқиды. Сұрақтарға жауап береді.

Айтылым

ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі,

Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі

Айтылым


Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

Сабын-мыло

Тіс щеткасы-зубная щетка

Сүлгі-полотенцо

Тарақ-расческа

Айтылым Ойтүрткі

Денсаулық.
Денсаулық адам ағзасының қалыпты, дұрыс жұмыс істеуі.
Денсаулық дұрыс тамақтану.
Денсаулық тәулігіне 10 сағат ұйықтау, ұйқы ең алдымен миды тынықтырады.
Денсаулық таза ауада көбірек жүру.
Денсаулық тазалық сақтау.
Денсаулық тамақты шамадан тыс тойып ішпеу.
Денсаулық тамақтан соң ауызды шайып, қолыңды жу.

Айтайық Айтайық

Суреттерге қара. Сұрақтарға жауап бер.

Сергіту сәтін орындайды.

"Сыныпта кім бар?" ойыны. Мақсаты: Оқушылардың шапшаң, жылдам қозғалып, есту қабілеттерін, бірін - бірі сезу қабілетерін дамыту. Жүргізілуі: Сыныпта 2 оқушы бар деп айтылған 2 оқушы ғана орынынан тұрады. Егерде сыныпта ешкім жоқ деп айтсам, оқушылар парта астына кіреді.

Жазайық

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ