Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ДОС БОЛАЙЫҚ!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
6
,-
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
Тәрбие сағаты |
Кел, дос болайық! |
|
Күні |
||
Сынып жетекші: |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
Қауіпсіздік ережелерін сақтау - |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға достықтың құндылығын түсіндіру, бір-біріне көмектесуге, сыйластыққа тәрбиелеу. Достық қарым-қатынасты нығайту, адал болуға баулу. Оқушылар арасында достық, татулық сезімдерін қалыптастыру |
|
Құндылықтарды дарыту |
Құрмет – бір – бірін сыйлау; Ынтымақтастық – бір топта, ұжымда, жүпта жұмыс істеу; Еңбек пен шығармашылық; |
|
Ресімдеу |
|
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
Жасанды интеллект |
|
Үлестірмелі материалдар |
Достық туралы мақал-мәтелдер жазылған плакаттар. Интербелсенді тақтада көрсетілетін достық туралы бейнероликтер. Түрлі-түсті қағаз, маркерлер, стикерлер. |
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Түрлі қанатты сөздер, «Дос болайық» рамкасы |
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың барысы:
+ |
Сабақ кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті Оқушылармен амандасу. Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, әрқайсысы бір-біріне жылы сөздер айтып, достық тілектер білдіреді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Балалар, біз бір сыныпта оқығандықтан бір – бірімізбен доспыз иә?! Бүгінгі сабағымыздың мақсаты:
|
Оқушының іс- әрекеті Амандасады Сабақ мақсатымен танысады |
Бағалау Ауызша мақтап мадақтау |
Ресурстар Слайд Достық туралы көрнекіліктер |
Сабақтың басы |
- Дос болайық бәріміз» - Балалар, сендер достық, татулық дегенді қалай түсінесіңдер? - Достарыңды ренжітіп алсаңдар, қалай татуласар едіңдер? (Балалардың достық туралы пікірлерін тыңдау) - Өз досың туралы айтып берші? - Балалар, сендерге жалғыз ойнаған немесе серуендеген ұнай ма? Ойлап көріңдерші? Түйін: Дұрыс айтасыңдар, балалар. Жалғыз ойнасақ, жалғыз серуендесек, жалғыз тамақтансақ көңілсіз екен. Сондықтан біз жалғыз қалмау үшін біздерге дос жолдас керек екен. Достық - адамдардың бір - біріне деген адалдығы, өзара сыйластығы, татулығы, сүйіспеншілігі, жанашырлығы, қамқорлығының белгісі |
Достық туралы өз ұғымдарын түсініктерін айтады |
Жарайсыңдар! Керемет! |
|
|
Сабақтың ортасы \ Сергіту сәті Қортынды |
1 - тапсырма Топтық жұмыс «Дос бейнесі» (15 минут): Оқушыларды 3 топқа бөліп, әр топқа тапсырма беріледі: достыққа байланысты сурет салу немесе коллаж жасау. Тапсырма аяқталған соң, әр топ өз жұмыстарын таныстырады және \\\достық туралы ойларын бөліседі. 2 – тапсырма Ойын «Менің досым кім?» (10 минут): Әр оқушы өзі достасқысы келетін адамды сипаттап, оның қандай қасиеттері ұнайтынын айтады. Басқа оқушылар сипаттаған адамды табуға тырысады. Ойынның мақсаты – оқушылар арасындағы қарым-қатынасты нығайту. Жасанды интеллект көмегімен достық туралы ерекше оқиғаларды тыңдайық; 3 - тапсырма Мақалдарды жалғастырып көр: «Кім тапқыр?» https://wordwall.net/play/80469/983/202 Кемшіліксіз дос іздеген адам доссыз қалады». 2. «Дұшпан күлдіріп айтады, дос жылатып айтады». 3. «Киімнің жаңасы жақсы, достың көнесі жақсы». 4. «Жүз теңгең болғанша, жүз досың болсын». 5 «Досы көппен сыйлас, Досы жоқпен сырлас». 6. «Досы жақсының - өзі де жақсы». 7. «Дос басқа қарайды, Дұшпан аяққа қарайды». 8. «Ақылсыз достан, ақылды дұшпан артық». СЕРГІТУ СӘТІ https://youtu.be/htXubj5pKso?si=rKJyk093rx_vv85J 4 - тапсырма «Сиқырлы орындық» Ортадағы бір орындыққа бір оқушы отырады. Қалғандары сол оқушының ұнамды жақтарын айтады. 5 – тапсырма Жағдаяттар
|
Топтық жұмысқа қатысады Оқушылар топтарға бөлінеді Достыққа байланысты суреттер салады Досын сипаттап жасырады Жасанды интеллектпен жұмыс Мақалдардың жалғасын табады Сергіту сәтіне қатысады Орындықта отырған сыныптасының жақсы жақтары мен қасиеттерін айтады Жағдайяттарды талдайды Өз пікірін ұсынады |
Жарайсыңдар! Тамаша! \ Керемет! Дұрыс! Тамаша! Өте жақсы жауап! Жарайсыңдар! Қане, көңілдірек Жарайсыңдар! Өте тапқыр жауап! ӨТЕ ЖАҚСЫ! Керемет! |
А4 Сызба суреттер Колладж https://wordwall.net/play/80469/983/202 https://youtu.be/htXubj5pKso?si=rKJyk093rx_vv85J |
Рефлексия 8 минут |
«Жүректегі жазулар» Достарына тілегін жүрекшеге жазады |
Жүрекшелерге өз тілектерін жазады |
|
|