Материалдар / Діннен адастырар 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Діннен адастырар 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Діннен адастырар теріс ағым» БЕЙТАНЫС АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПТІ СИГНАЛДАР .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2024
61
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Нургалиева Б.С.

Күні:

Қараша

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

«Діннен адастырар теріс ағым»

БЕЙТАНЫС АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПТІ СИГНАЛДАР .

Құндылықтарды дарыту

Ұлттық құндылық, патриотизм, Кемелдену

Сынып сағатының мақсаты

1. Терроризм мен діни экстремизмге анықтама беру,

2. Адастыратын діни ағымдардың ерекшеліктерін анықтау.

3. Бұл қозғалыстардың қоғамға және жеке адамдарға әсерін талқылау.

4.Бейтаныс адамдармен кездескенде дұрыс мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіпсіз және қауіпті мінез-құлықты ажырата білуге үйрету.

Апта дәйек сөзі

Әділетте берік болсаң аяғың талмайды!

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Кіріспе)


Сәлемдесу және сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату:


Оқушылардың терроризм және діни экстремизм туралы не білетіні туралы қысқаша әңгімеден бастаңыз.

Сұрақ-жауап алаңы:

1. Терроризм дегеніміз не деп ойлайсыз?

2. Сіз діни экстремизм туралы естідіңіз бе? Бұл сізге нені білдіреді?


Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттарын және осы тақырыптарды түсіну неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз.

Оқушылар салемдеседі.





Мұғалімнің сұрағына жауап береді.


Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:

Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен достық, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.


Тақта және маркерлер











Негізгі бөлім
























Анықтама беру: Терроризм мен діни экстремизмнің нақты анықтамаларын беріңіз. Негізгі терминдерді жазу үшін тақтаны пайдаланыңыз.

YOUTUBE сайтынан бейнеролик көрсету:

Адастыратын теріс діни ағымдардың белгілері: Осы қозғалыстардың ортақ белгілерін талқылаңыз (мысалы, діни мәтіндерді манипуляциялау, харизматикалық көшбасшылар, жалпы қоғамнан оқшаулану).

Теріс дини ағымның қоғамға әсері : Бұл қозғалыстардың жеке адамдар мен қауымдастықтарға, соның ішінде қорқыныш, бөліну және зорлық-зомбылыққа қалай әсер ететінін түсіндіріңіз.


Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа діни экстремизмге қарсы тұру сценарийін құру туралы тапсырма беру.

Сценарий мыналарды қамтуы мүмкін:

1. Бір оқушы экстремистік наным-сенімдерді насихаттайтын топқа ілесе бастайды.

2. Қоғамдық іс-шара экстремистік көзқарастармен бұзылады.

Тапсырма: Әр топ өз сценарийін талқылап, мынаны шығаруы керек:

1. Жағдайдың қысқаша мазмұны.

2. Экстремистік көзқарастардың ықпалына қарсы тұрудың ықтимал шаралары.

Презентация : Әр топ өз сценарийі мен шешімдерін сыныпқа ұсынады (әр топқа 2-3 минуттан).

Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады, тапсырманы талқылайды, ой пікірін айтады.
















Әр топ берілген тақырып бойынша сценарий тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады.

Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:

Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік, достық құндылығын көріп отырмын т.б.

















Тақта және маркерлер



https://www.youtube.com/watch?v=hnCyktQ05Io&pp=ygVV0YLQtdGA0ZbRgSDQtNGW0L3QuCDQsNKT0YvQvNC90YvSoyDQttC10YLQtdCz0ZbQvdC00LUg0LrQtdGC0ZbQvyDQsNC00LDRgdKb0LDQvdC00LDRgA%3D%3D



Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз)









Анықтамалар мен үлестірмелі материалдар











Қорытынды





Қорытындылау және бағалау:

Сыныпта талқылау:

Біз өзімізді және қоғамымызды адастыратын қозғалыстардан қалай қорғай аламыз?


Оқытуды көрсету: Жылдам бағалау ретінде оқушылардан бүгін үйренген бір нәрсе және оны өмірінде қалай қолдануға болатыны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз.


Үйге тапсырма (міндетті емес):

Терроризм немесе діни экстремизмге қатысты тарихи оқиғаны зерттеп, келесі сынып сағатында бөлісу үшін қысқаша баяндама дайындаңыз.



Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу.

Тақырыпты түсінгенін көрсететін рефлексия парағын толтыру.



Қауіпсіздік сабағы

Негізгі міндеттер: 1. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде абай болу неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. 2. Қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз. 3. Бейтаныс адамның күдікті мінез-құлқы жағдайында әрекет алгоритмін жасаңыз.

Пікір алмасады.

Мен бейтаныс адаммен сөйлесіп, оларды пәтерге кіргіземін. Лифт пен кіреберіске бейтаныс адамдармен кіру. Бейтаныс адамның көлігіне отыру. Бейтаныс адамдардан сыйлықтар алу және олардың бірге жүрейік деген ұсыныстарына келісу.



Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз.

Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/4NbBJW7-x-4?si=RsSrH1_tJgcxChy-




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!