Диалогтік оқыту – адамгершілікке тәрбиелеу
Оқытудың диалогтық әдісі оқыту мен оқу процесін аяқтау үшін қолданылатын тиімді сөйлесудің басым қолданылуын білдіреді. Бұл мұғалім мен презентациямен шектелмей, мұғалім мен оқушылар арасындағы үздіксіз өзара әрекеттесуді қамтиды. Мұғалімдер күн сайын студенттермен тиімді қарым-қатынас жасай алады, олардың білім деңгейлері мен перспективаларын жақсы түсіну, олардың дамып келе жатқан идеялары туралы хабардар болу және олардың күмәндері мен шатасуларын жеңуге мүмкіндік беру үшін диалогты қолдана алады. Диалог арқылы студенттерге түсіну шектерін зерттеуге рұқсат етіледі, сонымен қатар олар сыныптағы диалогқа әртүрлі жолдармен үлес қоса алады. Дәл осылай жасай отырып, олар тілді білімді қалыптастыру құралы ретінде қолданудың жаңа тәсілдерімен таныса алады.
Әртүрлі тренинг барысында бір-бірімен диалогке түсу арқылы, жұптық қарым-қатынасқа, ұжымдық қарым-қатынасқа түсу арқылы олардың ойы ашылып, өз ойларын ортаға салып үйренеді. Үнемі өз проблемасымен жеке қалып, ешкіммен бөлісіп үйренбеген мұғалім үшін диалогтік қарым-қатынасқа түсу өте жақсы әсер етері сөзсіз. Ортаға ой тастап шешілмеген мәселенің жауабын жұптасып, бірлесіп шешу адамды алдыға қарай жетелейді. Мектептегі ұстазбен ұстаз, ұстаз бен ата-ана, ата-анамен баланың, ұстаз бен оқушының арасындағы қарым-қатынас үйлесімділігін орнатуда диалогтік оқытуды қолдану олардың арасында сенімділік, үйлесімділік, жарасымды қарым-қатынас, түсініспеншілік және адамгершілік тәрбие беріледі деп ойлаймын.
Диалог - бұл когнитивті нәтижелерге қол жеткізу әдісі ғана емес; диалог-бұл сыныптағы әлеуметтік қатынастарды өзгерту және жалпы қоғамдағы қатынастар туралы хабардарлықты арттыру құралы. Диалог-бұл білімді қайта құру тәсілі, сонымен қатар біз үйренетін әдіс. Бұл мұғалімге оқу үшін маңызды міндеттер қоятын өзара оқыту процесі. Мұғалімнің сөйлеген кезде ұзақ үнсіз қалуы оқушыларды алшақтаттын болса, Диалог баяндау дәрістерін оқудан бас тартады. Проблемаларды бірлесіп шешу форматында мұғалім мен оқушылар оқуды шындықты түсінуге және оған әсер етуге бағытталған бірлескен процеске айналдырады. Бұл процесс оқушылардың ойлауына, тіліне, ұмтылысы мен жағдайына негізделген. Бұл сонымен қатар пәннің мазмұнымен және мұғалімнің дайындығымен анықталады, ол бір уақытта сыныпта зерттеуші, саясаткер және суретші болып табылады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Диалогтік оқыту - адамгершілікке тәрбиелеу
Диалогтік оқыту - адамгершілікке тәрбиелеу
Диалогтік оқыту – адамгершілікке тәрбиелеу
Оқытудың диалогтық әдісі оқыту мен оқу процесін аяқтау үшін қолданылатын тиімді сөйлесудің басым қолданылуын білдіреді. Бұл мұғалім мен презентациямен шектелмей, мұғалім мен оқушылар арасындағы үздіксіз өзара әрекеттесуді қамтиды. Мұғалімдер күн сайын студенттермен тиімді қарым-қатынас жасай алады, олардың білім деңгейлері мен перспективаларын жақсы түсіну, олардың дамып келе жатқан идеялары туралы хабардар болу және олардың күмәндері мен шатасуларын жеңуге мүмкіндік беру үшін диалогты қолдана алады. Диалог арқылы студенттерге түсіну шектерін зерттеуге рұқсат етіледі, сонымен қатар олар сыныптағы диалогқа әртүрлі жолдармен үлес қоса алады. Дәл осылай жасай отырып, олар тілді білімді қалыптастыру құралы ретінде қолданудың жаңа тәсілдерімен таныса алады.
Әртүрлі тренинг барысында бір-бірімен диалогке түсу арқылы, жұптық қарым-қатынасқа, ұжымдық қарым-қатынасқа түсу арқылы олардың ойы ашылып, өз ойларын ортаға салып үйренеді. Үнемі өз проблемасымен жеке қалып, ешкіммен бөлісіп үйренбеген мұғалім үшін диалогтік қарым-қатынасқа түсу өте жақсы әсер етері сөзсіз. Ортаға ой тастап шешілмеген мәселенің жауабын жұптасып, бірлесіп шешу адамды алдыға қарай жетелейді. Мектептегі ұстазбен ұстаз, ұстаз бен ата-ана, ата-анамен баланың, ұстаз бен оқушының арасындағы қарым-қатынас үйлесімділігін орнатуда диалогтік оқытуды қолдану олардың арасында сенімділік, үйлесімділік, жарасымды қарым-қатынас, түсініспеншілік және адамгершілік тәрбие беріледі деп ойлаймын.
Диалог - бұл когнитивті нәтижелерге қол жеткізу әдісі ғана емес; диалог-бұл сыныптағы әлеуметтік қатынастарды өзгерту және жалпы қоғамдағы қатынастар туралы хабардарлықты арттыру құралы. Диалог-бұл білімді қайта құру тәсілі, сонымен қатар біз үйренетін әдіс. Бұл мұғалімге оқу үшін маңызды міндеттер қоятын өзара оқыту процесі. Мұғалімнің сөйлеген кезде ұзақ үнсіз қалуы оқушыларды алшақтаттын болса, Диалог баяндау дәрістерін оқудан бас тартады. Проблемаларды бірлесіп шешу форматында мұғалім мен оқушылар оқуды шындықты түсінуге және оған әсер етуге бағытталған бірлескен процеске айналдырады. Бұл процесс оқушылардың ойлауына, тіліне, ұмтылысы мен жағдайына негізделген. Бұл сонымен қатар пәннің мазмұнымен және мұғалімнің дайындығымен анықталады, ол бір уақытта сыныпта зерттеуші, саясаткер және суретші болып табылады.
шағым қалдыра аласыз













