Материалдар / Денсаулық -зор байлық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Денсаулық -зор байлық

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
487
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні 11.10.17ж. Пәні: Қазақ тілі Сынып: 7
Бөлім ІІІ.Денсаулық- зор байлықМұғалімнің аты-жөні:Сүндетова К.Ж.

Сабақ тақырыбы: Ең басты байлықҚатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Оқу мақсатыО5 Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыруЖ5 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу7ӘТН2Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану.
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар орындай алады:Оқылым тақырыбы бойынша өз ойларын айта аладыКөпшілік оқушылар орындай алады:Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыра аладыКейбір оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жаза алады

Бағалау критерийі Тақырып бойынша өз ойларын айта аладыМәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыра аладыТірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жаза алады

Тілдік мақсаттарПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: денсаулық, байлық, шипа,ем
ҚұндылықтарӨз жұмыстарын жауапкершілікпен қарайтын,белсенді азаматтық ұстанымы бар тұлға тәрбиелеу
Алдыңғы оқу«Төрт түлік» туралы зерттеу жұмысы
Жоспар
Сабақ кезеңдеріЖоспарланған іс - әрекеттерРесурстар
Сабақтың басы6 минут



















Сабақтың ортасы

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.. Алдыңғы сабақта өткендерді еске түсіру.Оқушылар топқа түстер арқылы бөлінеді.І.Үй тапсырмасы «Төрт түлік» туралы зерттеу жұмысы

ҚБ «Екі жұлдыз,бір тілек»Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

1-тапсырма Мәтіналды тапсырма. «Денсаулық» сөзіне топтастыру жасау







«Автор орындығы»





















ТЖ




















































2-тапсырма Оқылым тапсырмасыМәтінді оқып,проблемалық сұрақтар дайындаңдарБағалау «Бағдаршам»

3-тапсырма

Оқылым мәтіні бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазыңдар

ҚБ Жұптар бір-бірін бағалайды





ЖекеЖ



















ЖЖ

Сабақтың соңы

Өзіндік бағалау





Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланысЖаратылыстануҚауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс
.





ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!