Материалдар / Допты оң және сол қолмен алып жүру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Допты оң және сол қолмен алып жүру

Материал туралы қысқаша түсінік
Баскетбол сабағында допты алып жүрудің қозғалыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
1629
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары. № Тақырыбы: Допты оң және сол қолмен алып жүруСабақтың мақсаты:. Білімділік: Допты оң және сол қолмен алып жүру әдісін үйрету.Баскетбол ойынына дегн қызығушылығын арттыру.Дамытушылық: Бұлшық еттерін шыңдай отырып,жылдамдығын,ептілігін,икемділігін дамытуТәрбиелілік: Достық сезімін,адамгершілік қасиеттерін нығайтуға ықпал жасау,Сабақтың түрі: топтықҚажетті құрал-жадықтар: ысқырғыш, уақыт өлшегіш,баскетбол доптары және кедергілер,қалқанша.

Сабақбөлімі Сабақтың мазмұны

Уақыт мөлшеріӘдістемелік нұсқаулар
1. Дайындық бөліміі: 10-12 мин1.Сапқа тұрғызу.2.Кезекшіден мәлімдеме қабылдау.3.Амандасу.4.Сабақ тақырыбымен,мақсатмен таныстыру.5.Техникалық қауіпсіздік ережесімен түсіндіріп өту.30 сек1 мин.

45 сек

45 сек.
Дене тәрбиесі кимідеріне тазалығына денсаулығына назар аудару.Мұқият тыңдау.



2.Саптық жаттығулар:«оңға!», «солға!», «айнал!», «орында аяқ бас!».1/Арақашықты сақтау.Дұрыс әрі нақты орындау.



3.Жүру және оның түрлері;-қол жоғары,аяқтың ұшымен:-қол белде ,өкшемен:-аяқтың сыртқы қырымен:-аяқтың ішкі қырымен ,

30 сек.30 сек.30 сек.30 сек.


Арақашықтық сақтау.Денені,тізені тік ұстауБас көтеріңкі,денені тік ұстау


4.Жүру және оның түрлері:-жеңіл жүгіріс;-тізені алға көтеріп жүгіру;-қолды артқа қойып,аяқты артқа сермеп жүгіру;-қол белде аяқты алға сермеп жүгіру;-тыныс алу жаттығу.30 сек.30 сек.30 сек.

30 сек30 сек.
Арақашықтық сақтау.Қолды алға созып орындау,Алға еңкейіңкіреп орындау.Тізені,денеі тік ұстап орындауТынысты терең,дұрыс алу


5.Жалпы дамытушылық жаттығулар:-Б.қ қол белде,басты 1-2 оңға,3-4 солға айналдыру;- Б.қ қолдар,иықты 1-2 алға,3-4 артқа айналдыру;-Б.қ. 1-2 оң қолды,3-4 сол қолды артқа қарай сермеу;-Б,қ 1-2 қолдар кеуде тұсынан,1-2 алға,3-4 солға,1-2 алға,3-4 оңға құшақ жаю;-Б.қ. 1-2 оң қапталға,3-4 сол қапталға белді ию;

-Б,қ қолдар белде,белді 1-4 оңға, 5-8 солға айналдыру;

30 сек.

30 сек.

30 сек.

40 сек.

30 сек.



40 сек.
Арақашықтықты сақтау.Барынша кеңінен айналдыру.

Қолды дұрыс.денені тік ұстау.

Шынтақты бүкпей орындау.

Барынша құшақты кеңінен жаю.Қолдарды алмастырып орындау.Денені тік ұстап орындау.


ІІ.Негізгі бөлім: 25-30 мин



















.
.қ. 1-2 оң қолмен сол аяққа,3-4 сол қолмен оң аяққа иілу;-Б.қ. 1-оң аяққа,2-сол аяққа,3-оң аяққа 4-сол аяққа отыру,

-қол желкеде,сан реті бойынша 15 рет отырып-тұру;-Б.қ. оң аяқта 10 рет.сол аяқта 20 рет секіру.
30 сек

40 сек



30 сек

35 сек
Арақаны тік ұстап,тізені бүкпей орындау.Қолдарды алға созып,арқаны тік ұстап орындау.

Аяқтың арасынан қосып,бір орында орындау.Қол белде,барынша биігірек секіріп орындау.


Баскетбол ойының шығу тарихы,ережесі туралы айтып,түсіндіру.Допты бір-біріне әр түрлі әдіспен беруге арналған жаттығулар жасату.

Сыныпты 3 топқа болу.3 топтың әрқайсысын екі топқа бөліп,топтарды бір-біріне аралары 3-4 метр қашықтан қарама-қармсы тұрғызу.

-Допты 1-ші топтың оқушысы қарама-қарсы тұрған 2-ші топтың оқушысына оң иықтан беріп,2-ші топтың артын барып тұрады.Допты қабылдаған 2-ші топтың ойыншысы 1-ші топтың артына тұрады,осылайша жаттығу жалғаса береді

-Допты 1-ші топтың оқушысы қарама-қарсы тұрған 2-ші топтың оқушысына сол иықтан беріп.2-ші топтың ойыншысы 1-ші топқа сол иықтан беріп,1-ші топтың артына тұрады,осылайша жаттығу жалғаса береді.

-Допты 1-ші топтың оқушысы қарама-қарсы тұрған 2-ші топтың оқушысына екі қолмен кеудеден беріп.2-ші топтың артына тұрады.Допты қабылдаған 2-ші топтың ойыншысы 1-ші топқа допты екі қолмен кеудеден беріп 1-ші топұа артына барып тұрады осылайша жаттығу жалғаса береді.Допты әр түрлі әдіспен алып жұруге арналған жаттығулар жасату.Сынпты 3 –топқа бөлу. 3-топтың әрқайсысын екі топқа бөлініп,топтарды бір-біріне аралары 10-12 метр қашықтықтан бір-біріне қарама-қарсы тұрғызу.-1-ші топтың оқушысы қарама-қарсы тұрған 2-ші топтқа қарай допты оң қолмен шоршытып алып бара жатып,кілт тоқтап 3 метр қашықтықтан допты 2-ші топтың бірінші тұрған оқушысна оң иықтан береді де.2-ші топтың артына барып тұрады.Допты қабылдаған 2-ші топтың ойыншысы дәл осылай допты оң қолмен шоршытып алып бар жатып,кілт тоқтап 3 метр қашықтықтан допты 1-ші топтың келесі оқушысына оң иықтан береді де, 1-ші топтың артына барып тұрады, жаттығу жалғасады.

-1-ші топтың оқушысы қарама-қарсы тұрған 2-ші топтқа қарай допты сол қолмен шоршытып алып бара жатып,кілт тоқтап 3 метр қашықтықтан допты –ші топтың бірінші тұрған оқушысына оң иықтан береді де.2-ші топтың артына барып тұрады.Допты қабылдаған 2-ші топтың ойыншысы дәл осылай допты сол қолмен шоршытып алып бар жатып,кілт тоқтап 3 метр қашықтықтан допты 1-ші топтың келесі оқушысына сол иықтан береді де, 1-ші топтың артына барып тұрады, жаттығу жалғасады

-1-ші топтың оқушысы қарама-қарсы тұрған 2-ші топтқа қарай допты оң және сол қолмен кезек кезек шоршытып алып бара жатып,кілт тоқтап 3 метр қашықтықтан допты 2–ші топтың бірінші тұрған оқушысына екі қолмен кеуде тұсынан береді де.2-ші топтың артына барып тұрады.Допты қабылдаған 2-ші топтың ойыншысы дәл осылай допты оң және сол қолмен кезектестіріп алып бара жатып,кілт тоқтап 3 метр қашықтықтан допты 1-ші топтың келесі оқушысына екі қолмен кеуде тұсынан береді де 1-ші топтың артына барып тұрады, жаттығу жалғасады.Оқушыларды 3 топқа бөліп жарыс ұйымдастыру.-Оқушы алдында тұрған шеңбердің арасынан өтіп келесі шеңберді ішінде жатқан допты алып,аралары1-1,5 метрден орналасқан кедергілердің арасынан допты оң қолмен шоршытып алып жүріп,торға тастайды.Торға допты түскенге дейін лақтырады.Торға түсірілгеннен кейін допты кері қарай,яғни командасына қарай сол қолмен шоршытып келіп екі қолмен кеудеден келесі ойыншыға береді.Қай команда 1-ші болып ақтаса сол команда жеңіске жетеді.

Қалыпқа келу-1-2 м терең дем алу. 3-4 демді шығару.



















Сапқа тұрғызу ,түзел!,тік тұр!- Еркін тұрыңдар! Спорт залын айналып баяу жүгіру, жүру, тыныс алу жаттығуларын орындау терең тыныс алу.-жүйелі түрде бағалау;.Оқушылардың сабақ барысында жіберген қателіктерін айтып, ескерту.Үйге тапсырма беру; оқушылармен қоштасу.
3мин















3 мин



.



3 мин.









3 мин























3 мин





















3 мин





















3 мин





















3 мин



























1 мин





























5 мин1 мин

30 сек30 сек

2 мин1 мин
. Мұқият тыңдау.















Аяқтардың орналасуын қадағалау.







Аяқтардың орналасуын қадағалау.







Аяқтардың орналасуын қадағалау.Қабылдаған кезде қолдарды алға созып,саусақтарды кеңірек ашып дұрыс қабылдауын қадағалау.













Тек қана оң қолмен орындалып,оң қолмен беріледі.

















Тек қана сол қолмен орындалып,сол қолмен беріледі.















Тек қана оң және сол қолмен орындалып,екі қолмен кеудеден беріледі



















Қауіпсіздікті қадағалау



























Қолдарды көтеріп,дем шығарған кезде қолды төмен түсіру.

























Ұйымдасқан түрде залдан шығу.










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!