Кіріспе)
|
Сәлемдесу және сыныпта жайлы
психологиялық ахуал орнату:
Оқушылардың терроризм және
діни экстремизм туралы не білетіні туралы қысқаша әңгімеден
бастаңыз.
Сұрақ-жауап
алаңы:
1. Терроризм дегеніміз не деп
ойлайсыз?
2. Сіз діни экстремизм туралы
естідіңіз бе? Бұл сізге нені білдіреді?
Мақсатқа
шолу: Сабақтың мақсаттарын және осы
тақырыптарды түсіну неліктен маңызды екенін
түсіндіріңіз.
|
Оқушылар
салемдеседі.
Мұғалімнің сұрағына жауап
береді.
|
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен достық,
мейірімділік құндылығын көріп отырмын
т.б.
|
Тақта және
маркерлер
|
Негізгі
бөлім
|
Анықтама
беру: Терроризм мен діни
экстремизмнің нақты анықтамаларын беріңіз. Негізгі терминдерді жазу
үшін тақтаны пайдаланыңыз.
YOUTUBE сайтынан бейнеролик
көрсету:
Адастыратын теріс діни
ағымдардың белгілері: Осы қозғалыстардың ортақ
белгілерін талқылаңыз (мысалы, діни мәтіндерді манипуляциялау,
харизматикалық көшбасшылар, жалпы қоғамнан
оқшаулану).
Теріс дини ағымның қоғамға
әсері : Бұл қозғалыстардың
жеке адамдар мен қауымдастықтарға, соның ішінде қорқыныш, бөліну
және зорлық-зомбылыққа қалай әсер ететінін
түсіндіріңіз.
Топтық
жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға
бөліп, әр топқа діни экстремизмге қарсы тұру сценарийін құру туралы
тапсырма беру.
Сценарий мыналарды қамтуы
мүмкін:
1. Бір оқушы экстремистік
наным-сенімдерді насихаттайтын топқа ілесе
бастайды.
2. Қоғамдық іс-шара
экстремистік көзқарастармен бұзылады.
Тапсырма: Әр топ өз сценарийін талқылап,
мынаны шығаруы керек:
1. Жағдайдың қысқаша
мазмұны.
2. Экстремистік көзқарастардың
ықпалына қарсы тұрудың ықтимал шаралары.
Презентация
: Әр топ өз сценарийі мен
шешімдерін сыныпқа ұсынады (әр топқа 2-3
минуттан).
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды,
қажетті ақпартты жазып алады, тапсырманы талқылайды, ой пікірін
айтады.
Әр топ берілген тақырып
бойынша сценарий тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін
түсіндіре отырып, сыныпқа постерін
ұсынады.
|
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен әділдік, мейірімділік,
достық құндылығын көріп отырмын
т.б.
|
Тақта және
маркерлер
https://www.youtube.com/watch?v=hnCyktQ05Io&pp=ygVV0YLQtdGA0ZbRgSDQtNGW0L3QuCDQsNKT0YvQvNC90YvSoyDQttC10YLQtdCz0ZbQvdC00LUg0LrQtdGC0ZbQvyDQsNC00LDRgdKb0LDQvdC00LDRgA%3D%3D
Көркем құралдар (түрлі-түсті
қарындаштар, маркерлер, қағаз)
Анықтамалар мен үлестірмелі
материалдар
|
Қорытынды
|
Қорытындылау және
бағалау:
Сыныпта
талқылау:
Біз өзімізді және қоғамымызды
адастыратын қозғалыстардан қалай қорғай
аламыз?
Оқытуды көрсету: Жылдам
бағалау ретінде оқушылардан бүгін үйренген бір нәрсе және оны
өмірінде қалай қолдануға болатыны туралы қысқаша абзац жазуды
сұраңыз.
Үйге тапсырма (міндетті
емес):
Терроризм немесе діни
экстремизмге қатысты тарихи оқиғаны зерттеп, келесі сынып сағатында
бөлісу үшін қысқаша баяндама дайындаңыз.
|
|
Топтық талқылаулар мен
презентацияларға қатысу.
Тақырыпты түсінгенін
көрсететін рефлексия парағын толтыру.
|
|
Қауіпсіздік
сабағы
|
Негізгі міндеттер: 1. Бейтаныс
адамдармен қарым-қатынас кезінде абай болу неліктен маңызды екенін
түсіндіріңіз. 2. Қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын
көрсетіңіз. 3. Бейтаныс адамның күдікті мінез-құлқы жағдайында
әрекет алгоритмін жасаңыз.
|
Пікір
алмасады.
✓ Мен бейтаныс адаммен сөйлесіп,
оларды пәтерге кіргіземін. ✓
Лифт пен кіреберіске бейтаныс
адамдармен кіру. ✓
Бейтаныс адамның көлігіне
отыру. ✓
Бейтаныс адамдардан сыйлықтар
алу және олардың бірге жүрейік деген ұсыныстарына
келісу.
|
Талқылаулар мен презентациялар
кезінде қатысуды бағалаңыз.
|
Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/4NbBJW7-x-4?si=RsSrH1_tJgcxChy-
|