№
|
күнтізбелік
мерзімі
|
Тараулар/ оқыту
нәтижелері
|
Тақырыптар/ бағалау
өлшемдері
|
Барлықсағат
саны
|
Оның
ішінде
|
Сабақ
түрі
|
БАОӨЖ
|
СӨЖ
|
Теориялық
|
Зертханалықтәжірибелік
|
VIІІ
семестр
|
1
|
|
Тәжірибе жұмыс жоспары,
мақсаты, міндетін
аныктау
|
Педагогикалық тәжірибесінің
мақсат, міндеттерін көрсету
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
оқу тәжірибесінің күнделігін
толтыру
|
|
2
|
|
Оқушылардың жеке, сыныптың құжаттарының құрылысы
мен мазмұнымен
танысу
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Мектеп жарғысын
аныктау
|
Мектеп туралы аныктама
беру
|
3
|
|
меңгеру
|
Мектептің жалпы ішкі
ережелерін аныктау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Берілген сынып бойынша қысқаша
мәлімет береді
|
Сынып бойынша қысқаша
мәлімет
|
4
|
|
Мұғалімнің бастауыш мектеп жасындағылармен
қарым-қатынас стилін
көрсету
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Мұғалімнің оқушылармен
қарым-қатынасы
|
5
|
|
Педагогикалық әдепті,
педагогикалық этика ережелерін
сақтау.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Педагогикалық шеберлік
негіздерін меңгеру
|
|
6
|
|
Сабақтың мақсаты, міндеттерін
анықтау және соған сәйкес қолданылатын әдістерді
таңдау
|
Бастауыш сынып мұғалімінің сабақтарына қатысу
және
талдау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Сабаққа қатысу парақтарын
толтыру
|
7
|
|
Бастауыш сынып мұғалімінің сабақтарына қатысу
және
талдау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Сабаққа қатысу парақтарын
толтыру
|
8
|
|
Сабақтың мақсаты мен
міндеттерін анықтау және соған сай оқыту әдістері мен мазмұнын
таңдау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
ҚМЖ
дайындау
|
|
9
|
|
Сабақтың мақсаты мен
міндеттерін анықтау және соған сай оқыту әдістері мен мазмұнын
таңдау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
ҚМЖ
дайындау
|
|
10
|
|
Сабақтың мақсатымен
міндеттерін анықтау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
SMART
мақсат
дайындау
|
11
|
|
Сабақтың SMART мақсатын қою
және саған сәйкес тапсырмалар
дайындау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
SMART
мақсат
дайындау
|
12
|
|
Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне, қажеттіліктеріне сәйкес оқу материалдарын
әзірлеу.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Сыныптың диагностикалық
картасы
|
|
13
|
|
Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне, қажеттіліктеріне сәйкес ТЖБ,БЖБ тапсырмаларын
дайындау. Тоқсандық бағалауды
талдау.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Сыныптың диагностикалық
картас
|
|
14
|
|
Электрондық оқулықтар, АКТ
пайдаланып сабақтар мен сыныптан шаралар өткізу және сабақтың
конспектісін құруда әдіс-тәсілдерді
пайдалану.
Күнделік kz- пен жұмыс
жасау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
АКТ құралдарымен
жұмыс
|
15
|
|
Электрондық оқулықтар, АКТ
пайдаланып сабақтар мен сыныптан шаралар өткізу және сабақтың
конспектісін құруда әдіс-тәсілдерді
пайдалану.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
АКТ құралдарымен
жұмыс
|
16
|
|
Сабақ өткізу кезінде
қауіпсіздік ережелерін сақтауды қамтамасыз
ету
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Қауіпсіздік
ережесі
|
|
17
|
|
1-4 сынып аралығында әр
сыныптағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеттерін
салыстыру.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Машықкерлердің сабақтарына
қатысу
|
18
|
|
1-4 сынып аралығында әр
сыныптағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеттерін
салыстыру.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Машықкерлердің сабақтарына
қатысу
|
19
|
|
Бастауыш
сыныптың сабақтан тыс оқу жұмысын жүзеге
асыру
|
Сыныптан тыс
шаралардың мақсаты мен міндетін анықтау және
ұйымдастыру
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
ҚМЖ
құрастыру
|
20
|
|
Сыныптан тыс
шаралардың мақсаты мен міндетін анықтау және
ұйымдастыру
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
ҚМЖ
құрастыру
|
21
|
|
Пәндер бойынша «сыныптан тыс
шаралар» ұйымдастырудың тақырыптарын
даярлау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Үлгілік ҚМЖ
жасау
|
Көрнекіліктер
әзірлеу
|
22
|
|
Сынып сағаты сценарилерін,
ұжымдық шығармашылық жұмыстарын
даярлау.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Сынып сағаты сценарилерін
жазу
|
23
|
|
Бастауыш сынып мұғалімінің
оқу-тәрбие жұмысын, бастауыш сынып оқушыларының тәртібі мен
іс-әрекетін бақылау.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Сынып оқушыларының тәртібі мен
іс-әрекетін бақылау бойынша күнделік
жазу
|
24
|
|
Педагогикалық ұжым мүшелерімен
қарым-қатынас мәдениетін, жаңа әлеуметтік рөлдерді
білу
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Педагогикалық мәдениет
жалпыадамзаттық мәдениеттің бөлігі
ретінде
|
|
25
|
|
Тәжірибе жетекшісімен бірігіп, мақала жазуды
үйрену.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Мақала жазуға қойылатын
талаптар
|
26
|
|
Дидактикалық ойын түрлерін
ұйымдастыру.
Дарынды және үлгермеуші
балалармен жұмыс
|
Дидактикалық ойын түрлерін таңдау және оны жүзеге
асыру
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Эвристикалық іздену
жұмыстары
|
|
27
|
|
Дидактикалық ойын түрлерін таңдау және оны жүзеге
асыру
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Эвристикалық іздену
жұмыстары
|
|
28
|
|
Сыныпта үзіліс уақытында
сергіту сәтін ұйымдастыру.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Сергіту сәттерін
жинақтау
|
29
|
|
Әдістемелік кабинет
жұмысымен,оқыту-тәрбиелеу құралдарымен
танысу.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Әдістемелік кабинет жұмысының негізгі
бағыттары
|
|
30
|
|
Көрнекі құралар мен
дидактикалық материалдар
дайындау.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Пән бойынша көрнекі құралар
мен дидактикалық материалдар
дайындау.
|
31
|
|
Көрнекі құралар мен
дидактикалық материалдар
дайындау.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Пән бойынша көрнекі құралар
мен дидактикалық материалдар
дайындау.
|
32
|
|
Дарынды балалармен жұмыс
жасау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
Дарынды балаларды оқыту
әдістері
|
Дарынды және талантты
балалармен жұмыс жоспарын
құру
|
33
|
|
Үлгермеуші балалармен жұмыс
жасау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Үлгермеуші балалармен жұмыс
жоспарын құру
|
34
|
|
|
Практика құжаттарын
дайындау.
Машықкердің өзіндік есебі. (тәжірибе тақырыбына
сәйкес)
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Практика құжаттарын
дайындау.
|
35
|
|
Тәжірибе қорытындысы,
күнделік, есеп.
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Тәжірибе қорытындысы,
күнделік, есеп.
|
36
|
|
Портфолио
қорғау
|
6
|
|
6
|
Пед.
тәжірибе
|
|
Портфолио
қорғау
|
|
|
Барлығы
|
216
|
|
|
|
|
|
|