Материалдар / Диплом алдындағы практикаға дайындық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Диплом алдындағы практикаға дайындық

Материал туралы қысқаша түсінік
Диплом алдындағы практикаға дайындық ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Берілген оқу жұмыс бағдарламасын әзірлеу кезінде МЖМБС-ны (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына 23.09.2022 жылы енгізілген өзгерістер мен толықтырулар), «Педагог» кәсіби стандарты, жұмыс беруші талаптары басшылыққа алынды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2024
80
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«БӨБЕК» ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ, БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ САУЫҚТЫРУ ОРТАЛЫҒЫ

ГУМАНИТАРЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ



КЕЛІСІЛДІ

Директордың оқу-тәжірибежөніндегі

орынбасары _______Жумабаева Ж.Т

«____» _________ 2022ж.


БЕКІТЕМІН

Директор

_______________С.М. Омарбекова «____» _________ 2022ж.




«Дипломалды практикасы» педагогикалық тәжірибесі

( пән атауы)

пән/модуль/ бойынша

ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

2022-2023 оқу жылы


Мамандық: 0105000 «Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі»
(коды және атауы)
Біліктілік: 4S01140101 «Бастауыш білім беру мұғалімі»

(коды және атауы)

Оқыту нысаны күндізгі , негізгі (жалпы) орта білім базасында
Курс 4Топ (тар) ҚБА-405

Жалпы сағат саны 216, кредиттер,оның ішінде оқу жылына сағат саны__216__ , кредиттер 9

Әзірлеуші (-лер) ___________ Жумабаева Ж.Т.

(қолы) Т.Ә.Ж

Ғылыми-әдістемелік кеңес отырысында мақұлданды
2022 ж. "____" ______№ __ хаттама

Директордың ҒӘЖ

жөніндегі орынбасары ___________ Серикбаева Г.У.



ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБА

Пән/модуль сипаттамасы

Аталғанжұмысоқубағдарламасы ҚР Білімжәнеғылымминистрлігінің 2017 жылғы 31 қазандағы №553 бұйрығы, педагог кәсіптік стандартынегізіндежасалды.

Білім алушылардың алдыңғы курстарда алған педагогикалық білім, білік және дағдыларын жетілдіру, олардың дербес кәсіби-педагогикалық іс-әрекетке дайындықтарының деңгейлерін анықтау

Қалыптастырылатынқұзыреттіліктер

- Білім алушылардың психологиялық даму ерекшеліктерін, оқу үдерісінің мәнін, дидактиказаңдылыктарын біледі;

- оқу бағдарламасы мен оқыту формаларын,құралдарын және әдістерін таңдау және қолдану;

-сабақ пән сыныптан тыс шаралардың мақсаты мен міндетін анықтау.


Пререквизиттер

Бастауыш мектеп педагогикасы

Постреквизиттер

Білім алушылар балалар бойындағы дарындылық қабілетін анықтау әрекетінің маңызын ашып, жолдарын белгілеп, құралдарын таңдау.

Оқытуғақажеттіқұралдар, жабдықтар

  1. Гриценко В. В., Матвеев С. В., Шустов Н. Е. Психолого-педагогическая практика в системе образования: сб. программ пед. практик - Балашов: БГПИ, 2001.

  2. Мусаева С.А., Бегалиев Т.Б. Жас ерекшелік педагогикасы - Алматы: Арман, 2003

  3. Оралбаева И.О. Педагогикалык практика -мамандыкка баулу сатысы. - Алматы: Арыс, 2000

Оқытушыныңбайланысақпараты:

Т.А.Ә. Жумабаева Ж.Т.

Байл.тел.:+7 7023957537

е-mail: zhuza_88@mail.ru

Семестрлер бойынша сағаттарды бөлу

Пән/модульдің коды және атауы

Модульдегі барлық сағат саны

Соның ішінде

1 курс

2 курс

3 курс

4 курс

1 семестр

2 семестр

3 семестр

4 семестр

5 семестр

6 семестр

7 семестр

8 семестр

«Диплом алдындағы практикаға дайындық»

216








216

Барлығы:

216








216

Пән/модуль бойынша оқытуға берілетін жалпы сағат саны

216








216


Оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны

күнтізбелік мерзімі

Тараулар/ оқыту нәтижелері

Тақырыптар/ бағалау өлшемдері

Барлықсағат саны

Оның ішінде

Сабақ түрі

БАОӨЖ

СӨЖ

Теориялық

Зертханалықтәжірибелік

VIІІ семестр

1




Тәжірибе жұмыс жоспары, мақсаты, міндетін

аныктау

Педагогикалық тәжірибесінің мақсат, міндеттерін көрсету

6


6

Пед. тәжірибе

оқу тәжірибесінің күнделігін толтыру


2


Оқушылардың жеке, сыныптың құжаттарының құрылысы мен мазмұнымен танысу

6


6

Пед. тәжірибе

Мектеп жарғысын аныктау

Мектеп туралы аныктама беру

3


  • Бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметі құрылымын

меңгеру

Мектептің жалпы ішкі ережелерін аныктау

6


6

Пед. тәжірибе

Берілген сынып бойынша қысқаша мәлімет береді

Сынып бойынша қысқаша мәлімет

4


Мұғалімнің бастауыш мектеп жасындағылармен қарым-қатынас стилін көрсету

6


6

Пед. тәжірибе


Мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынасы

5


Педагогикалық әдепті, педагогикалық этика ережелерін сақтау.

6


6

Пед. тәжірибе

Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру


6


Сабақтың мақсаты, міндеттерін анықтау және соған сәйкес қолданылатын әдістерді таңдау

Бастауыш сынып мұғалімінің сабақтарына қатысу және талдау

6


6

Пед. тәжірибе


Сабаққа қатысу парақтарын толтыру

7


Бастауыш сынып мұғалімінің сабақтарына қатысу және талдау

6


6

Пед. тәжірибе


Сабаққа қатысу парақтарын толтыру

8


Сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтау және соған сай оқыту әдістері мен мазмұнын таңдау

6


6

Пед. тәжірибе

ҚМЖ дайындау


9


Сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтау және соған сай оқыту әдістері мен мазмұнын таңдау

6


6

Пед. тәжірибе

ҚМЖ дайындау


10


Сабақтың мақсатымен міндеттерін анықтау

6


6

Пед. тәжірибе


SMART

мақсат дайындау

11


Сабақтың SMART мақсатын қою және саған сәйкес тапсырмалар дайындау

6


6

Пед. тәжірибе


SMART

мақсат дайындау

12


Оқушылардың жас ерекшеліктеріне, қажеттіліктеріне сәйкес оқу материалдарын әзірлеу.

6


6

Пед. тәжірибе

Сыныптың диагностикалық картасы


13


Оқушылардың жас ерекшеліктеріне, қажеттіліктеріне сәйкес ТЖБ,БЖБ тапсырмаларын дайындау. Тоқсандық бағалауды талдау.

6


6

Пед. тәжірибе

Сыныптың диагностикалық картас


14


Электрондық оқулықтар, АКТ пайдаланып сабақтар мен сыныптан шаралар өткізу және сабақтың конспектісін құруда әдіс-тәсілдерді пайдалану. Күнделік kz- пен жұмыс жасау

6


6

Пед. тәжірибе


АКТ құралдарымен жұмыс

15


Электрондық оқулықтар, АКТ пайдаланып сабақтар мен сыныптан шаралар өткізу және сабақтың конспектісін құруда әдіс-тәсілдерді пайдалану.

6


6

Пед. тәжірибе


АКТ құралдарымен жұмыс

16


Сабақ өткізу кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауды қамтамасыз ету

6


6

Пед. тәжірибе

Қауіпсіздік ережесі


17


1-4 сынып аралығында әр сыныптағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеттерін салыстыру.

6


6

Пед. тәжірибе


Машықкерлердің сабақтарына қатысу

18


1-4 сынып аралығында әр сыныптағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеттерін салыстыру.

6


6

Пед. тәжірибе


Машықкерлердің сабақтарына қатысу

19



Бастауыш сыныптың сабақтан тыс оқу жұмысын жүзеге асыру









Сыныптан тыс шаралардың мақсаты мен міндетін анықтау және ұйымдастыру

6







6





Пед. тәжірибе



ҚМЖ құрастыру



20


Сыныптан тыс шаралардың мақсаты мен міндетін анықтау және ұйымдастыру

6







6





Пед. тәжірибе



ҚМЖ құрастыру



21


Пәндер бойынша «сыныптан тыс шаралар» ұйымдастырудың тақырыптарын даярлау

6


6

Пед. тәжірибе

Үлгілік ҚМЖ жасау

Көрнекіліктер әзірлеу

22


Сынып сағаты сценарилерін, ұжымдық шығармашылық жұмыстарын даярлау.

6


6

Пед. тәжірибе


Сынып сағаты сценарилерін жазу

23


Бастауыш сынып мұғалімінің оқу-тәрбие жұмысын, бастауыш сынып оқушыларының тәртібі мен іс-әрекетін бақылау.

6


6

Пед. тәжірибе


Сынып оқушыларының тәртібі мен іс-әрекетін бақылау бойынша күнделік жазу

24


Педагогикалық ұжым мүшелерімен қарым-қатынас мәдениетін, жаңа әлеуметтік рөлдерді білу

6


6

Пед. тәжірибе

Педагогикалық мәдениет жалпыадамзаттық мәдениеттің бөлігі ретінде


25


Тәжірибе жетекшісімен бірігіп, мақала жазуды үйрену.

6


6

Пед. тәжірибе


Мақала жазуға қойылатын талаптар

26






Дидактикалық ойын түрлерін ұйымдастыру.

Дарынды және үлгермеуші балалармен жұмыс

Дидактикалық ойын түрлерін таңдау және оны жүзеге асыру

6


6

Пед. тәжірибе

Эвристикалық іздену жұмыстары


27


Дидактикалық ойын түрлерін таңдау және оны жүзеге асыру

6


6

Пед. тәжірибе

Эвристикалық іздену жұмыстары


28


Сыныпта үзіліс уақытында сергіту сәтін ұйымдастыру.

6


6

Пед. тәжірибе


Сергіту сәттерін жинақтау

29


Әдістемелік кабинет жұмысымен,оқыту-тәрбиелеу құралдарымен танысу.

6


6

Пед. тәжірибе

Әдістемелік кабинет жұмысының негізгі бағыттары


30


Көрнекі құралар мен дидактикалық материалдар дайындау.

6


6

Пед. тәжірибе


Пән бойынша көрнекі құралар мен дидактикалық материалдар дайындау.

31


Көрнекі құралар мен дидактикалық материалдар дайындау.

6


6

Пед. тәжірибе


Пән бойынша көрнекі құралар мен дидактикалық материалдар дайындау.

32


Дарынды балалармен жұмыс жасау

6


6

Пед. тәжірибе

Дарынды балаларды оқыту әдістері

Дарынды және талантты балалармен жұмыс жоспарын құру

33


Үлгермеуші балалармен жұмыс жасау

6


6

Пед. тәжірибе


Үлгермеуші балалармен жұмыс жоспарын құру

34



Практика құжаттарын дайындау.

Машықкердің өзіндік есебі. (тәжірибе тақырыбына сәйкес)

6


6

Пед. тәжірибе


Практика құжаттарын дайындау.

35


Тәжірибе қорытындысы, күнделік, есеп.

6


6

Пед. тәжірибе


Тәжірибе қорытындысы, күнделік, есеп.

36


Портфолио қорғау

6


6

Пед. тәжірибе


Портфолио қорғау



Барлығы

216








«Жалпы білім беретін және әлеуметтік-экономикалық пәндер» ПЦК отырысында қаралды
2022 ж. "____" ______№ __ хаттама

Төрайым ___________ Тлеуова Г.М.

қолы


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!