Материалдар / «Дос іздеген бота»

«Дос іздеген бота»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ертегіні тындай білуге, өз түсінгенін ойын жеткізе білуге үйрету, есте сақтау қаблеттерін дамытуға көмектесу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
472
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:№198VI-топ мұғалімі: Адиханова Б.А. Білім беру саласы: Қатынас, Әлеуметтік орта.Бөлімі : Ертегілер әлемінде.Тақырыбы: «Дос іздеген бота»Мақсаты:Білімділік: Ертегіні тындай білуге, өз түсінгенін ойын жеткізе білуге үйрету, есте сақтау қаблеттерін дамыту Дамытушылық: Балаларды достыққа, татулыққа тәрбиелеу, баулу Тәрбиелік: жаман қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.Көрнекіліктер: Ертегі мазмұнын бейнелейтін суреттер.
Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті
Әрекетті туындату, түрткі болуТопқа қонаққа бота келеді. Балалармен амандасады Балалар ботамен амандасады
Ұйымдастыру жұмыстары, ізденіс жүргізуМұнда қандай әдемі балалар жиналған. Ол балаларға өзіне дос іздеп жүргенін айтып, көмек сұрайды.Тәрбиеші балалардың назарын ботаның әдемілігіне аударады, ол туралы көптеген ертегілердің бар екенін айтады.Бүгін сендер балалар «Дос іздеген бота"атты ертегімен танысасыңдар.Сабақ барысында балалар ертегі желісіне байланысты суреттерді орналастыруды үйренеді.Тәрбиеші балаларға «Мен қазір ертегіні оқимын, сендер сәйкес суреттерді көтересіңдер» дейді.Оқу барысында балалар сәйкес суреттерді көрсетеді.Егер бала қателессе, тәрбиеші оқуын тоқтатып, олармен эпизодтың мазмұнын талдайды, сәйкес суретті көрсетеді. Одан кейін тәрбиеші балалардан суреттерді ертегі желісі бойынша орналастыруларын сұрайды.Балалар тапсырманы орындап болғаннан кейін, тәрбиеші ертегіні тағы да оқиды, балалар сәйкес суреттерді тағыда көтереді. ( және үлкендерге көрсетеді).Сабақ соңында тәрбиеші мынадай ойын ұсынады.Ол суреттерді әдейі қате орналастырады да, балалардан «қай сурет өз орнында тұрған жоқ» - деп сұрайды. Одан кейін ойынды қиындатады.Бір суретті алып тастап, балалардан «қай сурет жетіспей тұр?» - деп сұрайды. Бұндай тапсырмалар балалардың сюжетті ашу тізбегін және кейіпкерлерді белгілі бір белгілеріне қарай орналастыруды түсінуіне үйретеді.

Балалар ботаға қарап қызығады.













Тәрбиешінің бота туралы әңгімесін тыңдайды.













Балалардың назары тәрбиешіге ауады.











Балалар ойынды қызыға ойнайды







балалардан «қай сурет жетіспей тұрғанын айтады. кейіпкерлерді белгілі бір белгілеріне қарай орналастырады.
Рефлекция , түзету жұмыстарыСұрақ жауап.
  • Ертегі қалай аталады?
  • Ертегіде қандай кейіпкерлер бар?
  • Ботаға өзіне дос табуын кім айтты?
  • Бота ең бірінші дос болайық деп кімге барды?
  • Бота өзіне дос таба алды ма?
  • Ертегі немен аяқталды?
  • Балаларды марапаттау.
    Қойылған сұрақтарға жауап береді





    Марапат алған балалар қуанады.
    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: Бота мен оның достарын сипаттай алады.

    Орындай алады: Ертегінің кейіпкерлерін ажырата алады.

    Түсінігі бар: Ертегі қандай болатындығы, достық жайлы түсінігі бар.































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ