Солтүстік Қазақстан облысы
Тайынша ауданы
КММ«Кантемир негізгі мектебі»
«Домбыра»
Үйірме бағдарламасы
«Домбыра» үйірмесі
Жалпы білім беретін мектептің 7-8 сыныптарға арналған бағдарламасы
Бағдарлама авторы:Мамбетай К.
Бекітемін: Келісемін: Ә/Б қаралды:
Директор Оқу ісінің меңгерушісі Хаттама№
ЖомартоваР.Б Уайлдинова М.Т «___»_________ ______________ ___________
_____________ ______________ ___________
«Домбыра»
Үйірме бағдарламасы
Жалпы білім беретін мектептің 7-8 сыныптарға арналған бағдарламасы
Түсінік хат
Басты мақсаты домбыра тартуы шеберлігін дұрыс меңгеруге оқушының өнерге деген ықыласын өсіріп, эстетикалық талғамын арттыруға музыканы дұрыс тыңдап,тереңдей түсуіне білуіне тәрбиелеу.Оқушыны көпшілік алдына шығарып өнер көрсетуге баулу.
Сонымен бірге өнер көрсету тек өзінің орындаушылық шеберінің деңгейін таныту, сонымен бірге композиторларды және олардың шығармаларын насихаттау.Оқытушы сабақ өткізу барысында шәкіртіне шығарма туралы ақыл-кеңес айтумен бірге оны өз жоғары көркемдік дәрежеде орындап жеткізе білу керек.
Әдебиеттер тізімі:
«Домбыра үйрету әдістемесі»-Алматы: кітап,1994ж
Бағдарлама мақсаты-Домбыра тарту шеберлігін дұрыс меңгеруге, оқушының өнерге деген ықыласын өсіріп эстетикалық талғамын арттыруға музыканы дұрыс тыңдап, терең түсінуге тәрбиелеу.
«Домбыра үйірме жұмысының міндеттері»
1.Қазақтың ұлттық аспабы домбырамен таныстыру және құрметтеуге баулу.
2. Балаларды зейін қойып тыңдауға тәрбиелеу.
3.Оқушының шығармашылық мүмкіндігін дамыту.
4.Балаларды бойындағы импровизаторлық қабілетін оятып, әрі қарай дамыту.
“Домбыра үйірмесі”
Аптасына сағат саны -1 сағат, барлығы 34 сағат
Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Үйірмеге қатысушы оқушылар өздерінің кәсіби білімін толықтырып, тәжірибе жинақтайды. Ең бастысы шығарманы өз бетінше үйреніп орындауға дағдыланады.
|
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
мерзімі |
|
1 |
Домбыра ұстау әдісі |
1 |
|
|
2 |
Сол қолдың қойылымы |
1 |
|
|
3 |
Оң қолдың қойылымы |
1 |
|
|
4 |
Сол қолдың таңбалануы |
1 |
|
|
5 |
Домбыра пернесі |
1 |
|
|
6 |
Домбыра тартуды үйрену |
1 |
|
|
7 |
Қағыстар:жоғарғы,төменгі |
1 |
|
|
8 |
Қағыс қағып үйрену |
1 |
|
|
9 |
Төменгі бағыттағы қағыстарды меңгеру |
1 |
|
|
10 |
1,2,3,4 жаттығулар |
1 |
|
|
11 |
Жоғарғы бағыттағы қағыстарды меңгеру |
1 |
|
|
12 |
1,2,3,4 жаттығулар |
1 |
|
|
13 |
Алма кезек қағыстарды меңгеру |
1 |
|
|
14 |
1,2,3,4 жаттығулар |
1 |
|
|
15 |
Перне басып ойнау |
1 |
|
|
16 |
1,2,3,4 жаттығу |
1 |
|
|
17 |
Практикалық жұмыс “Ерем-ай”әні |
1 |
|
|
18 |
Практикалық жұмыс “Ерем-ай”әнін қайталау |
1 |
|
|
19 |
Жаттығулар |
1 |
|
|
20 |
Практикалық жұмыс: “Балалар биі”күйлері |
1 |
|
|
21 |
Практикалық жұмыс: “Балалар биі”күйлерін қайталау |
1 |
|
|
22 |
Этюд дегеніміз не? |
1 |
|
|
23 |
Этюд тақырыбын қайталау |
1 |
|
|
24 |
“Желбір жекен”әнін үйрену |
1 |
|
|
25 |
“Желбір жекен”әнін үйрену |
1 |
|
|
26 |
“Құрбым-ай” әнін үйрену |
1 |
|
|
27 |
“Құрбым-ай” әнін үйрену |
1 |
|
|
28 |
Күй өнері |
1 |
|
|
29 |
«Би» күйінің 1-шумағын үйрену |
1 |
|
|
30 |
«Би» күйінің 2-шумағын үйрену |
1 |
|
|
31 |
«Қосалқа»күйінің 1-бөлімі |
1 |
|
|
32 |
«Қосалқа»күйінің 2-бөлімі |
1 |
|
|
33 |
Күйді қайталау |
1 |
|
|
34 |
Жыл бой өткен тақырыптарды қайталау |
1 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Домбыра үйірме бағдарламасы
Домбыра үйірме бағдарламасы
Солтүстік Қазақстан облысы
Тайынша ауданы
КММ«Кантемир негізгі мектебі»
«Домбыра»
Үйірме бағдарламасы
«Домбыра» үйірмесі
Жалпы білім беретін мектептің 7-8 сыныптарға арналған бағдарламасы
Бағдарлама авторы:Мамбетай К.
Бекітемін: Келісемін: Ә/Б қаралды:
Директор Оқу ісінің меңгерушісі Хаттама№
ЖомартоваР.Б Уайлдинова М.Т «___»_________ ______________ ___________
_____________ ______________ ___________
«Домбыра»
Үйірме бағдарламасы
Жалпы білім беретін мектептің 7-8 сыныптарға арналған бағдарламасы
Түсінік хат
Басты мақсаты домбыра тартуы шеберлігін дұрыс меңгеруге оқушының өнерге деген ықыласын өсіріп, эстетикалық талғамын арттыруға музыканы дұрыс тыңдап,тереңдей түсуіне білуіне тәрбиелеу.Оқушыны көпшілік алдына шығарып өнер көрсетуге баулу.
Сонымен бірге өнер көрсету тек өзінің орындаушылық шеберінің деңгейін таныту, сонымен бірге композиторларды және олардың шығармаларын насихаттау.Оқытушы сабақ өткізу барысында шәкіртіне шығарма туралы ақыл-кеңес айтумен бірге оны өз жоғары көркемдік дәрежеде орындап жеткізе білу керек.
Әдебиеттер тізімі:
«Домбыра үйрету әдістемесі»-Алматы: кітап,1994ж
Бағдарлама мақсаты-Домбыра тарту шеберлігін дұрыс меңгеруге, оқушының өнерге деген ықыласын өсіріп эстетикалық талғамын арттыруға музыканы дұрыс тыңдап, терең түсінуге тәрбиелеу.
«Домбыра үйірме жұмысының міндеттері»
1.Қазақтың ұлттық аспабы домбырамен таныстыру және құрметтеуге баулу.
2. Балаларды зейін қойып тыңдауға тәрбиелеу.
3.Оқушының шығармашылық мүмкіндігін дамыту.
4.Балаларды бойындағы импровизаторлық қабілетін оятып, әрі қарай дамыту.
“Домбыра үйірмесі”
Аптасына сағат саны -1 сағат, барлығы 34 сағат
Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Үйірмеге қатысушы оқушылар өздерінің кәсіби білімін толықтырып, тәжірибе жинақтайды. Ең бастысы шығарманы өз бетінше үйреніп орындауға дағдыланады.
|
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
мерзімі |
|
1 |
Домбыра ұстау әдісі |
1 |
|
|
2 |
Сол қолдың қойылымы |
1 |
|
|
3 |
Оң қолдың қойылымы |
1 |
|
|
4 |
Сол қолдың таңбалануы |
1 |
|
|
5 |
Домбыра пернесі |
1 |
|
|
6 |
Домбыра тартуды үйрену |
1 |
|
|
7 |
Қағыстар:жоғарғы,төменгі |
1 |
|
|
8 |
Қағыс қағып үйрену |
1 |
|
|
9 |
Төменгі бағыттағы қағыстарды меңгеру |
1 |
|
|
10 |
1,2,3,4 жаттығулар |
1 |
|
|
11 |
Жоғарғы бағыттағы қағыстарды меңгеру |
1 |
|
|
12 |
1,2,3,4 жаттығулар |
1 |
|
|
13 |
Алма кезек қағыстарды меңгеру |
1 |
|
|
14 |
1,2,3,4 жаттығулар |
1 |
|
|
15 |
Перне басып ойнау |
1 |
|
|
16 |
1,2,3,4 жаттығу |
1 |
|
|
17 |
Практикалық жұмыс “Ерем-ай”әні |
1 |
|
|
18 |
Практикалық жұмыс “Ерем-ай”әнін қайталау |
1 |
|
|
19 |
Жаттығулар |
1 |
|
|
20 |
Практикалық жұмыс: “Балалар биі”күйлері |
1 |
|
|
21 |
Практикалық жұмыс: “Балалар биі”күйлерін қайталау |
1 |
|
|
22 |
Этюд дегеніміз не? |
1 |
|
|
23 |
Этюд тақырыбын қайталау |
1 |
|
|
24 |
“Желбір жекен”әнін үйрену |
1 |
|
|
25 |
“Желбір жекен”әнін үйрену |
1 |
|
|
26 |
“Құрбым-ай” әнін үйрену |
1 |
|
|
27 |
“Құрбым-ай” әнін үйрену |
1 |
|
|
28 |
Күй өнері |
1 |
|
|
29 |
«Би» күйінің 1-шумағын үйрену |
1 |
|
|
30 |
«Би» күйінің 2-шумағын үйрену |
1 |
|
|
31 |
«Қосалқа»күйінің 1-бөлімі |
1 |
|
|
32 |
«Қосалқа»күйінің 2-бөлімі |
1 |
|
|
33 |
Күйді қайталау |
1 |
|
|
34 |
Жыл бой өткен тақырыптарды қайталау |
1 |
|
шағым қалдыра аласыз













