|
Бөлім: |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Қараша |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық құндылық, патриотизм, Кемелдену |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Терроризм мен діни экстремизмге анықтама беру, 2. Адастыратын діни ағымдардың ерекшеліктерін анықтау. 3. Бұл қозғалыстардың қоғамға және жеке адамдарға әсерін талқылау. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе)
|
Сәлемдесу және сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату: Оқушылардың терроризм және діни экстремизм туралы не білетіні туралы қысқаша әңгімеден бастаңыз. Сұрақ-жауап алаңы: 1. Терроризм дегеніміз не деп ойлайсыз? 2. Сіз діни экстремизм туралы естідіңіз бе? Бұл сізге нені білдіреді? Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттарын және осы тақырыптарды түсіну неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. |
Оқушылар салемдеседі. Мұғалімнің сұрағына жауап береді.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен достық, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Тақта және маркерлер
|
|
Негізгі бөлім |
Анықтама беру: Терроризм мен діни экстремизмнің нақты анықтамаларын беріңіз. Негізгі терминдерді жазу үшін тақтаны пайдаланыңыз. YOUTUBE сайтынан бейнеролик көрсету: Адастыратын теріс діни ағымдардың белгілері: Осы қозғалыстардың ортақ белгілерін талқылаңыз (мысалы, діни мәтіндерді манипуляциялау, харизматикалық көшбасшылар, жалпы қоғамнан оқшаулану). Теріс дини ағымның қоғамға әсері : Бұл қозғалыстардың жеке адамдар мен қауымдастықтарға, соның ішінде қорқыныш, бөліну және зорлық-зомбылыққа қалай әсер ететінін түсіндіріңіз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа діни экстремизмге қарсы тұру сценарийін құру туралы тапсырма беру. Сценарий мыналарды қамтуы мүмкін: 1. Бір оқушы экстремистік наным-сенімдерді насихаттайтын топқа ілесе бастайды. 2. Қоғамдық іс-шара экстремистік көзқарастармен бұзылады. Тапсырма: Әр топ өз сценарийін талқылап, мынаны шығаруы керек: 1. Жағдайдың қысқаша мазмұны. 2. Экстремистік көзқарастардың ықпалына қарсы тұрудың ықтимал шаралары. Презентация : Әр топ өз сценарийі мен шешімдерін сыныпқа ұсынады (әр топқа 2-3 минуттан). |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады, тапсырманы талқылайды, ой пікірін айтады. Әр топ берілген тақырып бойынша сценарий тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік, достық құндылығын көріп отырмын т.б. |
Тақта және маркерлер Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) Анықтамалар мен үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытындылау және бағалау: Сыныпта талқылау: Біз өзімізді және қоғамымызды адастыратын қозғалыстардан қалай қорғай аламыз? Оқытуды көрсету: Жылдам бағалау ретінде оқушылардан бүгін үйренген бір нәрсе және оны өмірінде қалай қолдануға болатыны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз. Үйге тапсырма (міндетті емес): Терроризм немесе діни экстремизмге қатысты тарихи оқиғаны зерттеп, келесі сынып сағатында бөлісу үшін қысқаша баяндама дайындаңыз. |
|
Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. Тақырыпты түсінгенін көрсететін рефлексия парағын толтыру. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Діннен адастырар теріс ағым
Діннен адастырар теріс ағым
|
Бөлім: |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Қараша |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық құндылық, патриотизм, Кемелдену |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Терроризм мен діни экстремизмге анықтама беру, 2. Адастыратын діни ағымдардың ерекшеліктерін анықтау. 3. Бұл қозғалыстардың қоғамға және жеке адамдарға әсерін талқылау. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе)
|
Сәлемдесу және сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату: Оқушылардың терроризм және діни экстремизм туралы не білетіні туралы қысқаша әңгімеден бастаңыз. Сұрақ-жауап алаңы: 1. Терроризм дегеніміз не деп ойлайсыз? 2. Сіз діни экстремизм туралы естідіңіз бе? Бұл сізге нені білдіреді? Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттарын және осы тақырыптарды түсіну неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. |
Оқушылар салемдеседі. Мұғалімнің сұрағына жауап береді.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен достық, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Тақта және маркерлер
|
|
Негізгі бөлім |
Анықтама беру: Терроризм мен діни экстремизмнің нақты анықтамаларын беріңіз. Негізгі терминдерді жазу үшін тақтаны пайдаланыңыз. YOUTUBE сайтынан бейнеролик көрсету: Адастыратын теріс діни ағымдардың белгілері: Осы қозғалыстардың ортақ белгілерін талқылаңыз (мысалы, діни мәтіндерді манипуляциялау, харизматикалық көшбасшылар, жалпы қоғамнан оқшаулану). Теріс дини ағымның қоғамға әсері : Бұл қозғалыстардың жеке адамдар мен қауымдастықтарға, соның ішінде қорқыныш, бөліну және зорлық-зомбылыққа қалай әсер ететінін түсіндіріңіз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа діни экстремизмге қарсы тұру сценарийін құру туралы тапсырма беру. Сценарий мыналарды қамтуы мүмкін: 1. Бір оқушы экстремистік наным-сенімдерді насихаттайтын топқа ілесе бастайды. 2. Қоғамдық іс-шара экстремистік көзқарастармен бұзылады. Тапсырма: Әр топ өз сценарийін талқылап, мынаны шығаруы керек: 1. Жағдайдың қысқаша мазмұны. 2. Экстремистік көзқарастардың ықпалына қарсы тұрудың ықтимал шаралары. Презентация : Әр топ өз сценарийі мен шешімдерін сыныпқа ұсынады (әр топқа 2-3 минуттан). |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады, тапсырманы талқылайды, ой пікірін айтады. Әр топ берілген тақырып бойынша сценарий тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік, достық құндылығын көріп отырмын т.б. |
Тақта және маркерлер Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) Анықтамалар мен үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытындылау және бағалау: Сыныпта талқылау: Біз өзімізді және қоғамымызды адастыратын қозғалыстардан қалай қорғай аламыз? Оқытуды көрсету: Жылдам бағалау ретінде оқушылардан бүгін үйренген бір нәрсе және оны өмірінде қалай қолдануға болатыны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз. Үйге тапсырма (міндетті емес): Терроризм немесе діни экстремизмге қатысты тарихи оқиғаны зерттеп, келесі сынып сағатында бөлісу үшін қысқаша баяндама дайындаңыз. |
|
Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. Тақырыпты түсінгенін көрсететін рефлексия парағын толтыру. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
шағым қалдыра аласыз
















