|
Мұғалімнің аты-жөні |
Библова Жанар Амантаевна |
|
|
Күні |
04.02.2025 |
|
|
Сынып 1А,В,Г |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы |
Домбыра |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.1. Оқушыларға тапсырмалар беру арқылы өз ойын тілмен жеткізе білуге дағдыландыру, екі тілде сөйлеуге машықтандыру. 1.2.3.1. Оқушылардың танымдық қабілетін арттыру, өз ойын еркін жеткізуге жетелеу 1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, сөйлемді дұрыс құруға пайдаланады Оқушылардың басым бөлігі: Өздерінің сыныпта қандай оқу құралдарын пайдаланатынын айта алады,сұрақты түсінеді,сұраққа еркін жауап бере алады. Кейбір оқушылар: Өмірлік жағдаяттарда қандай да бір киімге байланысты өз қалауын киетін/кимейтінін білдіре алады. |
|
|
Бағалау критерииі |
Мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіре алады. Тақырыпқа қатысты сөздерді қолдана алады. Оқушылардың саяхатшылар туралы білімдері тереңдейді; Оқушылар ғаламторды тиімді пайдалана алады; Ағылшын тілінде ауызекі сөйлеуі артады. |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе (5 мин) |
1.
Сәлемдесу. |
Жұмбақтың жауабын табады. Сабақ мақсатын түсінеді. |
Ауызша мадақтау |
Домбыра суреті, жұмбақ |
|
Негізгі бөлім (25 мин) |
«Домбыра» сөзімен таныстыру, суретін көрсету. Жаңа сөздермен таныстыру: Домбыра Домбыра тартамын – играю на домбре
Үш сөзбен сипаттау
(«Домбыра – ұлттық аспап»). Жаңа әріппен таныстыру. «Ұ» әрпі туралы айту. Суретін көрсету, қайталату. «Ұ» әрпінен басталатын сөздерді қайталау.
Сергіту
сәті: «Жаңбыр жауды» ойынын
ойнату. Оқулықтағы 2,4-тапсырмаларды ауызша орныдату Дәптермен
жұмыс: Жұмыс дәптеріндегі 10-беттегі
тапсырмаларды
орындайды. |
Сурет бойынша әңгімелейді. Тыңдайды, өз ойларын айтады. Оқулықтағы тапсырмаларды ауызша орындайды «Ұ» әрпімен танысады. Айтып жаттығады. «Ұ» әрпінен басталатын сөздерді айтады. |
«Жарайсың!», «Тамаша!» сөздері арқылы |
Домбыра суреті, аудиожазба, Жаңа сөздер жазылған кеспе қағаздар. «Ұ» әрпінің суреті. |
|
Қорытынды (5 мин) |
«Домбыра» туралы не білдік?» сұрағы арқылы сабақты қорытындылау «Басбармақ» әдісімен кері байланыс жасау. |
Өз ойын айтады, пікір білдіреді. |
Қол шапалақтау |
Қағаз, қалам |
|
Үйге тапсырма |
Жаңа сөздерді жаттау |
||
|
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу |
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді. |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді. |
|
|
Сабақ бойынша рефлекия: 1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді? |
|
||
|
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
||
|
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
||
|
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? |
|
||
|
Жалпы оқушыларды бағалау: |
|
||
|
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) |
|||
|
|
|||
|
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) Сабақты жақсартуға оқушылардың сол сабаққа берген кері байланысы. Сол арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай келесі сабақты жүйелі жоспарлау. |
|||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?) |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Домбыра ҚМЖ. 1-сынып Т2
Домбыра ҚМЖ. 1-сынып Т2
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Библова Жанар Амантаевна |
|
|
Күні |
04.02.2025 |
|
|
Сынып 1А,В,Г |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы |
Домбыра |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.1. Оқушыларға тапсырмалар беру арқылы өз ойын тілмен жеткізе білуге дағдыландыру, екі тілде сөйлеуге машықтандыру. 1.2.3.1. Оқушылардың танымдық қабілетін арттыру, өз ойын еркін жеткізуге жетелеу 1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, сөйлемді дұрыс құруға пайдаланады Оқушылардың басым бөлігі: Өздерінің сыныпта қандай оқу құралдарын пайдаланатынын айта алады,сұрақты түсінеді,сұраққа еркін жауап бере алады. Кейбір оқушылар: Өмірлік жағдаяттарда қандай да бір киімге байланысты өз қалауын киетін/кимейтінін білдіре алады. |
|
|
Бағалау критерииі |
Мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіре алады. Тақырыпқа қатысты сөздерді қолдана алады. Оқушылардың саяхатшылар туралы білімдері тереңдейді; Оқушылар ғаламторды тиімді пайдалана алады; Ағылшын тілінде ауызекі сөйлеуі артады. |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе (5 мин) |
1.
Сәлемдесу. |
Жұмбақтың жауабын табады. Сабақ мақсатын түсінеді. |
Ауызша мадақтау |
Домбыра суреті, жұмбақ |
|
Негізгі бөлім (25 мин) |
«Домбыра» сөзімен таныстыру, суретін көрсету. Жаңа сөздермен таныстыру: Домбыра Домбыра тартамын – играю на домбре
Үш сөзбен сипаттау
(«Домбыра – ұлттық аспап»). Жаңа әріппен таныстыру. «Ұ» әрпі туралы айту. Суретін көрсету, қайталату. «Ұ» әрпінен басталатын сөздерді қайталау.
Сергіту
сәті: «Жаңбыр жауды» ойынын
ойнату. Оқулықтағы 2,4-тапсырмаларды ауызша орныдату Дәптермен
жұмыс: Жұмыс дәптеріндегі 10-беттегі
тапсырмаларды
орындайды. |
Сурет бойынша әңгімелейді. Тыңдайды, өз ойларын айтады. Оқулықтағы тапсырмаларды ауызша орындайды «Ұ» әрпімен танысады. Айтып жаттығады. «Ұ» әрпінен басталатын сөздерді айтады. |
«Жарайсың!», «Тамаша!» сөздері арқылы |
Домбыра суреті, аудиожазба, Жаңа сөздер жазылған кеспе қағаздар. «Ұ» әрпінің суреті. |
|
Қорытынды (5 мин) |
«Домбыра» туралы не білдік?» сұрағы арқылы сабақты қорытындылау «Басбармақ» әдісімен кері байланыс жасау. |
Өз ойын айтады, пікір білдіреді. |
Қол шапалақтау |
Қағаз, қалам |
|
Үйге тапсырма |
Жаңа сөздерді жаттау |
||
|
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу |
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді. |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді. |
|
|
Сабақ бойынша рефлекия: 1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді? |
|
||
|
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
||
|
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
||
|
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? |
|
||
|
Жалпы оқушыларды бағалау: |
|
||
|
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) |
|||
|
|
|||
|
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) Сабақты жақсартуға оқушылардың сол сабаққа берген кері байланысы. Сол арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай келесі сабақты жүйелі жоспарлау. |
|||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?) |
|||
шағым қалдыра аласыз













