«Сұрақ -жауап» әдісін қолдана
отырып 2 топка бөліну арқылы кішігірім
жарыс ұйымдастырайық. «Ақ тас» және «Қара тас» болып топқа
бөлінеді
1.Дойбы ойнында неше
адам ойнайды?
2.Ойынын мақсаты
не?
3. Дойбы тақтасы неше
шаршыдан
тұрады?
4. Қатар дегенимиз не?
5.Дойбы тақтасында сегіз тік қатарды,сегіз көлденен қатарды
ата?
6. Қазақтанда бірінші болып дойбыдан спорт шеберлігіне
кандидат
болған?
7.Жай тастар дегеніміз
не?
8.Ойында тасты кейін
немесе артқа жүруге
болама?
9.Би тасының
мүмкіншіліктері?
10. Дойбы комбинациясы
дегеніміз не?
-
- Мұғалім: Комбинацияны жүргізу
үшін комбинацияның болуы туралы не айтатынын еске
түсірейік?
1
оқушы: Комбинация - жеңіске жетудің
ең қысқа жолы. Әр бала дойбы ойнауды өзінше
жақсы көреді және
біледі!
2-оқушы: Комбинацияларды
партияда құруға және жасауға болады
екен.
3-оқушы: Комбинация дегеніміз
- қарсыластардың дойбыларының тастарын көбірек үту үшін жасалатын
жүрістер
4 оқушы: Осы технологияның
көмегімен біз қарсыласымызды тез және оңай жене
аламыз.
Тәрбиеші: Енді біз қандай
комбинацияларды білетініңізді еске түсірейік. Олардың біреуін
шешуге кеңес беремін. Жауаптарыңыздың дұрыстығын екі минут ішінде
тексереміз.
Балалар
шешеді
1. «комбинация» техникасын
меңгеру үшін сізге келесі ұғымдарды білу
қажет:
а) бағандардың
болуы.
б) қарсыластың елеуіш
позициясының болуы.
в) ашық ханымдар
алаңдары.
2. Комбинацияны орындау
кезінде мыналар
орындалады:
а) бір немесе бірнеше дойбы
тасының құрбандығы
ә) күтілетін
қозғалыс.
в) Биге бағыну, содан кейін
ұстау.
3. Бір жүрісте комбинацияны
орындау кезінде бір дойбы
беріледі.
4. Екі жүрісте комбинацияны
орындау кезінде екі дойбы
беріледі.
5. Комбинацияны үш жүрісте
орындау кезінде үш бөлік
беріледі.
6. Егер күрделі және көп пастық комбинацияны
орындау қажет болса, келесі әдістер біріктірілуі
мүмкін:
а) Бірнеше дойбыдан
шегіну
ә) «тыныш»
қозғалыс
в) айырбастау арқылы
тіркесім
Мұғалім: Егер біреу комбинация техникасының
«құпияларын» ұмытып қалған болса, онда сіз дәптерлеріңдегі
сызбаларға қарап, олардың қалай орындалатынын еске түсіре
аласыңдар.
Комбинацияларды шешу үшін сізге келесі
материал қажет болады. Барлығында тақта, дойбы, сызбалары
бар карточкалар, үстелдерде дәптерлер мен
қаламдар бар. Мен сізге бірнеше комбинацияларды шешуді ұсынамын.
(оқушылар өздері шешеді) Тәрбиеші: Дұрыс шешкеніңізді
тексерейік.
Мұғалім: Комбинация деген не екенін есімізге
түсірейікші? (балалардың жауаптары мен
түсініктемелері)
Мұғалім: Біз бір жүрісті
комбинацияларды шешуді
үйрендік.
(балалар бір жүрісті
комбинацияны қалай жасау керектігін еске түсіреді және
түсіндіреді)
Оқушы: Комбинацияның
артықшылығы - ол тез жеңіске жетелейді. Ал жеңіліс жағдайында бұл
тең нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік
береді.
|
Слайд нөмірі
1Ақ үшін үлкен жолдағы үш дойбы бағанасы. Қара
түсте елек дойбы
бар
Ақ: a1, b2,
c3
Қара: a5, e5,
g7
Слайд нөмірі
2
Үш дойбы бағанының көмегімен
бір жүрістегі тіркесім. Ақ: a3, c3, d2, e1. Қара: a5, c5, e7,
g7.
Слайд
нөмірі
3
Үш дойбы
бағанының
көмегімен
бір жүрістегі
тіркесім.
Ақ: c3, e3, f2,
g1. Қара: c5, e5, e7,
c7.
|