Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Кімге не керек?»(дидактикалық ойын).
Мақсаты:а)Жалпы есімдерді қолдану арқылы(киім,балалар,ұл,қыз т.б.)2-3 сөйлемнен тұратын әңгіме құрастыруға жаттықтыру.ә)Зат есім мен сын есімді байланыстырып,сөз тіркестеріді құрастыруды жалғастыру.б)Балаларды тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:№22демострациялық материал,(қыз бала мен ұлдың суреттері).№22үлестірмелі материалдар(қыз бала мен ұлдың және олардың киімдерінің
суреттері.
Алдын ала жүргізілетін жұмыс:әңгімелесу.
Сөздік жұмыс:көйлек,жейде,бәтеңке,шалбар.
Билингвальды компонет:көйлек-платье,жейде-рубашка,бәтеңке-ботинки,шалбар-брюки.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Тәрбиеші балалармен бірге шеңбер құрып, бір-бірімен амандасады.Бәрі бірге Е. Өтетілеуұлының өлең жолын қайталайды. Бақшамызға барғанда, Жолыққан бар жандарға. Ертемен ақ пейілмен, «Қайырлы таң!» деймін мен. |
Балалар тәрбиешімен бірге өлеңді қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік |
№22демонстрациялық материалда берілген суретпен жұмыс. -Балалар,сендер кімді көріп тұрсыңдар? -Балалар не істеп жүр? -Айман бесікпен қуыршағын сүйреп жүр Асқар машинамен ойнап жүр.Балалар өте көңілді. Балалар өздерінің киімдері жайлы әңгімелеу -Ал енді тобымыздағы ұлдар және қыздармен танысамыз. -Біздің топта ұлдар бар ма екен?Ұлдарды бір-бірден шығарып,олармен танысу Жейде,бәтеңке,шалбар,көйлек сөздеріне сөздік жұмысын жүргізеді. Билингвальды компонент:көйлек-платье, жейде-рубашка,бәтеңке-ботинки, шалбар-брюки. -Біздің топта қыздар бар ма екен? (Қыздарды бір-бірден шығарып,олармен танысу,киген киімдерін айту). Бір ұл бала мен қыз баланы кезектесе отырып шығарып,олардың киімдерін,шаштарын,аяқкиімдерін салыстырады. Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен болып өседі. №22 үлестірмелі материалдармен жұмыс. «Кімге не керек?»дидактикалықойыны. |
Суретке қарайды,жауап береді. -Ұл бала мен қыз бала. -Ойнап жүр. Балалар қайталайды:көйлек-платье,жейде-рубашка,бәтеңке-ботинки,шалба-Менің атым-Ерлан.Менің шалбарым бар,жейдем бар. -Менің атым-Жанар.Үстімде әдемі қызыл көйлегім бар. р-брюки Бірге қайталап,сәйкес қимыл жасайды. Балалар ұл бала мен қыз баланың киімдерін тауып,оларды сызық арқылы сәйкестендіреді. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
-Балалар бүгін біз не туралы сөйлестік? (киім) -Ұл бала мен қыз баланың киімдерінің қандай айырмашылығы бар? Балаларды мадақтап,оқу іс-әрекетін қорытындылайды. |
Балалардың жауабы.Сабақта алған білімдерін пысықтайды. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: қыз бен ұл баланың киімін ажыратуға арналған тапсырманы;
Түсінеді:зат есім мен сын есімдерді байланыстырып, сөз тіркестерін қалай құрастыру керектігін ;
Қолданады: қыз бен ұл балаға арналған киімдерді салыстырып,олардың ерекшеліктерін айта білу іскерліктерін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
дидактикалық ойын
дидактикалық ойын
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Кімге не керек?»(дидактикалық ойын).
Мақсаты:а)Жалпы есімдерді қолдану арқылы(киім,балалар,ұл,қыз т.б.)2-3 сөйлемнен тұратын әңгіме құрастыруға жаттықтыру.ә)Зат есім мен сын есімді байланыстырып,сөз тіркестеріді құрастыруды жалғастыру.б)Балаларды тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:№22демострациялық материал,(қыз бала мен ұлдың суреттері).№22үлестірмелі материалдар(қыз бала мен ұлдың және олардың киімдерінің
суреттері.
Алдын ала жүргізілетін жұмыс:әңгімелесу.
Сөздік жұмыс:көйлек,жейде,бәтеңке,шалбар.
Билингвальды компонет:көйлек-платье,жейде-рубашка,бәтеңке-ботинки,шалбар-брюки.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Тәрбиеші балалармен бірге шеңбер құрып, бір-бірімен амандасады.Бәрі бірге Е. Өтетілеуұлының өлең жолын қайталайды. Бақшамызға барғанда, Жолыққан бар жандарға. Ертемен ақ пейілмен, «Қайырлы таң!» деймін мен. |
Балалар тәрбиешімен бірге өлеңді қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік |
№22демонстрациялық материалда берілген суретпен жұмыс. -Балалар,сендер кімді көріп тұрсыңдар? -Балалар не істеп жүр? -Айман бесікпен қуыршағын сүйреп жүр Асқар машинамен ойнап жүр.Балалар өте көңілді. Балалар өздерінің киімдері жайлы әңгімелеу -Ал енді тобымыздағы ұлдар және қыздармен танысамыз. -Біздің топта ұлдар бар ма екен?Ұлдарды бір-бірден шығарып,олармен танысу Жейде,бәтеңке,шалбар,көйлек сөздеріне сөздік жұмысын жүргізеді. Билингвальды компонент:көйлек-платье, жейде-рубашка,бәтеңке-ботинки, шалбар-брюки. -Біздің топта қыздар бар ма екен? (Қыздарды бір-бірден шығарып,олармен танысу,киген киімдерін айту). Бір ұл бала мен қыз баланы кезектесе отырып шығарып,олардың киімдерін,шаштарын,аяқкиімдерін салыстырады. Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен болып өседі. №22 үлестірмелі материалдармен жұмыс. «Кімге не керек?»дидактикалықойыны. |
Суретке қарайды,жауап береді. -Ұл бала мен қыз бала. -Ойнап жүр. Балалар қайталайды:көйлек-платье,жейде-рубашка,бәтеңке-ботинки,шалба-Менің атым-Ерлан.Менің шалбарым бар,жейдем бар. -Менің атым-Жанар.Үстімде әдемі қызыл көйлегім бар. р-брюки Бірге қайталап,сәйкес қимыл жасайды. Балалар ұл бала мен қыз баланың киімдерін тауып,оларды сызық арқылы сәйкестендіреді. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
-Балалар бүгін біз не туралы сөйлестік? (киім) -Ұл бала мен қыз баланың киімдерінің қандай айырмашылығы бар? Балаларды мадақтап,оқу іс-әрекетін қорытындылайды. |
Балалардың жауабы.Сабақта алған білімдерін пысықтайды. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: қыз бен ұл баланың киімін ажыратуға арналған тапсырманы;
Түсінеді:зат есім мен сын есімдерді байланыстырып, сөз тіркестерін қалай құрастыру керектігін ;
Қолданады: қыз бен ұл балаға арналған киімдерді салыстырып,олардың ерекшеліктерін айта білу іскерліктерін.
шағым қалдыра аласыз













