Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 30.11.2023 ж.


    Сыныбы: 7 «Ә»,«Б»


    Тақырыбы:

    Деректер типтері

    Сабақтың мақсаты:

    Деректер типін жіктеу

    Оқыту нәтижелері және жетістік өлшемдері

    Барлық оқушылар

    Деректер типін жіктей алады

    Оқушылардың басым бөлігі

    Бұрын алған білімдерін кез келген жағдайларда дұрыс қолданады

    Кейбір оқушылар

    Деректер типін талдай алады, олар туралы тұжырымдар жасай алады және практикалық тұрғыда қолдана алады, берілген тапсырманың шешімін ұсына алады.

    Қолданылатын әдіс - тәсілдер

    Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс, «Ой қозғау»

    Қолданылатын ресурстар

    Bilim Land, оқулық 100-104 беттер

    Түйін сөз және сөйлем

    Программалау жүйесі – системы программирования – system programming

    Программалау тілі – языки программирования – languages programming

    Деректер типтері – типы данных - Data types

    Жұмыс түрлері

    Тапсырмалар, қосымшалар

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ұйымдастыру кезеңі

    «Шаттық шеңбері»

    Оқушылар бір – біріне тілектерін айтады.

    Сурет қиындысы арқылы 2 топқа бөлінеді.

    Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

    Сынып оқушылары шаттық шеңберіне тұрады, бір – біріне тілекетрін айтады.

    Топқа бөліну.

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Инсерт» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.

    Программалау тілі ұғымын қалай түсінесіңдер?

    Транслятор терминін қалай түсінесіңдер?

    Компиляторлар дегеніміз не?

    «Программалау тілдері» атты шағын зерттеу жұмысын талдау.


    Дұрыс жауап бергендігін қадағалау, тексеру.

    Мұғалім берген сұрақтарға жауап беру. Оқушылар өз ойларын айтады.

    Қызығушылығын ояту, мәселе қою

    «Ой қозғау» бойынша көпір тапсырмасы сұралады. Bilim Land электрондық оқулықтан бейнежазба көрсетіледі.

    Оқушы жауаптары тыңдалады. Қосымша сұрақтар қою арқылы толықтырылады.

    Көпір тапсырмаларында берілген сұрақтарға әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді.

    Жаңа тақырып кезеңі

    Оқушыларға келесі мысалдарды түсіндіру ұсынады.

    45 12 -96 23 5 8 -9

    4.2 23.6 -25.3 -6.5

    Арман Айдар Асқат

    True False

    Содан кейін «Деректер типі» ұғымын енгізу.

    Оқушылар өз бетімен деректер типтері туралы ақпаратты оқып, олардың компьютердің жедел жадында сақталуын талқылайды.

    Оқушыларға кестеде берілген сандарға сәйкес келетін деректер типін таңдауды және көрсетуді ұсыну қажет.

    Жауабы:

    5 (int)

    ‘X’ – (char)

    ‘*’ – (char)

    -5 (float)

    999 (int)

    -999 (float)

    ‘5’ – (char)

    ‘-5’ – (char)

    True – (bool)

    False - (bool)

    5.0 - (float)

    -5.0 - (float)

    Бекіту

    «Бірге орындаймыз» рубрикасы

    • Сәйкес деректер типін таңдаңдар:

    • 1. Сыныптағы оқушылар саны.

    • 2. Шеңбер ауданы.

    • 3. Аудандағы автокөлік саны.

    • 4. Жеке тұлғаның автокөлік саны.

    • 5. Тегінің бірінші әрпі.

    • 6. Мемлекетте тұратын адамдар саны.

    • 7. Мемлекеттегі халықтың тығыздығы.

    • 8. Екі таңбалы сандардың көбейтіндісі.

    • 9. Үш таңбалы сандардың көбейтіндісі.

    • 10. Фирма қызметкерінің тегі. Қызметкердің айлық төлемақысы.

    Рефлексия



    «Кеме»



    Тақырыпты қаншалықты түсінгендігін кеменің жалауын боятқызады. Мұғалім тексеріп болған соң оқушылардың дұрыс нәтижелерін салыстырып, бағалайды.

    Кеменің жалауын бояйды.

    Кері байланыс жасайды.

    Өз ойларын айтады.

    Топтар өзара бағалайды.


    Үй тапсырмасы:

    § 4.3 –ті оқу, анықтамаларды жаттау, тапсырмаларды орындау.

    Оқушыларға бағдар беру, түсіндіру, үй тапсырмасын қалай орындалу керектігіне шолу жасау.

    Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.

















    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘-5’ –

    True –

    False -

    5.0 -

    -5.0 -



    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘-5’ –

    True –

    False -

    5.0 -

    -5.0 -



    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘-5’ –

    True –

    False -

    5.0 -

    -5.0 -



    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘-5’ –

    True –

    False -

    5.0 -

    -5.0 -



    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘-5’ –

    True –

    False -

    5.0 -

    -5.0 -



    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асанова Гулим Женисовна
    25 Мамыр 2023
    348
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Деректер типтері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Деректер типтері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Деректер типін талдай алады, олар туралы тұжырымдар жасай алады және практикалық тұрғыда қолдана алады, берілген тапсырманың шешімін ұсына алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 30.11.2023 ж.


    Сыныбы: 7 «Ә»,«Б»


    Тақырыбы:

    Деректер типтері

    Сабақтың мақсаты:

    Деректер типін жіктеу

    Оқыту нәтижелері және жетістік өлшемдері

    Барлық оқушылар

    Деректер типін жіктей алады

    Оқушылардың басым бөлігі

    Бұрын алған білімдерін кез келген жағдайларда дұрыс қолданады

    Кейбір оқушылар

    Деректер типін талдай алады, олар туралы тұжырымдар жасай алады және практикалық тұрғыда қолдана алады, берілген тапсырманың шешімін ұсына алады.

    Қолданылатын әдіс - тәсілдер

    Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс, «Ой қозғау»

    Қолданылатын ресурстар

    Bilim Land, оқулық 100-104 беттер

    Түйін сөз және сөйлем

    Программалау жүйесі – системы программирования – system programming

    Программалау тілі – языки программирования – languages programming

    Деректер типтері – типы данных - Data types

    Жұмыс түрлері

    Тапсырмалар, қосымшалар

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ұйымдастыру кезеңі

    «Шаттық шеңбері»

    Оқушылар бір – біріне тілектерін айтады.

    Сурет қиындысы арқылы 2 топқа бөлінеді.

    Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

    Сынып оқушылары шаттық шеңберіне тұрады, бір – біріне тілекетрін айтады.

    Топқа бөліну.

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Инсерт» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.

    Программалау тілі ұғымын қалай түсінесіңдер?

    Транслятор терминін қалай түсінесіңдер?

    Компиляторлар дегеніміз не?

    «Программалау тілдері» атты шағын зерттеу жұмысын талдау.


    Дұрыс жауап бергендігін қадағалау, тексеру.

    Мұғалім берген сұрақтарға жауап беру. Оқушылар өз ойларын айтады.

    Қызығушылығын ояту, мәселе қою

    «Ой қозғау» бойынша көпір тапсырмасы сұралады. Bilim Land электрондық оқулықтан бейнежазба көрсетіледі.

    Оқушы жауаптары тыңдалады. Қосымша сұрақтар қою арқылы толықтырылады.

    Көпір тапсырмаларында берілген сұрақтарға әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді.

    Жаңа тақырып кезеңі

    Оқушыларға келесі мысалдарды түсіндіру ұсынады.

    45 12 -96 23 5 8 -9

    4.2 23.6 -25.3 -6.5

    Арман Айдар Асқат

    True False

    Содан кейін «Деректер типі» ұғымын енгізу.

    Оқушылар өз бетімен деректер типтері туралы ақпаратты оқып, олардың компьютердің жедел жадында сақталуын талқылайды.

    Оқушыларға кестеде берілген сандарға сәйкес келетін деректер типін таңдауды және көрсетуді ұсыну қажет.

    Жауабы:

    5 (int)

    ‘X’ – (char)

    ‘*’ – (char)

    -5 (float)

    999 (int)

    -999 (float)

    ‘5’ – (char)

    ‘-5’ – (char)

    True – (bool)

    False - (bool)

    5.0 - (float)

    -5.0 - (float)

    Бекіту

    «Бірге орындаймыз» рубрикасы

    • Сәйкес деректер типін таңдаңдар:

    • 1. Сыныптағы оқушылар саны.

    • 2. Шеңбер ауданы.

    • 3. Аудандағы автокөлік саны.

    • 4. Жеке тұлғаның автокөлік саны.

    • 5. Тегінің бірінші әрпі.

    • 6. Мемлекетте тұратын адамдар саны.

    • 7. Мемлекеттегі халықтың тығыздығы.

    • 8. Екі таңбалы сандардың көбейтіндісі.

    • 9. Үш таңбалы сандардың көбейтіндісі.

    • 10. Фирма қызметкерінің тегі. Қызметкердің айлық төлемақысы.

    Рефлексия



    «Кеме»



    Тақырыпты қаншалықты түсінгендігін кеменің жалауын боятқызады. Мұғалім тексеріп болған соң оқушылардың дұрыс нәтижелерін салыстырып, бағалайды.

    Кеменің жалауын бояйды.

    Кері байланыс жасайды.

    Өз ойларын айтады.

    Топтар өзара бағалайды.


    Үй тапсырмасы:

    § 4.3 –ті оқу, анықтамаларды жаттау, тапсырмаларды орындау.

    Оқушыларға бағдар беру, түсіндіру, үй тапсырмасын қалай орындалу керектігіне шолу жасау.

    Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.

















    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘-5’ –

    True –

    False -

    5.0 -

    -5.0 -



    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘-5’ –

    True –

    False -

    5.0 -

    -5.0 -



    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘-5’ –

    True –

    False -

    5.0 -

    -5.0 -



    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘-5’ –

    True –

    False -

    5.0 -

    -5.0 -



    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘-5’ –

    True –

    False -

    5.0 -

    -5.0 -



    5 -

    ‘X’ –

    ‘*’ –

    -5

    999 -

    -999

    ‘5’ –

    ‘

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Кітапханашылар Тест 8 сынып
    25.05.2023
    348
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асанова Гулим Женисовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации