Сабақтың
басы
Қызығушы-лықты
ояту
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
«Жақсы
тілек» әдісі. Оқушылар кезек-кезек
бір-біріне жақсы тілек
айтады
Топқа бөлу.
«Түстер» бойынша топқа
бірігеді.
Қызығушылықты
ояту
Қорапшаға салынған кәмпиттерді
алып, оның түстеріне қарай үш топқа
бөлінеді.
1-топ. «Қызыл» түсті
конфет «Десерт
тобы»
2-топ. «Сары» түсті
конфет «Сусындар»
тобы
3-топ «Жасыл» түсті
конфет «Тағам»
тобы
Өткен тақырыпты
пысықтау
Ойлан тап әдісі арқылы ұяшықтағы
сұрақтарға жауап береді.
-
Ас үй бөлмесінде қандай
қауіпсіздік ережесін
білесің?
-
Дастархан басында отыру
ережесі.
-
Қандай жылдам дайындалатын
тағамдарды білесің?
-
Жылдам әзірленетін тағамдардың
пайдалы және зиянды тұстарын атап
шығыңыз.
-
Десерт дегеніміз
не?
-
Жент әзірлеу технологиясын
білеміз бе?
-
Қандай ұлттық десерттерді
білесіңдер?
-
Ас үй құрал-жабдықтарын
атаңыз?
-
Жеміс-жидек десертінің
құрамына қандай заттар
қосылады?
-
Десерттің құрамына көбінесе не
қосылады?
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Үй тапсырмасы аясында
сұрақтарға жауап береді
|
Дескриптор:
-таңдалған cұрақтарға жауап
береді
ҚБ:
|
Интерактивті
тақта
Презентация
wordwall.net
платформасы
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау суретін
ұжымдық талқылау. Сыныптастырының пікірін толықтырады.Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар суретке қарап,
өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы мен мақсатын таныстырады.
|
Мұғалімді
тыңдайды
|
ҚБ:: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сурет
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың ортасы
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен
таныстыру.
Жаңа тақырыпқа шолу. Иллюстративті әдіс арқылы жаңа
сабақты түсіндіру.
Десерттің әзірлену
технологиясы
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Десерт
– түскі
не кешкі астың соңында тоқ басу үшін берілетін тағам. Қазақ
дастарқаны әдет-ғұрып, ойындармен қатар өрілген оқиғалар,
мерекелермен байланысты. Құдаласу, үйлену тойы, баланың өмірге
келуі, Наурыз, Құрбан айт сынды мерекелерге арналған дастарқанға
тәттілер молынан қойылған.
Қазақы
десертке: жент, қызыл ірімшік, құрт
май тосабы, балқаймақ жатады.
Жент
– талқан,
кілегей сүті, шекер, сары май
қосылады.
Қызыл
ірімшік – пісіп тұрған сүтті ірітеді
де 4-5 сағат қайнатып, аздаған қант қосу арқылы алынатын
десерт.
Балқаймақ
–
қайнатылған қаймақтан алынатын десерт болып
табылады.
Құрт май тосабы
– бұл ашып кеткен сүтті әбден
құрт болғанша қайнатып, қант қосып құрт сияқты домалақтап
жасаймыз.
1-тапсырма. Жеке
жұмыс.
Жоғарыдағы десерттің түрлерін дәптерге жазып
алу.
2-тапсырма. Топтық
жұмыс.
Оқушылар постерге «Өрмекші»
әдісі арқылы бүгінгі жасайтын жылдам әзерленетін десерттің атауын,
құрамына қандай заттар қосылатыны жайлы жазып, өз ойларын
тиянақтайды.
3-тапсырма.
Тәжірибелік
жұмыс
Жоғарыда айтылған
бейнероликті есте сақтай отырып, үш топ үш түрлі десерт
әзірлейді.
-
Жеміс-жидектер
салаты.
-
Жент жасау
әдісі
-
Десертті
безендіру
|
Мұғалімді тыңдайды
Python-да программасында арифметика лық өрнектерді орындау
ережелерін біледі
1-тапсырманы орындайды.
Оқулықты пайдаланып десерттің түрлері мен олардың құрамын
дәптерге жазады.
2-тапсырманы
орындайды.
А3 форматына кез-келген десерттің атауын немесе суретін
салып, оның құрамына кіретін заттарды жазып шығып,
қорғайды.
3-тапсырманы
орындайды
|
Десерттің құрамын
анықтайды.
Дескриптор:
Жылдам дайындалатын десерттің суретін салып қорғай
алады.
Дескриптор:
Оқушылар жалдам
дайындалатын тағам жасай
алады.
|
6-сынып
оқулығы
Интерактивті
тақта
Презентация
Ноутбук
оқулық
Интерактивті
тақта
Презентация
слайд
видеоролик
|
Сабақтың соңы
Кері
байланыс
|
Бағалау
Бүгінгі болған
сабаққа «Блоб
ағашы» әдісі арқылы оқушылардың нені
білді, нені білгісі келеді сол туралы стикерге жазып жапсыруын
тапсырамын .
|
Сұрақтарға жауап береді
Өзін-өзі бағалау.
|
Дескриптор:
Платформа арқылы оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзін-өзі
бағалайды.
|
Презентация
слайд
видеоролик
|