|
Бөлім: |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Діннен адастырар теріс ағым» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық құндылық, патриотизм, Кемелдену |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Терроризм мен діни экстремизмге анықтама беру, 2. Адастыратын діни ағымдардың ерекшеліктерін анықтау. 3. Бұл қозғалыстардың қоғамға және жеке адамдарға әсерін талқылау. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе)
|
Сәлемдесу және сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату: Оқушылардың терроризм және діни экстремизм туралы не білетіні туралы қысқаша әңгімеден бастаңыз. Сұрақ-жауап алаңы: 1. Терроризм дегеніміз не деп ойлайсыз? 2. Сіз діни экстремизм туралы естідіңіз бе? Бұл сізге нені білдіреді? Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттарын және осы тақырыптарды түсіну неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. |
Оқушылар салемдеседі. Мұғалімнің сұрағына жауап береді.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен достық, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Тақта және маркерлер
|
|
Негізгі бөлім |
Анықтама беру: Терроризм мен діни экстремизмнің нақты анықтамаларын беріңіз. Негізгі терминдерді жазу үшін тақтаны пайдаланыңыз. YOUTUBE сайтынан бейнеролик көрсету: Адастыратын теріс діни ағымдардың белгілері: Осы қозғалыстардың ортақ белгілерін талқылаңыз (мысалы, діни мәтіндерді манипуляциялау, харизматикалық көшбасшылар, жалпы қоғамнан оқшаулану). Теріс дини ағымның қоғамға әсері : Бұл қозғалыстардың жеке адамдар мен қауымдастықтарға, соның ішінде қорқыныш, бөліну және зорлық-зомбылыққа қалай әсер ететінін түсіндіріңіз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа діни экстремизмге қарсы тұру сценарийін құру туралы тапсырма беру. Сценарий мыналарды қамтуы мүмкін: 1. Бір оқушы экстремистік наным-сенімдерді насихаттайтын топқа ілесе бастайды. 2. Қоғамдық іс-шара экстремистік көзқарастармен бұзылады. Тапсырма: Әр топ өз сценарийін талқылап, мынаны шығаруы керек: 1. Жағдайдың қысқаша мазмұны. 2. Экстремистік көзқарастардың ықпалына қарсы тұрудың ықтимал шаралары. Презентация : Әр топ өз сценарийі мен шешімдерін сыныпқа ұсынады (әр топқа 2-3 минуттан). |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады, тапсырманы талқылайды, ой пікірін айтады. Әр топ берілген тақырып бойынша сценарий тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік, достық құндылығын көріп отырмын т.б. |
Тақта және маркерлер Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) Анықтамалар мен үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытындылау және бағалау: Сыныпта талқылау: Біз өзімізді және қоғамымызды адастыратын қозғалыстардан қалай қорғай аламыз? Оқытуды көрсету: Жылдам бағалау ретінде оқушылардан бүгін үйренген бір нәрсе және оны өмірінде қалай қолдануға болатыны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз. Үйге тапсырма (міндетті емес): Терроризм немесе діни экстремизмге қатысты тарихи оқиғаны зерттеп, келесі сынып сағатында бөлісу үшін қысқаша баяндама дайындаңыз. |
|
Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. Тақырыпты түсінгенін көрсететін рефлексия парағын толтыру. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) - Серуендеу кезінде оқушылардың әдеттерін талқылау. - Неліктен кейбір хобби қауіпті болуы мүмкін. 2. Негізгі бөлім(6 минутқа дейін) -Презентация: жалпы қауіпті хобби (жол бойындағы ойындар, қоршауларға өрмелеу, қараусыз қалған ғимараттар және т.б.). -Нақты жағдайларды талдау: егер дос қауіпті хобби ұсынса не істеу керек (бас тарту және оның себептерін түсіндіру, қауіпсіз балама ұсыну, сенімді ересек адамның көмегіне жүгіну, сенімдерін ұстану, қысымға берілмеу, салдары туралы ойлау). - Қазіргі уақытта әртүрлі жастағы кәмелетке толмағандар арасында жасөспірімдердің өмірге қауіп төндіретін хоббиі жиі кездеседі - көп қабатты үйлердің төбесіндегі селфи, руфинг, үйлердің төбесінде серуендеу және т.б. - Бұл формалар балалардың өмірі мен денсаулығына қауіпті және балаға ата-аналар назар аударып және бақылау қажет, жасөспірім өзінің жетілуі мен тәуелсіздігінің көріністерінің салдарын түсіндіруді қажет етеді. Көбінесе жастардың құмарлығы жасөспірімдердің мінез-құлқының девиантты түрінде көрінеді, әкімшілік құқық бұзушылық белгілерін қамтиды. Салыныпжатқан немесе жабық нысанға барып, өте биік жерде, суретке түсіп, оны желіге салған кезде, оны қарайтындар көп болады. Бұл нысандарға бару заңсыз, бұл құқық бұзушылық. - (Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі № 591 Заңы, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Заңы). Мұндай объектілерге жиі ену әрдайым заңды түрде бола бермейді. Мұндай нысандарда кәмелетке толмағандардың болуы олардың өмірі мен денсаулығына қауіп төндіреді, балалардың мертігуіне және өліміне әкелуі мүмкін. Егер сіз балаларыңыздың немесе көрші үйдің төбесінде жүргенін байқасаңыз, бұл туралы полицияға хабарлаңыз. 3. Қорытынды 189 - Сабақты қорытындылау. - Көшеде қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері бар жадынамалар тарату. |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Пайдалы сілтеме: https://drive.google.com/file/d/1alWN8U2OxJLUEaa3zxdD0Ls94PpziMof/view https://drive.google.com/file/d/1rJTUrgLk4rS4sPyqdBCOEbG94uh58A77/view |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Діннен адастырар теріс ағым
Діннен адастырар теріс ағым
|
Бөлім: |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Діннен адастырар теріс ағым» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық құндылық, патриотизм, Кемелдену |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Терроризм мен діни экстремизмге анықтама беру, 2. Адастыратын діни ағымдардың ерекшеліктерін анықтау. 3. Бұл қозғалыстардың қоғамға және жеке адамдарға әсерін талқылау. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе)
|
Сәлемдесу және сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату: Оқушылардың терроризм және діни экстремизм туралы не білетіні туралы қысқаша әңгімеден бастаңыз. Сұрақ-жауап алаңы: 1. Терроризм дегеніміз не деп ойлайсыз? 2. Сіз діни экстремизм туралы естідіңіз бе? Бұл сізге нені білдіреді? Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттарын және осы тақырыптарды түсіну неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. |
Оқушылар салемдеседі. Мұғалімнің сұрағына жауап береді.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен достық, мейірімділік құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Тақта және маркерлер
|
|
Негізгі бөлім |
Анықтама беру: Терроризм мен діни экстремизмнің нақты анықтамаларын беріңіз. Негізгі терминдерді жазу үшін тақтаны пайдаланыңыз. YOUTUBE сайтынан бейнеролик көрсету: Адастыратын теріс діни ағымдардың белгілері: Осы қозғалыстардың ортақ белгілерін талқылаңыз (мысалы, діни мәтіндерді манипуляциялау, харизматикалық көшбасшылар, жалпы қоғамнан оқшаулану). Теріс дини ағымның қоғамға әсері : Бұл қозғалыстардың жеке адамдар мен қауымдастықтарға, соның ішінде қорқыныш, бөліну және зорлық-зомбылыққа қалай әсер ететінін түсіндіріңіз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа діни экстремизмге қарсы тұру сценарийін құру туралы тапсырма беру. Сценарий мыналарды қамтуы мүмкін: 1. Бір оқушы экстремистік наным-сенімдерді насихаттайтын топқа ілесе бастайды. 2. Қоғамдық іс-шара экстремистік көзқарастармен бұзылады. Тапсырма: Әр топ өз сценарийін талқылап, мынаны шығаруы керек: 1. Жағдайдың қысқаша мазмұны. 2. Экстремистік көзқарастардың ықпалына қарсы тұрудың ықтимал шаралары. Презентация : Әр топ өз сценарийі мен шешімдерін сыныпқа ұсынады (әр топқа 2-3 минуттан). |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады, тапсырманы талқылайды, ой пікірін айтады. Әр топ берілген тақырып бойынша сценарий тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен әділдік, мейірімділік, достық құндылығын көріп отырмын т.б. |
Тақта және маркерлер Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) Анықтамалар мен үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытындылау және бағалау: Сыныпта талқылау: Біз өзімізді және қоғамымызды адастыратын қозғалыстардан қалай қорғай аламыз? Оқытуды көрсету: Жылдам бағалау ретінде оқушылардан бүгін үйренген бір нәрсе және оны өмірінде қалай қолдануға болатыны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз. Үйге тапсырма (міндетті емес): Терроризм немесе діни экстремизмге қатысты тарихи оқиғаны зерттеп, келесі сынып сағатында бөлісу үшін қысқаша баяндама дайындаңыз. |
|
Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. Тақырыпты түсінгенін көрсететін рефлексия парағын толтыру. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) - Серуендеу кезінде оқушылардың әдеттерін талқылау. - Неліктен кейбір хобби қауіпті болуы мүмкін. 2. Негізгі бөлім(6 минутқа дейін) -Презентация: жалпы қауіпті хобби (жол бойындағы ойындар, қоршауларға өрмелеу, қараусыз қалған ғимараттар және т.б.). -Нақты жағдайларды талдау: егер дос қауіпті хобби ұсынса не істеу керек (бас тарту және оның себептерін түсіндіру, қауіпсіз балама ұсыну, сенімді ересек адамның көмегіне жүгіну, сенімдерін ұстану, қысымға берілмеу, салдары туралы ойлау). - Қазіргі уақытта әртүрлі жастағы кәмелетке толмағандар арасында жасөспірімдердің өмірге қауіп төндіретін хоббиі жиі кездеседі - көп қабатты үйлердің төбесіндегі селфи, руфинг, үйлердің төбесінде серуендеу және т.б. - Бұл формалар балалардың өмірі мен денсаулығына қауіпті және балаға ата-аналар назар аударып және бақылау қажет, жасөспірім өзінің жетілуі мен тәуелсіздігінің көріністерінің салдарын түсіндіруді қажет етеді. Көбінесе жастардың құмарлығы жасөспірімдердің мінез-құлқының девиантты түрінде көрінеді, әкімшілік құқық бұзушылық белгілерін қамтиды. Салыныпжатқан немесе жабық нысанға барып, өте биік жерде, суретке түсіп, оны желіге салған кезде, оны қарайтындар көп болады. Бұл нысандарға бару заңсыз, бұл құқық бұзушылық. - (Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі № 591 Заңы, Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Заңы). Мұндай объектілерге жиі ену әрдайым заңды түрде бола бермейді. Мұндай нысандарда кәмелетке толмағандардың болуы олардың өмірі мен денсаулығына қауіп төндіреді, балалардың мертігуіне және өліміне әкелуі мүмкін. Егер сіз балаларыңыздың немесе көрші үйдің төбесінде жүргенін байқасаңыз, бұл туралы полицияға хабарлаңыз. 3. Қорытынды 189 - Сабақты қорытындылау. - Көшеде қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері бар жадынамалар тарату. |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Пайдалы сілтеме: https://drive.google.com/file/d/1alWN8U2OxJLUEaa3zxdD0Ls94PpziMof/view https://drive.google.com/file/d/1rJTUrgLk4rS4sPyqdBCOEbG94uh58A77/view |
шағым қалдыра аласыз
















