Материалдар / Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың білім деңгейін арттыру үшін критериалды бағалаудың маңызы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың білім деңгейін арттыру үшін критериалды бағалаудың маңызы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Диалогті оқыту арқылы оқушылардың білім деңгейін арттыру үшін критериалды бағалауды пайдалану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
429
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Коучтің аты-жөні:

Қосымбай Алтын Жауынқызы


Коучинг тақырыбы:

Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың білім деңгейін арттыру үшін критериалды бағалаудың маңызы.

Сілтеме:

МАН 2-деңгей, интернет желілерінен алынған материалдар

Жалпы мақсаттары:

  • Мектепте оқыту сапасын жоғарылату

  • Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру.

  • 12 жылдық оқуға көшу жағдайында оқушылардың жетістіктерін жаңа заман талаптарына сай бағалау


Ресурстар:

интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.

Оқу нәтижесі:

1. Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Мұғалімдердің бір-бірімен пікір алмасуы, бірін-бірі тыңдауы,өз бетінше және бірлесе отырып жұмыс жасауы; Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Мұғалімдер жекелеме, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.

2.Сыни ойлауы дамып, өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы танымдық белсенділігі артады

Күтілетін нәтиже:

  • Коучинг сессиясына қатысушы мұғалімдердің педагогикалық шеберліктері жоғарылайды;

  • Өзін-өзі және өзара бағалау туралы түсініктері қалыптасады, критериалды бағалаудың стратегияларын біледі;

  • Мұғалімдер оқу үдерісінде оқушылардың жетістіктерін жаңа жүйеде бағалау туралы үйренеді.

Тапсырма көздері:

1.Кеңейтілген тапсырмалар

2. Жеке жұмыстар

Сабақтың көрнекілігі:

Интерактивті тақта, слайдтар, сызбалар, суреттер

Мотивациялық кезең:

Қабілеттеріне қарай,ер екшелігіне қарай топтарға бөлу

Әдіс – тәсілдер:

Тәсілі : жеке, топпен

Әдісі: АКТ, СТО, диалог

Сабақтың барысы:

уақыт

Коучтің іс - әрекеті

Қатысушылар іс – әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі: 1.Тренинг

2мин

Психологиялық ахуал туғызу

«танысу шеңбері» тұрады

2.Топқа бөліну

1мин

Топқа бөлу үшін әр түрлі тапсырмалар беру

Тапсырмаларды тез орындау арқылы топ-топқа ұжымдасу

(қызығушылығын ояту):


4мин








« Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың білім деңгейін арттыру үшін критериалды бағалаудың маңызы» туралы не біледі және қалай түсінетінін сұрап сұраққа жауап алу.

« Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың білім деңгейін арттыру үшін критериалды бағалаудың маңызы» бойынша топтың әр мүшесінен жеке-жеке сұрақ беріп, ,кім қандай пікірде болды, қорытынды жасайды.


Тақырыпқа теориялық талдау жасалады (мағынаны ажырату):

15мин

1. Ресурспен жұмыс. Коуч бағыт береді,топтарға тақырыпты ашу үшін слайд материалдарымен таныстырады.

Тақырыпты оқып,талқылайды.


2. әр топқа жұмыс(тапсырма)

Тапсырма топ мүшелеріне беріледі


берілген жұмысты топ мүшелері бөліп алып орындайды;берілген есептерді жеке,топпен талдап,шығарады.

Сергіту сәті:

2мин

Сергіту жаттығуларын жасау

Ой – толғаныс

(шығармашылық жұмыс):

7мин

Тапсырма: Киімдер дүкенінде әр түрлі үстел үстіндегі киім түрлерінің бағалары кестеде көрсетілген.


Тапсырма: Киімдер дүкенінде әр түрлі киім түрлерінің бағалары кестеде көрсетілген.

киім түрлері

A

B

C

D

E

F

G

N

K

Бағалары (теңге)

2200

2500

2100

1900

1800

6100

5500

7000

1500


1-сұрақ. Бағасы 2500 теңгеден аспайтын киім түрлері санын табыңдар.

Жауабы: ___________ .

2-сұрақ. Анасы кішкентай қызына екі әр түрлі киімдер сатып алды, оған ол 5000 теңгеден кем ақша жұмсады. Мұнда сауданың нұсқалары санын табыңдар.

Жауабы: ___________ .

3-сұрақ. Егер үш киім сатып алса, дүкенде барлық саудаға 20% жеңілдік беріледі.Анасы қызына қандай үш киімді сатып алуына болатынын жазыңдар.

Жауабы: ___________ .


Бағалау:

3мин

Топ мүшелеріне өздерін арнайы бағалау үшін критерийлер беріледі.


.Топ мүшелері өздерінің жұмысын бағалайды.


Рефлексия

2мин


Мына арнайы сурет бойынша топтар бүгінгі коучинг туралы постер қорғап ойларын пікірлерін қортындылайды ,кері байланыс жасайды.














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!