Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Отбасы құндылықтары

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Д.Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес

    оқыту мақсаттары

    5.1.1.1. - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Әдеби шығармадағы оқиғалар мазмұны мен оқиғалар тізбегінің дамуын сипаттайды:

    Көпшілігі: Әдеби шығармадағы оқиғалар мазмұны мен оқиғалар тізбегінің дамуын жан-жақты сипаттай алады;

    Кейбір оқушылар: Әдеби шығармадағы оқиғалар мазмұны мен оқиғалар тізбегінің дамуын толық әрі әдеби тілмен сипаттайды, өзіндік көзқарас танытады.

    Бағалау критерийі

    • Әдеби шығарманың мазмұнын түсіну;

    • Шығарма құрылымын ашу;

    • Шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

     Сабақ барысы:

     Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сенімділік» жаттығуы

    Шарты:

    Таратылған ақ парақтарды ортасынан екіге бөліңіз.

    Бір бөлігіне өзіңіздің жақсы қасиеттеріңізді, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарыңызды жазыңыз.

    Осы парақтардың сіздің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз.

    Екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз.

    Қызығушылықты ояту

    «Болжау» әдісі арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын ашу.

    Тақтадан суреттер көрсетемін.

    1. Жалауша мен бокс қолғабын көргенде қандай ой түйдіңіздер?

    2. Бокс жайында не білесіздер?

    3. Суреттерден қандай спорт түрін көріп отырсыздар?

    4. Қазақстандағы кеңінен дамыған спорт түрлерін атаңдар.

    5. Бүгінгі сабақта қандай тақырыпты талқылауымыз мүмкін?

    Оқушылар жауаптарын тыңдай отырып,бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын.

    Оқушыларды қағаз қималары арқылы үш топқа топтастырылады да, топ атауларына талдама жасайды

    1-топ «Бокс»

    2-топ «Күрес»

    3-топ «Футбол»

    4-топ «Хоккей»

    Оқушылар жағымды психологиялық ахуал.

    «Болжау» әдісі арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын ашу.








    Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады.


    ҚБ «Түстер»










    ҚБ «Түстер»








    Ақ парақтар









    суреттер















    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны тану. Шығарма мазмұнымен таныспас бұрын автор туралы мәлімет алайық.

    1-тапсырма. Оқушыларға Д.Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесінен  үзінділер таратамын.«ДЖИГСО»  әдісімен  өз бөліктерін  бір-біріне түсіндіреді.Берілген үзіндіні топ ішінде талқылап, басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

    Сөздік жұмысы:

    Дескриптор:

    • шығарманың мазмұнын түсінеді.

    • шығарманың мазмұнын толық түсінеді;

    • түсініксіз сөздермен жұмыс жүргізеді.

    ҚБ

    2-тапсырма. «Хикая тауы» әдісі бойынша шығарманың композициялық құрылымын талдап жазыңыз

    1. Оқиғаның басталуы: Ривераның көз алдына өз елінің елестеуі.

    2. Оқиғаның дамуы: Ривераның қарсыласынан ауыр соққы алуы.

    3. Оқиғаның шиеленісуі: Ривераның қарсыласына қарсы соққы беруі. Деннидің әлсіреуі.

    5. Оқиғаның шарықтау шегі: Ривераға «Жеңіл!» деген бұйрықтың келуі. Денидің мұрттай ұшуы.

    6. Оқиғаның шешімі: Ривераның жеңіске жетуі.

    Дескриптор:

    • Шығарманы композициялық құрылымына талдайды;

    • Композициялық құрылымы бойынша шығарма мазмұнын айтып береді.

    ҚБ

    Тапсырма. Екі кейіпкерді Венн диаграммасы арқылы салыстырыңдар.

    Дескриптор:

    • Кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтайды;

    • Кейіпкерлердің ортақ қасиеттерін салыстырады.

    ҚБ

    Бекіту. ПОПС формуласы арқылы бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.

    Шығарма мазмұнымен таныспас бұрын автор туралы мәлімет алады.











    Оқушыларға Д.Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесінен үзінділер таратамын.«ДЖИГСО» әдісімен өз бөліктерін бір-біріне түсіндіреді.Берілген үзіндіні топ ішінде талқылап, басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.





    «Хикая тауы» әдісі бойынша шығарманың композициялық құрылымын талдап жазыңыз.





















    Екі кейіпкерді Венн диаграммасы арқылы салыстырыңдар.















    ПОПС формуласы арқылы бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.
























    ҚБ «Түстер»




























    ҚБ «Түстер»













    ҚБ «Түстер»


    ҚБ «Түстер»









    Парақша

    лар



















    Қызыл,

    сары,көк түсті қағаз қиындылары















    Таратпа қағаздар















    Таратпа қағаздар


    Сабақтың соңы

    Кері байланыс.






     

    Сабақтың басы



    5 минут
















































    Ақ парақтар

















    суреттер





























    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    12 минут





















































    10 минут











































    3 минут











    7 минут

    1-Тапсырма

    Оқушыларға Д.Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесінен  үзінділер таратамын.«ДЖИГСО»  әдісімен  өз бөліктерін  бір- біріне түсіндіреді.Берілген үзіндіні топ ішінде талқылап, басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

    Бағалау критерийі


    Дескриптор

    Білім алушы



    Әдеби шығарманың мазмұнын түсінеді


     шығарманың мазмұнын түсінеді.


    - шығарманың мазмұнын толық түсінеді

    Топтық бағалау. (Әр оқушыға қызыл, сары, көк түстердегі қағаз қиындыларын үлестіріп беру. Осы қағаздарды көтеру арқылы өзге топты бағалайды.)

    Қызыл түс – түсініксіз, кемшіліктерін атап кетер едім.... немесе ұсынысым бар

    Сары түс – сұрағым бар

    Көк түс – барлығы жақсы, түсінікті

    2-тапсырма

    «Хикая тауы» әдісі бойынша шығарманың композициялық құрылымын талдап жазыңыз

    1. Оқиғаның басталуы

    2. Оқиғаның дамуы.

    3. Оқиғаның өрбуі

    4. Оқиғаның шиеленісуі.

    5. Оқиғаның шарықтау шегі.

    6. Оқиғаның шешімі

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Білім алушы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    ..
    24 Сәуір 2024
    569
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Д.Лондон "Мексика ұлы"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Д.Лондон "Мексика ұлы"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Отбасы құндылықтары

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Д.Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес

    оқыту мақсаттары

    5.1.1.1. - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Әдеби шығармадағы оқиғалар мазмұны мен оқиғалар тізбегінің дамуын сипаттайды:

    Көпшілігі: Әдеби шығармадағы оқиғалар мазмұны мен оқиғалар тізбегінің дамуын жан-жақты сипаттай алады;

    Кейбір оқушылар: Әдеби шығармадағы оқиғалар мазмұны мен оқиғалар тізбегінің дамуын толық әрі әдеби тілмен сипаттайды, өзіндік көзқарас танытады.

    Бағалау критерийі

    • Әдеби шығарманың мазмұнын түсіну;

    • Шығарма құрылымын ашу;

    • Шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

     Сабақ барысы:

     Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сенімділік» жаттығуы

    Шарты:

    Таратылған ақ парақтарды ортасынан екіге бөліңіз.

    Бір бөлігіне өзіңіздің жақсы қасиеттеріңізді, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарыңызды жазыңыз.

    Осы парақтардың сіздің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз.

    Екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз.

    Қызығушылықты ояту

    «Болжау» әдісі арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын ашу.

    Тақтадан суреттер көрсетемін.

    1. Жалауша мен бокс қолғабын көргенде қандай ой түйдіңіздер?

    2. Бокс жайында не білесіздер?

    3. Суреттерден қандай спорт түрін көріп отырсыздар?

    4. Қазақстандағы кеңінен дамыған спорт түрлерін атаңдар.

    5. Бүгінгі сабақта қандай тақырыпты талқылауымыз мүмкін?

    Оқушылар жауаптарын тыңдай отырып,бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын.

    Оқушыларды қағаз қималары арқылы үш топқа топтастырылады да, топ атауларына талдама жасайды

    1-топ «Бокс»

    2-топ «Күрес»

    3-топ «Футбол»

    4-топ «Хоккей»

    Оқушылар жағымды психологиялық ахуал.

    «Болжау» әдісі арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын ашу.








    Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады.


    ҚБ «Түстер»










    ҚБ «Түстер»








    Ақ парақтар









    суреттер















    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны тану. Шығарма мазмұнымен таныспас бұрын автор туралы мәлімет алайық.

    1-тапсырма. Оқушыларға Д.Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесінен  үзінділер таратамын.«ДЖИГСО»  әдісімен  өз бөліктерін  бір-біріне түсіндіреді.Берілген үзіндіні топ ішінде талқылап, басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

    Сөздік жұмысы:

    Дескриптор:

    • шығарманың мазмұнын түсінеді.

    • шығарманың мазмұнын толық түсінеді;

    • түсініксіз сөздермен жұмыс жүргізеді.

    ҚБ

    2-тапсырма. «Хикая тауы» әдісі бойынша шығарманың композициялық құрылымын талдап жазыңыз

    1. Оқиғаның басталуы: Ривераның көз алдына өз елінің елестеуі.

    2. Оқиғаның дамуы: Ривераның қарсыласынан ауыр соққы алуы.

    3. Оқиғаның шиеленісуі: Ривераның қарсыласына қарсы соққы беруі. Деннидің әлсіреуі.

    5. Оқиғаның шарықтау шегі: Ривераға «Жеңіл!» деген бұйрықтың келуі. Денидің мұрттай ұшуы.

    6. Оқиғаның шешімі: Ривераның жеңіске жетуі.

    Дескриптор:

    • Шығарманы композициялық құрылымына талдайды;

    • Композициялық құрылымы бойынша шығарма мазмұнын айтып береді.

    ҚБ

    Тапсырма. Екі кейіпкерді Венн диаграммасы арқылы салыстырыңдар.

    Дескриптор:

    • Кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтайды;

    • Кейіпкерлердің ортақ қасиеттерін салыстырады.

    ҚБ

    Бекіту. ПОПС формуласы арқылы бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.

    Шығарма мазмұнымен таныспас бұрын автор туралы мәлімет алады.











    Оқушыларға Д.Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесінен үзінділер таратамын.«ДЖИГСО» әдісімен өз бөліктерін бір-біріне түсіндіреді.Берілген үзіндіні топ ішінде талқылап, басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.





    «Хикая тауы» әдісі бойынша шығарманың композициялық құрылымын талдап жазыңыз.





















    Екі кейіпкерді Венн диаграммасы арқылы салыстырыңдар.















    ПОПС формуласы арқылы бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.
























    ҚБ «Түстер»




























    ҚБ «Түстер»













    ҚБ «Түстер»


    ҚБ «Түстер»









    Парақша

    лар



















    Қызыл,

    сары,көк түсті қағаз қиындылары















    Таратпа қағаздар















    Таратпа қағаздар


    Сабақтың соңы

    Кері байланыс.






     

    Сабақтың басы



    5 минут
















































    Ақ парақтар

















    суреттер





























    Қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    12 минут





















































    10 минут











































    3 минут











    7 минут

    1-Тапсырма

    Оқушыларға Д.Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесінен  үзінділер таратамын.«ДЖИГСО»  әдісімен  өз бөліктерін  бір- біріне түсіндіреді.Берілген үзіндіні топ ішінде талқылап, басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

    Бағалау критерийі


    Дескриптор

    Білім алушы



    Әдеби шығарманың мазмұнын түсінеді


     шығарманың мазмұнын түсінеді.


    - шығарманың мазмұнын толық түсінеді

    Топтық бағалау. (Әр оқушыға қызыл, сары, көк түстердегі қағаз қиындыларын үлестіріп беру. Осы қағаздарды көтеру арқылы өзге топты бағалайды.)

    Қызыл түс – түсініксіз, кемшіліктерін атап кетер едім.... немесе ұсынысым бар

    Сары түс – сұрағым бар

    Көк түс – барлығы жақсы, түсінікті

    2-тапсырма

    «Хикая тауы» әдісі бойынша шығарманың композициялық құрылымын талдап жазыңыз

    1. Оқиғаның басталуы

    2. Оқиғаның дамуы.

    3. Оқиғаның өрбуі

    4. Оқиғаның шиеленісуі.

    5. Оқиғаның шарықтау шегі.

    6. Оқиғаның шешімі

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Білім алушы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 5 сынып
    24.04.2024
    569
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    ..
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации