Диалогтік оқыту - адамгершілікке тәрбиелеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Диалогтік оқыту - адамгершілікке тәрбиелеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Диалог арқылы студенттерге түсіну шектерін зерттеуге рұқсат етіледі, сонымен қатар олар сыныптағы диалогқа әртүрлі жолдармен үлес қоса алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Диалогтік оқыту – адамгершілікке тәрбиелеу

Оқытудың диалогтық әдісі оқыту мен оқу процесін аяқтау үшін қолданылатын тиімді сөйлесудің басым қолданылуын білдіреді. Бұл мұғалім мен презентациямен шектелмей, мұғалім мен оқушылар арасындағы үздіксіз өзара әрекеттесуді қамтиды. Мұғалімдер күн сайын студенттермен тиімді қарым-қатынас жасай алады, олардың білім деңгейлері мен перспективаларын жақсы түсіну, олардың дамып келе жатқан идеялары туралы хабардар болу және олардың күмәндері мен шатасуларын жеңуге мүмкіндік беру үшін диалогты қолдана алады. Диалог арқылы студенттерге түсіну шектерін зерттеуге рұқсат етіледі, сонымен қатар олар сыныптағы диалогқа әртүрлі жолдармен үлес қоса алады. Дәл осылай жасай отырып, олар тілді білімді қалыптастыру құралы ретінде қолданудың жаңа тәсілдерімен таныса алады.

Әртүрлі тренинг барысында бір-бірімен диалогке түсу арқылы, жұптық қарым-қатынасқа, ұжымдық қарым-қатынасқа түсу арқылы олардың ойы ашылып, өз ойларын ортаға салып үйренеді. Үнемі өз проблемасымен жеке қалып, ешкіммен бөлісіп үйренбеген мұғалім үшін диалогтік қарым-қатынасқа түсу өте жақсы әсер етері сөзсіз. Ортаға ой тастап шешілмеген мәселенің жауабын жұптасып, бірлесіп шешу адамды алдыға қарай жетелейді. Мектептегі ұстазбен ұстаз, ұстаз бен ата-ана, ата-анамен баланың, ұстаз бен оқушының арасындағы қарым-қатынас үйлесімділігін орнатуда диалогтік оқытуды қолдану олардың арасында сенімділік, үйлесімділік, жарасымды қарым-қатынас, түсініспеншілік және адамгершілік тәрбие беріледі деп ойлаймын.

Диалог - бұл когнитивті нәтижелерге қол жеткізу әдісі ғана емес; диалог-бұл сыныптағы әлеуметтік қатынастарды өзгерту және жалпы қоғамдағы қатынастар туралы хабардарлықты арттыру құралы. Диалог-бұл білімді қайта құру тәсілі, сонымен қатар біз үйренетін әдіс. Бұл мұғалімге оқу үшін маңызды міндеттер қоятын өзара оқыту процесі. Мұғалімнің сөйлеген кезде ұзақ үнсіз қалуы оқушыларды алшақтаттын болса, Диалог баяндау дәрістерін оқудан бас тартады. Проблемаларды бірлесіп шешу форматында мұғалім мен оқушылар оқуды шындықты түсінуге және оған әсер етуге бағытталған бірлескен процеске айналдырады. Бұл процесс оқушылардың ойлауына, тіліне, ұмтылысы мен жағдайына негізделген. Бұл сонымен қатар пәннің мазмұнымен және мұғалімнің дайындығымен анықталады, ол бір уақытта сыныпта зерттеуші, саясаткер және суретші болып табылады.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.12.2023
228
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі