Діннен адастырар теріс ағым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Діннен адастырар теріс ағым

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып сағаты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

Қараша

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

«Діннен адастырар теріс ағым»

Құндылықтарды дарыту

Ұлттық құндылық, патриотизм, Кемелдену

Сынып сағатының мақсаты

1. Терроризм мен діни экстремизмге анықтама беру,

2. Адастыратын діни ағымдардың ерекшеліктерін анықтау.

3. Бұл қозғалыстардың қоғамға және жеке адамдарға әсерін талқылау.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Кіріспе)


Сәлемдесу және сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату:


Оқушылардың терроризм және діни экстремизм туралы не білетіні туралы қысқаша әңгімеден бастаңыз.

Сұрақ-жауап алаңы:

1. Терроризм дегеніміз не деп ойлайсыз?

2. Сіз діни экстремизм туралы естідіңіз бе? Бұл сізге нені білдіреді?


Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттарын және осы тақырыптарды түсіну неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз.

Оқушылар салемдеседі.





Мұғалімнің сұрағына жауап береді.


Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:

Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен достық, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.


Тақта және маркерлер











Негізгі бөлім
























Анықтама беру: Терроризм мен діни экстремизмнің нақты анықтамаларын беріңіз. Негізгі терминдерді жазу үшін тақтаны пайдаланыңыз.

YOUTUBE сайтынан бейнеролик көрсету:

Адастыратын теріс діни ағымдардың белгілері: Осы қозғалыстардың ортақ белгілерін талқылаңыз (мысалы, діни мәтіндерді манипуляциялау, харизматикалық көшбасшылар, жалпы қоғамнан оқшаулану).

Теріс дини ағымның қоғамға әсері : Бұл қозғалыстардың жеке адамдар мен қауымдастықтарға, соның ішінде қорқыныш, бөліну және зорлық-зомбылыққа қалай әсер ететінін түсіндіріңіз.


Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа діни экстремизмге қарсы тұру сценарийін құру туралы тапсырма беру.

Сценарий мыналарды қамтуы мүмкін:

1. Бір оқушы экстремистік наным-сенімдерді насихаттайтын топқа ілесе бастайды.

2. Қоғамдық іс-шара экстремистік көзқарастармен бұзылады.

Тапсырма: Әр топ өз сценарийін талқылап, мынаны шығаруы керек:

1. Жағдайдың қысқаша мазмұны.

2. Экстремистік көзқарастардың ықпалына қарсы тұрудың ықтимал шаралары.

Презентация : Әр топ өз сценарийі мен шешімдерін сыныпқа ұсынады (әр топқа 2-3 минуттан).

Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады, тапсырманы талқылайды, ой пікірін айтады.
















Әр топ берілген тақырып бойынша сценарий тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады.

Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:

Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік, достық құндылығын көріп отырмын т.б.

















Тақта және маркерлер



https://www.youtube.com/watch?v=hnCyktQ05Io&pp=ygVV0YLQtdGA0ZbRgSDQtNGW0L3QuCDQsNKT0YvQvNC90YvSoyDQttC10YLQtdCz0ZbQvdC00LUg0LrQtdGC0ZbQvyDQsNC00LDRgdKb0LDQvdC00LDRgA%3D%3D



Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз)









Анықтамалар мен үлестірмелі материалдар











Қорытынды





Қорытындылау және бағалау:

Сыныпта талқылау:

Біз өзімізді және қоғамымызды адастыратын қозғалыстардан қалай қорғай аламыз?


Оқытуды көрсету: Жылдам бағалау ретінде оқушылардан бүгін үйренген бір нәрсе және оны өмірінде қалай қолдануға болатыны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз.


Үйге тапсырма (міндетті емес):

Терроризм немесе діни экстремизмге қатысты тарихи оқиғаны зерттеп, келесі сынып сағатында бөлісу үшін қысқаша баяндама дайындаңыз.



Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу.

Тақырыпты түсінгенін көрсететін рефлексия парағын толтыру.




Қауіпсіздік сабағы

Пікір алмасады.

Жауаптарын тақтаға жазады.


Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз.

Үлестірме материялдары


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2024
353
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі