Материалдар / Диалогтық оқыту В есеп
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Диалогтық оқыту В есеп

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
272
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тізбектелген сабақ жоспарына «Диалогтік оқыту»әдісі ықпалдастырылған сабақ.

Тізбектелген сабақтар топтамасы бойынша «Вирустық жұқпалы аурулармен зақымдану және аурудың таралуы».тақырыбындағы екінші сабағымда психологиялық ахуал тудыру мақсатында шаттық шеңберін бүгінгі сабаққа сәттілік тілей отырып қызыл, жасыл, сары түсті конверт арқылы «Вирус», «Бактерия» , «Паразит» деп үш топқа біріктірдім.Үй тапсырмасын сұрау үшін берілген конверттегі сұрақтарға «Моншақ тізу» әдісі арқылы жауап берді.Оқушылар өздерін смайлик арқылы бағалады. Бейне таспадан вирустардың таралу жолдарын көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын аштым.Бейнетаспада көрсетілгендей вирустардың қалай таралатындығы,және жұғу жолдары жайлы оқушылар өз ойларын айтты. Жаңа сабақты «Жариялау» әдісі бойынша бастай отырып оқулықтағы мәтінді мынадай тапсырмалармен 1. Адамдарда вирус тудыратын аурулар. 2.Өсімдіктерде вирус тудыратын ауру түрлері.3.Жұқпалы аурулардың алдын алу осы тапсырмалар бойынша оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып кластер қорғау барысында диалогтік әңгіменің үш түрі:әңгіме дебат,куммулятивтік әңгіме,зерттеушілік әңгіме жүзеге асты.Әр топ бір бірінің жауаптарын тыңдай отырып,берілген дискрипторға сәйкес «басбармақ» әдісімен бағалады.Екінші тапсырмада оқушылар Вирус тудыратын ауру түрлері: «Тұмау» Қызылша» «Сары ауру» жұғу жолдары,алдын алу шаралары бойынша кесте толтырды.Кестені толтыра отырып оқушылар өз ойларын толық жеткізді.1.Вирус тудыратын ауру түрлерін біледі,2.Жұқпалы аурулардың алдын алу шараларын,жұғу жолдарын ажырата алады.дискрипторға сәйкес «басбармақ»арқылы топтар бірін бірі бағалады.Жаңа сабақты қортындылау мақсатында « ұшақ» әдісін пайдаландым.Бұл әдісте оқушылар ұшақ жасап қанаттарына сұрақ жазып бірін бірне ұшырады.Ұшақ кімнің қолына қонса,қанатындағы сұраққа жауап береді.Әр оқушы өзіне берілген сұраққа сыни тұрғыдан ойланып,өз пікірін білдіріп жақсы жауап берді.Оқушылар бір бірін «басбармақ»әдісі арқылы шынайы бағалады.Сабақ соңында: «Білім теңізіне қайқты жібереміз» әдісі бойынша оқушылар сабақтан алған әсерлерін ой елегінен өткізе отырып,жаңа сабақты қаншалықты түсінгендігін,нақтылау үшін, қайықтарға жазып білім теңізіне жіберу арқылы кері байланыс жасадым.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!