|
Сабақтың тақырыбы: Денсаулықты қалай күтеміз? Өткенді бекіту |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.4. 2,3,4,5 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану. 2.5.1.3. Бірдей қосылғыштардың сомасын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құру және шығару. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: 2-ге ,4-ке көбейту мен бөлу кестесін қалай құрылғанын біледі және түсіндіре алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: 2-4 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құруды біледі және қолданады. -бірдей қосылғыштардың сомасын табуды; мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдауды және шығаруды біледі. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: 2-4 – кекөбейту мен бөлу кестесін есептеулерде қолданады; -кері есептер құрады және шығарады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Көбейту және бөлу амалдарының өзара байланысын түсінеді. Кері есептер құрастырып, оларды шығарады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: 2-4-ке көбейту мен бқлу кестесі қалай құрылғанын түсіндіреді. Пәндік лексика және терминалогия: 2-4- ке көбейту мен бөлу кестесі. Диалог\жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы: Талқылау: 4-ке көбейту кестесі қалай құрылған? Неліктен ол4*4 жағдайымен басталады? Жазу: 4-ке көбейту мен бөлу кестесін жазу,өрнектерді жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.Интербелсенді тақта. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«Миға шабуыл» «Қарлы кесек» әдісі Серпілген сауал, Семантикалық карта жұптық, топтық Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тірек білім,білік |
2-4 сандарына көбейту мен бөлу кестесі дағдылар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 2 минут 2 минут 3 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Айналаға алақанмен Жылулықты шашайық. Сәттілік тіліеп күлімсіреп Біз сабақты бастайық. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Топқа бөліну. Денсаулық Дәрумен Тазалық сөздері арқылы топқа бөліну. 1 топ «Денсаулық» 2-топ «Дәрумен » 3-топ «Тазалық» Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! «Қарлы кесек» әдісі. Адамның денсаулығы мықты болу үшін не қажет? Денсаулыққа пайдалы қандай тағамдарды жеу керек? Денсаулықтың мықты болуы неге байланысты? Бағалау: «Басбармақ» әдісі. |
Интербелсенді тақта. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Топтық жұмыс Жауабы жұп сан болатын карточкаларды тап. 1-топ. Адам денсаулығына пайдалы қандай тағамдарды жеу керек? 2-топ.Күн тәртібі туралы не білесің? 3-топ.Компьютердің пайдасы мен зияны Бағалау критерийлері: Мен есептердің шарты бойынша берілгендерді көрсетемін. Өрнек құрастырамын және жазамын. Өрнектің мәнін табамын. «Мен саған , сен маған » әдісі Тапсырманы орындау оңай болды ма? Көбейту мен бөлуді дұрыс орындау үшін нені білу керек? Бүгінгі сабақ неге арналады?( Өткен тақырыптарды бекітуге) Алдарыңа қандай мақсат қоясыңдар?(2-4-ке көбейту мен бөлу кестесін білетінімізді тексеруді.) |
Үлестірмелер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 6 минут |
Қолдану Дәптермен жұмыс Есептердің шешуін өрнек түрінде жазып шығар. 1-топ: 6 оқушының әрқайсысы 2 шелектен алма жинады. Олар барлығы неше алма жинады? 2-топ: 36 оқушы 4 командаға бөлінді. Әр командадан неше оқушыдан болады? 3-топ: Оқушылар үшін 55 секіртпе , одан 25-і кем шығыршық сатып алынды. Барлығы неше спорт жабдығы сатып алынды? Бағалау критерийлері: Мен есептің шарты бойынша мәліметтерді ерекшелеймін. Есептердің шешу тәсілін анықтаймын. Өрнектерді құрастырамын жіне жазамын. Өрнектердің мәнін табамын, жауабын тұжырымдаймын. Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Көңілді күн» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорытыу Жұптық жұмыс «Семантикалық карта»
(үш топқа әртүрлі) Бағалау . Өзара бағалау. Синтез. «Миға шабуыл»әдісі Салыстыр. 1-топ 2-топ 3-топ 5х3*9х3 3х8*8х3 12:2*12:3 15:3*15+3 18:3*18:2 24:3*24-3 Бағалау: «Басбармақ» әдісі |
Тапсырмаларды орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс 5 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Денсаулықты қалай күтеміз?
Денсаулықты қалай күтеміз?
|
Сабақтың тақырыбы: Денсаулықты қалай күтеміз? Өткенді бекіту |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.4. 2,3,4,5 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану. 2.5.1.3. Бірдей қосылғыштардың сомасын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құру және шығару. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: 2-ге ,4-ке көбейту мен бөлу кестесін қалай құрылғанын біледі және түсіндіре алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: 2-4 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құруды біледі және қолданады. -бірдей қосылғыштардың сомасын табуды; мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдауды және шығаруды біледі. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: 2-4 – кекөбейту мен бөлу кестесін есептеулерде қолданады; -кері есептер құрады және шығарады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Көбейту және бөлу амалдарының өзара байланысын түсінеді. Кері есептер құрастырып, оларды шығарады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: 2-4-ке көбейту мен бқлу кестесі қалай құрылғанын түсіндіреді. Пәндік лексика және терминалогия: 2-4- ке көбейту мен бөлу кестесі. Диалог\жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы: Талқылау: 4-ке көбейту кестесі қалай құрылған? Неліктен ол4*4 жағдайымен басталады? Жазу: 4-ке көбейту мен бөлу кестесін жазу,өрнектерді жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.Интербелсенді тақта. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«Миға шабуыл» «Қарлы кесек» әдісі Серпілген сауал, Семантикалық карта жұптық, топтық Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тірек білім,білік |
2-4 сандарына көбейту мен бөлу кестесі дағдылар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 2 минут 2 минут 3 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Айналаға алақанмен Жылулықты шашайық. Сәттілік тіліеп күлімсіреп Біз сабақты бастайық. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Топқа бөліну. Денсаулық Дәрумен Тазалық сөздері арқылы топқа бөліну. 1 топ «Денсаулық» 2-топ «Дәрумен » 3-топ «Тазалық» Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! «Қарлы кесек» әдісі. Адамның денсаулығы мықты болу үшін не қажет? Денсаулыққа пайдалы қандай тағамдарды жеу керек? Денсаулықтың мықты болуы неге байланысты? Бағалау: «Басбармақ» әдісі. |
Интербелсенді тақта. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Топтық жұмыс Жауабы жұп сан болатын карточкаларды тап. 1-топ. Адам денсаулығына пайдалы қандай тағамдарды жеу керек? 2-топ.Күн тәртібі туралы не білесің? 3-топ.Компьютердің пайдасы мен зияны Бағалау критерийлері: Мен есептердің шарты бойынша берілгендерді көрсетемін. Өрнек құрастырамын және жазамын. Өрнектің мәнін табамын. «Мен саған , сен маған » әдісі Тапсырманы орындау оңай болды ма? Көбейту мен бөлуді дұрыс орындау үшін нені білу керек? Бүгінгі сабақ неге арналады?( Өткен тақырыптарды бекітуге) Алдарыңа қандай мақсат қоясыңдар?(2-4-ке көбейту мен бөлу кестесін білетінімізді тексеруді.) |
Үлестірмелер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 6 минут |
Қолдану Дәптермен жұмыс Есептердің шешуін өрнек түрінде жазып шығар. 1-топ: 6 оқушының әрқайсысы 2 шелектен алма жинады. Олар барлығы неше алма жинады? 2-топ: 36 оқушы 4 командаға бөлінді. Әр командадан неше оқушыдан болады? 3-топ: Оқушылар үшін 55 секіртпе , одан 25-і кем шығыршық сатып алынды. Барлығы неше спорт жабдығы сатып алынды? Бағалау критерийлері: Мен есептің шарты бойынша мәліметтерді ерекшелеймін. Есептердің шешу тәсілін анықтаймын. Өрнектерді құрастырамын жіне жазамын. Өрнектердің мәнін табамын, жауабын тұжырымдаймын. Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Көңілді күн» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорытыу Жұптық жұмыс «Семантикалық карта»
(үш топқа әртүрлі) Бағалау . Өзара бағалау. Синтез. «Миға шабуыл»әдісі Салыстыр. 1-топ 2-топ 3-топ 5х3*9х3 3х8*8х3 12:2*12:3 15:3*15+3 18:3*18:2 24:3*24-3 Бағалау: «Басбармақ» әдісі |
Тапсырмаларды орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс 5 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














