Джек Лондон "Мексика ұлы" әңгімесі Жойқын соққы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Джек Лондон "Мексика ұлы" әңгімесі Жойқын соққы

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: «Отбасы құндылықтары»

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі. Жойқын соққы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекетін анықтау, әдеби эссе жазу;

Көпшілігі: шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру;

Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу..

Бағалау критерийі

  • Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекетін анықтайды;

  • образын ашу үшін талдау жасайды;

  • шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту.

«5 қадам» әдісі. Оқушылар тақтаға жазылған кейіпкердің атына байланысты 5 қасиет атап шығу қажет.

Ривера

Денни

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Қалыптастырушы бағалау




ҚБ


5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы



Сабақтың ортасы

























Мағынаны тану. 1-тапсырма. Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін анықтайды.

Дескриптор:

  • -кейіпкерлер портретін анықтайды;

  • -кейіпкерлер іс-әрекетін анықтайды;

  • -нақты дәлелдер келтіреді.

ҚБ. Бағалау.

Тапсырма. 2-тапсырма.Жеке жұмыс. Енді кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтай түсейік. Ол үшін мына үзінділермен танысайық.

  • Осы екі кейіпкердің бойынан қандай қасиеттерді байқауға болады?

  • Осы ерекшеліктер арқылы қандай ой түюге болады?

  • Автор осы шығарма арқылы не айтқысы келді?

  • Шығарманың тәрбиелік мәні неде?

  • Осы сұрақтарға жауап алу үшін шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап алайық.


Дескриптор:

  • Кейіпкерлердің ерекшелігін анықтайды;

  • Ерекшеліктерді анықтау арқылы қорытынды ой айтады;

  • Автордың айтпақ ойын болжамдайды;

  • Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

ҚБ

Суретте кімдер бейнеленген? Бұл тұлғалардың біздің бүгінгі сабағымызға қандай байланысы бар?

Шығармадағы Ривера бойындағы құндылығын ел намысын қорғап жүрген қазақстандық боксшыларымыз Қанат Ислам, Геннадий Головкин жеңістерімен байланыстырып, «Ел намысы – ер намысы» тақырыбында эссе жазыңдар.

Дескриптор:

  • кіріспе бөлімде шығармадағы кейіпкерлер, шығарманың тақырыбы мен идеясына тоқталады;

  • негізгі бөлімде шығармадан алған әсері, кейіпкерлер әректінің неге ойландыруға жетелейтіні, тәрбиелік мәні туралы пікірін білдіреді;

  • қорытынды бөлімде әділдік пен намыс туралы, оның маңыздылығы жайлы ойымен қорытындылайды.

ҚБ

Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін анықтайды.














Кейіпкерлердің бойындағы қасиеттері мен әрекеттеріне талдау жасайды.
















Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.








Шығармадағы Ривера бойындағы құндылығын ел намысын қорғап жүрген қазақстандық боксшыларымыз Қанат Ислам, Геннадий Головкин жеңістерімен байланыстырып, «Ел намысы – ер намысы» тақырыбында эссе жазыңдар.











«Жұлдызша»






















Смайликтер










ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап

5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы


Оқулықпен жұмыс



А3 парағы,оқулық, маркер



стикер

Сабақтың соңы


Кері байланыс

Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.04.2024
564
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
.
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі