2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Дина күй шертеді

Дина күй шертеді

Материал туралы қысқаша түсінік
Дина күй шертеді 3 сынып ашық сабақ Қазақ тілі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

6-бөлім

Атақты тұлғалар

Сабақтың тақырыбы:

Дина күй шертеді

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 3

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дина күй шертеді

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

3.1.2.1.-күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндерді түсіну;

3.1.3.1. – оқылған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастыру, кесте толтыру.  

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндерді түсінеді; оқылған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастыру, кесте толтырады.  

Көпшілік оқушылар үшін: күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндерді түсініп; оқылған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастыру, кесте толтырып оны қорғай алады. 

Кейбір оқушылар үшін: тыңдалған мәтін бойынша қосымша ақпарат бере алады, өз өмір тәжірибесімене бөліседі.

Құндылыққа тәрбиелеу

Біртұтас тәрбие негізінде өнерді бағалауға, атақты адамдардың істерін үлгі тұтуға тәрбиелеу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлеметсіз бе балалар! Тақтаға шығамыз, шеңбер құраймыз.

- Балалар бүгін қандай күн?

- Бүгін аптаның қай күні?

- Бүгін ауа райы қандай?

- Сендер Қазақстан Республикасының атақты адамдарын білесіңдер ма?


Қазір балалар топқа бөлініп алайық!


І топ: Қобыз

ІІ топ Домбыра


Мұғалім оқушыларға сәттілік тілейді!



Оқушылар амандасады


Тақтаға шығады.


Мұғалімнің сұрақтарына хормен немесе жеке жауап береді.



Қасым Жомарт Тоқаев, Қайрат Нұртас т.б.



Оқушылар сурет бойынша топқа бөлінеді.






Тақта











Суреттер




Жаңа сабаққа кіріспе

5 минут


(Ұ) «Миға шабуыл» Сабақ тақырыбын анықтау

Қазір балалар мен сендерге музыкалық аспаптардың әуендерін қосамын, ал сендер ол қандай музыкалық аспап екенін анықтау қажет

І қобыз ойнайды

ІІ домбыра ойнайды

ІІІ жетіген ойнайды

ІV пианино ойнайды

V баян ойналады

VI гитара ойналады

Жәрайсыңдар, балалар! Балалар біз бүгін музыкалық аспап, оның ішінде домбыраны және атақты күйші Дина Нүрпейісова туралы өтетін боламыз. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.


Музыкалық аспаптарды мұқият тыңдап, оның қандай музыкалық аспап екенін айтады.






ҚБ: Әрбір дұрыс жауапқа бір шапалақ соғу




Музыкалық таспа


Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

23 минут

Сабақтың басы жаңа сөздермен танысу.


Жаңа сөздер



Атақты – знаменитый

Ұлы – великий

Дарынды – одарённый

Күйші – музыкант

Күй шерту –исполнять кюй

Ұстаз - наставник


Жаңа сөздерді еске сақтау

Бөтелке”әдісі

Бөтелкенің ішіне жарты су құйылып, жаңа сөздерді табады. Сөз тіркесін құрайды.


І топ

Атақты

Ұлы

Дарынды


ІІ топ

Күйші

Күй шерту

Ұстаз


Дескриптор:

  • Оқушылар жаңа сөздермен танысады;

  • Жаңа сөздерден сөз тіркестерін немесе сөйлем құрастырады.




Жаңа сөздермен танысады














Бөтелкеден әрбір топ сөздерді тауып, сөз тркестерін құрайды.


І топ

Қайрат Нұртас атақты

Абай ұлы

Дарынды оқушы


ІІ топ


Менің атам күйші

Мен күй шертемін.

Менің ұстазым әдемі.











ҚБ: Қол шапалақ




























Карточкалар


Жаңа сөздер







Бөтелке



Интербелсенді тақта










7 минут

































2 минут






7 минут
































5 минут


1 – тапсырма. Тыңдалым


Тыңдалым алды жұмыс

Сурет” әдісі


Балалар бұл Дина Нұрпейісова. Ол өзі күй шығарған. Ол домбырада ойнаған.


Бейнебаян” әдісі


Сәлем балалар, Менің атым Дина Нұрпейісова. Мен кішкентай кезімнен бастап күй шерткенмін.. Мен ұстазым Құрманғазы . Өзім күй шығарғанмын.


Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

Қолшатыр” әдісі


Қолшатырға сұрақтар ілінеді


1 Суретте кім бейнеленген?

2 Ол қашаннан бастап күй шерткен?

3 Оның ұстазы кім?

4 Ол не істеген?




Дескриптор:

  • Суретке қарап Дина Нұрпейісовамен танысады;

  • Дина Нұрпейісованы тыңдайды;

  • Сұрақтарға жауап береді.


Сергіту сәті:

Аспалы күй” қалам мен қарандаш





2 - тапсырма ОҚЫЛЫМ


Оқылым алды жұмыс

Класстер толтыру


ДShape1 ина кім?

Shape2

Shape3



Shape4 Shape5




Оқылым. 36 бет 2 тапсырма

Дауыстап оқу” әдісі


Дина Нұрпейісова – қазақтың атақты күйшісі. Ол кішкенекезінен күй шертеді. Динаның ұстазы – ұлы күйші Құрманғазы. Ол дарынды қызға бата береді. Дина ұстазының жолын жалғастырады. Кейін өзі де күй шығарады. 


Оқылымнан кейінгі тапсырма

Кроссворд” әдісі. Оқушылар кроссворд шешеді.


Дескриптор:

  • Класстер толтырады;

  • Мәтінді мазмұндап оқиды;

  • Кроссворд шешеді.



3 - тапысырма Жазылым


Жазылым алды жұмыс

Қар кесегі” әдісі

І топ ІІ топқа қар кезегін лақтырады. Мәліметтің дұрыс немесе бұрыс екенін айту керек. Әр топқа екі ақпарат.

 

Сөйлемдер

Дұрыс

Бұрыс

1

Дина – қазақтың атақты күйшісі



2

Дина домбыраны тоғыз жасында үйренді



3

Дина Құрманғазыны іздеп келді.



4

Дина Құрманғазыдан күй шертуді үйренеді.



5

Құрманғазы – Динаның ұстазы.




Жазылым 36 бет 3 тапсырма


атақтыShape6

ДShape7 ина домбыра

кShape8 үй

 Shape10 Shape9 Құрманғазыдан күй

ұстазының жолын


Тірек сөздер: жалғастырды, үйренеді, тартады, шертеді, күйші болды. 


Дескриптор:

  • Қар кесегін бір біріне лақтырып ақпараттың дұрыс бұрыстығын анықтайды;

  • Тірек сөздерді қолданып, сөйлем құрастырады.


Оқушылар тақтаға қарайды.



Суретке қарайды.






Дина Нұрпейісовамен танысады.



Дина Нұрпейісованы мұқият тыңдайды.




Қолшатырдан сұрақтарды алып жауап береді.

Әр топтан екі сұрақтан,



  1. Суретте Дина Нұрпейісова бейнеленген

  2. Ол кішкентай кезінен бастап күй шерткен.

  3. Оның ұстазы Құрманғазы.

  4. Ол күй шығарған.













Оқушылар ритммен ойнайды.







Оқушылар алдарында жатқан А 3 форматындағы класстерді толытрады.

Дина кім? Деген сұраққа жауап береді.


Дина күйші, Құрманғазы оқушысы, атақыт күйші, күй шығарған.



Оқушылар оқулықтағы

Мәтінмен танысады, оқиды.











Оқушылар интербелсенді тақтамен жұмыс жүргізеді. Интербелсенді тақта жоқ болған жағдайда алдарына карточкалар беріледі.


Қарлы кесекте жазылған ақпаратты бір топтан бір топқа лақтырып кезекпен кезек дұрыс немесе бұрыс деп жауап береді.











Дәптерлерін ашып бүгінгі к.нді жазады, Тірек сөздерді қолданып сөйлем құрастырады.






ҚБ Қол шапалақ әдісі

































































ҚБ Қол шапалақ әдісі


























ҚБ Қол шапалақ әдісі













Интербелсенді тақта


Суреттер






Бейнебаян


https://studio.d-id.com/share?id=099e80fa409ecea2b85e146598cb46df&utm_source=copy










Қолшатыр

Сұрақтар























Қалам мен қарандаш







Класстер












Оқулық 3 сынып “Қазақ тілі”












https://wordwall.net/ru/resource/28777716/дина-күй-шертеді








Карта

Қар кесегі













Оқулық

Дәптер


Интербелсенді тақта












Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



Қорытынды:

Мен бүгін үйрендім:

Дина Нұрпейісова туралы

Мен үшін жаңалық болды: Дина Нұрпейісова қазақтың атақты күйшісі.

Мен білгім келеді: Құрманғазы туралы.


Мұғалімнің кері байланысы: “Тілек білдіру” әдісі

Білімің кеңейсін

Жұлдызың жансын

Айың оңынан тусын деп баға қояды.

Оқушылар Мен бүгін үйрендім, не жаңалық болғанын, нені білгілері келетіндерін айтады.


ҚБ Қол шапалақ әдісі


Рефлексия







03 Ақпан 2025
131
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі