Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
5.1.3.1.Көркем
шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын
ашу
5.3.3.1.Шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекетін
анықтау, әдеби эссе жазу;
Көпшілігі: шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы
образын ашу, кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстыру;
Кейбір
оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті
арқылы образын ашу, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап,
әдеби эссе жазу..
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен
оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа
сәттілік тілейді.
Қызығушылықты
ояту.
«5 қадам»
әдісі. Оқушылар тақтаға жазылған
кейіпкердің атына байланысты 5 қасиет атап шығу
қажет.
Ривера
Денни
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аудару. Оқушылар жағымды ахуал
қалыптастырады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
айқындалады.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
|
5-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны тану.
1-тапсырма. Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін
анықтайды.
Дескриптор:
-
-кейіпкерлер портретін
анықтайды;
-
-кейіпкерлер іс-әрекетін
анықтайды;
-
-нақты дәлелдер
келтіреді.
ҚБ. Бағалау.
Тапсырма. 2-тапсырма.Жеке жұмыс. Енді
кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтай түсейік. Ол үшін мына
үзінділермен танысайық.
-
Осы екі кейіпкердің бойынан қандай
қасиеттерді байқауға
болады?
-
Осы ерекшеліктер арқылы қандай ой түюге
болады?
-
Автор осы шығарма арқылы не айтқысы
келді?
-
Шығарманың тәрбиелік мәні
неде?
-
Осы сұрақтарға жауап алу үшін шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтап
алайық.
Дескриптор:
-
Кейіпкерлердің ерекшелігін
анықтайды;
-
Ерекшеліктерді анықтау арқылы қорытынды ой
айтады;
-
Автордың айтпақ
ойын болжамдайды;
-
Шығарманың
тақырыбы мен идеясын
анықтайды.
ҚБ
Суретте кімдер
бейнеленген? Бұл тұлғалардың біздің бүгінгі сабағымызға қандай
байланысы бар?
Шығармадағы Ривера
бойындағы құндылығын ел намысын қорғап жүрген қазақстандық
боксшыларымыз Қанат Ислам, Геннадий Головкин жеңістерімен
байланыстырып, «Ел намысы – ер намысы» тақырыбында эссе
жазыңдар.
Дескриптор:
-
кіріспе бөлімде шығармадағы
кейіпкерлер, шығарманың тақырыбы мен идеясына
тоқталады;
-
негізгі бөлімде шығармадан
алған әсері, кейіпкерлер әректінің неге ойландыруға жетелейтіні,
тәрбиелік мәні туралы пікірін
білдіреді;
-
қорытынды бөлімде әділдік пен
намыс туралы, оның маңыздылығы жайлы ойымен
қорытындылайды.
ҚБ
|
Кейіпкерлер портреті
мен іс-әрекетін анықтайды.
Кейіпкерлердің
бойындағы қасиеттері мен әрекеттеріне талдау
жасайды.
Шығарманың тақырыбы
мен идеясын анықтайды.
Шығармадағы Ривера бойындағы
құндылығын ел намысын қорғап жүрген қазақстандық боксшыларымыз
Қанат Ислам, Геннадий Головкин жеңістерімен байланыстырып, «Ел
намысы – ер намысы» тақырыбында эссе
жазыңдар.
|
«Жұлдызша»
Смайликтер
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
|
5-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
Оқулықпен
жұмыс
А3 парағы,оқулық,
маркер
стикер
|