Сабақтың
басталуы
7
минут
Сабақтың
ортасы
5
минут
10
минут
10
минут
8
минут
Сабақты
бекіту
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Сәлемдесу
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Адал, дос, сенім,
шынайы»
Сабақтың тақырыбы, мақсаты,
бағалау критерийлері
айтылады.
Ойтүрткі
«Достық - өмірлік нұсқа»
дегенді қалай түсінесіңдер?
Тыңдалым
1-тапсырма
Мәтіннің алғашқы сөйлемін
тыңда.
Ертеректе ел ішінде
Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты. Бір отырыста Әйтімбет
шешенді сынайын деген замандастары: “Достық нешеу?” деп сұрақ
қояды.
Әйтімбет шешен қалай жауап
беруі мүмкін?
Жалғасын тыңда. Өз ойыңмен
салыстыр.
Сонда Әйтімбет
тұрып:
— Достықтың екі түрі болады.
Бірі — адал достық, екіншісі
—
амал достық, — деген
екен.
Сонда замандастарының
ішінен біреуі тұрып:
— Дұрыс-ақ. Енді оларды қалай
ажырата аламыз? дегенде:
— Адал достық
өмірлік нұсқа болады, амал достықтың
өрісі қысқа болады, — деп жауап берген екен. Жауабына тәнті болған
замандастары Әйтімбеттің шешендігін
мойындапты.
Тыңдалымнан
кейін
Оқиғаның басталуын, дамуы мен
қорытындысын анықта.
2-тапсырма
Сұрақтарға жауап
бер.
1.Әйтімбет пен жанындағылар не
туралы сөйлесті?
2.Сенің ойыңша достықтың
қандай түрлері бар?
3.Достықпен сыйыспайтын қайсы
мінездер?
4.Саясатта достық бола
ма?
3-тапсырма.
«Броундық қозғалыс» бөлме
ішінен қажет ақпаратты қозғалып жүріп
жинау.
Мәтін ішінен сөздерге
синонимдер тауып,
жазыңыздар.
Дос, дұшпан, шешен, көмектесу,
баптау
4-тапсырма
Жеке
жұмыс
Хабарлы, сұраулы, лепті
сөйлемдерді ажыратып, тыныс белгілері не себепті қойылатынын
айтыңыздар.
Рефлексия
«Кеме»
Сабақты
түсіндім.
Сабақ өте қызықты
болды.
Сабақ қызықсыз өтті, ешнәрсе
түсінбедім.
|
Психологиялық
ахуал
«Адал, дос, сенім, шынайы» деп
жазылған сөздерді алып, музыка әуенімен шеңберлей
жүреді.
Мұғалім оқушыларды әліпби
ретімен атайды. 1. Адал, 2. Дос, 3. Сенім.4. Шынайы. Музыка
тоқтағанда, ретімен орындарына тұру
қажет.
Мәтіннің алғашқы сөйлемін
тыңдайды. Болжам жасайды. Жалғасын тыңдап, өз ойымен
салыстырады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Мәтіннен алынған сөздерге
синонимдік қатарды сынып ішінен тауып, тақтаға
жазады.
Хабарлы, сұраулы, лепті
сөйлемдерді ажыратады, тыныс белгілері не себепті қойылатынын
айтады. Дұрыс тапқан сөйлемдерді дәптерлеріне
жазады.
|
Ауызша мадақтау арқылы
бағалау Жарайсың! Тамаша!
Керемет!
Қалыптастырушы
бағалау
«Жетістік
баспалдағы»
ҚБ
«Шапалақ»
Дескриптор
Білім
алушы
-мәтінге болжам
жасайды,
-өз болжамдарын мәтінмен
салыстырады.
Дескриптор Білім
алушы
-
Мәтіннің алғашқы сөйлемін
тыңдайды. болжам жасайды. жалғасын тыңдап, өз ойымен
салыстырады.
.Дескриптор Білім
алушы
-
Сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор
-Мәтіннен сөздерге синонимдік
қатар тауып жазады.
Дескриптор
-сөйлем түрлерін
ажыратады
-тыныс белгілерінің қойылу
себебін айтады
|
Оқулық
7-сынып
«Атамұра»
баспасы
2017жыл
Қалыптастырушы бағалауға
арналған
тапсырма
лар
жинағы
7-сынып
Тыңдалым
материалы
Жұмыс
дәптерлері
Музыка
әуені
Үлестірмелі
карточкалар
«Кеме»
суреті
стикерлер
|