Материалдар / Дойбы ойынының комбинациялары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дойбы ойынының комбинациялары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер сабақты қолдану үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2021
2763
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Дойбы ойынының комбинациялары

Сабақтың мақсаты: «Дойбы» ойыны бойынша білімдерін кеңейту және практикалық дағдыларды алу. Дойбы ойынының комбинацияларымен таныстыру. Ойында дұрыс тактиканы қолдану дағдыларына машықтану.

Дамутышылық; Ойлау қабілетін дамыту, есептеуге, тапқырлыққа, тез шешім қабылдауға үйрету, ой өрісін дамыту;бейнелі және аналитикалық ойлау дағдысын қалыптастыру .Балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Оқушылардың бойында логикалық ойлауды, шапшаңдықты дамыту. Ауыстыру композициясы бойынша жұпта және топта жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруды жалғастыруға жағдай жасау.

Тәрбиелік: Мақсатқа бағыттылық,сенімділік және жеңіске деген ерікті тәрбиелеу. Жинақылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу, спорт түрінің бірі дойбыны игерту, ұлттық құндылықты құрметтеу сезімін тудыру.

Сабақтың түрі: Аралас

Сабақтың әдісі: топтық, ойын технологиясы, жекелеме әдісі

Ойынға керекті жабдықтар: дойбы, интербелсенді тақта, компьютер

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

-Сәлеметсіздерме!

- Бір-бірімізге жақсы тілектер айтайық.

-Бүгінгі сабағымызға белсенді қатысуларына сәттілік тілеймін!

-Көңіл-күйлеріміз қалай?Алдарыныздағы смайликтер арқылы анықтайық!

Дойбы сырлары ,
Қызықтырды біздерді.
Сабаққа қатысуға

Шақырамыз сіздерді

Мұғалім: Өткен тақырыпты еске түсірейік.. Олай болса


 

«Сұрақ -жауап» әдісін қолдана отырып 2 топка бөліну арқылы кішігірім жарыс ұйымдастырайық. «Ақ тас» және «Қара тас» болып топқа бөлінеді

1.Дойбы ойнында неше адам ойнайды?

2.Ойынын мақсаты не?

3. Дойбы тақтасы неше шаршыдан тұрады?

4. Қатар дегенимиз не? 5.Дойбы тақтасында сегіз тік қатарды,сегіз көлденен қатарды ата?

6. Қазақтанда бірінші болып дойбыдан спорт шеберлігіне кандидат болған?

7.Жай тастар дегеніміз не?

8.Ойында тасты кейін немесе артқа жүруге болама?

9.Би тасының мүмкіншіліктері?

10. Дойбы комбинациясы дегеніміз не?

  1. - Мұғалім: Комбинацияны жүргізу үшін комбинацияның болуы туралы не айтатынын еске түсірейік?

1 оқушы: Комбинация - жеңіске жетудің ең қысқа жолы. Әр бала дойбы ойнауды өзінше жақсы көреді және біледі!

2-оқушы: Комбинацияларды партияда құруға және жасауға болады екен.

3-оқушы: Комбинация дегеніміз - қарсыластардың дойбыларының тастарын көбірек үту үшін жасалатын жүрістер

4 оқушы: Осы технологияның көмегімен біз қарсыласымызды тез және оңай жене аламыз.


Тәрбиеші: Енді біз қандай комбинацияларды білетініңізді еске түсірейік. Олардың біреуін шешуге кеңес беремін. Жауаптарыңыздың дұрыстығын екі минут ішінде тексереміз.

Балалар шешеді

1. «комбинация» техникасын меңгеру үшін сізге келесі ұғымдарды білу қажет:

а) бағандардың болуы.

б) қарсыластың елеуіш позициясының болуы.

в) ашық ханымдар алаңдары.

2. Комбинацияны орындау кезінде мыналар орындалады:

а) бір немесе бірнеше дойбы тасының құрбандығы

ә) күтілетін қозғалыс.

в) Биге бағыну, содан кейін ұстау.

3. Бір жүрісте комбинацияны орындау кезінде бір дойбы беріледі.

4. Екі жүрісте комбинацияны орындау кезінде екі дойбы беріледі.

5. Комбинацияны үш жүрісте орындау кезінде үш бөлік беріледі.


6. Егер күрделі және көп пастық комбинацияны орындау қажет болса, келесі әдістер біріктірілуі мүмкін:

а) Бірнеше дойбыдан шегіну

ә) «тыныш» қозғалыс

в) айырбастау арқылы тіркесім

Мұғалім: Егер біреу комбинация техникасының «құпияларын» ұмытып қалған болса, онда сіз дәптерлеріңдегі сызбаларға қарап, олардың қалай орындалатынын еске түсіре аласыңдар.

Комбинацияларды шешу үшін сізге келесі материал қажет болады. Барлығында тақта, дойбы, сызбалары бар карточкалар, үстелдерде дәптерлер мен қаламдар бар. Мен сізге бірнеше комбинацияларды шешуді ұсынамын. (оқушылар өздері шешеді) Тәрбиеші: Дұрыс шешкеніңізді тексерейік.

Мұғалім: Комбинация деген не екенін есімізге түсірейікші? (балалардың жауаптары мен түсініктемелері)

 Мұғалім: Біз бір жүрісті комбинацияларды шешуді үйрендік.

(балалар бір жүрісті комбинацияны қалай жасау керектігін еске түсіреді және түсіндіреді)

Оқушы: Комбинацияның артықшылығы - ол тез жеңіске жетелейді. Ал жеңіліс жағдайында бұл тең нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік береді.
















 

  

 

 


Слайд нөмірі 1Ақ үшін үлкен жолдағы үш дойбы бағанасы. Қара түсте елек дойбы бар

Ақ: a1, b2, c3

Қара: a5, e5, g7

 

 

 




Слайд нөмірі 2

Үш дойбы бағанының көмегімен бір жүрістегі тіркесім. Ақ: a3, c3, d2, e1. Қара: a5, c5, e7, g7.



 

 

 

 

 

 

 

 


Слайд нөмірі 3 Үш дойбы бағанының көмегімен бір жүрістегі тіркесім. Ақ: c3, e3, f2, g1. Қара: c5, e5, e7, c7. 

 

 

 


3. Физ. минуттар

Тәрбиеші: Мен бүгін сізге ұсынатын шығармашылық жұмысты жеңілдету үшін келесі жаттығуларды орындайық:

1. «Жалқау сегіздік». Оң қолыңызға қарындаш алыңыз және қағазға сегіз (шексіздік белгісін) салыңыз, енді сол жақпен. Ал енді бір уақытта оңға және солға.

Енді екі қолмен және екеуімен қатар ауысып, ауада сегіздік сызыңыз.

2. «Қос сурет». Әр қолыңызға қарындаш немесе қалам алыңыз. Қағазға кез-келген нәрсені екі қолды бір уақытта жылжыту арқылы салыңыз:

- бір-біріне қарай;

- жоғары - төмен, яғни сол қолмен жоғары, оң қолмен төмен және керісінше;

- әр түрлі бағытта таралу.


Бұл жаттығулар көзді үйлестіруді және моториканы жақсартуға көмектеседі. 



4. Жаңа материалды түсіндіру Мұғалім: Бүгін сабақта біз екі жақты комбинацияларды шешеміз. Карточкалардан тапсырмаларды көруге болады. Маған кім жауап береді, «комбинация», «елеуіш», «баған» сөздері нені білдіреді?
Тәрбиеші: комбинациялардың қаншалықты әдемі және қызықты екенін көріңіз. Олардың барлығы ойындарда өте көп кездеседі. Карталарды бірге қарастырайық, содан кейін өз Мұғалім: Тапсырманы бастамас бұрын дойбы ойыншыларының дұрыс орналасуын тексеруді ұмытпаңыз.

Егер біреу қаласа, онда сіз өзіңіздің комбинацияңызды ойлап таба аласыз. Бірақ оны құрастырған кезде екі жақты болуы керек екенін ескеруге тырысыңыз!

Өз бетімізше жұмыс істей бастайық

Слайд нөмірі 4

Екі жүрісті тіркесім. Ақ: a1, b2, c3, f2, h4. Қара: a5, b8, e5, f6, g7.

Слайд нөмірі 4

Екі жүрісті тіркесім.

ақ.а3,с3,d2.e1.f4.h2

қара;a5.b8.c5.d6.e7.g7

5. Оқушылардың практикалық жұмысы

Мұғалім: Сонымен, балалар, екі жүрісті комбинацияларды шешуге кірісейік.

Оқушылар тапсырмаларды карточкалар арқылы орындайды.

1. 7. Сабақты қорытындылау

Мұғалім: Біздің сабағымыз аяқталуға жақын. Біздің нәтижелеріміз қандай екенін көрейік.

Тәрбиеші: Менің сізге қояр екі сұрағым бар:

Бүгінгі сабақта не білдіңдер?

  1. Сіз не білдіңіз?

  2. Мұғалім: Кім комбинацияларды шешпеді, дәптерге сызып, үйде шешіп келеміз. Осымен сабағымыз аяқталды. Рақмет сізге! Сау болыңыз!

VІ. Оқушыларды бағалау







 



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!