Материалдар / Домбыра-халық мұрасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Домбыра-халық мұрасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсатына сай 7-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
15 Мамыр 2023
250
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:


Бөлім:

Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы.Морфология

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Тыныштық Н.А.

Күні: 14.12.2022

Пәні: қазақ тілі

Сынып: 7 «В»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Домбыра – халық мұрасы 5,6-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау

7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану

Сабақтың мақсаты

- мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды

- етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолданады

Құндылықтарға баулу


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу

Назарын сабаққа аудару

Үй тапсырмасын сұрау


Үй тапсырмасын айтады

Екі жұлды, бір тілек

Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

Ой қозғау


Тыңдалым алды тапсырмасы

Берілген өлең жолдарын автормен сәйкестендіріңіз.

Ілияс Жансүгіров

Домбыра, сенде мін бар ма?

Мінсіз болсаң - тіл бар ма?

Тіл жоқ деуге бола ма

Тілден анық үн барда?

Ілияс Есенберлин

Бұл домбыра тоғыз перне тағылған,

Естіген жан үнін аңсап сағынған.

Тарта білсең дұрыс қойып,

дұрыс қойып тиегін,

Кеңітеді көңілдің көк,

Көңілдің көк жиегін.

Қадыр Мырза Әли

Екі ішектің бірін қатты, бірін сәл-пәл кем бұра.

Нағыз қазақ – қазақ емес,

Нағыз қазақ – Домбыра!


Тыңдалым кезі тапсырмасы

Мәтінді мұқият тыңдап,өлеңнен көтерінкі дауыспен,ерекше әсермен айтылған жолдарды анықтаңыз.

Өлеңдегі көтерінкі дауыспен,ерекше әсермен айтылған жолдар

Негізгі ой






Тапсырма.





























Дескриптор:

-өлеңнен көтерінкі дауыспен,ерекше әсермен айтылған жолдарды табады

-негізгі ойды анықтайды


Дескриптор:









Оқулық

Сабақтың соңы



Ұялы телефон арқылы кері байланыс береді

1-10 балл аралығында бағалау

Интерактивті тақта









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!