Материалдар / Денсаулықты жақсартуға арналған дене белсенділігі 1-5 сыныптарына дене шынықтыру қмж жинақтығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Денсаулықты жақсартуға арналған дене белсенділігі 1-5 сыныптарына дене шынықтыру қмж жинақтығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2021
959
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: .................

Сабақтың тақырыбы: Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар. Сүйек сыныу кезіндегі алғашқы көмек. Қорытынды

Мұғалімнің аты-жөні: Қалдаров Е


Күні: 12/01.2019

СЫНЫП: 5В


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар жайлы түсінік айту, Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар үйрету, құрал-жабдықтармен таныстыру.

Сабақтан күтілетін нәтиже:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығуларды біледі, құрал-жабдықтардың атқаратын функцияларын біледі, жаттығуды түсінеді.


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Құрал-жабдықтарды қолданып, доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар қолданады, мәтінді жазады.


Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар, кедергіден өту жаттығуларды қолдана алады.

Тілдік мақсат:

Сабақта қолданылатын термин сөздер:

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулардағы термин сөздерді біледі. «оңға, солға, секіру, т.б.»


Ресурстар:

Ысқырық, секундомер, доптар т.б.

Пәнаралық байланыс:

Физика

Алдыңғы оқу:

Ойын-н тұру қалпы артқа, аяққа тіркестіре оңқаптал мен арқа мен алға қозғалу

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және

жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

3 минут

Оқушылардың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескерту. Оқушыларды топтарға біріктіру.


ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

5 минут


(Миға шабуыл.)

Оқушылардың бір біріне сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын сұраймын.


Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.

ЖАҢА САБАҚ

12 минут




(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

(Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар жайлы жалпы түсінік. Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар түрліше жолдары.

Орындалатын амалдар. «ЖИГСО» әдісін қолданамын.


САБАҚТЫ БЕКІТУ

15 минут


(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулардың техникалық тәсілдері туралы жалпы түсінік айту.

Жұптық жұмыс.

Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.


Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулардың түрліше техникалық тәсілдері, түрлі жаттығулар жасау.

Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады.


Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар жүру құрал-жабдықтарын қолдану.

Дұрыс жауаптарға баға қойылады.

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

5 минут


(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату)

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулардың техникалық тәсілдері туралы жалпы түсінік дайындау. Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар құрал-жабдықтар көмегімен атқарылатын іс-әрекет түрлерін білу.

Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады.

БАҒАЛАУ


3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады.

6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады.

9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады.


КЕРІ БАЙЛАНЫС


Стикер немесе парақшалар көмегімен оқушылардан кері байланыс алу.




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?





Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?







Тиімсіз болған жері оқушылар екі қолмен алып жүруі қиын болды. Құрал-жабдықтың жетіспеушілігі болды.





Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?




Келесі сабақта оқушылардың қызығушылығын арттыратын әдіс тәсіл қолданып спортқа қызығушылығын арттыру



Тәлімгер: А. Шералиев





Тексерілді: .................

Сабақтың тақырыбы: Допты кеудеден беру және қабылдау. Қорытынды

Мұғалімнің аты-жөні: Қалдаров Е


Күні: 18/01.2017

СЫНЫП: 5В


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Допты кеудеден беру және қабылдау жайлы түсінік айту, Допты кеудеден беру және қабылдау үйрету, құрал-жабдықтармен таныстыру.

Сабақтан күтілетін нәтиже:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Допты кеудеден беру және қабылдауды біледі, құрал-жабдықтардың атқаратын функцияларын біледі, жаттығуды түсінеді.


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Құрал-жабдықтарды қолданып, допты кеудеден беру және қабылдау қолданады, мәтінді жазады.


Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:

Допты кеудеден беру және қабылдау кедергіден өту жаттығуларды қолдана алады.

Тілдік мақсат:

Сабақта қолданылатын термин сөздер:

Допты кеудеден беру және қабылдаудағы термин сөздерді біледі. «оңға, солға, секіру, т.б.»


Ресурстар:

Ысқырық, секундомер, доптар т.б.

Пәнаралық байланыс:

Физика

Алдыңғы оқу:

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және

жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

3 минут

Оқушылардың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескерту. Оқушыларды топтарға біріктіру.


ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

5 минут


(Миға шабуыл.)

Оқушылардың бір біріне сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын сұраймын.


Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.

ЖАҢА САБАҚ

12 минут




(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

(Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);

Допты кеудеден беру және қабылдау жайлы жалпы түсінік. Допты кеудеден беру және қабылдау түрліше жолдары.

Орындалатын амалдар. «ЖИГСО» әдісін қолданамын.


САБАҚТЫ БЕКІТУ

15 минут


(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Допты кеудеден беру және қабылдаудың техникалық тәсілдері туралы жалпы түсінік айту.

Жұптық жұмыс.

Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.


Допты кеудеден беру және қабылдаудың түрліше техникалық тәсілдері, түрлі жаттығулар жасау.

Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады.


Допты кеудеден беру және қабылдау жүру құрал-жабдықтарын қолдану.

Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады.

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

5 минут


(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату)

Допты кеудеден беру және қабылдаудың техникалық тәсілдері туралы жалпы түсінік дайындау. Допты кеудеден беру және қабылдау құрал-жабдықтар көмегімен атқарылатын іс-әрекет түрлерін білу.

Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады.

БАҒАЛАУ


3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады.

6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады.

9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады.


КЕРІ БАЙЛАНЫС


Стикер немесе парақшалар көмегімен оқушылардан кері байланыс алу.




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?





Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?







Тиімсіз болған жері оқушылар екі қолмен алып жүруі қиын болды. Құрал-жабдықтың жетіспеушілігі болды.





Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?




Келесі сабақта оқушылардың қызығушылығын арттыратын әдіс тәсіл қолданып спортқа қызығушылығын арттыру



Тәлімгер: А. Шералиев



















Тексерілд

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!