Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Доппен ойындар өткізу және әзірлеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ТҮСІНІК ХАТ
Қозғалыс және оның дамуына қатысты дене шынықтыру бағдарламаның басты мәселесі болып табылады, себебі бұл назар дене мен физикалық жаттығуда болатын жалғыз білім беру тәжірибесі. Бұл оқушыларға физикалық дағдыларын қозғалыс туралы білім мен түсінікпен қатар дамыту үшін қозғалыс тәжірибелерін беретін кең және теңдестірілген дене шынықтыру бағдарламасы арқылы жүзеге асырылады. Дене шынықтыру мақсаты – не жасап жатқанын түсіндіре отырып, оқушыларға епті, сенімді, нәтижелі және қауіпсіз қозғалуға көмектесе отырып, қозғалыс құзыреттілігі мен контексттік меңгеруді дамыту.
Дене шынықтыру бала тәрбиесінде ерекше орын алады. Оның оқушыны физикалық жағынан, сондай-ақ әлеуметтік қабілеттері, тұлғасын және рухани жағын дамытуға потенциалы бар. Мектеп контекстіндегі дене шынықтыру сондай-ақ оқушыларға жас кезінде денсаулықты нығайту жаттығуларын беру арқылы оларда салауатты өмір салтын қалыптастыруды мақсат етеді. Бұл әлеуметтік денсаулыққа ұзақ мерзімді түрде жағымды әсер етуге мүмкіндік береді.
Дене шынықтыру:
• әлеуметтік дағдылар мен тұлғалық жағымды әсер ала алатын физикалық және рухани денсаулыққа негіз болады;
• оқушыларды физикалық және менталды денсаулығын түсінуге және оны нығайту үшін жұмыс істеуге ынталандырады;
• дене шынықтыру және спорт саласындағы теоретикалық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытуды насихаттайды;
• оқушының төзімділік, жылдамдық, күш, ептілік және икемділік сияқты қозғалыс дағдыларын дамытады;
• ұлтжандық, құрмет, командада жұмыс, жауапкершілік пен өзара түсінушілік қалыптастырады;
• оқушыларды өмір бойы салауатты өмір салтын ұстануға бағыттай отырып, алынған дағдыларды қолдануға ынталандырады;
• білімді байыту және оқушылар арасында дене шынықтырудың адам мәдениеті бөлігі идеясын дамытуға мүмкіндік береді. Бағдарлама бойынша осы негізгі білім өзінен, біздің пән бойынша не білетіндігімізді және осы білімге қалай қол жеткізетінімізден тұрады. Пән бойынша білім оқу тараулары бойынша ұйымдастырылған. Тараулар бұдан әрі дағды немесе тақырып, білім немесе түсінік деңгейіндегі тармақтарға бөлінген. Тармақтар бағаға байланысқан бейнекүту ретінде берілген болса, онда пән бойынша оқу мақсаттарын қалыптастырады. Оқу мақсаттары әрбір тармақтың ішіндегі кезектілікті көрсетіп, оқушылармен олардың қабылдауы тиіс келесі қадамдар туралы бөлісе отырып, мұғалімдерге жоспарлау және бағалау мүмкіндіктерін береді.
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Оқу мақсаттары |
|
9-сынып 1 тоқсан 14 сағ 1 бөлім – Жеңіл атлетика |
|||||
1-2 |
Қауіпсіздік ережесі Спринттік жүгіру және мәре |
2 |
02-07.09.2019 |
9.1.5.1. Қозғалыс әрекеттері кезінде сақтандыруды және өзін-өзі сақтандыру орындау |
|
3-4 |
Стайерлік жүгіру, сөре мен мәре |
2 |
09-14.09.2019 |
9.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін көрсету |
|
5-6 |
Секіру түрлері |
2 |
16-21.09.2019 |
9.3.2.1. Ағзаның функционалды жүйесіне әсер ететін жаттығуларды анықтау |
|
7-8 |
Дәлдеудегі бұлшық ет төзімділігі және күш |
2 |
23-28.09.2019 |
9.1.3.1. Дене қасиеттерін дамытуға жаттығу жинақтарын жасау және көрсету |
|
2 бөлім – Спорттық ойындар дене тәрбиесі құралы ретінде |
|||||
9-10 |
Жұп және топтағы қозғалыс ойын дағдылары |
2 |
30.09-05.10.2019 |
9.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін көрсету |
|
11-12 |
Спорттық ойындардағы тактика және тактикалық іс-әрекет |
2 |
07-12.10.2019 |
9.2.3.1. Әр-түрлі тактика және стратегияларды салыстыру |
|
13-14 |
Көшбасшылық дағдылар және командалық жұмыс |
2 |
14-19.10.2019 |
9.2.2.1. Бірлескен жұмыстағы жеке дағдыларды салыстыру |
|
9-сынып 2 тоқсан 16 сағ 3-бөлім – Гимнастика |
|||||
15-16 |
Қауіпсіздік ережесі Акробатикалық элементтер жиынтығын құру |
2 |
28.10-02.11.2019 |
9.1.5.1. Қозғалыс әрекеттері кезінде сақтандыруды және өзін- өзі сақтандыру орындау 9.1.2.1. Кең ауқымды жаттығуларда, олардың жүйелі түрде комбинацияларды жетілдіру |
|
17-18 19-20 |
Гимнастикалық жабдықтарда жүйелі жаттығулар |
4 |
04-09.11.2019 11-16.11.2019 |
9.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін көрсету |
|
21-22 |
Ырғақты гимнастикадағы жаттығулар жиынтығы |
2 |
18-23.11.2019 |
9.3.2.1. Ағзаның функционалды жүйесіне әсер ететін жаттығуларды анықтау |
|
4 бөлім – Қазақтың ұлттық ойындары |
|||||
23-24 25-26 |
Дәстүрлі ойындар |
4 |
25-30.11.2019 02-07.12.2019 |
9.2.4.1. Адамгершілік құндылықтарды әділ ойында қолдану және жалпылау |
|
27-28 29-30 |
Зияткерлік ойындар |
4 |
09-14.12.2019 16-21.12.2019 |
9.2.3.1. Әр-түрлі тактика және стратегияларды салыстыру |
|
9-сынып 3 - тоқсан 20 сағ 5 бөлім – Шаңғы / Кросс/Коньки дайындығы |
|||||
31-32 |
Қауіпсіздік ережесі Арнайы дайындық жаттығулары |
2 |
10-18.01.2020 |
9.1.5.1. Қозғалыс әрекеттері кезінде сақтандыруды және өзін-өзі сақтандыру орындау 9.1.4.1. Белгілі бір қызмет түріне денені қыздыру жинағын құру |
|
33-34 |
Төзімділік және оны дамыту тәсілдері |
2
|
20-25.01.2020 |
9.1.3.1.Дене қасиеттерін дамытуға жаттығу жинақтарын жасау және көрсету |
|
35-36 |
Кедергілерден өтудегі арнайы жаттығулар |
2
|
27.01-01.02.2020 |
9.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін көрсету 9.2.2.1. Бірлескен жұмыстағы жеке дағдыларды салыстыру |
|
6 бөлім – Командалық ойындардағы бірлесе оқу |
|
|
|||
37-38 39-40 41-42 |
Спорт түрлеріндегі қозғалмалы ойындар |
6 |
03-08.02.2020 10-15.02.2020 17-22.02.2020
|
9.2.2.1. Бірлескен жұмыстағы жеке дағдыларды салыстыру 9.2.1.1. Орындалатын тапсырмалардағы қолданатын әр-түрлі рөлдерді салыстыру |
|
43-44 45-46 |
Ойын комбинацияларын әзірлеу |
4
|
24-29.02.2020 02-07.03.2020 |
9.2.3.1. Әр-түрлі тактика және стратегияларды салыстыру |
|
47-48 49-50 |
Баламалы ойындар әзірлеу |
4 |
09-14.03.2020 16-19.03.2020 |
9.2.4.1. Адамгершілік құндылықтарды әділ ойында қолдану және жалпылау |
|
9-сынып 4 - тоқсан 18 сағ 7 бөлім –Командалық ойындардағы дағдыларды жетілдіру |
|||||
51-52 |
Қауіпсіздік ережесі Доппен әр-түрлі техникалық амал тәсілдер |
2 |
25-28.03.2020 |
9.1.5.1. Қозғалыс әрекеттері кезінде сақтандыруды және өзін-өзі сақтандыру орындау 9.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін көрсету |
|
53-54 |
Топтық тактикалық әрекеттер |
2
|
30.03-04.04.2020 |
9.2.3.1. Әр-түрлі тактика және стратегияларды салыстыру |
|
55-56 |
Доппен ойындар өткізу және әзірлеу |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |