Білім беру саласы:
Қатынас. Шығармашылық
Білім беру бөлімі: Көркем әдебиет.
Сурет
Тақырыбы: Дос
болайық бәріміз!
Мақсаты: Балалардың
бойына досқа деген құрметті қалыптастыру.
Тапсырманы тиянақты орындауға дағдыландыру.
Логикалық ойлау дағдысын, сөйлеу мәдениетін дамыту.
Әдіс-тәсілі:
Көрсету. Түсіндіру. Сұрақ-жауап, орталықтармен жұмыс. Ойын.
Көрнекілігі: Слайд,
суреттер, дидактикалық материалдар, сиқырлы доп.
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Баланың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушы
|
Тәрбиеші балалардың назарын өзіне
аударып, шаттық шеңберіне шақырады
|
|
Қуанамын
мен де,
Қуанасың
сен де,
Қуанайық
достарым,
Арайлап атқан күнге
|
Барлығы дөңгелене тұрып айтады
|
Жыл мезгіліне, айға
тоқталу.
|
Күз мезгілі
|
Қыркүйек, қазан, қараша
Күз айы неткен тамаша!
|
Күз айларын айтады
|
|
|
-Балалар, біз ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетімізді бастамас бұрын «Сиқырлы доп» ойынын ойнайық.
|
Менің
досым-Інжу
Менің
досым – Батыр
Менің досым-Сая
|
Шарты: Балалар бір-біріне сиқырлы
допты бере отырып, өз достарының атын айтады.
|
-Жарайсыңдар, балалар біз сиқырлы
доп арқылы не білдік.
|
Өз достарымызды
|
-Дұрыс айтасыңдар, олай болса
біздің бүгінгі ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы:
Дос болайық бәріміз!
|
|
Іздену
ұйымдастырушы
|
Слайд арқылы «Екі дос» ертегісін
тыңдау. Түсіндіру
|
Ертегіні тыңдайды
|
-Екі дос қайда келе жатты?
|
Орман ішінде
|
-Алдарынан не шығады?
|
Аю
|
-Бірінші дос не қылды?
|
Ағаштың басына шығып кетті
|
-Екінші дос ше?
|
Жерге жата қалды
|
-Аю не қылды?
|
Жерде жатқан досты иіскеп кетіп
қалды?
|
-Бірінші дос нені білгісі
келді?
|
|
-Екінші дос не деп жауап берді?
|
Балалардың жауаптары
|
-Ертегі қалай аяқталды?
|
|
Билингвальді компонент:
Дос-друг-фрэнд
|
|
Балаларды екі орталыққа
бөлу
|
|
Өнер
орталығы
Трафаретті және далапты пайдалана
отырып, жүрек бейнесін жасау
|
Орталық балалары тапсырмаларды
орындайды
|
Әдебиет орталығы
Тақырыптық суреттерге қарап әңгіме
құрау.
|
|
Сергіту сәті
Достар
бірге жүреміз
Бірге
ойнаймыз күлеміз.
Бірге
балық аулаймыз,
Міне,
біздер қандаймыз!
Бөлінбейді іргеміз,
Әрқашанда біргеміз
|
Өлең жолдарына сәйкес қимыл жасап
орындайды.
|
Балалардың орталықтарға
ауысуы
|
|
Балаларды әуенмен ортаға
жинау.
|
|
-Балалар, қай орталықтарда
болдыңдар?
|
|
-Өнер орталығында не
жасадыңдар?
|
Сұрақтарға жауап береді?
|
-Әдебиет орталығында қандай жұмыс
жасадыңдар?
|
|
Рефлексивті
коррекциялаушы
|
Дидактикалық ойын «Мақалды
жалғастыру»
|
|
-Досыңды сатпа...
|
Досыңды сатпа, аққуды атпа
|
-Дос жылатын айтады...
|
Дос жылатын айтады, дұшпан күлдіріп
айтады
|
-Досы көпті жау алмайды...
|
Досы
көпті жау алмайды
Ақылы көпті дау алмайды
|
-Дос басқа қарайды...
|
Дос басқа қарайды, дұшпан аяққа
қарайды
|
-Жолдасы көптің...
|
Жолдасы көптің олжасы көп
|
-Дос егіз...
|
Дос егіз, дұшпан сегіз
|
Ән «Дос болайық
бәріміз!»
|
|
Дос
болайық бәріміз
Жарасып
тұр сәніміз.
Тыныштықты сақтаймыз,
Атсын күліп таңымыз.
|
Бәрі бірге орындайды
|
Мадақтау.
|
|
Қуанышты хабарлама тарату.
|
|
Жүрек бейнесі
|
|
Аяқтау
|
|
Күтілетін нәтиже
Білді: Достардың
бір-біріне адал болады
Түсінді: Тапсырманы
тиянақты орындау керектігін.
Жасай алады: Суретке
қарап әңгіме құрауды.