Материалдар / Д.Лондон "Мексика ұлы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Д.Лондон "Мексика ұлы"

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2024
64
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Отбасы құндылықтары

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Д.Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес

оқыту мақсаттары

5.1.1.1. - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Әдеби шығармадағы оқиғалар мазмұны мен оқиғалар тізбегінің дамуын сипаттайды:

Көпшілігі: Әдеби шығармадағы оқиғалар мазмұны мен оқиғалар тізбегінің дамуын жан-жақты сипаттай алады;

Кейбір оқушылар: Әдеби шығармадағы оқиғалар мазмұны мен оқиғалар тізбегінің дамуын толық әрі әдеби тілмен сипаттайды, өзіндік көзқарас танытады.

Бағалау критерийі

  • Әдеби шығарманың мазмұнын түсіну;

  • Шығарма құрылымын ашу;

  • Шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

 Сабақ барысы:

 Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сенімділік» жаттығуы

Шарты:

Таратылған ақ парақтарды ортасынан екіге бөліңіз.

Бір бөлігіне өзіңіздің жақсы қасиеттеріңізді, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарыңызды жазыңыз.

Осы парақтардың сіздің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз.

Екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз.

Қызығушылықты ояту

«Болжау» әдісі арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын ашу.

Тақтадан суреттер көрсетемін.

1. Жалауша мен бокс қолғабын көргенде қандай ой түйдіңіздер?

2. Бокс жайында не білесіздер?

3. Суреттерден қандай спорт түрін көріп отырсыздар?

4. Қазақстандағы кеңінен дамыған спорт түрлерін атаңдар.

5. Бүгінгі сабақта қандай тақырыпты талқылауымыз мүмкін?

Оқушылар жауаптарын тыңдай отырып,бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын.

Оқушыларды қағаз қималары арқылы үш топқа топтастырылады да, топ атауларына талдама жасайды

1-топ «Бокс»

2-топ «Күрес»

3-топ «Футбол»

4-топ «Хоккей»

Оқушылар жағымды психологиялық ахуал.

«Болжау» әдісі арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын ашу.








Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады.


ҚБ «Түстер»










ҚБ «Түстер»








Ақ парақтар









суреттер















Қима қағаздар

Сабақтың ортасы

Мағынаны тану. Шығарма мазмұнымен таныспас бұрын автор туралы мәлімет алайық.

1-тапсырма. Оқушыларға Д.Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесінен  үзінділер таратамын.«ДЖИГСО»  әдісімен  өз бөліктерін  бір-біріне түсіндіреді.Берілген үзіндіні топ ішінде талқылап, басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

Сөздік жұмысы:

Дескриптор:

  • шығарманың мазмұнын түсінеді.

  • шығарманың мазмұнын толық түсінеді;

  • түсініксіз сөздермен жұмыс жүргізеді.

ҚБ

2-тапсырма. «Хикая тауы» әдісі бойынша шығарманың композициялық құрылымын талдап жазыңыз

1. Оқиғаның басталуы: Ривераның көз алдына өз елінің елестеуі.

2. Оқиғаның дамуы: Ривераның қарсыласынан ауыр соққы алуы.

3. Оқиғаның шиеленісуі: Ривераның қарсыласына қарсы соққы беруі. Деннидің әлсіреуі.

5. Оқиғаның шарықтау шегі: Ривераға «Жеңіл!» деген бұйрықтың келуі. Денидің мұрттай ұшуы.

6. Оқиғаның шешімі: Ривераның жеңіске жетуі.

Дескриптор:

  • Шығарманы композициялық құрылымына талдайды;

  • Композициялық құрылымы бойынша шығарма мазмұнын айтып береді.

ҚБ

Тапсырма. Екі кейіпкерді Венн диаграммасы арқылы салыстырыңдар.

Дескриптор:

  • Кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтайды;

  • Кейіпкерлердің ортақ қасиеттерін салыстырады.

ҚБ

Бекіту. ПОПС формуласы арқылы бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.

Шығарма мазмұнымен таныспас бұрын автор туралы мәлімет алады.











Оқушыларға Д.Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесінен үзінділер таратамын.«ДЖИГСО» әдісімен өз бөліктерін бір-біріне түсіндіреді.Берілген үзіндіні топ ішінде талқылап, басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.





«Хикая тауы» әдісі бойынша шығарманың композициялық құрылымын талдап жазыңыз.





















Екі кейіпкерді Венн диаграммасы арқылы салыстырыңдар.















ПОПС формуласы арқылы бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.
























ҚБ «Түстер»




























ҚБ «Түстер»













ҚБ «Түстер»


ҚБ «Түстер»









Парақша

лар



















Қызыл,

сары,көк түсті қағаз қиындылары















Таратпа қағаздар















Таратпа қағаздар


Сабақтың соңы

Кері байланыс.






 

Сабақтың басы



5 минут
















































Ақ парақтар

















суреттер





























Қима қағаздар

Сабақтың ортасы

12 минут





















































10 минут











































3 минут











7 минут

1-Тапсырма

Оқушыларға Д.Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесінен  үзінділер таратамын.«ДЖИГСО»  әдісімен  өз бөліктерін  бір- біріне түсіндіреді.Берілген үзіндіні топ ішінде талқылап, басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

Бағалау критерийі


Дескриптор

Білім алушы



Әдеби шығарманың мазмұнын түсінеді


 шығарманың мазмұнын түсінеді.


- шығарманың мазмұнын толық түсінеді

Топтық бағалау. (Әр оқушыға қызыл, сары, көк түстердегі қағаз қиындыларын үлестіріп беру. Осы қағаздарды көтеру арқылы өзге топты бағалайды.)

Қызыл түс – түсініксіз, кемшіліктерін атап кетер едім.... немесе ұсынысым бар

Сары түс – сұрағым бар

Көк түс – барлығы жақсы, түсінікті

2-тапсырма

«Хикая тауы» әдісі бойынша шығарманың композициялық құрылымын талдап жазыңыз

1. Оқиғаның басталуы

2. Оқиғаның дамуы.

3. Оқиғаның өрбуі

4. Оқиғаның шиеленісуі.

5. Оқиғаның шарықтау шегі.

6. Оқиғаның шешімі

Бағалау критерийі

Дескриптор

Білім алушы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!